Bucureşti Sectorul 2, Str. BARBU VĂCĂRESCU, Nr. 201, ETAJ 8 SI 11, Apartament
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Recepţionarea si gestionarea cantitativa si calitativa a materialelor, uneltelor si echipamentelor de lucru;
Intocmirea notelor de intrare receptie;
Participarea la toate activitatile legate de depozit (încarcarea, descarcarea, aranjarea materialelor);
Intocmirea necesarului de marfuri in urma consultarii listelor cu stocurile existente în depozitul santierului si intocmirea necesarului de marfuri saptamanal;
Gestionare combustibil (benzina, motorina);
Alimentare echipamente cu combustibil ;
Intocmirea bonurilor de consum atat pentru marfuri, cat si pentru combustibil;
Respectarea circulatiei documentelor de la furnizor spre document controler;
Raportarea catre superiori daca marfurile receptionate, nu respecta calitatea si tipologia solicitata prin comanda
Asiguri înregistrarea în modulul de mijloace fixe a facturilor aprobate și validate de fiecare responsabil conform procedurilor interne existente si reconciliezi datele din modulul de mijloace fixe cu cele din contabilitate
Urmărești semnarea documentației de recepție si punere in funcțiune a mijloacelor fixe si/sau a obiectelor de inventar
Inregistrezi scoaterile din funcțiune ale mijloacelor fixe pe baza documentelor justificative
Asiguri evidența contabilă a imobilizărilor corporale și necorporale conform clasificațiilor în vigoare, alocând totodată număr de inventar fiecărui mijloc fix
Asiguri verificarea amortizării aferente imobilizărilor corporale/necorporale/obiectelor de inventar
Intocmești și transmiți la direcțiile de impozite și taxe locale toate declarațiile fiscale pentru clădiri și terenuri
Actualizezi anual valorile mijloacelor fixe stabilite de către evaluatori in urma procesului de evaluare
Work closely with the training and systems support team to enhance the business process and ensure its efficiency across the organization;
Assist and contribute to the leasing workflow by implementing all contracts and additional addendums in the application;
Provide user support for new and existing employees on procedures related to Yardi Voyager and other technical software systems, using delivery solutions such as support tickets and online trainings;
On-going assistance and online trainings, finding appropriate solutions and addressing any knowledge and training gaps that may exist;
Proficiency in Microsoft Excel is a must;
Good knowledge of the Budgeting Process (previous experience is a huge plus);
Will be responsible for performing activities related to the implementation of budgeted and forecasted figures in the Yardi Voyager ABF Module;
Will work closely with every user involved, in order to ensure the accuracy of the budgeting and forecasting process;
Will test and implement required budgeting and forecasting scenarios in the Yardi Voyager ABF Module;
Will provide procedures and support for all users involved in the process (support related to commercial data, scenarios, business methods)
Ensure the good functioning of IT infrastructure of Prime Kapital including- hardware, software, and communications;
Manage the computers network (CN) and servers fleet (SF) of Prime Kapital;
Monitor the functioning of CN, SF, and communications, respectively, elaborate specific reports for the Prime Kapital management;
Make the necessary improvements and updates to the network, systems, and equipment in accordance with internal requirements and needs;
Maintain contact and supervise the activity of contracting companies for the purpose of providing adequate services that ensure the proper functionality of CN and SF;
Coordinate the installation, reinstallation, and maintenance of operating systems on Prime Kapital computers;
Perform the installation of various software applications on Prime Kapital computers, keep track of software licenses;
Perform specific processes meant to ensure the security of CN and SF and ensure the storage, saving, and recovery of all data in the Prime Kapital network;
Contribute to the implementation of IT strategies and policies valid on the Group level
Maintain internal infrastructure including laptop and desktop computers, printers, A/V equipment, and phones
Interact with IT Support Specialists and other teams to provide tier 3 technical support. Assist in troubleshooting and root cause analysis of recurring issues to reduce ticket volume;
Troubleshooting issues and proactive approach in the prevention of possible technical problems
Manage the computers network (CN) and servers fleet (SF) of Prime Kapital;
