Toate ( 0 )
Pozitiv ( 0 )
Neutru ( 0 )
Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat! Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia?
0
0
Răspuns
Afișați mai multe răspunsuri(1 )
Afișați mai multe
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Toate (2 )
Active ( 0 )
Arhivă ( 2 )
Economist
7 Strada Ștefan Luchian, Cluj-Napoca
expirat: 03.10.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Intocmirea corecta si completa a tuturor documentelor de contabilitate primara
Inregistrarea, sortarea si depozitarea documentelor financiar contabile
Alege conturile din planul de conturi in functie de specificul activitatii si aloca intrarile in conturile adecvate
Acorda suport in activitatea de raportare lunara si trimestriala catre autoritati si catre managementul companiei
Verificarea si intocmirea documentelor cu clientii/furnizorii (contracte, emitere si trimitere facturi), urmarirea incasarilor
Responsabil de anumite achizitii interne
Acorda suport pentru solicitari punctuale ale managementului si raportari punctuale in structura si timpul solicitate
Efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata, a pontajuluisi a ordinelor de plata a impozitelor si taxelor pentru societate
Efectuarea de plati catre furnizorii si catre institutiile statului
Pregatirea raportarilor catre ANRE, Institutul National de Statistica, Fondul de Mediu, ITM, Primarie
Pregatirea contractelor de munca si a dosarelor de personal
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Economist / Contabil junior / Asistent manager
7 Strada Ștefan Luchian, Cluj-Napoca
expirat: 04.02.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Intocmirea corecta si completa a tuturor documentelor de contabilitate primara
Inregistrarea, sortarea si depozitarea documentelor financiar contabile
Alege conturile din planul de conturi in functie de specificul activitatii si aloca intrarile in conturile adecvate
Acorda suport in activitatea de raportare lunara si trimestriala catre autoritati si catre managementul companiei
Verificarea si intocmirea documentelor cu clientii/furnizorii (contracte, emitere si trimitere facturi), urmarirea incasarilor
Responsabil de anumite achizitii interne
Acorda suport pentru solicitari punctuale ale managementului si raportari punctuale in structura si timpul solicitate
Efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata, a pontajuluisi a ordinelor de plata a impozitelor si taxelor pentru societate
Efectuarea de plati catre furnizorii si catre institutiile statului
Pregatirea raportarilor catre ANRE, Institutul National de Statistica, Fondul de Mediu, ITM, Primarie
Pregatirea contractelor de munca si a dosarelor de personal
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate