BRD - Groupe Societe Generale SA BUCURESTI SUCURSALA MARI CLIENTI CORPORATIVI - BUCURESTI
Bucureşti Sectorul 1, B-dul ION MIHALACHE, Nr. 1-7
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Asigura implementarea strategiei Bancii la nivel de Grup, pe segmentul Retail cu focus pe subsegmentul Small Business (Companii Mici si Persoane Fizice Autorizate/PAI, etc), pe toate axele de activitate: comercial, marketing, calitatea serviciilor, etc.;
Urmareste realizarea indicatorilor de performanta pe segmentul etail cu focus pe subsegmentul Small Businessla nivelul Grupului, stabileste prioritati, în concordanţă cu strategia generală a Băncii, asigurând condiţiile necesare pentru implementarea acesteia;
Coordoneaza si controleaza activitatea structurilor din cadrul Grupului care se ocupa de segmentul Small Business, pentru asigurarea indeplinirii obiectivelor permanente ale Grupului legate de calitate, rentabilitate, gestiunea riscului, control, organizare, printr-o gestionare optima a tuturor resurselor interne
Coordonarea procesului de vanzare si promovare a tuturor produselor si serviciilor bancare din oferta BRD si a filialelor, , in vederea realizarii indicatorilor de performanta, inclusiv prin elaborarea si punerea in aplicare a planurilor de actiuni comerciale pe segmentul Retail cu focus pe subsegmentul Small Business
Monitorizeaza angajamente clientilor, precum si riscurilor operationale pe segmentul coordonat
Face propuneri cu privire la imbunatatirea activitatii / produselor Retail, inclusiv modificarea de documente normative si proceduri de lucru;
Responsabil de activitatea de despagubire a contractelor de asigurari de viata in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora
Participa la inregistrarea, scanarea si arhivarea tuturor documentelor legate de gestionarea dosarelor de despagubire
Actualizarea bazelor de date privind informatiile si modificarile survenite in procesul de despagubire
Mentine o comunicare constanta, eficientă si profesionala cu colegii si superiorii ierarhici + raspunde eficient la cererile efectuate de acestia
Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind dosarele de despagubire
Participa la elaborarea procedurilor si tuturor documentelor specifice gestionarii despagubirilor si ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor Serviciului Daune
Analizeaza, se implica si propune corectii necesare in cazul in care apar disfunctionalitati in procese
Elaborarea rapoartelor periodice cu privire la dosarele de despgubiri si prezentarea datelor catre superiorii ierarhici
Primirea, înregistrarea si evaluarea dosarelor de despagubiri în functie de nivelul de delegare si solicita informatii suplimentare atunci când este necesar
Gestionarea reclamatiilor privind dosarele de despagubire
Responsabil de evaluarea riscului asigurabil al cererilor de asigurare in limitele autorizate in procedura
Participa la activitatea de obtinere a documentelor medicale, financiare, ocupationale, etc privind stabilirea adecvata a claselor de risc al asiguratilor si la elaborarea tuturor documentelor necesare activitatii de subscriere a riscului asigurabil
Programarea la examinarea medicala a asiguratilor precum si pastrarea unei bune legaturi cu reprezentatii clinicilor medicale
Verificarea, analiza si completarea informatiilor necesare activitatii de evaluare a riscului asigurabil in aplicatiile IT folosite in acest proces; actualizarea bazelor de date privind modificarile survenite pe parcursul procesului de evaluare
Pregatirea documentelor si a rapoartelor medicale pentru Reasigurator(i) privind cazurile ce necesita acceptarea/ aprobarea pentru reasigurare
Participa la elaborarea procedurilor specifice activitatii de subscriere si ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor Serviciului Subscriere
Reprezinta intr-un mod constructiv, pozitiv compania in relatiiile cu partenerii de afaceri si autoritatile
Instalarea, monitorizarea, administrarea si operarea platformelor virtuale ESX si HyperV cat si sistemele Linux
definirea, implementarea si dezvoltarea solutiilor de automatizare si orchestrare pentru platforme virtuale
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Universal Banker-Front Office
București,
expirat: 21.06.2018
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Administrator contracte senior-BRD AV
București
expirat: 10.06.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Responsabil de activitatea de administrare a contractelor de asigurari de viata si de sanatate in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora
Actualizarea bazelor de date privind informatiile si modificarile survenite pe parcursul derularii contractelor de asigurare
Responsabil de administrarea si emiterea ofertelor si a contractelor de asigurare de viata si de sanatate, cu sau fara evaluare individuala, in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora (adaugare/ eliminare membri, gestionarea proceselor privind primele de asigurare, reinnoirea contractelor de asigurare, etc.)
Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind contractele de asigurari de viata si de sanatate
Participa la elaborarea procedurilor si tuturor documentelor specifice administrarii contractelor de asigurari de viata si de sanatate, ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor existente
Elaborarea rapoartelor periodice privind contractele de asigurare de viata si de sanatate
Analizeaza, se implica si propune corectiile necesare in cazul in care apar disfunctionalitati in procese
Specialist Echipa Mobila- reg:Pantelimon,Colentina
Voluntari,
expirat: 01.06.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Receptioner-Centrul de Pregatire Profesionala BRD
București
expirat: 27.05.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Administrator contracte- BRD Pensii
București
expirat: 24.05.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Asigura, in functie de prioritati, gestiunea operatiunilor actelor de aderare de pensii private si facultative ce i-au fost incredintate, in functie de urgenta si importanta lor si se asigura ca gestionarea tuturor operatiunilor este efectuata corect din toate punctele de vedere
Inregistreaza toata corespondenta primita si trimisa
Tratarea solicitarilor clientilor (analiza, redactare raspuns si validare, dupa caz)
Tratarea in sistemul informatic a actelor de aderare de pensii private obligatorii (procese de intrari – iesiri de activ conform documentelor justificative si prevederilor legale in vigoare) si facultative (modificari date personale, modificari sume reprezentand contributia la pensia facultativa si realizare procese de intrari – iesiri de activ conform documentelor justificative si prevederilor legale in vigoare, precum si alte procese conexe)
Scanarea si arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor cu privire la managementul actelor de aderare de pensii private
Corespondenta cu clientii (solicitari telefonice, pe e-mail sau scrise)
Raportari catre autoritati, terti si catre departamentele interne ale companiei (realizarea rapoartelor, verificarea acestora si transmiterea efectiva, dupa caz, dupa validarea superiorului ierarhic)
Testarea sistemelor informatice (verificare functionalitati, noi implementari si realizarea rapoartelor de testare)
Elaboreaza / actualizeaza proceduri (analiza proceselor existente in vederea actualizarilor necesare, redactarea procedurilor si validarea interna a acestora)
Scrisori catre clienti
Administreaza activitatea de despagubiri / transfer a participantilor la fondurile de pensii. (analiza documentelor receptionate in vederea platii/transferului de activ in conformitate cu legislatia in vigoare si procedurile interne de lucru, plata efectiva si inchiderea conturilor pentru plata/transferul activului)
Managementul si reconcilierea contributiilor pentru pensiile private facultative (gestiunea zilnica a ordinelor de plata la nivelul aplicatiei informatice, reconcilierea datelor din sistem cu cele din ordinele de plata in conformitate cu prevederile legale in vigoare, realizarea controalelor suplimentare pentru a asigura corectitudinea demersurilor de alocare contributii pe conturile participantilor)
Introducerea / verificarea ordinelor de plata in aplicatia specifica pentru realizarea transferurilor de sume la nivelul conturilor bancare
Gestionarea aplicatiilor implementate in cadrul sistemului informatic al companiei;
Responsabil pentru efectuarea activitatilor de mentenanta in conformitate cu dosarul de mentenanta al aplicatiilor implementate in sistemul informatic ;
Responsabil pentru crearea si verificarea rapoartelor catre autoritatile oficiale;
Responsabil privind actualizarea documentatiei, procedurilor legate de procesele de operare sau cele privind administrarea aplicatiilor implementate;
Responsabil cu actualizarea documentatiei a arhitecturii tehnice pentru sistemul informatic implementat in cadrul organizatiei;
Sugereaza modalitati de imbunatatiri in ceea ce priveste corectarea / prevenirea tuturor erorilor detectate in functionarea aplicatiilor;
Ofera primul nivel de suport prin intermediul activitatilor de helpdesk si pentru cazurile ce nu pot fi rezolvate la primul nivel, el/ea este responsabil de escaladarea / monitorizarea la nivelul 2 (furnizori externi) si la serviciul Helpdesk;
Responsabil pentru actualizarea si optimizarea politicii de backup si restaurare, precum si pentru verificarea consistentei backup-urilor efectuate;
El/ea poate fi implicat in pregatirea de rapoarte sau mici dezvoltari solicitate de catre organizatie;
Daca este necesar, el/ea poate fi implicat in alte operatiuni sau activitati de administrare in cadrul companiei;
Gestionarea aplicatiilor implementate in cadrul sistemului informatic al companiei;
Responsabil pentru efectuarea activitatilor de mentenanta in conformitate cu dosarul de mentenanta al aplicatiilor implementate in sistemul informatic ;
Responsabil pentru crearea si verificarea rapoartelor catre autoritatile oficiale;
Responsabil privind actualizarea documentatiei, procedurilor legate de procesele de operare sau cele privind administrarea aplicatiilor implementate;
Responsabil cu actualizarea documentatiei a arhitecturii tehnice pentru sistemul informatic implementat in cadrul organizatiei;
Sugereaza modalitati de imbunatatiri in ceea ce priveste corectarea / prevenirea tuturor erorilor detectate in functionarea aplicatiilor;
Ofera primul nivel de suport prin intermediul activitatilor de helpdesk si pentru cazurile ce nu pot fi rezolvate la primul nivel, el/ea este responsabil de escaladarea / monitorizarea la nivelul 2 (furnizori externi) si la serviciul Helpdesk;
Responsabil pentru actualizarea si optimizarea politicii de backup si restaurare, precum si pentru verificarea consistentei backup-urilor efectuate;
El/ea poate fi implicat in pregatirea de rapoarte sau mici dezvoltari solicitate de catre organizatie;
Daca este necesar, el/ea poate fi implicat in alte operatiuni sau activitati de administrare in cadrul companiei;
Traduce cerintele clientului in livrabile de proiect specifice
Identifica optiuni pentru solutii potentiale si analizeaza integrarea lor, atat din punct de vedere tehnic, cat si business
Colaboreaza strans cu o varietate de utilizatori finali pentru a asigura compatibilitatea tehnica si satisfacerea utilizatorului
Gestioneza proiectele care ii sunt atribuite, respectand constrângerile de scop,calitate, timp şi costuri, pentru a livra cerinţele specificate şi pentru a satisface cerintele clientului
Dezvolta rapoarte si le actualizeaza conform cerintelor de business
Dezvolta si actualizeaza toate livrabilele proiectelor IT precum : softul de Claim&Underwriting (Daune & Subscriere), modulele externe dezvoltate pentru aplicatiile SIS si IDS, precum si evolutiile dezvoltate ulterior, conform cerintelor de business descrise in specificatiile proiectelor
Participa la activitatile zilnice de explotare efectuate de departamentul IT
Actualizeaza procedurile, manualele si documentatiile sistemelor IT
Participa, impreuna cu Seful Departamentului IT, la implementarea si urmarirea practicilor de management de proiect
Administreaza bazele de date ale aplicatiilor active de management de securitate (verificare corectitudine, valabilitate date, alocarea informatiilor, propuneri de optimizare, efectuare de operatiuni de prelucrare a datelor etc);
Colaboreaza cu prestatorii de servicii in domeniul securitatii si cu institutiile statului, abilitate in furnizarea de informatii
Analizeaza bazele de date pentru identificarea trend-urilor si oportunitatilor de optimizare a activitatilor de securitate;
Participa activ la realizarea proiectelor de dezvoltare ale infrastructurii de securitate;
Urmăreste respectarea conditiilor prevazute de lege/standarde pentru gestionarea si pastrarea informatiilor
Analizeaza si defineste cerintele pentru dezvoltarile software ale aplicatiilor dezvoltate intern;
Propune si modeleaza arhitectura bazelor de date utilizate ca suport pentru dezvoltarile interne in colaborare cu responsabilul de arhitectura tehnica si cel de arhitectura aplicativa;
Elaborarea documentatiei tehnice necesare evidentierii schimbarii codului sursa si bazelor de date, pregatirii pachetelor de distributie software;
Dezvolta si acorda suport tehnic pentru dezvoltari de aplicatii, module, functii, rapoarte sau legate la sursele de date existente in aplicatii pe baza specificatiilor primite;
Elaborareaza mecanisme de testare automata si mannuala a programelor dezvoltate si participa la realizarea testarilor tehnice si integrare conform scenariilor de testare pentru noile funtionalitati si module dezvoltate intern;
