Bucureşti Sectorul 6, Str. ZBOINA NEAGRĂ, Nr. 3, Bloc 102, Scara 1, Etaj 3, Apartament 19
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Asigura interfata dintre companie,clientii si furnizorii acesteia, reprezentantii diverselor firme etc si promoveaza o imagine buna a companiei
Gestioneaza corespondenta firmei cu clienti/furnizori etc.
Mentine relatia cu furnizorii de servicii administrative, IT si alte servicii si terti necesare desfasurarii activitatii zilnice
Asigura evidenta salariatilor, pe punctele de lucru deschise
Impreuna cu departamentul financiar pregateste cronologic documente de contabilitate primara ( deconturi, foi de parcurs, evidenta documentelor si autorizatiilor angajatilor companiei)
Realizeaza diverse activitati legate de protocol
Asigura necesarul de produse de birou / protocol etc
Tine diverse evidente de cheltuieli/ consumuri in functie de necesitati
planifica, organizeaza si verifica intreaga activitate la nivel de santier;
verifica pe teren stadiul lucrarilor, intocmeste relevee, masuratori;
analizeaza documentele si datele de intrare tehnice(contract, proiectul, caietele de sarcini, extrage listele de cantitati din proiect , intocmeste atasamente si situatii de lucrari);
intocmeste toata documentatia necesara privind receptia lucrarilor;
participa la receptii partiale si finale ale lucrarilor;
coordoneaza lucrarile din punct de vedere tehnic-financiar( planificare si optimizarea materialelor, personalului, verificarea subcontractorilor etc.)
intocmeste situatiile de lucrari si atasamente, gestioneaza din punct de vedere tehnico-financiar proiectul;
raspunde de realizarea lucrarilor, de calitatea acestora si de incadrarea in termenele de executie stabilite;
raspunde de incadrarea in normele de consum de materiale si de gospodarirea tuturor bunurilor pe care le gestioneaza;
asigura managemetul fortei de munca existente in santier;
intocmeste rapoarte zilnice, saptamanale si lunare privind activitatea prestata
planifica, organizeaza si verifica intreaga activitate la nivel de santier;
verifica pe teren stadiul lucrarilor, intocmeste relevee, masuratori;
analizeaza documentele si datele de intrare tehnice(contract, proiectul, caietele de sarcini, extrage listele de cantitati din proiect , intocmeste atasamente);
intocmeste toata documentatia necesara privind receptia lucrarilor;
participa la receptii partiale si finale ale lucrarilor;
coordoneaza lucrarile din punct de vedere tehnic-financiar( planificare si optimizarea materialelor, personalului, verificarea subcontractorilor etc.)
intocmeste situatiile de lucrari si atasamente, gestioneaza din punct de vedere tehnico-financiar proiectul;
raspunde de realizarea lucrarilor, de calitatea acestora si de incadrarea in termenele de executie stabilite;
raspunde de incadrarea in normele de consum de materiale si de gospodarirea tuturor bunurilor pe care le gestioneaza;
asigura managemetul fortei de munca existente in santier;
intocmeste rapoarte zilnice, saptamanale si lunare privind activitatea prestata