Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (579)Active ( 0 )Arhivă ( 579 )
Inspector Lichidare Daune Auto
Iași,
expirat: 28.07.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector Daune Property si Raspunderi Civile
București
expirat: 28.07.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist Servicii Clienti
București
expirat: 28.07.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Key Account Executive
București
expirat: 28.07.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier Brokeri Junior
București
expirat: 28.07.2024
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier Suport Brokeri
București,
expirat: 28.07.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector Daune Riscuri Complexe
Iași,
expirat: 27.07.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier Vanzari
Târgu Jiu,
expirat: 27.07.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist Daune Asigurari Persoane
București
expirat: 27.07.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector Daune Property si Raspunderi Civile
Oradea,
expirat: 12.07.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist Calcul Comisioane
Cluj-Napoca,
expirat: 12.07.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier Vanzari
București
expirat: 12.07.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Analist Marketing - Imbunatire servicii parteneri
București
expirat: 11.07.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Urmareste si analizeaza indicatorii de calitate stabiliti pentru partenerii pe care ii gestioneaza,
Asigura o comunicare permanenta si eficienta cu partenerii pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite de acestia pentru clientii Groupama;
Propune şi asigură implementarea planurilor de măsuri pentru cresterea gradului de satisfactie a clientilor, integrand toate sursele disponibile ale vocii clientilor, inclusiv din sondaje si reclamatii;
Realizare actiuni continue de control al calitatii serviciilor partenerilor (audit recurent al apelurilor, organizare training, intalniri de status etc)
Participa la elaborarea si implementarea studiilor de cercetare de piata si analize legate de mediul intern şi extern, comportamentul clienţilor, vocea clientilor, nevoile clienţilor, profilul de piaţă şi activităţiile concurenţei
Realizeaza prezentări ale concluziilor analizelor sau cercetarilor efectuate în cadrul departamentului, utilizand aplicatiile specifice (Power Point, etc);
Gestionează procesul de management al părților interesate (stakeholderi) în licitațiile pentru proiecte mari
Pregătește și întocmește documentele și ofertele tehnico–economice privind participarea la licitaţii, participă în cadrul proceselor de licitație, monitorizează licitațiile
Emite şi gestionează poliţe de asigurare câștigate la licitațiile la care a participat sau pentru clienții și partenerii repartizați
Realizează (la nevoie) inspecţii de risc respectând normele interne specifice
Realizează transferul de date aferente contractelor si suplimentelor emise, precum si a contractelor reziliate
Urmăreşte reînnoirea poliţelor de asigurare pe măsură ce expiră
Oferă suport reţelei de vânzări în ceea ce priveşte participarea la licitaţii, cereri de ofertă sau vânzări directe de asigurări
Participa la definirea si optimizarea procesului de arhivare la nivelul societatii si la întocmirea procedurilorde lucru specifice;
Oferă suport departamentelor/birourilor interne în organizarea documentelor pentru arhivare;
Colaboreaza cu colegii din cadrul Biroului Arhiva pentru asigurarea evidentei tuturor documentelor intrate si iesite din depozitul de arhiva pe baza Registrului de evidenta curenta;
Urmareste actualizarea Nomenclatorului arhivistic, asigurând ca modificările apărute în organigramacompaniei să fie operate şi în Nomenclator;
Pune la dispozitia delegatului Arhivelor Nationale, cu prilejul efectuarii operatiunilor de control, toate datele, informatiile si documentele cerute;
Participa la lucrarile de selectionare efectuate pentru distrugerea documentelor cu termen de pastrare expirat, efectuand activitati de verificare documente, corectare inventare etc;
Asigura colectarea informaţiilor necesare bunei desfăşurări a activităţii administrative specifice si culege datele necesare in softul dedicat;
Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor
Urmareste si analizeaza indicatorii de calitate stabiliti pentru partenerii pe care ii gestioneaza,
