1. Angajator
  2. Bucureşti
  3. ECLAIMS ASSISTANCE S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

ECLAIMS ASSISTANCE S.R.L.

Bucureşti Sectorul 2, Str. DÂMBOVICIOAREI, Nr. 6-8, Scara A, Etaj 1, Apartament 13 SI 14

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 1
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (5) Active ( 0 ) Arhivă ( 5 )

OPERATOR CALL CENTER / REFERENT DAUNE

București
expirat: 09.03.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

OPERATOR CALL CENTER / REFERENT DAUNE

București
expirat: 29.10.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

OPERATOR CALL CENTER / REFERENT DAUNE

București
expirat: 22.10.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Referent daune

București
expirat: 11.02.2018
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • preluarea apelurilor telefonice si culegerea datelor in vederea deschiderii dosarelor de dauna;
  • furnizarea informatiilor privind programul inspectorilor, documentele necesare intocmirii unui dosar de dauna;
  • colectarea documentelor si introducerea dosarelor de dauna in sistem;
  • furnizarea informatiilor privind adresele de contact ale unitatilor service;
  • primirea, inregistrarea si distribuirea facturilor de reparatie si a altor documente aferente dosarelor de dauna;
  • furnizarea informatiilor cu privire la statusul dosarelor de dauna
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Referent daune

București
expirat: 12.07.2017
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • preluarea apelurilor telefonice si culegerea datelor in vederea deschiderii dosarelor de dauna;
  • furnizarea informatiilor privind programul inspectorilor, documentele necesare intocmirii unui dosar de dauna;
  • colectarea documentelor si introducerea dosarelor de dauna in sistem;
  • furnizarea informatiilor privind adresele de contact ale unitatilor service;
  • primirea, inregistrarea si distribuirea facturilor de reparatie si a altor documente aferente dosarelor de dauna;
  • furnizarea informatiilor cu privire la statusul dosarelor de dauna
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul ECLAIMS ASSISTANCE SRL, împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.