Bucureşti Sectorul 1, Str. VASILE ALECSANDRI, Nr. 4, ȘI CONSTANTIN DANIEL NR. 11, CORP C, BIROU 5, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Fara experienta
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent Call Center - colectare debite Craiova
Craiova
expirat: 16.10.2022
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier juridic
București
expirat: 13.09.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Gestioneaza portofoliul de creante alocat in vederea obtinerii titlurilor executorii necesare punerii in executare a acestora cu scopul recuperarii sumelor datorate (cu titlu de exemplu, dar fara a ne limita la: cereri cu valoare redusa, ordonante de plata, etc)
Asigura reprezentarea companiei în fata instantelor judecatoresti, organelor arbitrale si a altor organe de jurisdictie, organelor de urmarire penala, notariatelor publice, precum si în raporturile cu persoanele juridice si fizice
Redacteaza în timp util si în conditii de calitate actiuni, întâmpinari, contestatii, memorii, plângeri, alte acte cu caracter jurisdictional sau procedural si formuleaza cai de atac ordinare si extraordinare, utilizând orice mijloace legale pentru apararea si valorificarea drepturilor si intereselor patrimoniale si nepatrimoniale ale companiei
Participa la negocierile vizand solutionarea pe cale amiabila a unui litigiu, in limitele mandatului sau ca asistent de specialitate al reprezentantilor companiei, pentru clarificarea problemelor juridice
Responsabil cu raportarile financiare catre toate partile implicate in acest proces: intern, investitori, Grup, etc;
Centralizarea raportarilor, acolo unde este cazul;
Mentine legatura cu persoanele implicate in procesul de raportare financiar;
Participa la diverse alte activitati care implica domeniul financiar: alocare plati in Capone conform extraselor bancare,etc.;
Ofera suport cu privire la raportarea finaniara catre alte entitati din Grup;
Pregatirea prezentarilor/altor raportari catre Consiliu de Administratie (lunar/trimestrial);
Obtinerea de date complexe din surse multiple, atat interne cat si externe;
Analizarea tuturor portofoliilor gestionate si propunerea de rapoarte optime; identificarea si comunicarea celor mai bune solutii echipei de Management, bazate pe rapoarte si analize;
Rapoarte statistice și analitice;
Pregătirea prezentărilor și a altor materiale pentru şedinţele de management;
Analize de piaţă;
Mentinerea unui contact permanent cu dezvoltatorul aplicatiei informatice
Responsabil in ceea ce priveste adimnistrarea & dezvoltarea aplicatiilor Interne ( Capone, Charisma, etc.);
Mentine legatura cu departamentul de colectarea in vederea alocarii corecta a platilor, statusurilor si a altor procesa interne;
Dezvoltarea scripturilor interne privind raportarea operationala;
Implementarea solutiilor privind modul de raportare catre departamentul Recovery;
Alte rapoarte ad – hoc ( diverse exporturi din baza de date utilizand PLSQL )
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Fara experienta
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
HR Business Partner - determined period of 2 years
București
expirat: 17.07.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reporting officer
București
expirat: 16.07.2022
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Responsabil cu raportarile financiare catre toate partile implicate in acest proces: intern, investitori, Grup, etc;
Centralizarea raportarilor, acolo unde este cazul;
Mentine legatura cu persoanele implicate in procesul de raportare financiar;
Participa la diverse alte activitati care implica domeniul financiar: alocare plati in Capone conform extraselor bancare,etc.;
Ofera suport cu privire la raportarea finaniara catre alte entitati din Grup;
Pregatirea prezentarilor/altor raportari catre Consiliu de Administratie (lunar/trimestrial);
Obtinerea de date complexe din surse multiple, atat interne cat si externe;
Analizarea tuturor portofoliilor gestionate si propunerea de rapoarte optime; identificarea si comunicarea celor mai bune solutii echipei de Management, bazate pe rapoarte si analize;
Rapoarte statistice și analitice;
Pregătirea prezentărilor și a altor materiale pentru şedinţele de management;
Analize de piaţă;
Mentinerea unui contact permanent cu dezvoltatorul aplicatiei informatice
Responsabil in ceea ce priveste adimnistrarea & dezvoltarea aplicatiilor Interne ( Capone, Charisma, etc.);
Mentine legatura cu departamentul de colectarea in vederea alocarii corecta a platilor, statusurilor si a altor procesa interne;
