Bucureşti Sectorul 2, Str. DELEA VECHE, Nr. 24, CORP A, MODUL M 3.1, Etaj 7
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Urmărește acuratețea datelor introduse în sistemul informatic precum și respectarea termenelor de introducere;
Realizează și monitorizeaza cash flow zilnic/lunar/anual pentru companiile din grup;
Oferă suport/ realizează plățile companiei;
Participă la operațiunile de inventariere a patrimoniului;
Se implică în realizarea analizelor solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Participă la întocmirea raportărilor financiare lunare, trimestriale, semestriale și anuale, pe baza situațiilor financiare și a indicatorilor operaționali;
Susține furnizarea rapoartelor financiare solicitate de către celelalte departamente, entități, management, Consiliul de Administrație, acționari;
Raportează șefului direct stadiul executării responsabilităților, abaterile semnalate și măsurile corective adoptate;
Se deplasează la diverse instituții sau la sediul partenerilor dacă este cazul;
Execută lucrări de supraveghere și control a instalațiilor MT în posturi de transformare / echipamentelor electrice aferente instalațiilor tehnologice;
Execută lucrări de control curent în instalații;
Execută manevre și operațiuni de punere sub tensiune / scoatere de sub tensiune pentru echipamentele electroenergetice în condiții de siguranță;
Execută lucrări de întreținere curentă și lucrări de intervenție accidentală;
Asigura menținerea în funcțiune a instalațiilor în regim sigur și economic, în conformitate cu regulamentele de exploatare;
Își însușește caracteristicile constructive ale instalațiilor și ale echipamentelor la care lucrează și aplică întocmai normele de funcționare și întreținere curentă a acestora;
Execută manevre în instalațiile deservite în conformitate cu Regulamentul general de manevre în instalațiile electrice; execută admiteri echipe la lucru, incheieri autorizații de lucru;
Execută lucrări conform normelor în vigoare pentru înlăturarea deficiențelor constatate în instalațiile energetice din zona de deservire;
Execută lucrări de construcții - montaj echipamente electrice: echiparea și montajul tablourilor și aparatelor electrice, instalații de forță și comandă, instalații iluminat, instalații de împământare, pozat cabluri, conexiuni, etc
Urmărește acuratețea datelor introduse în sistemul informatic precum și respectarea termenelor de introducere;
Realizează și monitorizeaza cash flow zilnic/lunar/anual pentru companiile din grup;
Oferă suport/ realizează plățile companiei;
Participă la operațiunile de inventariere a patrimoniului;
Se implică în realizarea analizelor solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Participă la întocmirea raportărilor financiare lunare, trimestriale, semestriale și anuale, pe baza situațiilor financiare și a indicatorilor operaționali;
Susține furnizarea rapoartelor financiare solicitate de către celelalte departamente, entități, management, Consiliul de Administrație, acționari;
Raportează șefului direct stadiul executării responsabilităților, abaterile semnalate și măsurile corective adoptate;
Se deplasează la diverse instituții sau la sediul partenerilor dacă este cazul;
Colectează informații de la clienți și formulează recomandări;
Analizează, evaluează și documentează cerințele clienților într-un mod clar, structurat și complet;
Identifică cele mai bune abordări de implementare a funcționalităților specifice;
Monitorizează implementarea proceselor de afacere convenite în strânsă corelare cu termenele asumate în planul de implementare a proiectelor;
Identifică, formalizează, mediază și rezolvă eventualele probleme deschise;
Participă la elaborarea/actualizarea specificațiilor tehnice de implementare și integrare;
Participă la elaborarea/actualizarea documentației tehnice de testare și de instruire;
Managementul proceselor de asigurare a calității implementării sistemelor proiectate, pe toate componentele acestuia, și de desfășurare a testelor de acceptanță a utilizatorilor;
Managementul procesului de recepție la clienți a funcționalităților nou implementate și testate
Participă la întocmirea/actualizarea specificațiilor tehnice de implementare sisteme informatice dezvoltate in-house sau furnizate de parteneri/producători;
Participă la dezvoltarea/customizarea/parametrizarea sistemelor;
Dezvoltă rutine software C#/Python și rapoarte;
Documentează activități (cod sursă, documentație de configurare și parametrizare, manuale de utilizare);
Administrează baze de date;
Instruiește utilizatori, administratori de sistem și de baze de date;
Păstrează legătura permanentă cu echipa tehnică a producătorilor sistemelor terțe implementate pentru validarea componentelor software dezvoltate local și transfer de know-how
Participă la fundamentarea și realizarea bugetului anual de venituri și cheltuieli și a forecast-ului periodic/proiecții multi-anuale, prin colaborarea cu părțile implicate (directii, departamente etc.);