Monitor the functioning of CN, SF, and communications, respectively, elaborate specific reports for the Prime Kapital management;
Make the necessary improvements and updates to the network, systems, and equipment in accordance with internal requirements and needs;
Maintain contact and supervise the activity of contracting companies for the purpose of providing adequate services that ensure the proper functionality of CN and SF;
Coordinate the installation, reinstallation, and maintenance of operating systems on Prime Kapital computers;
Perform the installation of various software applications on Prime Kapital computers, keep track of software licenses;
Perform specific processes meant to ensure the security of CN and SF and ensure the storage, saving, and recovery of all data in the Prime Kapital network;
Contribute to the implementation of IT strategies and policies valid on the Group level
Establishes recruiting requirements by studying organization’s plans and objectives; meets with managers to discuss needs;
Source, screen, interview, and evaluate candidates;
Builds applicant sources by researching and contacting employment agencies, media, and internet sites;
Determines applicant requirements by studying job description and job qualifications;
Attracts applicants by placing job advertisements; using newsgroups and job sites;
Determines applicant qualifications by interviewing applicants; analyzing responses; verifying references; comparing qualifications to job requirements;
Arranges management interviews by coordinating schedules;
Evaluates applicants by discussing job requirements and applicant qualifications with managers; interviewing applicants on consistent set of qualifications;
Manages new employee relocation by determining new employee requirements;
Improves organization attractiveness by recommending new policies and practices; monitoring job offers and compensation practices;
Manages new hire orientation;
Updates job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks; participating in professional organizations;
Accomplishes human resources and organization mission by completing related results as needed
Intocmeste si asigura Planul Calitatii (PC) si Planul de Control si Verificari si Incercari pe parcursul lucrarii (PCCVI), astfel incat acestea sa corespunda cerintelor legale si ale Sistemului de Management Integrat (SMI) al companiei
Se asigura ca exista PTE aplicabile astfel incat acestea sa fie conforme cu cerintele proiectului inainte de inceperea activitatilor de executie
Realizeaza instruirea tehnica a personalului de executie al companiei
Verifica documentele de insotire ale materialelor si caracteristicile tehnice ale acestora si, dupa caz, realizeaza si alte verificari astfel incat sa fie folosite doar materiale conforme cu cerintele legale si cu cerintele proiectului
Controleaza procesele de executie sistematic, identifica riscurile care pot genera neconformitati si transmite masuri preventive
Controleaza calitatea proceselor de executie, identifica neconformitatile existente si solicita si transmite masuri corective astfel incat procesele sa fie reluate conform
Controleaza pe faze de executie calitatea produselor obtinute in procesele de executie;
Urmareste observatiile, comentariile si cerintele de calitate ale reprezentantilor beneficiarului astfel incat sa poata verifica si consemna rezolvarea acestor probleme
Intocmeste si/sau solicita subantreprenorilor documentele pentru cartea tehnica a constructiei, le verifica si realizeaza cartea tehnica a constructiei
Este responsabil pentru managementul integrat tehnico - operational al centrului comercial;
Coordoneaza si verifica activitatea operationala a firmei de mentenanta contractate (inclusiv a personalului de mentenanta alocat), precum si a altor prestatori specializati contractati privind serviciile de paza, curatenie, deszapezire, amenajare parcari sau spatii verzi, sau a altor furnizori de diverse servicii din categoria reparatii / intretinere / diverse amenajari outdoor sau indoor, dupa caz;
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Manager Tehnic
Baia Mare
expirat: 31.05.2022
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Este responsabil pentru managementul integrat tehnico - operational al centrului comercial;
Coordoneaza si verifica activitatea operationala a firmei de mentenanta contractate (inclusiv a personalului de mentenanta alocat), precum si a altor prestatori specializati contractati privind serviciile de paza, curatenie, deszapezire, amenajare parcari sau spatii verzi, sau a altor furnizori de diverse servicii din categoria reparatii / intretinere / diverse amenajari outdoor sau indoor, dupa caz;