Dezvoltarea scripturilor interne privind raportarea operationala;
Implementarea solutiilor privind modul de raportare catre departamentul Recovery;
Alte rapoarte ad – hoc ( diverse exporturi din baza de date utilizand PLSQL )
HR Business Partner - determined period of 2 years
București
expirat: 31.05.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Portfolio Management Specialist
București
expirat: 29.04.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Portfolio Management Specialist
București
expirat: 03.03.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil
București
expirat: 03.03.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Team Leader Call Center
București
expirat: 10.10.2021
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Administrative Officer Enforcement (determinata)
București
expirat: 23.09.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent colectare debite Craiova
Craiova
expirat: 05.09.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent colectare debite pe teren Timisoara
Timișoara
expirat: 02.09.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent colectare debite pe teren Cluj-Napoca
Cluj-Napoca
expirat: 07.08.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Administrative Officer Enforcement (determinata)
București
expirat: 01.07.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reporting officer
București
expirat: 26.03.2021
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Responsabil cu raportarile financiare catre toate partile implicate in acest proces: intern, investitori, Grup, etc;
Centralizarea raportarilor, acolo unde este cazul;
Mentine legatura cu persoanele implicate in procesul de raportare financiar;
Participa la diverse alte activitati care implica domeniul financiar: alocare plati in Capone conform extraselor bancare,etc.;
Ofera suport cu privire la raportarea finaniara catre alte entitati din Grup;
Pregatirea prezentarilor/altor raportari catre Consiliu de Administratie (lunar/trimestrial);
Obtinerea de date complexe din surse multiple, atat interne cat si externe;
Analizarea tuturor portofoliilor gestionate si propunerea de rapoarte optime; identificarea si comunicarea celor mai bune solutii echipei de Management, bazate pe rapoarte si analize;
Rapoarte statistice și analitice;
Pregătirea prezentărilor și a altor materiale pentru şedinţele de management;
Analize de piaţă;
Mentinerea unui contact permanent cu dezvoltatorul aplicatiei informatice
Responsabil in ceea ce priveste adimnistrarea & dezvoltarea aplicatiilor Interne ( Capone, Charisma, etc.);
Mentine legatura cu departamentul de colectarea in vederea alocarii corecta a platilor, statusurilor si a altor procesa interne;
Dezvoltarea scripturilor interne privind raportarea operationala;
Implementarea solutiilor privind modul de raportare catre departamentul Recovery;
Alte rapoarte ad – hoc ( diverse exporturi din baza de date utilizand PLSQL )
Analizeaza dosarele juridice ale debitorilor si isi formeaza o imagine clara asupra acestora;
Se intalneste cu toti actorii relevanti din fiecare dosar (actionari, administratori, lichidatori, alti creditori, investitori interesati, .) si creioneaza o imagine clara asupra raportului de forte/ interese ale partilor;
Analizeaza si propune posibilitatile de reorganizare ale debitorilor activi si/sau de reutilizare/ salvare ale activelor productive;
Identifica potentialele strategii de lucru pe fiecare dosar;
Analizeaza ofertele primite din piata si decide asupra viabilitatii acestora;
Testeaza strategiile potentiale prin intalniri si negocieri cu toate partile implicate, in scopul identificarii celor fezabile;
Agreeaza si structureaza strategiile finale de recuperare, pe baza rezultatelor obtinute din negocieri;
Promoveaza si administreaza anunturile de promovare ale activelor pe care compania este interesata sa le vanda; mentine legatura si ofera informatiile solicitate persoanelor interesate si negociaza ofertele primite;
Mentine viabilitatea procedurilor de recuperare, prin efectuarea tuturor demersurilor necesare conservarii dreptului de creanta (cereri de staruinta, declaratii de creanta, cereri de executare/interventie, .);
Pregateste memorandumuri necesare pentru aprobare voturi in AGC, aprobare alte activitati necesare, etc;
Coordoneaza si supervizeaza implementarea aprobarilor primite;
Mentine o relatie activa cu toti actorii relevanti (lichidatori, avocati, actionari, brokeri, investitori, etc);
Pregateste rapoarte de activitate, situatii de portfoliu, etc, in conformitate cu solicitarile managementului;
