Oraş Popeşti Leordeni, Str. SF. GHEORGHE, Nr. 21, parter
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Analizeaza ghidul de finantare si nevoile companiei
consiliaza managementul companiei pentru maximizarea sanselor de aprobare si a beneficiilor sale de finantare
Colaboreaza cu managementul si persoanele desemnate in redactarea studiilor de piata, a planului de afaceri, in colectarea documentelor necesare aplicarii pentru fonduri nerambursabile
Redacteaza proiectul de finantare si il inainteaza autoritatii de finantare, respectand structura si continutul ghidului de finantare si termenul de depunere
Planifica activitatile proiectului aprobat in vederea realizarii lor conform termenelor prevazute in cererea de finantare si incadrarii in bugetele prevazute;
Realizeaza planificarea lunara a activitatilor echipei de proiect in concordanta cu obiectivele proiectului si urmareste indeplinirea acestora;
Urmareste realizarea indicatorilor si a grupului tinta conform prevederilor cererii de finantare;
Intocmeste rapoartele tehnico-financiare ale proiectului, rapoartele de monitorizare si planurile de actiune;
Verifica rapoartele de activitate si livrabilele realizate in cadrul proiectului;
Coordoneaza principalele activitati realizate in cadrul proiectului, precum si echipele de experti implicate in derularea lor;
Pregătește prezentări privind finanțările posibile, fișe de program precum și formulare de solicitare de informații necesarii stabilirii eligibilității societăţii;
Evaluează sau participă la evaluarea eligibilității societăţii și a ideii de proiect în baza informațiilor primite de la acesta;
Realizează verificarea conformității administrative și a eligibilității proiectului înainte de transmiterea acesteia;
Este responsabil de transmiterea formei finale a proiectului, în termen
Participă la workshopuri, conferinte, întâlniri care prezintă interes pentru firmă;
Raportează către șeful de departament, realizează situații și raportări la solicitarea conducerii pe informațiile deținute și în forma solicitată;
Indeplinește sarcinile de lucru cu conștiinciozitate și în termen ;
Monitorizeaza implementarea regulilor SSM si procedurilor de ergonomie
Elaboreaza norme si proceduri in ceea ce priveste ergonomia locurilor de munca din santiere si birouri administrative
Participa la planificarea activitatilor SSM ( evaluari de risc, audituri interne si externe, inspectii ale autoritatilor,etc)
Propune masuri aditionale de securitate pentru echipamentele folosite, sculele si instrumente
Controleaza pe baza programului de activitate toate locurile de munca in scopul prevenirii accidentelor de munca si imbolnaviri profesionale;
Avizeaza si propune dotarea personalului cu mijloace de protectie individuala si de lucru functie riscurile identificate si participa la receptia mijloacelor de protectie colectiva;
Participa la investigarea si evidenta accidentelor de munca;
Colaboreaza cu serviciul medical pentru cunoasterea la zi a situatiei imbolnavirilor profesionale;