Stabileşte obiectivele privind administrarea corespunzatoare, in parametrii de eficienta si continuitate, a echipamentelor si instalatiilor tehnice ( electrice, mecanice, HVAC, scari rulante, etc) din cadrul centrului comercial în concordanţă cu normele de exploatare si securitate privind utilizarea acestora, inclusiv privind programul de revizii periodice;
Colaboreaza cu factorii de raspundere pentru stabilirea programelor de investitii asupra echipamentelor tehnice si aprobă planurile de interventie asupra instalatiilor si echipamentelor tehnice;
Supravegheaza functionalitatea optima si in conditii de siguranta a spatiilor comerciale din cadrul centrului comercial ;
Monitorizează respectarea normelor de amenajare a spatiilor comerciale si respectarea Regulamentului de Ordine Interioara al centrului comercial, precum si respectarea normelor de utilizare corecta si in parametrii de siguranta a echipamentelor si instalatiilor tehnice de catre firma de paza si securitate si de catre chiriasi ;
Supravegheaza respectarea conditiilor de reprezentare, igiena si curatenie in spatiile comerciale aflate sub contracte de inchiriere, precum si in cele comune din centrul comercial;
Reprezintă centrul comercial în relaţiile cu furnizorii de servicii pe linie de asigurare a mentenantei echipamentelor, pe linie de interventie asupra echipamentelor, pe linie de dotari cu noi echipamente si pe linie de amenajare a spatiilor comerciale;
Raporteaza Directorului centrului comercial cu privire la intreaga activitate tehnico – operationala, avand un rol activ in propunerea strategiei de investitii / mentenanta;
Raporteaza totodata Asset Manager-ului Regional cu privire la problemele legate de administrarea din punct de vedere tehnico - operational a centrului comercial, propunand solutii de imbunatatire eficiente, daca este cazul;
Evaluează potenţialul furnizorilor de produse si servicii pe linie de echipamente si instalatii tehnice,reparatii, paza, curatenie, deszapezire, diverse amenajari ambientale de interior sau exterior;
Reprezinta interfata activa de comunicare cu chiriasii centrului, in vederea derularii corespunzatoare pentru ambele parti a contractelor de inchiriere, precum si pentru identificarea sau propunerea de solutii de remediere, dupa caz, a diverselor probleme operationale care pot aparea in derularea activitatii de zi cu zi;
Raspunde pentru indeplinirea KPI anuali tehnici si de mentenanta specifici centrului comercial, precum si de gestionarea conforma si monitorizarea bugetului aferent ( bugetul de service charge);
Este direct raspunzator pentru securitatea si siguranta centrului, a chiriasilor si personalului prestator de servicii care isi desfasoara activitatea in centrul comercial; trebuie sa fie în permanenta informat corespunzator cu privire la legislatia/reglementarile de functionare si exploatare in domeniu, asigurand astfel conformitatea cu acestea in cadrul activitatii operationale de zi cu zi
Coordinate all activities related to the Document Control procedure, including technical documents, drawings, and commercial offers
Maintain updated records of all approved documents and their distribution
Maintain the files and control logs as required by the project
Organize and schedule meetings and appointments, when necessary
Take accurate minutes of meetings, when necessary
Produce and distribute correspondence memos, letters, and forms
Coordinate office procedures, resolve administrative problems.• Carry out administrative duties such as filing, typing, copying, binding, scanning for archiving the documents in hardcopy etc
Este responsabil pentru managementul integrat tehnico - operational al centrului comercial;
Coordoneaza si verifica activitatea operationala a firmei de mentenanta contractate (inclusiv a personalului de mentenanta alocat), precum si a altor prestatori specializati contractati privind serviciile de paza, curatenie, deszapezire, amenajare parcari sau spatii verzi, sau a altor furnizori de diverse servicii din categoria reparatii / intretinere / diverse amenajari outdoor sau indoor, dupa caz;
Stabileşte obiectivele privind administrarea corespunzatoare, in parametrii de eficienta si continuitate, a echipamentelor si instalatiilor tehnice ( electrice, mecanice, HVAC, scari rulante, etc) din cadrul centrului comercial în concordanţă cu normele de exploatare si securitate privind utilizarea acestora, inclusiv privind programul de revizii periodice;
Colaboreaza cu factorii de raspundere pentru stabilirea programelor de investitii asupra echipamentelor tehnice si aprobă planurile de interventie asupra instalatiilor si echipamentelor tehnice;
