Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Intocmire Plan de securitate si sanatate in munca, atat pentru faza de proiectare, cat si pentru cea de executie;
Elaboreaza Planul General de Securitate si Sanatate conform HGprivind cerintele minime de SSM pentru santierele temporare sau mobile, pentru faza de executie, la inceperea lucrarilor si il actualizeaza permanent urmarind respectarea lui;
Intocmeste si depune la ITM declaratia prealabila, cu 30 de zile inainte de inceperea activitatii santierului;
Intocmeste Registrul de coordonare si dosarul de interventii ulterioare;
Realizeaza periodic inspectii pe santier si informeaza managerul de proiect privind neconformitatile constate si masurile necesare;
Avizeaza planurile de securitate si sanatate elaborate de antreprenori si modificarile acestora;
Verifica permanent documentele SSM pentru tot personalul lucrator din santier
Organizeaza sedinte de coordonare si instruire;
Realizeaza Rapoarte si Procese verbale de verificare santiere;
Participa la cercetarea si solutionarea accidentelor de munca;
Realizeaza dosarul pentru interventiile ulterioare;
Realizeaza planul de actiune in cazul Situatilor de urgenta;
Coordoneaza procesul de elaborare, dezvoltare si comunicare a politicilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
Reprezinta beneficiarul in relatia cu organele de control in domeniu cat si urmarirea punerii in aplicare a masurilor corective dispuse de acestea;
Instruieste si informeaza personalul in ceea ce priveste securitatea si sanatatea in munca;
Participa si efectueaza instruiri conform programului de instruire/testare;
Asigura efectuarea controalelor la locurile de munca conform programului de inspectii SSM;
Participa la cercetarea evenimentelor referitoare la securitatea si sanatatea in munca, daca este cazul;
Initiaza actiuni corective/preventive de imbunatatire a activitatilor coordonate;
Aplica legislatia in vigoare;
Mentine in permanenta legatura cu clientul pe linie de SSM, comunicand directiile de actiune desfasurate conform legislatiei in vigoare;
Colaboreaza indeaproape cu managerul direct si cu Seful Serviciului Extern de HSE din cadrul companiei;
Contribuie la construirea si mentinerea relatiei de colaborare interna din cadrul BV
Coordoneaza din punct de vedere tehnic si organizatoric activitatea departamentului Analize Fizico-Chimice, in conformitate cu politicile interne, standardele implementate in cadrul Laboratorului si cu cerintele clientilor;
Dezvolta / pune in aplicare metode noi de incercare conform solicitarilor clientilor;
Organizeaza si raspunde de mentinerea resurselor tehnice, materiale si umane ale departamentului pe care il coordoneaza de o maniera eficienta;
Cunoaste si executa analizele de laborator in departamentul de Analize Fizico-Chimice ori de cate ori este nevoie;
Este autorizat pentru : elaborare instructiuni tehnice si proceduri specifice, evaluare incertitudine de masurare si validare metode, implementare metode noi, instruire personal, verificare periodica a echipamentelor, verificarea rezultatelor incercarilor efectuate de laboranti, emiterea rapoartelor de incercare dupa caz;
Raspunde de corectitudinea rezultatelor de laborator obtinute de personalul din subordine;
Mentine stocurile minime de reactivi necesari desfasurarii activitatii, solicita aprovizionarea lor conform specificatiilor de calitate si participa la receptia calitativa a acestora;
Elaboreaza toate documentele conform procedurilor de sistem aferente departamentului pe care il coordoneaza;
Informeaza Managerul de laborator imediat de aparitia oricaror situatii importante care pot avea impact asupra desfasurarii activitatii sau care depasesc competenta personala de rezolvare
Identifica si desfasoara intervențiile necesare, pe baza planului de calitate/procedurii tehnice predefinite și conform standardelor specificate;
Identifica nonconformitati/actiuni corective, interpreteaza rezultatele standard conform procedurilor;
Realizeaza evaluarea corespunzatoare a riscurilor in cadrul proiectelor in care este desemnat;
In urma analizei de riscuri, defineste resursele necesare realizarii studiului de risc;
Intocmeste, conduce si raporteaza studiile in echipa pentru identificarea pericolelor la finalizarea proiectării procesului sau pentru eventualele modificări planificate;