Oferă suport tuturor entităților organizatorice în vederea respectării valorilor bugetate;
Realizează analiza variațiilor dintre buget/forecast și realizări și explică variațiile semnificative;
Participă la întocmirea raportărilor financiare lunare, trimestriale, semestriale și anuale, pe baza situațiilor financiare și a indicatorilor operaționali;
Susține furnizarea rapoartelor financiare solicitate de către celelalte departamente, entități, management, Consiliul de Administrație, acționari;
Se implică în realizarea rapoartelor anuale ale companiei;
Se implică în realizarea analizelor solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Raportează șefului direct stadiul executării bugetelor, abaterile semnalate și măsurile corective adoptate;
Consolidează informațiile primite din interiorul și exteriorul organizației referitoare la performanța centrelor de profit/ cost
Urmărește acuratețea datelor introduse în sistemul informatic precum și respectarea termenelor de introducere;
Realizează și monitorizeaza cash flow zilnic/lunar/anual pentru companiile din grup;
Oferă suport/ realizează plățile companiei;
Participă la operațiunile de inventariere a patrimoniului;
Se implică în realizarea analizelor solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Participă la întocmirea raportărilor financiare lunare, trimestriale, semestriale și anuale, pe baza situațiilor financiare și a indicatorilor operaționali;
Susține furnizarea rapoartelor financiare solicitate de către celelalte departamente, entități, management, Consiliul de Administrație, acționari;
Raportează șefului direct stadiul executării responsabilităților, abaterile semnalate și măsurile corective adoptate;
Se deplasează la diverse instituții sau la sediul partenerilor dacă este cazul;
Participă la fundamentarea și realizarea bugetului anual de venituri și cheltuieli și a forecast-ului periodic/proiecții multi-anuale, prin colaborarea cu părțile implicate (directii, departamente etc.);
Oferă suport tuturor entităților organizatorice în vederea respectării valorilor bugetate;
Realizează analiza variațiilor dintre buget/forecast și realizări și explică variațiile semnificative;
Participă la întocmirea raportărilor financiare lunare, trimestriale, semestriale și anuale, pe baza situațiilor financiare și a indicatorilor operaționali;
Susține furnizarea rapoartelor financiare solicitate de către celelalte departamente/entități /management / Consiliul de Administrație / acționari;
Se implică în realizarea rapoartelor anuale ale companiei;
Se implică în realizarea analizelor solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Raporteaza sefului direct stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate;
Consolideaza informatiile privite din interiorul si exteriorul organizatiei referitoare la performanta centrelor de profit/ cost
Participă la fundamentarea și realizarea bugetului anual de venituri și cheltuieli și a forecast-ului periodic/proiecții multi-anuale, prin colaborarea cu părțile implicate (directii, departamente etc.);
Oferă suport tuturor entităților organizatorice în vederea respectării valorilor bugetate;
Realizează analiza variațiilor dintre buget/forecast și realizări și explică variațiile semnificative;
Participă la întocmirea raportărilor financiare lunare, trimestriale, semestriale și anuale, pe baza situațiilor financiare și a indicatorilor operaționali;
Susține furnizarea rapoartelor financiare solicitate de către celelalte departamente/entități /management / Consiliul de Administrație / acționari;
Se implică în realizarea rapoartelor anuale ale companiei;
Se implică în realizarea analizelor solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Raporteaza sefului direct stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate;
Consolideaza informatiile privite din interiorul si exteriorul organizatiei referitoare la performanta centrelor de profit/ cost
Dezvoltă o cultură a companiei orientată către angajat care să pună accentul pe calitate, munca în echipă, performanța și valorile companiei;
Asigură implementarea politicilor și programelor de resurse umane în acord cu cerințele business-ului;
Coordonează survey-ul anual privind satisfacția angajaților și monitorizarea rezultatelor și acțiunilor interprinse de către manageri;
Dezvoltă și implementează politici și practici compensatorii competitive care să fie aliniate cu obiectivele companiei;
Realizează în mod regulat survy-uri ale pieței salariale;
Dezvoltă strategii de planificare a personalului împreuna cu managementul;
Contribuie la strategia de business a întregii companii și la crearea de politici ale companiei;
Administrează toate aspectele legate de activitatea de resurse umane incluzând relațiile dintre angajați, comunicare internă și dezvoltarea angajațiilor precum și procedure și programe de resurse umane pentru a asigura o înaltă performanță în cadrul companiei