Supravegheaza functionalitatea optima si in conditii de siguranta a spatiilor comerciale din cadrul centrului comercial;
Monitorizează respectarea normelor de amenajare a spatiilor comerciale si respectarea Regulamentului de Ordine Interioara al centrului comercial, precum si respectarea normelor de utilizare corecta si in parametrii de siguranta a echipamentelor si instalatiilor tehnice de catre firma de paza si securitate si de catre chiriasi;
Supravegheaza respectarea conditiilor de reprezentare, igiena si curatenie in spatiile comerciale aflate sub contracte de inchiriere, precum si in cele comune din centrul comercial;
Monitorizează respectarea normelor de amenajare a spatiilor comerciale si respectarea Regulamentului de Ordine Interioara al centrului comercial, precum si respectarea normelor de utilizare corecta si in parametrii de siguranta a echipamentelor si instalatiilor tehnice de catre firma de paza si securitate si de catre chiriasi;
Supravegheaza respectarea conditiilor de reprezentare, igiena si curatenie in spatiile comerciale aflate sub contracte de inchiriere, precum si in cele comune din centrul comercial;
Reprezintă centrul comercial în relaţiile cu furnizorii de servicii pe linie de asigurare a mentenantei echipamentelor, pe linie de interventie asupra echipamentelor, pe linie de dotari cu noi echipamente si pe linie de amenajare a spatiilor comerciale;
Raporteaza Directorului centrului comercial cu privire la intreaga activitate tehnico – operationala, avand un rol activ in propunerea strategiei de investitii / mentenanta;
Raporteaza totodata Asset Manager-ului Regional cu privire la problemele legate de administrarea din punct de vedere tehnico - operational a centrului comercial, propunand solutii de imbunatatire eficiente, daca este cazul;
Evaluează potenţialul furnizorilor de produse si servicii pe linie de echipamente si instalatii tehnice,reparatii, paza, curatenie, deszapezire, diverse amenajari ambientale de interior sau exterior;
Reprezinta interfata activa de comunicare cu chiriasii centrului, in vederea derularii corespunzatoare pentru ambele parti a contractelor de inchiriere, precum si pentru identificarea sau propunerea de solutii de remediere, dupa caz, a diverselor probleme operationale care pot aparea in derularea activitatii de zi cu zi;
Raspunde pentru indeplinirea KPI anuali tehnici si de mentenanta specifici centrului comercial, precum si de gestionarea conforma si monitorizarea bugetului aferent (bugetul de service charge);
Este direct raspunzator pentru securitatea si siguranta centrului, a chiriasilor si personalului prestator de servicii care isi desfasoara activitatea in centrul comercial; trebuie sa fie în permanenta informat corespunzator cu privire la legislatia/reglementarile de functionare si exploatare in domeniu, asigurand astfel conformitatea cu acestea in cadrul activitatii operationale de zi cu zi
Elaboreaza instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca;
Verifica insusiriea si aplicarea de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in SSM stabilite prin fisa postului;
Efectueaza controale interne la locurile de munca si intocmeste rapoarte cu deficientele constatate si masuri propuse pentru remedierea acestora; Identifica echipamentele individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmeste necesarul de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie;
Tine evidenta echipamentelor de munca si urmareste ca verificarile periodice si, daca este cazul, incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate de persoane competente;
Urmareste actualizarea planului de avertizare, a planului de protectie si prevenire si a planului de evacuare;
Gestioneaza relatia cu cabinetele de medicina muncii; Efectueaza instruirea introductiv generala pe linie de SSM si SU a personalului nou angajat;
Efectueaza instruirii periodice a conducatorilor locurilor de munca, atat la sediu cat si la punctele de lucru cu ocazia vizitelor periodice;
Completeaza fisele individuale de instruire a personalului conform tematicilor si periodicitatii stabilite prin programul de instruire, conform legislatiei in vigoare
Provides support on legal matters in relation to the operational and compliance matters of the group
Drafts and reviews and contracts – ., contracts with suppliers, etc
Works closely with the operational team on various day-to-day legal matters
Supports the activity of the group DPO on data protection matters – . revision of data protection agreements, implementation of GDPR projects, updating the necessary documentation to demonstrate compliance with EU Regulation etc.)