Executa incercari de laborator in conformitate cu instructiunile de lucru, proceduri, normative, programe, standarde;
Este autorizat pentru: receptie probe; pregatire proba; pregatire si verificare echipamente, efectuare incercari, inregistrare rezultate in registre si programul LIMS;
Executa prelevarile pentru determinarea concentratiilor de poluanti si preleveaza emisiile de la surse fixe conform programului de monitorizare si / sau comenzilor suplimentare;
Executa determinari de concentratii de COV conform programului de monitorizare si / sau comenzilor suplimentare, in conformitate cu instructiunile sau standardele de lucru aplicabile;
Desfasoara activitate de teren si efectueaza activitatea de prelevare a probelor de apa uzata, subterana, alte tipuri de soluri, namoluri, deseuri si transporta vasele cu probe in laborator;
Inregistreaza rezultatele prelevarilor si elaboreaza rapoartele de prelevare;
Determina randamentul sistemelor de ventilatie din instalatiile laboratorului;
Utilizeaza, intretine si verifica functionarea corespunzatoare a echipamentelor din dotare in conformitate cu prevederile instructiunilor de lucru pe aparate;
Transmite in timp util rezultatele obtinute;
Marcheaza prin etichetare vasele necesare prelevarii probelor;
Inregistreaza probele prelevate in „registrul de prelevare probe”;
Furnizeaza informatiile in vederea stabilirii consumului de reactiv, sticlarie, piese se schimb, consumabile si materiale de laborator;
Identifica si aduce la cunostinta Coordonatorului de sector si Managerului de laborator orice neconformitate din aria sa de responsabilitate care poate avea repercusiuni asupra intereselor companiei sau clientului acesteia si propune solutii de remediere a acesteia;
Respecta procedurile de sistem referitoare la activitatea de aprovizionare;
Gestioneaza documentele de provenienta externa aferenta activitatii desfasurate;
Desfasoara procesul complet de achizitie al necesarului de reactivi si materiale de laborator (analiza si gestionare stoc, stabilire necesar, solicitare oferte tehnice si comerciale, analiza oferte, intocmire referat necesitate aprovizionare, distribuire materiale conform solicitarilor departamentelor interne din laborator);
Participa la analiza cauzelor care au generat reclamatii pentru domeniul de activitate pe care il desfasoara si propune masuri pentru rezolvarea acestora;
Stabileste sarcinile si competenta rolului de primitor-distribuitor reactivi si materiale;
Identifica lucrarile neconforme in aprovizionare;
Analizeaza si stabileste cauza care a generat lucrari neconforme;
Verifica prin sondaj modul cum sunt pastrate inregistrarile in registru evidenta reactiv;
Identifica si comunica Managerului de Laborator despre neconformitatile in prestarea serviciilor, precum si posibilitatile de imbunatatire a conditiilor de prestare a serviciilor;
Conform legislatiei in vigoare urmareste aplicarea masurilor privind gestiunea deseurilor generate de laborator;
Raporteaza Managerului de Laborator situatia stocurilor pe tipuri de deseuri generate (cantitati, modalitati eliminare);
Receptioneaza din punct de vedere cantitativ reactivii de laborator aprovizionati, sticlaria si materialele de laborator aprovizionate, echipamentul de protectie individual aprovizionat;
Gestioneaza intreaga documentatie specifica procesului de aprovizionare (registru evidenta reactivi intrari-iesiri, consum, evidenta termene de valabilitate pentru reactivi, indosariere avize de insotire/facturi);
Raspunde de depozitarea in siguranta a reactivilor si materialelor cu respectarea normelor in vigoare
Prelevare probe reprezentative conform regulilor GAFTA/ FOSFA precum si a instructiunilor specifice primite;
Asistenta permanenta pe durata incarcarii/descarcarii in nava/barja;
Determinare parametri fizici cu echipamentul din dotare (umiditate, corp strain, infestie, boabe sparte, boabe defecte etc);
Intocmire raport la sfarsitul fiecarei ture. Raportul va contine atat specificatiile calitative constatate, informatii generale despre incarcare, fotografii specifice, cat si detalii despre timpii de operare si starea meteo;
Sigileaza spatiile de depozitare a marfurilor (magazii, depozite, hambarele navelor si unitatilor fluviale, camioane si vagoane CF, rezervelor de uscat).
