Loc. Poiana Braşov, Municipiul Braşov, Str. POIANA DOAMNEI, Nr. 9, HOTELUL ALPIN
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Lucreaza eficient si se incadreaza in timpul alocat fiecarei terapii
Ofera servicii cu profesionalism, in concordanta cu protocoalele standard de terapii
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Raspunde de modalitatea si calitatea in care serviciile de restaurant ajung la oaspeti
Initiaza comunicarea cu oaspetii
Planifica, negociaza, organizeaza si asigura logistica tuturor evenimentelor
Asigura interfața între personalul din bucătărie și personalul de servire din subordine, fiind responsabil de susținerea unei comunicări și colaborări excelente interdepartamentale
Furnizeaza informatii legate de locatie, meniu, modalitati de plata si disponibilitate potentialilor oaspeti
Coordoneaza activitatea angajatilor din restaurant pe toata durata schimbului
Raspunde de modalitatea si calitatea in care serviciile de restaurant ajung la oaspeti
Initiaza comunicarea cu oaspetii
Planifica, negociaza, organizeaza si asigura logistica tuturor evenimentelor
Asigura interfața între personalul din bucătărie și personalul de servire din subordine, fiind responsabil de susținerea unei comunicări și colaborări excelente interdepartamentale
Furnizeaza informatii legate de locatie, meniu, modalitati de plata si disponibilitate potentialilor oaspeti
Coordoneaza activitatea angajatilor din restaurant pe toata durata schimbului
Intampinarea oaspetilor conform procedurilor de lucru existente
Introduce, verifica, actualizeaza in sistem programarile pentru terapii si alte informatii solicitate
Comunica terapeutilor modificarile intervenite in programarile de terapii
Cunoaste in detaliu oferta de servicii si produse oferite
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Raspunde de modalitatea si calitatea in care serviciile de restaurant ajung la oaspeti
Initiaza comunicarea cu oaspetii
Planifica, negociaza, organizeaza si asigura logistica tuturor evenimentelor
Asigura interfața între personalul din bucătărie și personalul de servire din subordine, fiind responsabil de susținerea unei comunicări și colaborări excelente interdepartamentale
Furnizeaza informatii legate de locatie, meniu, modalitati de plata si disponibilitate potentialilor oaspeti
Coordoneaza activitatea angajatilor din restaurant pe toata durata schimbului
Vanzarea activa si promovarea pachetelor de nunti, botezuri, alte evenimente specifice
Promovarea si participarea la targuri specifice (targ de nunti Bucuresti si Brasov, targuri de turism)
Gestioneaza toate solicitarile telefonice prin e-mail sau canalele de social media (Instagram, Facebook) cu postare si arhivare de fotografii de la momentul de organizare si desfasurare a evenimentului
Reprezinta locatia in relatiile cu partenerii, agentiile sau companiile
Efectueaza rezervari de evenimente
Cunoaste toate serviciile, pachetele si oferira informatii despre disponibilitate, meniuri, modalitati de plata prezentand oferte personalizate catre client: nunti, botezuri, banchete scolare si corporate, aniversari si petreceri tematice, cine festive Gala Dinner sau petreceri tip Disco – Concert
Verifica disponibilitatea locatiei, corespondenta de confirmare in limita datelor disponibile sau propune alte alternative
Propune oferta, bazata pe cerere dar si pe abilitatea de a promova un numar cat mai mare de servicii
Cunoaste toate detaliile legate de evenimente (numarul de clienti, organizare, mise en place sala etc.)
Comunica informatiile departamentelor interesate in derularea serviciilor
Rezolva operativ situatiile particulare ce apar in derularea contractelor (suplimentari bugete, modificari meniuri, alte cerinte)
Cerceteaza si largeste sfera partenerilor societatii, obtinand contactele acestora
Propune si colaboreaza in mod direct cu departamentul de marketing al hotelului pentru promovarea locatiei atat individuala, cat si in colaborare/extensia hotelului Alpin
Mentine activa relatia cu oaspetii, colaboratorii, partenerii, dupa finalizarea evenimentelor
Completeaza sau redacteaza unde este cazul, contracte pentru fiecare eveniment si urmareste semnarea acestora.
Intocmeste facturile aferente evenimentelor si serviciilor prestate si urmareste achitarea acestora in conditiile agreate.
Asista in mod direct sau in functie de sarcinile primite de la events manager, privind diverse atributii
Contactare si contractare de furnizori pentru cele mai bune oferte de mancare si bautura
Contactare si contractare de furnizori pentru decoratiuni/ logistica de depozitare inventar si utilizare atat pentru aranjamanetele propii cat si pentru cele aflate in custodie
Capacitatea de a lucra cu o echipa prestabilita sau capacitatea de a construi o echipa special dedicata pentru eveniment cu care sa indeplineasca urmatoarele: curatenia in spatiul in care se desfasoara evenimentul, setarea cu mobilier (mese,scaune etc.) in functie de cerintele clientilor,
Daca este cazul, contactare si organizare logistica pentru DJ, formatie, care sa includa sonorizare si amplasament profesional
Mise en place specific pentru eveniment
Organizarea echipei de service a evenimentului, coordonare intre bucatari, barmani si ospatari, respectand standardele stabilite impreuna cu echipa pe care o conduce
Supravegherea intregului proces de organizare, servire si curatenie la final de eveniment
Responsabil cu centralizarea feedback-urilor atat din partea participantilor, organizatorilor si a colaboratorilor
Capacitatea de a organiza si de a supraveghea 2/3 din evenimentele de mai sus care se desfasoara simultan
Este responsabil in mod direct pentru gestionarea problemelor tehnice (sunet, lumini, ambient) propune solutii si bugete aferente pentru reparatii, mentenanta sau investitii
Supravegherea activitatilor de promovare, marketing si vanzare a locatiei si a ofertelor
Oferirea informatiilor despre disponibilitate, meniuri, modalitati de plata prezentand oferte personalizate catre client: nunti, botezuri, banchete scolare si corporate, aniversari si petreceri tematice, cine festive Gala Dinner sau petreceri tip Disco – Concert
Supravegheaza solicitarile telefonice, prin e-mail sau canalele de social media
Fiecare eveniment se analizeaza calendaristic financiar si operational dupa caz cu managerul F&B, departamentul de vanzari
Intocmeste si controleaza “food cost-ul” ofertelor trimise si al evenimentelor incheiate
Este responsabil direct pentru sincronizarea softului de gestiune cu detaliile complete pentru fiecare eveniment
Are obligatia sa creeze “fisa de eveniment – Event list” si sa o transmita fiecarui departament implicat.
