Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Gestioneaza portofoliul de clienti existenti, oferindu-le suport, consultanta, solutii personalizate, pentru cresterea gradului de loializare si cresterea cifrei de afaceri;
Contacteaza potentiali clienti, concepe oferte personalizate care sa raspunda potentialului si specificului activitatilor potentialilor client, pe baza careia negociaza si incheie contracte;
Prospecteaza piata de carburant si de servicii pentru clientii aferenti zonei alocate, identificand trendurile pietei si a potentialului de dezvoltare si prospecti interesati de serviciile oferite de companie;
Identifica nevoile clientilor, a potentialului de utilizare a serviciilor si produselor existente in portofoliu;
Prelucreaza solicitarile si reclamatiille clientilor, comunica eficient cu departamentele suport pentru clarificarea situatiilor semnalate;
Efectueaza vizite la sediul clientilor si potentililor client, facilitand astfel procesele de vanzare si post-vanzare
Responsible to provide analytic sales support by using various tools to perform detailed quantitative and qualitative analysis, interpret findings and present actionable recommendations to the leadership team
Responsible to update recurrent reports and create new specific ones on Customers / Business evolution while analyzing data in order to make recommendations to the management
Analyze sales evolution by comparing actual results with targets
Identify and recommend additional ways of reporting relevant business KPI's and optimize the current operational processes and flows
Provide new ideas in terms of continuously improving reporting frames and analytics quality
Data Analysis & interpretation, Market analysis and reporting
Gestionarea portofoliului de clienți existenți, oferind suport, consultanță și soluții personalizate pentru creșterea gradului de loialitate si a cifrei de afaceri;
Contactarea și dezvoltarea relațiilor cu potențialii clienți, crearea de oferte personalizate și negocierea contractelor;
Prospectarea pieței de carburant și servicii pentru clienții de flote, identificarea trendurilor de piață și a potențialului de dezvoltare;
Identificarea nevoilor clienților și utilizarea eficientă a produselor și serviciilor din portofoliu;
Prelucrarea solicitărilor și reclamațiilor clienților, comunicarea eficientă cu departamentele de suport pentru clarificarea situațiilor semnalate
Verifica respectarea prevederilor legale si a reglementarilor interne cu privire la existenta, integritatea, pastrarea si utilizarea mijloacelor si resurselor, detinute cu orice titlu, si modul de reflectare a acestora in evidenta contabila;
Verifica respectarea prevederilor legale si a reglementarilor interne cu privire la modul de efectuare a inventarierii anuale a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
Raspunde de gestiunea stocurilor, a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;
Urmareste si controleaza sistemul de operare a stocurilor in programul de gestiune;
Participa activ la inventarierea stocurilor, atat la produse finite, cat si la materii prime, consumabile sau piese de schimb;
Coordoneaza si raporteaza catre conducere eventualele diferente intre contabilitate si gestiune;
Intocmeste procedurile de lucru si le implementeaza;
Verifica achizitiile, consumurile de materii prime, calculul costului mediu lunar, reconcilieaza stocurile din sistemul de gestiune cu balanta contabila
Monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si intreg fluxul contabil legat de acestea
Urmareste corectitudinea datelor introduse in sistemele informatice precum si respectarea termenelor de introducere
Raporteaza neconformitatile constatate
Participa la pregatirea operatiunilor de inventariere, analiza, interpretare a diferentelor si inregistrarea acestora
Intocmeste rapoarte, efectueaza analize specifice conform cerintelor superiorului ierarhic si identifica eventualele diferente
Identifica sursele de eroare si propune solutii pentru eliminarea acestora
Intocmeste P&L lunar la nivel de companie si pe categorii de business
Analizeaza variatiile lunare/anuale ale diverselor linii din P&L
Intocmeste rapoarte de mark-up, pe categorii de produse
Participa la implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii al companiei
Pregateste demersurile necesare certificarii ISO 9001
Asigura implementarea, stabilitatea si revizuirea proceselor in cadrul Sistemul de Management al Calitatii
Participa activ la dezvoltarea proceselor de management al calitatii, colaboreaza cu managementul privind aceste aspecte, intocmeste rapoarte si face propuneri de optimizare a proceselor
Responsabil pentru stabilirea si implementarea procedurilor privind protectia datelor cu caracter personal in cadrul companiei
Responsabil sa conceapa si sa furnizeze personalului instruirea privind protectia datelor pentru a se asigura ca obligatiile sunt intelese si ca procedurile sunt respectate
Recomanda si supravegheaza masurile de remediere a lacunelor identificate in domeniul protectiei si securitatii datelor
Gestionarea drepturilor acordate utilizatorilor de programe in cadrul companiei