Prelevare probe reprezentative conform regulilor GAFTA/ FOSFA precum si a instructiunilor specifice primite;
Asistenta permanenta pe durata incarcarii/descarcarii in nava/barja;
Determinare parametri fizici cu echipamentul din dotare (umiditate, corp strain, infestie, boabe sparte, boabe defecte etc);
Intocmire raport la sfarsitul fiecarei ture. Raportul va contine atat specificatiile calitative constatate, informatii generale despre incarcare, fotografii specifice, cat si detalii despre timpii de operare si starea meteo;
Sigileaza spatiile de depozitare a marfurilor (magazii, depozite, hambarele navelor si unitatilor fluviale, camioane si vagoane CF, rezervelor de uscat).
Primeste cereri de oferta pe email, preia apelurile telefonice de la clienti si potentiali clienti oferindu-le informatii generale privind serviciile oferite;
Mentine legatura cu clientii actuali;
Prelucreaza si trimite catre clienti ofertele comerciale aprobate la nivel de divizie;
Inregistreaza si actualizeaza ofertele pentru divizia B&I;Inregistreaza si actualizeaza baza de clienti a diviziei;
Emite contractele cu clientii si subcontractorii departamentului/actele aditionale pe baza modelelor utilizate in companie si a detaliilor furnizate de BU Manager si mentine evidenta valabilitatii contractelor/actelor aditionale;
Intocmeste facturile si le transmite catre clienti;
Verifica lunar facturile si fisele de prestatie primite de la colaboratorii diviziei;
Tine evidenta facturilor emise si a celor neincasate;
Transmite atentionari clientilor cu privire la intarzierile aparute la plata a facturilor;
Asigura livrarea corecta a rezultatelor si intocmeste rapoarte la solicitarea managementului, conform termenelor convenite;
Introduce si gestioneaza datele/ofertele/contractele in sistemul CRM (Salesforce) asigurand actualizarea la zi a sistemului;
Desfasoara activitatea de operare/ validare/ prelucrare a datelor in conformitate cu procedurile interne de lucru;
Urmareste desfasurarea proiectelor din punct de vederea al emiterii si trasabilitatii documentelor aferente contractelor semnate;
Ofera suport general Diviziei Building & Infrastructure;
Comunica in permanenta cu departamenul de vanzari in vederea sincronizarii datelor introduse in sistemul intern de tip CRM (Salesforce);
Intocmeste rapoarte periodice conform cerintelor interne;
Pastreaza evidenta si arhiveaza (fizic si electronic) documentele emise de membrii departamentului;
Prelevare probe reprezentative conform regulilor GAFTA/ FOSFA precum si a instructiunilor specifice primite;
Asistenta permanenta pe durata incarcarii/descarcarii in nava/barja;
Determinare parametri fizici cu echipamentul din dotare (umiditate, corp strain, infestie, boabe sparte, boabe defecte etc);
Intocmire raport la sfarsitul fiecarei ture. Raportul va contine atat specificatiile calitative constatate, informatii generale despre incarcare, fotografii specifice, cat si detalii despre timpii de operare si starea meteo;
Sigileaza spatiile de depozitare a marfurilor (magazii, depozite, hambarele navelor si unitatilor fluviale, camioane si vagoane CF, rezervelor de uscat).
Intocmire Plan de securitate si sanatate in munca, atat pentru faza de proiectare, cat si pentru cea de executie;
Elaboreaza Planul General de Securitate si Sanatate conform HGprivind cerintele minime de SSM pentru santierele temporare sau mobile, pentru faza de executie, la inceperea lucrarilor si il actualizeaza permanent urmarind respectarea lui;
Intocmeste si depune la ITM declaratia prealabila, cu 30 de zile inainte de inceperea activitatii santierului;
Intocmeste Registrul de coordonare si dosarul de interventii ulterioare;
Realizeaza periodic inspectii pe santier si informeaza managerul de proiect privind neconformitatile constate si masurile necesare;
Avizeaza planurile de securitate si sanatate elaborate de antreprenori si modificarile acestora;
Verifica permanent documentele SSM pentru tot personalul lucrator din santier
Organizeaza sedinte de coordonare si instruire;
Realizeaza Rapoarte si Procese verbale de verificare santiere;
Participa la cercetarea si solutionarea accidentelor de munca;
Realizeaza dosarul pentru interventiile ulterioare;
Realizeaza planul de actiune in cazul Situatilor de urgenta;
Coordoneaza procesul de elaborare, dezvoltare si comunicare a politicilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
Reprezinta beneficiarul in relatia cu organele de control in domeniu cat si urmarirea punerii in aplicare a masurilor corective dispuse de acestea;
Instruieste si informeaza personalul in ceea ce priveste securitatea si sanatatea in munca;