Asigura o comunicare permanenta si eficienta cu partenerii pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite de acestia pentru clientii Groupama;
Propune şi asigură implementarea planurilor de măsuri pentru cresterea gradului de satisfactie a clientilor, integrand toate sursele disponibile ale vocii clientilor, inclusiv din sondaje si reclamatii;
Realizare actiuni continue de control al calitatii serviciilor partenerilor (audit recurent al apelurilor, organizare training, intalniri de status etc)
Participa la elaborarea si implementarea studiilor de cercetare de piata si analize legate de mediul intern şi extern, comportamentul clienţilor, vocea clientilor, nevoile clienţilor, profilul de piaţă şi activităţiile concurenţei
Realizeaza prezentări ale concluziilor analizelor sau cercetarilor efectuate în cadrul departamentului, utilizand aplicatiile specifice (Power Point, etc);
Gestionează procesul de management al părților interesate (stakeholderi) în licitațiile pentru proiecte mari
Pregătește și întocmește documentele și ofertele tehnico–economice privind participarea la licitaţii, participă în cadrul proceselor de licitație, monitorizează licitațiile
Emite şi gestionează poliţe de asigurare câștigate la licitațiile la care a participat sau pentru clienții și partenerii repartizați
Realizează (la nevoie) inspecţii de risc respectând normele interne specifice
Realizează transferul de date aferente contractelor si suplimentelor emise, precum si a contractelor reziliate
Urmăreşte reînnoirea poliţelor de asigurare pe măsură ce expiră
Oferă suport reţelei de vânzări în ceea ce priveşte participarea la licitaţii, cereri de ofertă sau vânzări directe de asigurări
Efectueaza inspectiile de risc aferenta incheierii unei polițe Casco, prin intermediul serviciului de Video Asistenta, in vederea identificarii riscurilor aferente precum si a potentialelor scenarii ce pot conduce la producerea anumitor riscuri
Preia de la colegii din reteaua de vanzari solicitarile de efectuare a inspectiilor de risc prin Video Asistenta si pregateste realizarea acestora, respectand termenii de preluare si realizare mentionati in solicitare: contacteaza clientul pentru a stabili programul inspectiei, ii furnizeaza informatii/ instructiuni verbale/scrise pentru desfasurarea in conditii optime a inspectiei de risc prin Video Asistenta, ofera asistenta in vederea descarcarii aplicatiei pe smartphone-ul asiguratului;
Efectueaza fotografiile si intocmeste rapoartele de inspecție in care completează informatii referitoare la obiectul inspectat, starea generală a autovehiculului pentru politele emise prin reteaua de vanzari Groupama;
Formuleaza recomandari privind incheierea politelor de asigurare, inclusiv excluderea anumitor riscuri sau chiar nepreluarea in asigurare pentru situatiile in care constata circumstante agravante cu ocazia efectuarii inspectiei de risc
Contribuie la elaborarea normelor privind calculul rezervelor tehnice, inclusiv al cheltuielilor de achizitie reportate, respectând prevederile legale şi cele mai bune practici în domeniu;
Ofera suport in elaborarea modelelor de tarifare pentru produsele companiei;
Calculeaza rezervele tehnice conform legislatiei in vigoare;
Participa la intocmirea normelor si ghidului de utilizare aplicabile pentru Solvabilitate 2;
Realizează analize, rapoarte şi statistici actuariale specifice
Urmăreşte gestionarea corectă din punct de vedere legal şi actuarial a poliţelor pentru asigurarile gestionate;
Evalueaza principalele clase de active si calculeaza PL-ul aferent activitatii de investitii cf. Standardelor Local GAAP, S2 si IFRS;
Efectueaza la timp si corect toate responsabilitatile necesare inchiderii lunare urmate de -reconcilieri contabile;
Elaboreaza raportul de Active Financiare solicitat de Directia Financiara Internationala a Grupului, asigurand calitatea datelor;
Asigura controlul intren al operatiunilor de investitii respectand regulile din politici si proceduri;
Pregateste rapoarte financiare pentru Situatiile financiare cat si toate analize/rapoarte cerute de legislatia ASF in vigoare: SCFR, Situatii Financiare IFRS etc..cat si de alti actori ai pietei: BNR;
Este responsabil pentru introducerea tranzactiilor cu depozite, obligatiuni, actiuni si fonduri in aplicatia de Asset Management, gestiunea rapoartelor existente in sistem si de relatia cu provider-ul de soft.
