Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
realizează mentenanța preventiva si corectiva a tuturor instalațiilor de automatizare din firma;
localizează, remediază si înlocuiește componentele electrice si electronice din cadrul instalațiilor de automatizare. pentru linia de producție de tutun (PLC Siemens S7-400);
localizează, remediază si înlocuiește componentele electrice si electronice din cadrul instalațiilor de automatizare. pentru cazan industrial, compresor, sistem de procesare a apei;
urmărește consumurile de piese de schimb și întocmește cererile de achiziție pentru completarea necesarului de componente electrice si electronice;
efectuează instalarea și cablarea echipamentelor electrice generale
Menţine relaţia cu furnizorii, realizează specificaţii tehnice, cereri de oferte;
Participa in negocierea contractelelor de achiziţii;
Centralizează achiziţiile, selectează ofertele, evaluează diversele canale de aprovizionare în funcţie de calitate, servicii şi costuri;
Execută contracte şi urmăreşte derularea / livrarea, asigura incadrarea in bugetul de achizitii;
Organizeaza operatiunile vamale si intocmeste documentatia specifica importurilor;
Mentine relatia cu autoritatile vamale si comisionarii vamali;
Verifica facturile si documentele de import - export;
Asigură efectuarea corectă şi la timp a calculului taxelor vamale;
Raportează periodic situaţia achiziţiilor şi a relaţiilor cu furnizorii în companie, realizează analize şi comparaţii periodice asupra eficienţei procesului logistic şi de achiziţii.
Realizarea si urmarirea bugetelor de venituri si cheltuieli;
Stabilirea si actualizarea procedurilor de lucru precum si a unor instructiuni pentru buna functionare a departamentului;
Gestionarea si supravegherea financiara si fiscala a societatii;
Organizarea si mentinerea legaturii permanente cu organele bancare si fiscale, pentru efectuarea operatiunilor de incasari si plati, asigurand deplina legalitate a acestora;
Coordonarea activitatilor financiare de planificare, analiza si control, finante si cash management, contabilitate si administrare;
Coordonarea realizarii situatiilor financiare, a analizelor si rapoartelor solicitate de superiori;
Furnizarea de informatii, analize si previziuni financiare la timp, complete si exacte catre echipa de management;
Propunerea si participarea la implemenetarea unor sisteme de eficientizare a costurilor si de control;
Participarea la luarea deciziilor importante, formularea strategiei firmei si a planurilor viitoare;
Realizarea de raportari complexe conform politicii companiei;
Sprijinirea misiunilor de audit si asigurarea indeplinirii actiunilor corective emise de auditori