Participa si efectueaza instruiri conform programului de instruire/testare;
Asigura efectuarea controalelor la locurile de munca conform programului de inspectii SSM;
Participa la cercetarea evenimentelor referitoare la securitatea si sanatatea in munca, daca este cazul;
Initiaza actiuni corective/preventive de imbunatatire a activitatilor coordonate;
Aplica legislatia in vigoare;
Mentine in permanenta legatura cu clientul pe linie de SSM, comunicand directiile de actiune desfasurate conform legislatiei in vigoare;
Colaboreaza indeaproape cu managerul direct si cu Seful Serviciului Extern de HSE din cadrul companiei;
Contribuie la construirea si mentinerea relatiei de colaborare interna din cadrul BV
Execute social media plans, SEO/SEM strategies, and display advertising campaigns;
Perform marketing studies to assess the position of Bureau Veritas Romania (BV) in the market;
Propose and implement promotional activities, PR, content writers;
Create content and maintain up to date the BV Romania website, training page and social media networks;
Update the local website with all the necessary requirements belonging to the Bureau Veritas group, accreditation bodies and to the different schemes owners;
Participate actively in organizing specific promotion events, workshops, provide all the necessary materials;
Responsible for the preparation and order of promotional materials, brochures, BV articles for customers;
Communicate with the marketing providers to ensure that the marketing products and services delivery it is done accordingly to the internal requests;
Implement the BV Group marketing initiatives;
Perform market research for BV selected services;
Ensure updated presentations for the services provided by the business units within the company;
Measure and monitors reports and metrics;
Report and assess all KPIs and ROI;
Identify new trends on the market and is up to date with new marketing strategies;
Collaborate with the internal departments within the company and provide support according their requests;
Prelevare probe reprezentative conform regulilor GAFTA/ FOSFA precum si a instructiunilor specifice primite;
Asistenta permanenta pe durata incarcarii/descarcarii in nava/barja;
Determinare parametri fizici cu echipamentul din dotare (umiditate, corp strain, infestie, boabe sparte, boabe defecte etc);
Intocmire raport la sfarsitul fiecarei ture. Raportul va contine atat specificatiile calitative constatate, informatii generale despre incarcare, fotografii specifice, cat si detalii despre timpii de operare si starea meteo;
Sigileaza spatiile de depozitare a marfurilor (magazii, depozite, hambarele navelor si unitatilor fluviale, camioane si vagoane CF, rezervelor de uscat).
Intocmire Plan de securitate si sanatate in munca, atat pentru faza de proiectare, cat si pentru cea de executie;
Elaboreaza Planul General de Securitate si Sanatate conform HGprivind cerintele minime de SSM pentru santierele temporare sau mobile, pentru faza de executie, la inceperea lucrarilor si il actualizeaza permanent urmarind respectarea lui;
Intocmeste si depune la ITM declaratia prealabila, cu 30 de zile inainte de inceperea activitatii santierului;
Intocmeste Registrul de coordonare si dosarul de interventii ulterioare;
Realizeaza periodic inspectii pe santier si informeaza managerul de proiect privind neconformitatile constate si masurile necesare;
Avizeaza planurile de securitate si sanatate elaborate de antreprenori si modificarile acestora;
Verifica permanent documentele SSM pentru tot personalul lucrator din santier
Organizeaza sedinte de coordonare si instruire;
Realizeaza Rapoarte si Procese verbale de verificare santiere;
Participa la cercetarea si solutionarea accidentelor de munca;
Realizeaza dosarul pentru interventiile ulterioare;
Realizeaza planul de actiune in cazul Situatilor de urgenta;
Coordoneaza procesul de elaborare, dezvoltare si comunicare a politicilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
Reprezinta beneficiarul in relatia cu organele de control in domeniu cat si urmarirea punerii in aplicare a masurilor corective dispuse de acestea;
Instruieste si informeaza personalul in ceea ce priveste securitatea si sanatatea in munca;
Participa si efectueaza instruiri conform programului de instruire/testare;
Asigura efectuarea controalelor la locurile de munca conform programului de inspectii SSM;
Participa la cercetarea evenimentelor referitoare la securitatea si sanatatea in munca, daca este cazul;
Initiaza actiuni corective/preventive de imbunatatire a activitatilor coordonate;
Aplica legislatia in vigoare;