Participa la licitatii/adunari ale creditorilor si voteaza conform mandatelor obtinute de la companie
Vizioneaza bunurile mobile/imobile duse in garantia creditelor din portofoliul administrat
Acorda asistenta si consultanta juridica firmei si angajatilor acesteia in orice chestiune in legatura cu derularea activitatii acesteia;
Redacteaza proiecte de contracte si negociaza clauzele contractuale;
Redacteaza raspunsuri catre debitori, terte parti, autoritati si diverse documente (declaratii administratori, cereri, imputerniciri, procuri etc);
Redacteaza, avizeaza si contrasemneaza acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc compania;
Intocmeste formalitatile prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
Verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare;
Asigurǎ contactul cu notarii publici, societǎțile de avocaturǎ, birourile de carte funciarǎ, Banca Naționalǎ a României, Registrul Comerțului, ANPC, Arhiva Electronicǎ, alte autoritǎți și terți etc. în legǎturǎ cu aria sa de responsabilitate;
Asigura reprezentarea companiei in fata instantelor judecatoresti si a oricaror alte organe jurisdictionale si autoritati publice;
Asigura gestionarea si arhivarea contractelor si documentelor juridice;
Urmareste evolutia cadrului legislativ relevant in activitatea desfasurata si asigura punerea sa in aplicare la nivelul companiei;
Identifica solutii de restructurare /recuperare a facilitatilor de credit din portofoliu pe baza analizei de restructurare, a estimarilor privind evolutia viitoare, a riscurilor existente, a situatiilor garantiilor si a analizei juridice
Identifica si propune schimbarea metodei de restructurare/recuperare, in vederea eficientizarii recuperarii
Acorda suport pentru elaborarea strategiilor de recuperare creante
Participa la intalnirile cu debitorii pentru a intelege cat mai bine particularitatile fiecarui caz din portofoliu
Vizioneaza imobilele aduse in garantia creditelor din portofoliul administrat
Redacteaza documentele suport in vederea semnarii tranzactiilor cu debitorii
Responsabil pentru stabilirea si monitorizarea strategiilor de recuperare creante
Asigura comunicarea eficienta cu avocatii colaboratori, in vederea gestionarii eficiente a litigiilor intervenite in cadrul procedurii de executare/recuperare
Comunica cu debitorii/garantii si initiaza intalniri in vederea stabilirii unor modalitati de recuperare sume datorate
Vizioneaza imobilele aduse in garantia creditelor din portofoliul administrat si stabileste modul de promovare al acestora
Identifica si relationeaza cu posibilii cumparatori ai imobilelor detinute in garantie si analizeaza oferta acestora
Participa la licitatii/adunari ale creditorilor
Monitorizeaza activitatea executorilor judecatoresti, verifica indeplinirea de catre acestia a actelor de procedura in cadrul termenelor legale si respectarea tuturor reglemntarilor in materie
Preluarea si procesarea corespondenta (sortare, scanare, ntroducere date in sistemul informatic, arhivare electronica si fizica)
Pregatirea dosarelor de executare silita si transmiterea letrica/electronica a acestor dosare catre executorii judecatoresti
Pregatirea adreselor standard in cadrul unui dosar de executare ( suspendare licitatie/actualizari creante/staruinte /reluari ale excutarii)
Suport pentru obtinerea extraselor CF
Suport pentru verificarea corectitudinii si completitudinii dosarelor cesionate si obtinerea acestora de la executor
Suport pentru pregatirea documentelor/formalitatilor necesare in vederea ridicarii ipotecilor ca urmare a valorificarii garantiilor imobiliare
Actualizarea datelor din sistemul informatic conform normelor/procedurilor de lucru interne ( date privind debitorul, dosarul de executare/insolventa, garantii, incasari )
Arhivarea fizica si electronica a documentelor
Monitorizarea portofoliului de credite PF negarantate conform normelor interne de lucru ( contactarea clientilor si monitorizarea platilor effectuate)
Relationarea operationala cu executorii judecatoresti
Gather complex data inputs from multiple sources, both internally and externally;
Analyze entire portfolios data and propose the optimal reports; Identify and communicate key insights to management team based on reports and analysis;
Preparing presentations (ppt) , graphs, scorecards and KPI’s; benchmarking or vintage analysis;
To maintain permanent contact and liaison with software developer;
Communication with other head of departments and offering permanent support build an adequate portfolio database;