Urmareste tranzactiile realizate front-office fiind responsbil cu procesul de decontare: informare custode, verifica alocarile de cash/instrumente financiare in cadrul portofoliilor administrate (viata, non-viata), arhivare tranzactii si contracte cu intermediari;
Administreaza procesul operational aferent portofoliului “Unit-Linked” si evalueaza programele investitionale;
Ofera suport in negocierea si monitorizarea tranzactiilor (schimburi valutare, tranzactii pe piata monetara, tranzactii cu instrumente cu venit fix);
Este responsabil pentru activitatea de management al lichiditatilor pentru activ de ALM pe termen scurt.
Asigura controalele legislative cerute de ASF, Group necesare pentru activitatea de investitii (risc management, contabilitate, raportare alte dept. etc.);
Gestioneaza corespondenta in relatia cu terte parti (ex Regina Maria, Europ Assistance, .); se ocupa de corespondenta cu clientii interni si externi prin transmiterea informarilor prin mail sau posta;
Prelucreaza si introduce in sistemele informatice dedicate, datele pentru fiecare dosar pentru conturile administrate;
Valideaza datele introduse in sistemele informatice dedicate prin transmiterea dosarului de dauna la plata sau, dupa caz, respingerea acordarii despagubirii;
Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată;
Evalueaza principalele clase de active si calculeaza PL-ul aferent activitatii de investitii cf. Standardelor Local GAAP, S2 si IFRS;
Efectueaza la timp si corect toate responsabilitatile necesare inchiderii lunare urmate de -reconcilieri contabile;
Elaboreaza raportul de Active Financiare solicitat de Directia Financiara Internationala a Grupului, asigurand calitatea datelor;
Asigura controlul intren al operatiunilor de investitii respectand regulile din politici si proceduri;
Pregateste rapoarte financiare pentru Situatiile financiare cat si toate analize/rapoarte cerute de legislatia ASF in vigoare: SCFR, Situatii Financiare IFRS etc..cat si de alti actori ai pietei: BNR;
Este responsabil pentru introducerea tranzactiilor cu depozite, obligatiuni, actiuni si fonduri in aplicatia de Asset Management, gestiunea rapoartelor existente in sistem si de relatia cu provider-ul de soft.
Urmareste tranzactiile realizate front-office fiind responsbil cu procesul de decontare: informare custode, verifica alocarile de cash/instrumente financiare in cadrul portofoliilor administrate (viata, non-viata), arhivare tranzactii si contracte cu intermediari;
Administreaza procesul operational aferent portofoliului “Unit-Linked” si evalueaza programele investitionale;
Ofera suport in negocierea si monitorizarea tranzactiilor (schimburi valutare, tranzactii pe piata monetara, tranzactii cu instrumente cu venit fix);
Este responsabil pentru activitatea de management al lichiditatilor pentru activ de ALM pe termen scurt.
Asigura controalele legislative cerute de ASF, Group necesare pentru activitatea de investitii (risc management, contabilitate, raportare alte dept. etc.);
Efectueaza inspectiile de risc aferenta incheierii unei polițe Casco, prin intermediul serviciului de Video Asistenta, in vederea identificarii riscurilor aferente precum si a potentialelor scenarii ce pot conduce la producerea anumitor riscuri
Preia de la colegii din reteaua de vanzari solicitarile de efectuare a inspectiilor de risc prin Video Asistenta si pregateste realizarea acestora, respectand termenii de preluare si realizare mentionati in solicitare: contacteaza clientul pentru a stabili programul inspectiei, ii furnizeaza informatii/ instructiuni verbale/scrise pentru desfasurarea in conditii optime a inspectiei de risc prin Video Asistenta, ofera asistenta in vederea descarcarii aplicatiei pe smartphone-ul asiguratului;
Efectueaza fotografiile si intocmeste rapoartele de inspecție in care completează informatii referitoare la obiectul inspectat, starea generală a autovehiculului pentru politele emise prin reteaua de vanzari Groupama;
Formuleaza recomandari privind incheierea politelor de asigurare, inclusiv excluderea anumitor riscuri sau chiar nepreluarea in asigurare pentru situatiile in care constata circumstante agravante cu ocazia efectuarii inspectiei de risc