Bucureşti Sectorul 1, Str. Mihai Eminescu, Nr. 44-48, Etaj 1, Apartament 4
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (49)Active ( 0 )Arhivă ( 49 )
Project Manager Pre-Vânzare
Pitești
expirat: 01.12.2022
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Brewing Manager - Craiova
Craiova
expirat: 05.03.2021
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Accounts Payable with French & English
București
expirat: 02.02.2020
Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
HR Admin Coordinator
București
expirat: 02.02.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Coordonează echipa de Admin, conform legislației și a cadrului intern, respectând termenele agreate; supervizarea activitățile corelate (consultanta pentru directori si manageri pentru modificarile din cadrul echipelor, implementarea modificarilor contractuale, acte aditionale, fise de post si alte elemente ale dosarului de angajat, implementarea campaniei de conflict de interese, arhivare, cercetari disciplinare);
Gestionează programul de mobilitate internațională și asigură asistență expatriaților, în legătură cu grupul și colaboratori externi specializați;
Acționează ca manager de proiect pentru acțiunile de modernizare admininstrative eficientizare fluxuri, automatizare procese, etc
Consolidează și este responsabil de procesul de raportare și analiză date cu privire la indicatorii de admin: numar de angajati, fluctuatie de personal, absenteism, etc. ;
Colaborarea transversală cu HR Business Partner, cu echipele de Comp&Ben, Payroll, Recrutare, Comunicare Interna, precum și cu echipa corespondenta la nivelul Grupului; urmărirea în permanență a legislației muncii; identificarea și cuantificarea impactului oricărei modificări de legislație aplicabile;
Coordonează, asigură sprijin operațional și dezvoltă echipa aflată în aria sa de expertiză
Verifică și corectează pontajul; gestionează pontajul pentru anumite categorii de angajați (sediu și depozite);
Centralizează și înregistrează în softul de salarizare ajutoarele acordate conform prevederilor legale și procedurilor interne; înregistrează coasigurații conform documentelor furnizate de aceștia, respectând prevederile legale;
Calculează și înregistrează compensările de concedii medicale și diverse alte interacțiuni cu Casa de Sănătate; calculează și înregistrează în sistemul de plată compensările concediilor de odihnă și medicale; urmărește concediile de maternitate, de risc maternal;
Este responsabil/ă de calculul, reținerea și plata popririlor și pensiilor alimentare precum și de întocmirea adeverințelor solicitate de salariați, stagiul de cotizare pentru fiecare angajat, diverse prime și sporuri, asigurări de sănătate și de viață; cupoane și alte beneficii acordate salariaților; înregistrează deducerile suplimentare din salariu solicitate de catre angajați conform documentelor prezentate și respectând prevederile legale;
Gestionează întreg procesul de salarizare aferent recalculării salariilor;
Este backup pentru Responsabilul Salarizare;
Analizează și interpretează cantitativ și calitativ raportările realizate, precum și informațiile pe care le gestionează și semnalează ierarhiei aspectele relevante
Coordination of preclosing and month end closing calendar in respect with the deadlines and the quality of tasks accomplished
Helps to improve the quality of the information used to manage the Business (input and output data), through operating procedures and support for customers and suppliers
Checks that the standards are being used, detect and report any non-compliance
Provides action plan and follow up
Builds and runs queries required to the development of all dashboards for which s/he is responsible
Consolidates of physical data required to feed the tools
Alerts Business Partners on the main discrepancies and in case of data accuracy issues
Prepares information and formats necessary for construction of reforecasts
Consolidates and draws up summaries and provides reporting as required
Works with similar service lines to ensure standardization and the exchange of good practices between business entities
Performs monthly closing tasks in accordance with deadlines, expected quality levels and Group rules
Controls the quality of sub-process’ input data
Prepares controls and circulates to operational entities and Group key indicators. Ensures their integrity within prescribed deadlines so to enable entities to reach well-informed decisions
Propune Managerului Național de Vânzări planul anual și se asigură că sunt respectați indicatorii de performanță ai clienților din regiune;
Coordonează implementarea planurilor lunare de activități în regiune, alocând resursele disponibile pentru atingerea/creșterea indicatorilor de performanță;
Se asigură de integrarea în planurile regionale a activităților de Marketing și Trade Marketing naționale, aliniind resursele și obiectivele;
Monitorizează și evaluează activitățile comerciale, asigurându-se că sunt eficiente și respectă standardele de ROI conform obiectivelor stabilite;
Gestioneaza și conduce performanța distribuitorilor și dezvoltă relația și parteneriatul dintre distribuitor și echipa de vânzări a companiei, participând la întâlniri comune periodice de aliniere la nivel strategic;
Este responsabil de respectarea bugetului alocat;
Coordonează procesul de dimensionare a forței de vânzări necesare, atât în companie cât și la distribuitori, precum și frecvența de vizitare, rutele optime zilnice pentru fiecare TSR/ SR KA și distribuitor. Verifică respectarea acestora;
Organizează activitatea echipei astfel încât să se atingă obiectivele; evaluează performanța și potențialul echipei din subordine, conform procesului de Management al Performanței agreat la nivel de companie; identifică nevoile de dezvoltare ale echipei prin vizite periodice în piață
Implementează strategia și politicile de resurse umane ale companiei
Gestionează și se implică în mod activ în procesele de recrutare și selecție
Este responsabil de buna derulare a activităților de administrare personal și calcul salarial
Consiliază angajații în spețe de resurse umane, respectiv asistă managementul companiei în luarea deciziilor cu impact asupra activității de resurse umane
Implementează și dezvoltă programe de training și dezvoltare aliniate cu obiectivele companiei
Formulează strategii de creștere a angajamentului și a gradului de retenție al angajaților în companie
Prezintă performanța activității pe aria coordonată în fața acționarului și a directorului general
Implement the agreements concluded with operators and distributors; support operators in implementing the agreements concluded with customers
Coordinates and supervises the activities of operators and distributors, being responsible for:
Achieving the monthly, quarterly, yearly objectives by operators and distributors, which also measure individual contribution; submitting accurate and timely reports to operators and distributors
Maintaining and developing the customer portfolio
Achievement of quality and hygiene objectives of operators; verifying the stocks of vending machines and products, ensuring their optimization; verifying and ensuring that the recipes are respected on the vending machines; ensuring that only the agreed ingredients are used on the vending machines
Organizing periodically meetings with operators and distributors; preparing development plans jointly with operators and distributors; coaching sales teams of operators and distributors
Continuously monitoring competition and informing line manager of the competitors' actions
Implement promotional activities and manages the stock of promotional materials, based on the commercial policy and in the best interests of the company
Recover all outstanding debts
Sale and post-sale activities:
Support operators in identifying potential customers; maintain good relationships with customers; know the customer portfolio and the relevant decision makers in the area assigned; evaluate the customer potential in the area assigned; fulfill any tasks in the best interests of the company; correctly prepare and timely submit the reports required; inform in writing about and promptly solve the problems occurring in the area assigned