Create, implement and maintain comprehensive reporting policy documents to improve clarity and consistency;
Acting as a project lead, design and build reports and analyses that reflect impact, to support portfolio strategy;
Preparing all reports to B2 Holding (Group);
preparing and revising all reports submitted to NBR;
Follow up and maintain a general understanding of local laws and regulations, and follow up reports of major changes in local regulation with impact on the business;
performs other professional activities at the request of the superior for performing in optimal conditions the activity;
Design, maintain and revise internal routines based on local accounting standards and anti-corruption regulations
Elaborarea si actualizarea cadrului normativ intern privind activitatea de KYC/AML, cu respectarea cadrului de reglementare aplicabil si a politicilor de Grup;
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Non performing loans recovery
București
expirat: 24.08.2018
Middle (2-5 ani)
720 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Ofiter control intern
București
expirat: 15.07.2018
Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Lawyer
București
expirat: 12.04.2018
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Acorda asistenta juridica si suport pentru problemele aparute in procedurile legale de recuperare a creantelor din portofoliul companiei;
Formuleaza actiuni, intampinari, plangeri, contestatii, cai de atac, declaratii de creanta, voturi pentru adunarile/comitetele creditorilor si alte asemenea documente specifice;
Asigura reprezentarea companiei in fata instantelor judecatoresti si a altor organe jurisdictionale si autoritati publice in dosarele debitorilor din portofoliu;
Monitorizeaza toate dosarele aflate pe rolul instantelor judecatoresti, urmarind stadiul acestora de solutionare;
Acorda suportul companiei in chestiunile legate de darea in plata a imobilelor aduse in garantie de catre debitori (notificari, litigii, incheierea tranzactiilor de dare in plata);
Redacteaza tranzactii extrajudiciare, acorduri de vanzare, angajamente de plata, conventii intre parti;
Acorda asistenta juridica si suport pentru problemele aparute in procedurile legale de recuperare a creantelor din portofoliul companiei;
Formuleaza actiuni, intampinari, plangeri, contestatii, cai de atac, declaratii de creanta, voturi pentru adunarile/comitetele creditorilor si alte asemenea documente specifice;
Asigura reprezentarea companiei in fata instantelor judecatoresti si a altor organe jurisdictionale si autoritati publice in dosarele debitorilor din portofoliu;
Monitorizeaza toate dosarele aflate pe rolul instantelor judecatoresti, urmarind stadiul acestora de solutionare;
Acorda suportul companiei in chestiunile legate de darea in plata a imobilelor aduse in garantie de catre debitori (notificari, litigii, incheierea tranzactiilor de dare in plata);
Redacteaza tranzactii extrajudiciare, acorduri de vanzare, angajamente de plata, conventii intre parti;
Verifies the regular reports to the National Bank of Romania regarding the IFN specific legislation;
Prepare audit programs in accordance with the annual plan and objectives set;
Prepares and manages the internal audit documentation according to the requirements of the NBR Regulation;
Participates actively in reviewing and updating IFN procedures and regulations;
Active participation in the organization and implementation of internal audit projects (application of audit procedures, preparation of audit documentation, development and documentation of audit findings and recommendations) for the companies in the group, as well as permanent evaluation of the efficiency and adequacy of the internal control system;
Examine and evaluate the information available;
Assess the implementation and effectiveness of risk management procedures and significant risk assessment methodologies;
Analyze the relevance and integrity of data provided by financial and management information systems;
Participates in the elaboration of procedures for the activity of different departments as a consultant;
Evaluates the potential risks due to the non-existence or inefficiency of the procedures;
Provides review and evaluation of the documentation in accordance with the objectives and annual audit program;
Contributes to defining corrective actions following the detection of weaknesses and anomalies;
Prepares audit reports and monitors the implementation of recommendations made;
Follows the fulfillment of the internal audit plan.
