Municipiul Brăila, Şos. RÂMNICU SĂRAT, Nr. 86, cladirea C6
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (77)Active ( 0 )Arhivă ( 77 )
Contabil
expirat: 14.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent vânzări Vaslui
expirat: 20.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent vânzări (București)
Ștefăneștii de Jos
expirat: 09.06.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea facturilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea facturilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea facturilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea facturilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea facturilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea banilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea banilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea banilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea banilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea banilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)
Vanzarea produselor din portofoliul alocat in acord cu obiectivele stabilite si cu politica companiei, catre clientii de pe zona sa;
Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea retelei de clienti;
Incasarea banilor in termenul de plata stabilit la nivel de companie;
Implicarea activa in implementarea actiunilor de marketing / trade marketing in piata (ex: derularea activitatilor de merchandising; plasarea produselor in locuri strategice, de maxima vizibilitate; amplasarea intregii game de POSM in pozitii optime)