Mentine in permanenta legatura cu clientul pe linie de SSM, comunicand directiile de actiune desfasurate conform legislatiei in vigoare;
Colaboreaza indeaproape cu managerul direct si cu Seful Serviciului Extern de HSE din cadrul companiei;
Contribuie la construirea si mentinerea relatiei de colaborare interna din cadrul BV
Coordoneaza din punct de vedere tehnic si organizatoric activitatea departamentului de Cromatografie, in conformitate cu politicile interne, standardele implementate in cadrul Laboratorului si cu cerintele clientilor;
Dezvolta / pune in aplicare metode noi de incercare conform solicitarilor clientilor;
Organizeaza si raspunde de mentinerea resurselor tehnice, materiale si umane ale departamentului de Cromatografie, pe care il coordoneaza de o maniera eficienta;
Cunoaste si executa analizele de laborator in departamentul de Cromatografie ori de cate ori este nevoie;
Este autorizat pentru : elaborare instructiuni tehnice si proceduri specifice, evaluare incertitudine de masurare si validare metode, implementare metode noi, instruire personal, verificare periodica a echipamentelor, verificarea rezultatelor incercarilor efectuate de laboranti, emiterea rapoartelor de incercare dupa caz;
Raspunde de corectitudinea rezultatelor de laborator obtinute de personalul din subordine;
Mentine stocurile minime de reactivi necesari desfasurarii activitatii, solicita aprovizionarea lor conform specificatiilor de calitate si participa la receptia calitativa a acestora;
Elaboreaza toate documentele conform procedurilor de sistem aferente departamentului pe care il coordoneaza;
Informeaza Managerul de laborator imediat de aparitia oricaror situatii importante care pot avea impact asupra desfasurarii activitatii sau care depasesc competenta personala de rezolvare
Prelevare probe reprezentative conform regulilor GAFTA/ FOSFA precum si a instructiunilor specifice primite;
Asistenta permanenta pe durata incarcarii/descarcarii in nava/barja;
Determinare parametri fizici cu echipamentul din dotare (umiditate, corp strain, infestie, boabe sparte, boabe defecte etc);
Intocmire raport la sfarsitul fiecarei ture. Raportul va contine atat specificatiile calitative constatate, informatii generale despre incarcare, fotografii specifice, cat si detalii despre timpii de operare si starea meteo;
Sigileaza spatiile de depozitare a marfurilor (magazii, depozite, hambarele navelor si unitatilor fluviale, camioane si vagoane CF, rezervelor de uscat).
Respecta procedurile de sistem referitoare la activitatea de aprovizionare;
Gestioneaza documentele de provenienta externa aferenta activitatii desfasurate;
Desfasoara procesul complet de achizitie al necesarului de reactivi si materiale de laborator (analiza si gestionare stoc, stabilire necesar, solicitare oferte tehnice si comerciale, analiza oferte, intocmire referat necesitate aprovizionare, distribuire materiale conform solicitarilor departamentelor interne din laborator);
Participa la analiza cauzelor care au generat reclamatii pentru domeniul de activitate pe care il desfasoara si propune masuri pentru rezolvarea acestora;
Stabileste sarcinile si competenta rolului de primitor-distribuitor reactivi si materiale;
Identifica lucrarile neconforme in aprovizionare;
Analizeaza si stabileste cauza care a generat lucrari neconforme;
Verifica prin sondaj modul cum sunt pastrate inregistrarile in registru evidenta reactiv;
Identifica si comunica Managerului de Laborator despre neconformitatile in prestarea serviciilor, precum si posibilitatile de imbunatatire a conditiilor de prestare a serviciilor;
Conform legislatiei in vigoare urmareste aplicarea masurilor privind gestiunea deseurilor generate de laborator;
Raporteaza Managerului de Laborator situatia stocurilor pe tipuri de deseuri generate (cantitati, modalitati eliminare);
Receptioneaza din punct de vedere cantitativ reactivii de laborator aprovizionati, sticlaria si materialele de laborator aprovizionate, echipamentul de protectie individual aprovizionat;
Gestioneaza intreaga documentatie specifica procesului de aprovizionare (registru evidenta reactivi intrari-iesiri, consum, evidenta termene de valabilitate pentru reactivi, indosariere avize de insotire/facturi);
Raspunde de depozitarea in siguranta a reactivilor si materialelor cu respectarea normelor in vigoare
Respecta procedurile de sistem referitoare la activitatea de aprovizionare;
Gestioneaza documentele de provenienta externa aferenta activitatii desfasurate;
Desfasoara procesul complet de achizitie al necesarului de reactivi si materiale de laborator (analiza si gestionare stoc, stabilire necesar, solicitare oferte tehnice si comerciale, analiza oferte, intocmire referat necesitate aprovizionare, distribuire materiale conform solicitarilor departamentelor interne din laborator);