Verifies the regular reports to the National Bank of Romania regarding the IFN specific legislation;
Prepare audit programs in accordance with the annual plan and objectives set;
Prepares and manages the internal audit documentation according to the requirements of the NBR Regulation;
Participates actively in reviewing and updating IFN procedures and regulations;
Active participation in the organization and implementation of internal audit projects (application of audit procedures, preparation of audit documentation, development and documentation of audit findings and recommendations) for the companies in the group, as well as permanent evaluation of the efficiency and adequacy of the internal control system;
Examine and evaluate the information available;
Assess the implementation and effectiveness of risk management procedures and significant risk assessment methodologies;
Analyze the relevance and integrity of data provided by financial and management information systems;
Participates in the elaboration of procedures for the activity of different departments as a consultant;
Evaluates the potential risks due to the non-existence or inefficiency of the procedures;
Provides review and evaluation of the documentation in accordance with the objectives and annual audit program;
Contributes to defining corrective actions following the detection of weaknesses and anomalies;
Prepares audit reports and monitors the implementation of recommendations made;
Follows the fulfillment of the internal audit plan.
Gather complex data inputs from multiple sources, both internally and externally;
Analyze entire portfolios data and propose the optimal reports; Identify and communicate key insights to management team based on reports and analysis;
Preparing presentations (ppt) , graphs, scorecards and KPI’s; benchmarking or vintage analysis;
To maintain permanent contact and liaison with software developer;
Communication with other head of departments and offering permanent support build an adequate portfolio database;
Create, implement and maintain comprehensive reporting policy documents to improve clarity and consistency;
Acting as a project lead, design and build reports and analyses that reflect impact, to support portfolio strategy;
Preparing all reports to B2 Holding (Group);
preparing and revising all reports submitted to NBR;
Follow up and maintain a general understanding of local laws and regulations, and follow up reports of major changes in local regulation with impact on the business;
performs other professional activities at the request of the superior for performing in optimal conditions the activity;
Design, maintain and revise internal routines based on local accounting standards and anti-corruption regulations
Answering to the phone and welcoming company guests
Establishing meetings and keep update the management calendar;
Mailing registration/distribution/checking;
Protocol
Keeping up to date and in good order of In/Out Registry
Responsible with management of delegated actions related with refurbishment/administrative, assets and furniture for company premise;
Participating on checking and taking over files related with managed portfolios;
Data introduction, prepare and administrate databases, internal reporting;
Archiving the documents and assure the registration and takeover flows to end users-if needed;
Assuring support for Office Manager in periodical office supplies, for maintaining a proper office environment; also for car park administration and management of all company assets;
Marketing and promotion activities;
Data introduction, prepare and administrate databases, internal reporting, etc;
Drafts credit agreements and related guarantees for corporate clients;
Validates the entry into force of credit agreements by checking their compliance with the credit approval decision and internal regulations, building the credit guarantees and fulfilling the conditions for the conclusion of the credit agreement;
Ensures the introduction of credit data in the IT system;
Ensures that all transactions related to the transaction exist and allow implementation of the transaction in accordance with the rules and procedures in force;
Authorizes credit draws according to the rules in force;
It performs periodically internal control operations on the portfolio transactions that it is responsible for identifying potential deficiencies, it corrects the identified deficiencies, follows and checks the measures undertaken in order to remedy the deficiencies and avoid their occurrence in the future;
It is responsible for monitoring in order to meet the terms of the collateral related to the transactions / clients it manages in the appropriate term and form;
It is responsible for implementing the transactions within the appropriate timeframe provided in the rules, procedure, product description etc;
It is responsible for the good management of the files it handles / the distributed transactions;
Cooperates constructively with the other departments / entities in the group / people who liaise with the clients in order to implement in good conditions the transactions;
Propose, where appropriate, to amend the regulations in force on the basis of the findings made;
Participates in the elaboration of internal regulations regarding the activity of administration and monitoring of credit claims.;
Participates in other projects and activities assigned by superiors