Propune imbunatatiri pentru a corecta, preveni, optimiza activitatile legate de dezvoltarea aplicatiilor;
Participa la activ la acivitatile de dezvoltare, proiecte, elaborare a rapoartelor adhoc si cele referitoare la schimbarile aplicative in cadrul serviciului IT;
Asigura calitatea si securitatea codului sursa elaborat la nivelul serviciului in aplicatiile dezvoltate intern;
Inlocuieste cu succes membrii echipei IT in perioada indisonibilitatii lor, avand minimum de cunostinte in functiile suport suport desemante de seful serviciului
Participa activ la intalnirile Comitetelor de Investitii ale BRD Asigurari de Viata si furnizeaza informatii de piata relevante si interpretari prin intermediul analizei fundamentale
Intocmeste documentele si minuta intalnirilor in colaborare cu Directia Investitii a Grupului ;
Mentine legatura cu membrii comitetului de investitii referitor la evolutia pietelor financiare si administreaza raportarea de grup specifica activitatii de investitii
Negociaza si executa ordinele de tranzactionare (piata monetara, instrumente cu venit fix, samd)
Recomanda noi oportunitati investitionale in contextul alocarii strategice si in urma unor analize de piata specifice (interne sau externe)
Evalueaza, impreuna cu departamentul Asset Liability Matching (ALM), impactul noilor oportunitati investitionale asupra cerintelor de capital sub Solvency 2
Urmareste tranzactiile realizate front-office, fiind responsbil cu procesul de decontare: informare custode, verifica alocarile de cash/instrumente financiare in cadrul portofoliilor administrate (viata, non-viata), arhivare tranzactii si contracte cu intermediari;
Administreaza procesul aferent portofoliului “Unit-Linked” si evalueaza programele investitionale;
Contribuie la rapoarte specifice Solvency 2 (ORSA, SFCR si RSR);
Intocmeste rapoarte specifice catre ASF si BNR, precum si cele cantitative legate de Solvency 2 ;
Evalueaza principalele clase de active in vederea reconcilierii, in colaborare cu contabilitatea;
Stabileste alerte si informeaza managementul cu privire la evolutii de piata care ar putea avea impact asupra investitiilor fondurilor de pensii administrate
Traduce cerintele clientului in livrabile de proiect specifice
Identifica optiuni pentru solutii potentiale si analizeaza integrarea lor, atat din punct de vedere tehnic, cat si business
Colaboreaza strans cu o varietate de utilizatori finali pentru a asigura compatibilitatea tehnica si satisfacerea utilizatorului
Gestioneza proiectele care ii sunt atribuite, respectand constrângerile de scop,calitate, timp şi costuri, pentru a livra cerinţele specificate şi pentru a satisface cerintele clientului
Dezvolta rapoarte si le actualizeaza conform cerintelor de business
Dezvolta si actualizeaza toate livrabilele proiectelor IT precum : softul de Claim&Underwriting (Daune & Subscriere), modulele externe dezvoltate pentru aplicatiile SIS si IDS, precum si evolutiile dezvoltate ulterior, conform cerintelor de business descrise in specificatiile proiectelor
Participa la activitatile zilnice de explotare efectuate de departamentul IT
Actualizeaza procedurile, manualele si documentatiile sistemelor IT
Participa, impreuna cu Seful Departamentului IT, la implementarea si urmarirea practicilor de management de proiect
Identificarea, analiza și traducerea nevoilor utilizatorilor de soluții informatice sub forma unui livrabil IT (cerinte de business, cerinte detaliate , caiet de sarcini ,etc)
Identifica optiuni pentru solutii potentiale si analizeaza integrarea lor, atat din punct de vedere business, al evaluarii impactului la risc cat si alegerea celei mai potrivite solutii;
Colaboreaza strans cu o varietate de utilizatori finali pentru a asigura compatibilitatea functionala , operationala , tehnica si satisfacerea solicitarilor utilizatorului confrom cerintei exprimata si validata initial de clientul intern;
Gestioneza activitatile/proiectele care ii sunt atribuite, respectand constrângerile de scop,calitate, timp şi costuri, pentru a livra cerinţele specificate şi pentru a satisface cerintele clientului;
Anticipeaza procesul de management al schimbărilor (evaluarea impactului, comunicarea și instruirea utilizatorilor, lansarea, implementarea)