Participa la analiza cauzelor care au generat reclamatii pentru domeniul de activitate pe care il desfasoara si propune masuri pentru rezolvarea acestora;
Stabileste sarcinile si competenta rolului de primitor-distribuitor reactivi si materiale;
Identifica lucrarile neconforme in aprovizionare;
Analizeaza si stabileste cauza care a generat lucrari neconforme;
Verifica prin sondaj modul cum sunt pastrate inregistrarile in registru evidenta reactiv;
Identifica si comunica Managerului de Laborator despre neconformitatile in prestarea serviciilor, precum si posibilitatile de imbunatatire a conditiilor de prestare a serviciilor;
Conform legislatiei in vigoare urmareste aplicarea masurilor privind gestiunea deseurilor generate de laborator;
Raporteaza Managerului de Laborator situatia stocurilor pe tipuri de deseuri generate (cantitati, modalitati eliminare);
Receptioneaza din punct de vedere cantitativ reactivii de laborator aprovizionati, sticlaria si materialele de laborator aprovizionate, echipamentul de protectie individual aprovizionat;
Gestioneaza intreaga documentatie specifica procesului de aprovizionare (registru evidenta reactivi intrari-iesiri, consum, evidenta termene de valabilitate pentru reactivi, indosariere avize de insotire/facturi);
Raspunde de depozitarea in siguranta a reactivilor si materialelor cu respectarea normelor in vigoare
Manages the recruitment of vacancies for entry-level and professional roles, both internally and externally, including posting roles, direct sourcing, screening applicants, scheduling interviews, in partnership with the hiring manager
Ensures the complete onboarding process for each new employee
Offers first level general HR advice, guidance and support when is needed, on employees’ issues in line with company rules
Communicates with the employees to understand their work challenges and to be able to offer them support
Act as Key User in the administration of HR systems (SuccessFactors, PeopleDoc, SAL payroll system), ensuring the database up to date in terms of status change transactions in the system (hiring, leave, absence management, exit management)
Keeps the relationship with HR services providers and provide the info and reports required: Health & Safety, meal tickets, private medical insurance, trainings etc
Participates proactively in all the other HR corporate processes deployment
Proactive support and involvement on implementing HR actions to increase employees’ engagement
Ensures the personnel administration process according business needs and employees’ requests (maintain up to date the personnel files archive both physically and electronically, employments, labor contract changes, labor contract endings, HR specific documents issuing as per employees’ requests, job description updates, submission of medical certificates to local authorities, documents preparing for negotiations and signing of collective agreement)
Manages the payroll process by centralizing all the monthly data from the BU Managers and register them into the payroll system
Delivers specific personnel admin and payroll reports accurate and on-time according to the internal requests
Monitor and perform analysis of the industrial & construction markets, SEAP/SICAP public tenders, as well as the requirements and needs of customers (supply chain sites and tender announcements)
Identify opportunities and share the information to the involved stakeholders from the organization (Sales tribe and P&L owners).
Coordinates internal and external communication with the client, acting as a link between client and Bureau Veritas organization
Coordinates and prepares the commercial offers, assuring their follow-up and delivery to the clients within the established deadlines
Sends requests for quotations to Bureau Veritas subcontractors
Coordinates the preparation of tendering process, organizing kick-off meetings, establishing stake holders, deadlines. Is responsible together with Sales and Marketing Manager of meeting all the deadlines
Responsible for preparing the tenders accurate and within the given deadlines: obtaining documents/specific forms, completion of the documents, by collecting all the necessary info from the Business Units Mangers involved
Propose ideas for developing sales strategy
Plan and implements various marketing and customer relations activities to promote Bureau Veritas services (seminars, conferences, presentations, exhibitions, etc.)
Maintain up to date the CRM internal systems (Sales Force etc.)