Comunica, interactioneaza si intocmeste planuri in permanenta cu F&B Manager si Chef Bucatar.
Participa la sedintele saptamanale ale managementului restaurantului.
Colaboreaza cu departamentul de Customer Service pentru a rezolva rapid problemele si intrebarile clientilor.
Colaboreaza cu departamantul contabil pentru urmarirea platilor evenimentelor si pentru a fi la curent cu noutatile fiscale.
Colaboreaza cu F&B Manager sau Assistant Manager pentru alocarea salilor si spatiilor pentru evenimentele mari in functie de prioritati.
Verifica în mod constant calitatea muncii angajatilor aflati în subordine.
Sa cunoasca si sa aplice atat regulamentul de ordine interioara privind colaborarea cu personal extern, cat si conditiile de colaborare cu personalul angajat
Verifica si corecteaza procedurile de servire a clientului precum si controlul fiscal al notelor de plata emis.
Determina daca produsele finite sau serviciile pot fi acceptate spre a fi vândute clientului
Planifica oamenii, echipamentele si produsele pentru a asigura servirea clientului in cele mai bune conditii.
Ia decizii în privinta rezolvarii plângerilor clientului în functie de complexitatea acestora
Supervizeaza procesul de intocmire a contractelor pentru fiecare eveniment.
Supervizeaza intocmirea corecta a facturilor aferente evenimentelor si serviciilor prestate si a achitarea acestora in conditiile agreate.
Intampinarea oaspetilor conform procedurilor de lucru existente
Introduce, verifica, actualizeaza in sistem programarile pentru terapii si alte informatii solicitate
Comunica terapeutilor modificarile intervenite in programarile de terapii
Cunoaste in detaliu oferta de servicii si produse oferite
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Intampinarea oaspetilor conform procedurilor de lucru existente
Introduce, verifica, actualizeaza in sistem programarile pentru terapii si alte informatii solicitate
Comunica terapeutilor modificarile intervenite in programarile de terapii
Cunoaste in detaliu oferta de servicii si produse oferite
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Lucreaza eficient si se incadreaza in timpul alocat fiecarei terapii
Ofera servicii cu profesionalism, in concordanta cu protocoalele standard de terapii
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Lucreaza eficient si se incadreaza in timpul alocat fiecarei terapii
Ofera servicii cu profesionalism, in concordanta cu protocoalele standard de terapii
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Intampinarea oaspetilor conform procedurilor de lucru existente
Introduce, verifica, actualizeaza in sistem programarile pentru terapii si alte informatii solicitate
Comunica terapeutilor modificarile intervenite in programarile de terapii
Cunoaste in detaliu oferta de servicii si produse oferite
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Raspunde de modalitatea si calitatea in care serviciile de restaurant ajung la oaspeti
Initiaza comunicarea cu oaspetii si intra in contact cu fiecare masa, pentru a obtine feedback, privind serviciile si produsele din restaurant, precum si daca sunt alte intrebari sau sugestii venite de la acestia
Asigura interfața între personalul din bucătărie și personalul de servire din subordine, fiind responsabil de susținerea unei comunicări și colaborări excelente interdepartamentale
Coordoneaza activitatea angajatilor din salon pe toata durata schimbului
Lucreaza eficient si se incadreaza in timpul alocat fiecarei terapii
Ofera servicii cu profesionalism, in concordanta cu protocoalele standard de terapii
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Intampinarea oaspetilor conform procedurilor de lucru existente
Introduce, verifica, actualizeaza in sistem programarile pentru terapii si alte informatii solicitate
Comunica terapeutilor modificarile intervenite in programarile de terapii
Cunoaste in detaliu oferta de servicii si produse oferite
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Lucreaza eficient si se incadreaza in timpul alocat fiecarei terapii
Ofera servicii cu profesionalism, in concordanta cu protocoalele standard de terapii
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Lucreaza eficient si se incadreaza in timpul alocat fiecarei terapii
Ofera servicii cu profesionalism, in concordanta cu protocoalele standard de terapii
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret
Intampinarea oaspetilor conform procedurilor de lucru existente
Introduce, verifica, actualizeaza in sistem programarile pentru terapii si alte informatii solicitate
Comunica terapeutilor modificarile intervenite in programarile de terapii
Cunoaste in detaliu oferta de servicii si produse oferite
Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret