Bucureşti Sectorul 1, Str. PUŢUL LUI ZAMFIR, Nr. 8-12, Etaj 4
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (35)Active ( 0 )Arhivă ( 35 )
Relationship Manager IMM - TBI Bank Bucuresti
8 Strada Puțul lui Zamfir, București
expirat: 02.03.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei in zona arondata prin:
Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti IMM si Corporate;
Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali;
Consolidarea relatiilor de afaceri cu clientii si furnizorii existenti; crearea de noi parteneriate de colaborare cu furnizori din diverse domenii de activitate; consilierea clientilor in alegerea ofertei optime de finantare;
Prezentarea si promovarea produselor companiei, in conformitate cu standardele si politicile acesteia;
Ofertarea de produse, participarea la negocieri, pregatirea dosarului de finantare, urmarirea acestuia pana la finalizarea analizei, semnarea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora;
Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
Redactarea de rapoarte periodice legate de evolutia portofoliului de clienti, activitatea de prospectare si situatia vanzarilor
Coordinates different teams in charge with all specific activities related to retail loan disbursement and loan events: payments, repayments, re-scheduling, restructuring, insurance, reporting, loan closure, archiving
Coordinates and ensure support for testing and implementation of new projects, products, enhancements of existing processes
Responsible for managing and coaching a large team, responsible with organizing and allocating tasks in order to sustain peaks and avoid backlogs
Responsible to ensure proper support in a timely manner for sales force, merchants and partners, Call Center, legal enforcement team, accounting, other departments
Coordinates and responsible for relationship with insurers
Active role in elaborating/approving internal procedures, active role in implementation of new products/business flows or improvements, propose and ensures implementation of change requests
Gestioneaza si monitorizeaza clientii aflați în procesul de colectare amiabila si judiciara;
Elaboreaza rapoarte si analize periodice privind activitatea de colectare
Intretine bazele de date utilizate in activitatea de colectare
Efectueaza demersurile necesare pentru transmiterea de sms-uri/notificari/somatii de plata transmise catre debitori în caz de neplata;
Efectueaza demersurile necesare in vederea initierii procedurilor legale de recuperare, pregatind documentatia necesara si transmiterea ei catre consilierul juridic;
Asigura recuperarea operationala a creantelor;
Raspunde solicitarilor/reclamatiilor primite de la client referitoare la componenta debitelor;
Intocmeste propunerile pentru write-off pentru cazurile in care au fost finalizate procedurile legale;