Prepares various reports related with sales activity (clients identified, offers sent to the clients, contracts signed, follow-up on signed contracts)
Efectuează teste de laborator pentru a determina caracteristicile chimice și fizice pe probe de : benzine, motorine, pacuri, titei, combustibili lichizi;
Pregateste probele conform procedurilor stabilite;
Analizeaza eșantioanele pe baza metodei necesare de testare cu ajutorul echipamentelor si instrumentelor de laborator cum ar fi: motoare de determinare a cifrei octanice si a cifrei cetanice, centrifuga, densimetre, viscozimetre , distilatoare , inflametre,etc
Inregistreaza rezultatele pe formulare tipizate;
Ofera rezultate precise si la timp;
Intretine starea de curatenie a echipamentelor si a zonei de lucru;
Efectueaza intretinerea zilnica a motoarelor de determinare cifre octanice;
Participa la transportul probelor martor la magazie si elimina resturile de probe ramase;
Adera la politica și procedurile de calitate ale companiei
Participa la programe de testare a competențelor și susține calitatea prin investigarea unor rezultate discutabile și nesatisfăcătoare
corectitudinea constatarilor si a documentatiei elaborate;
intocmirea impartiala si obiectiva a documentatiei rezultate;
pastrarea inregistrarilor rezultate;
urmarirea efectuarii la termen a verificarilor tehnice oficiale a instalatiilor supuse reglementarilor ISCIR aflate in dotarea si folosinta Beneficiarilor;
urmarirea realizarii la termen a dispozitiilor date prin procesele verbale incheiate cu ocazia verificarii tehnice oficiale;
examinarea registrelor de supraveghere a instalatiilor in mod regulat si luarea de masuri pentru remedierea imediata a defectelor semnalate;
informarea ISCIR IT in cazul transferului / vanzarii instalatiilor pentru luarea in evidenta a noului proprietar / locatii
Efectuează teste de laborator pentru a determina caracteristicile chimice și fizice pe probe de : benzine, motorine, pacuri, titei, combustibili lichizi;
Pregateste probele conform procedurilor stabilite;
Analizeaza eșantioanele pe baza metodei necesare de testare cu ajutorul echipamentelor si instrumentelor de laborator cum ar fi: motoare de determinare a cifrei octanice si a cifrei cetanice, centrifuga, densimetre, viscozimetre , distilatoare , inflametre,etc
Inregistreaza rezultatele pe formulare tipizate;
Ofera rezultate precise si la timp;
Intretine starea de curatenie a echipamentelor si a zonei de lucru;
Efectueaza intretinerea zilnica a motoarelor de determinare cifre octanice;
Participa la transportul probelor martor la magazie si elimina resturile de probe ramase;
Adera la politica și procedurile de calitate ale companiei
Participa la programe de testare a competențelor și susține calitatea prin investigarea unor rezultate discutabile și nesatisfăcătoare
Efectuează teste de laborator pentru a determina caracteristicile chimice și fizice pe probe de : benzine, motorine , pacuri, titei, combustibili lichizi;
Pregateste probele conform procedurilor stabilite;
Analizeaza eșantioanele pe baza metodei necesare de testare cu ajutorul echipamentelor si instrumentelor de laborator cum ar fi: motoare de determinare a cifrei octanice si a cifrei cetanice, centrifuga, densimetre, viscozimetre , distilatoare , inflametre,etc
Inregistreaza rezultatele pe formulare tipizate;
Ofera rezultate precise si la timp;
Intretine starea de curatenie a echipamentelor si a zonei de lucru;
Efectueaza intretinerea zilnica a motoarelor de determinare cifre octanice;
Participa la transportul probelor martor la magazie si elimina resturile de probe ramase;
Adera la politica și procedurile de calitate ale companiei
Participa la programe de testare a competențelor și susține calitatea prin investigarea unor rezultate discutabile și nesatisfăcătoare
asista BO Operations Coordinator (OC) in activitatile curente;
persoana de contact pentru clienti in procesul de planificare a auditurilor, transmiterea de mesaje de notificare pentru audituri clientilor, primirea de perioade propuse, asista OC in intocmirea programului lunar si comunica clientilor datele stabilite si planurile de audit intocmite de catre auditorii desemnati de OC;
intocmeste si transmite auditor pack-ul fiecarui auditor impreuna cu raportul de audit anterior sau documentele cerute de la clienti si necesare echipei de audit (organigrame, documentatie de sistem, diverse inregistrari, etc);
asigura planificarea in Siebel a auditurilor si generarea job-urilor catre auditorii desemnati;