Provides assistance on internal legal compliance procedures – ., AML procedures, constant monitoring of the legal environment, compliance risk management, prevention of non-compliance, compliance incident management, conflict of interest management, implementing group policies at a local level
Represents and assists the group companies in the relationship with the public authorities on legal aspects of the operational matters
Cooperates with external advisors assisting the group companies on legal issues related to operational matters
Cunoscator al pietei interne si internationale in domeniu / subcontractori; dar și a particularităților acesteia
Analiza minima a documentației tehnice, solicită oferte de preț, intocmește cereri de ofertă
Primeste comenzile de materiale si le transmite catre furnziori
Raspunde cererilor de clarificare privitoare la materialele/echipamentele/lucrările ce urmează a fi ofertate, impreuna cu Managerul de Proiect
Identifica, evalueaza și selecteaza potențiali noi furnizori/producatori
Participă la selecția de furnizori pentru execuția proiectelor si stabilește pentru activitatea acestora, termenele de livrare și standardele de calitate așteptate
Participă la selecția de subcontractori pentru execuția proiectelor
Urmărește procesul de semnare a contractelor, precum si derularea acestora
Negociază contractele cu furnizorii, subcontractorii si gestionează relația cu aceștia
Păstreză legătura cu responsabilii de execuție a lucrărilor și le asigură suportul cu materiale și documente
Intocmeste documentatiile care revin pe domeniul sau in conformitate cu prevederile legislatiei aplicabile pentru instalatii Sanitare aferente fazelor SF, PTH, DTAC, DE;
Elaboreaza solutia tehnica de proiectare pentru specialitatea instalatiilor Sanitare;
Propune si implementeaza solutii si echipamente modern in documentatia de proiectare ;
Se deplaseaza pe santier pentru verificarea respectarii proiectelor atunci cand este cazul;
Propune solutii si acorda sprijin pentru rezolvarea neconformitatilor si solutionarea problemelor de ordin tehnic identificate in derularea proiectelor;
Participa la fazele determinante si la receptia lucrarilor proiectate;
Se deplaseaza pe santier pentru verificarea respectarii proiectelor atunci cand este cazul;
Propune solutii si acorda sprijin pentru rezolvarea neconformitatilor si solutionarea problemelor de ordin tehnic identificate in derularea proiectelor;
Participa la fazele determinante si la receptia lucrarilor proiectate;
Complete weekly and monthly bank reconciliations and assist with research items;
Provide cash position reports to treasury departments with current cash and projected remaining monthly expenses to assist in proactive cash management;
Maintain and reconcile inter-company loan activity on a monthly basis
Assist with month-end accounting process;
Code, process and issue monthly corporate billings
Intocmeste documentatiile care revin pe domeniul sau in conformitate cu prevederile legislatiei aplicabile pentru instalatii HVAC aferente fazelor SF, PTH, DTAC, DE;
Elaboreaza solutia tehnica de proiectare pentru specialitatea HVAC;
Propune si implementeaza solutii si echipamente modern in documentatia de proiectare ;
Se deplaseaza pe santier pentru verificarea respectarii proiectelor atunci cand este cazul;
Propune solutii si acorda sprijin pentru rezolvarea neconformitatilor si solutionarea problemelor de ordin tehnic identificate in derularea proiectelor;
Participa la fazele determinante si la receptia lucrarilor proiectate;