Bucureşti Sectorul 1, B-dul PRIMĂVERII, Nr. 19-21, Etaj 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Monitorizează proiectele de modificare a legislației cu impact în materie de conformitate AML/ CFT și asigură consilierea și asistența necesare pentru interpretarea și implementarea obligațiilor care derivă pentru societate din respectivele modificări legislative
Acordă consultanță pe problematici specifice ariei de conformitate AML/ CFT
Participă la identificarea și evaluarea riscurilor de conformitate specifice companiei (inclusiv în ipoteza lansării unor noi produse și/ sau a modificării unor procese și fluxurile de lucru critice);
Analizează, identifică și raportează tranzacțiile suspecte;
Monitorizează din punct de vedere al prevenirii riscurilor de AML/CFT/fraudă activitatea clienților și tranzacțiile acestora;
Monitorizează, verifică și evaluează procesul de cunoaștere a clientelei atât anterior inițierii relației de afaceri, cât și pe parcursul desfășurării relației de afaceri și propune ajustările/ modificările pe care le consideră necesare pentru a asigura conformitatea;
Formulează propuneri pentru determinarea/ ajustarea claselor de risc în care se împart clienții companiei, a criteriilor de risc și matricei de risc aferente;
Participă la procesul de actualizare/menținere a calității datelor clienților în vederea conformării cu obligațiile în materie AML/CFT;
Asigură legătura cu Banca Națională a României și/ sau Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor în ceea ce privește activitatea de conformitate;
Acordă suport pentru pregătirea sesiunilor de training de conformitate pentru angajați;
Efectuează revizuiri periodice ale politicilor și procedurilor aferente Departamentului Conformitate și AML;
Acordă suport celorlalte departamente în evaluarea și revizuirea politicilor și procedurilor interne cu impact în zona de conformitate AML/ CFT;
Participă la evaluarea proceselor și procedurilor operaționale pentru a determina riscul de conformitate.
Monitorizează proiectele de modificare a legislației cu impact în materie de conformitate AML/ CFT și asigură consilierea și asistența necesare pentru interpretarea și implementarea obligațiilor care derivă pentru societate din respectivele modificări legislative
Acordă consultanță pe problematici specifice ariei de conformitate AML/ CFT
Participă la identificarea și evaluarea riscurilor de conformitate specifice companiei (inclusiv în ipoteza lansării unor noi produse și/ sau a modificării unor procese și fluxurile de lucru critice);
Analizează, identifică și raportează tranzacțiile suspecte;
Monitorizează din punct de vedere al prevenirii riscurilor de AML/CFT/fraudă activitatea clienților și tranzacțiile acestora;
Monitorizează, verifică și evaluează procesul de cunoaștere a clientelei atât anterior inițierii relației de afaceri, cât și pe parcursul desfășurării relației de afaceri și propune ajustările/ modificările pe care le consideră necesare pentru a asigura conformitatea;
Formulează propuneri pentru determinarea/ ajustarea claselor de risc în care se împart clienții companiei, a criteriilor de risc și matricei de risc aferente;
Participă la procesul de actualizare/menținere a calității datelor clienților în vederea conformării cu obligațiile în materie AML/CFT;
Asigură legătura cu Banca Națională a României și/ sau Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor în ceea ce privește activitatea de conformitate;
Acordă suport pentru pregătirea sesiunilor de training de conformitate pentru angajați;
Efectuează revizuiri periodice ale politicilor și procedurilor aferente Departamentului Conformitate și AML;
Acordă suport celorlalte departamente în evaluarea și revizuirea politicilor și procedurilor interne cu impact în zona de conformitate AML/ CFT;
Participă la evaluarea proceselor și procedurilor operaționale pentru a determina riscul de conformitate.
Effectively articulate the capabilities and value proposition of our product offerings to potential customers and partners;
Мanage the sales lifecycle - meaning building an active pipeline, creating and developing mutual value-based sales relationships at all levels (including via B2B partnerships);
Promoting the company's existing brands and introducing new products to the market;
Analyzing budgets, preparing annual budget plans and ensuring that the sales team meets their goals;
Researching and developing marketing opportunities and plans, understanding consumer requirements, identifying market trends, and suggesting system improvements to achieve the company's marketing goals;
Gathering, investigating, and summarizing market data and trends to draft reports;
Coordinate liaison between sales and other departments;
Implementing new sales plans and advertising;
Recruiting, training, scheduling, coaching, and managing marketing and sales teams to meet sales and marketing human resource objectives;
Develop new distribution channels for the company products;
Maintaining relationships with important partners by making regular visits, understanding their needs, and anticipating new marketing opportunities
Staying current in the industry by attending educational opportunities, conferences, and workshops, reading publications, and maintaining personal and professional networks
Identify trends and insights, and optimize spending and performance based on the insights
Propose new digital growth strategies
Execute and measure conversion tests
Collaborate with internal and external teams to create landing pages and optimize the user experience
Perform ongoing monitoring of competitor companies
Instrument conversion points and optimizes user funnels
Build and launch campaigns accurately and on-time across various paid media channels including Google and Facebook
Closely monitor and continuously optimize campaigns in alignment with campaign performance goals
Prepare detailed reports with key findings and actionable insights for improvement
Identify expansion and testing opportunities of campaign elements (. creative, bid strategies, audience targeting, placements, etc.)
Coordinate cross-functionally to compile campaign assets, communicate creative requests, and assemble landing pages
Support exploration of new ad tech solutions, maintain knowledge of industry best practices and any updates directly impacting our program
Provide regular internal reports and work towards KPI’s continuous improvement
Design, build, test, execute, and manage various email lists and campaigns, including the design templates, calls-to-action, and content used in your email sends
Manage audience segmentation within the Marketing Automation Platform
Manage the company’s social media profiles and presence
Research, write and edit social media communications and posts
Optimizing content for search engines and lead generation
Assist marketing department with other tasks as needed