pregateste emiterea certificatelor dupa ce dosarele de certificare au fost validate de LTM/CER BUM sau de ICC, inregistrarea lor in certlog si transmiterea lor spre semnare CER BUM’;
asista CER BUM/LTM in pastrarea dosarelor de calificare ale auditorilor in Siebel;
transmite clientilor certificatele emise , urmareste primirea formularului referitor la satisfactia clientului peare il proceseaza cu BUM si il arhiveaza;
asigura generarea facturilor in ZIG si transmiterea acestora la client;
asista OC pentru urmarirea primirii fisei prestatiei de la auditori;
primeste rapoartele de audit de certificare/re-certificare/supraveghere, le verifica din punct de vedere administrativ, aloca numar din certlog si transmite pachetul dosar tehnic la LTM/Deputy (dupa caz) pentru validare;
asigura arhivarea in Siebel/server a dosarelor tehnice si rapoartelor de audit de certificare/re-certificare/supraveghere;
inregistreaza neconformitatile emise pentru toate rapoartele de audit (certificare/re-certificare/supraveghere) si urmareste rezolvarea acestora cu clientul si auditorul care le-a emis
asista BUM in calitate de training administrator: pregateste suporturile de curs si documentele conexe, inclusiv pregatirea diplomelor penru cursanti;
operarea aplicatiei Siebel Production – alimentare cu date primare – dar si ACTIS si alte aplicatii specifice CER;
indeplineste alte sarcini specific CER in limita si conform cu delegarea sarcinilor de catre BUM
Planifica si clarifica, impreuna cu superiorul direct/departamentul comercial, toate aspectele necesare pentru desfasurarea activitatii in conditii optime, inainte de inceperea operatiunilor;
Isi insuseste cunostinte temeinice privind metodología, instructiunile de lucru si standardele nationale/internationale in vigoare aplicabile activitatilor de inspectie a produselor petroliere;
Cunoaste si intelege prescriptiile tehnice si de operare ale echipamentelor de masura si control, precum si ale echipamentelor de laborator utilizate de o terta parte pentru determinarea caracteristicilor fizico chimice ale produselor petroliere inspectate;
Cunoaste si intelege principiile aplicabile in productia, stocarea, depozitarea, livrarea, controlul cantitatii si calitatii produselor petroliere;
Se asigura ca echipamentul din dotare este in stare de functionare inainte de inceperea activitatii;
Actioneaza la timp si suficient pentru a opri orice deviatie a activitatii in afara limitelor impuse de client/standardele de lucru;
Raspunde de pastrarea confidentialitatiii informatiilor la care are acces;
Trimite informarile necesare privind activitatile in curs de desfasurare/statusul inspectiei catre persoanele responsabile din cadrul companiei si asigura suport acestora in pregatirea rapoartelor catre client/superiorul direct, daca este cazul;
Coordoneaza activitatea de Back-Office a departamentului de Industrie;
Gestioneaza comunicarea interna si externa cu clientii– procesare comenzi, procesare cereri de oferta, gestionare reclamatii de la clienti (primire, inregistrare, urmarire, analiza);
Intocmeste documente tehnice, drafturi de oferte/facturi si alte documente, in relatia directa cu clientii (DAR, Rapoarte/Certificate de inspectie, etc.);
Aplica si respecta cerintele sistemului de management al calitatii implementat de BVRCI Participa la pregatirea pentru licitatii (obtinerea de documente/ formulare, pregatirea si completarea documentelor);
Comunica si face schimb de informatii in domeniul profesional cu colegii din departamentele implicate in desfasurarea activitatii care ii revine;
Monitorizeaza procesele/activitatile care ii sunt alocate;
Participa la procesul de vanzare – studii de piata, promovare de servicii, analiza evolutiei clientilor, identificare noi oportunitati, prelucrarea informatiilor in softurile specifice
Realizeaza analize si incercari ale produselor agricole in conformitate cu standardele existente;
Raporteaza actiunile, realizarile si rezultatele
Completeaza toate datele si informatiile necesare efectuarii calculelor incercarilor, in registrele de analize/incercari
Respecta cu strictete instructiunile de functionare si utilizare a echipamentului laboratorului
Participa la evaluarea valabilitatii rezultatelor anterioare in cazul constatarii unor neconformitati in functionarea echipamentului de incercat
Respinge toate probele de analiza neconforme cu cerintele standardelor / procedurilor / instructiunilor, sau probele ale caror rezultate ar genera incertitudini