Municipiul Braşov, Str. BANATULUI, Nr. 10, Apartament 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Planificarea și implementarea strategiilor de achiziții în conformitate cu obiectivele societății noastre;
Identificarea și evaluarea furnizorilor potențiali, asigurându-vă că aceștia îndeplinesc cerințele noastre de calitate și cost;
Negocierea contractelor și a prețurilor cu furnizorii, asigurându-vă că obținem cele mai bune oferte și condiții;
Monitorizarea și gestionarea relațiilor cu furnizorii existenți, asigurându-vă că aceștia respectă termenele de livrare și calitatea produselor sau serviciilor furnizate;
Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a înțelege nevoile lor de achiziții și a le oferi suport în găsirea soluțiilor potrivite;
Urmărirea și raportarea performanței achizițiilor, identificând oportunități de îmbunătățire și eficientizare a proceselor
Interventii in perioada de garantie si post garantie a echipamentelor medicale;
Instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor medicale furnizate;
Asigurarea mentenanței aparaturii medicale;
Efectuarea reviziilor periodice;
Orientare către rezolvarea problemelor clientului;
Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu beneficiarii echipamentelor;
Furnizarea de asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
Instruieste personalul ce va utiliza echipamentele si realizeaza probele de functionare, asigurand instructajul utilizatorilor cu privire la bunele practici de utilizare;
Consulta si asimileaza documentatia tehnica si de service pusa la dispozitie de catre producatori;
Participa la instruirea continua pe post: training-uri interne / externe, instructaje, cursuri, etc
Interventii in perioada de garantie si post garantie a echipamentelor medicale;
Instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor medicale furnizate;
Asigurarea mentenanței aparaturii medicale;
Efectuarea reviziilor periodice;
Orientare către rezolvarea problemelor clientului;
Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu beneficiarii echipamentelor;
Furnizarea de asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
Instruieste personalul ce va utiliza echipamentele si realizeaza probele de functionare, asigurand instructajul utilizatorilor cu privire la bunele practici de utilizare;
Consulta si asimileaza documentatia tehnica si de service pusa la dispozitie de catre producatori;
Participa la instruirea continua pe post: training-uri interne / externe, instructaje, cursuri, etc