Consolideaza documentele tehnice și asigurarea comunicarea atât în interiorul cât și în afara entității;
Transmite informațiile în mod transparent, asigurand promptitudinea alertelor si escaladarea lor către niveluri mai ridicate si catre managerul ierarhic;
Monitorizeaza și pregăteste periodic rapoarte pentru clienți interni cu privire la etapele și livrările așteptate
Elaboreaza specificatiile si cerintele de modificare ale aplicatiilor aflate in productie cat si parametrizareanoilor solicitari de servicii prin alinierea la procedurile operationale si standardele solicitate conform cerintelor de business descrise, fiselor de parametrizare si specificatiilor de proiecte
Se asigura de actualizeaza procedurile, manualelor si documentatiile pentru aplicatiile IT cat si alinierea la ultimele arhitecturi functionale si aplicative
Elaboreaza scenariile de teste , efectueaza testele interne IT pentru solutiile furnizate confrom use casurilor si asigura testarea calitativa la nivelul departamentului IT cat si la nivelul cererilor de schimbare din business , valideaza acceptanta testarii in business conform cerintelor functionale agreate cu echipa tehnica si reprezntantii din business
Dezvolta si actualizeaza toate livrabilele specifice analizei de business (nota de oportunitate ,caietul de sarcini, cerinta detaliata, test scenarii, ghiduri de training) : pentru toate aplicatiile dezvoltate in-house sau modulele externe dezvoltate pentru aplicatiile de la SG, precum si evolutiile dezvoltate ulterior, conform cerintelor de business descrise in specificatiile proiectelor
Participa activ la instruirea si formarea analistilor de business in activitatile zilnice de explotare efectuate de departamentul IT confrom solicitarilor managerului ierarhic
Este interfata de comunicare intre clinetul intern , managerul de proiect si echipa IT in pregatirea specificatiilor functionale;
Colaboreaza cu administratorii de aplicatii, responsabilul de securitate IT , managerii de proiect, responsabilii din business, Arhitectul IT , in proiectele care-i sunt asignate
Supravegheaza procesului de management al vulnerabilității si incidentelor;
Acționeaza în calitate de coordonator al procesului de recuperare în caz de dezastru;
Urmăreste standardele care provin din grup și traducerea acestora în acțiuni concrete pentru organizația locală;
Creaza si mentine planurile de raspuns la dezastre, incidente si alertă APT(advanced persistent threats) și acționeaza ca punct central pentru coordonarea acestora;
Executa exerciții de alertare la incedii si testeaza eficacitatea planurilor si scenariilor de recuperare a activitatilor cat si cele privind testarea scenariilor APT;
Coordonează procesul de pentest pentru a se asigura că cerințele de securitate a informatiei interne sunt îndeplinite;
Efectueaza procesul de supraveghere permanenta pentru sistemele infromatice cat si monitorizarea indeplinirii planurilor de actiune;
Se asigura ca echipele IT ofera tablouri de bord cu indicatori tehnici si analiza privind securitatea informatica si informationala;
Asigurarea raportarea, registrelor de rsicuri, rapoartelor de audit si completarea KPI si KRI cat si a tablourilor de bord legate de securitatea informatiilor catre management si catre autoritati ASF;
Conduce investigaţiile privind incidentele de securitate IT la nivelul organizatiei
Efectueaza chestionarele de evaluare sensitivitatii securitatii informationale si elaboreaza dosarele de securitate IT in functie de gradul de risc;
Identifica nevoile de formare si cele de sensibilizare privind securitatea informatica si instruieste angajati in privinta aplicarii masurilor preventive in a limita amenintarile de securitate;
Creaza un plan de testare pentru următorul an privind pentestele (buget, relație furnizor, calendar pentru anul următor) în raport cu strategia şi direcţivele de securitate recomandate de SG;
Gestionarea aplicatiilor implementate in cadrul sistemului informatic al companiei;
Responsabil pentru efectuarea activitatilor de mentenanta in conformitate cu dosarul de mentenanta al aplicatiilor implementate in sistemul informatic ;
Responsabil pentru crearea si verificarea rapoartelor catre autoritatile oficiale;
Responsabil privind actualizarea documentatiei, procedurilor legate de procesele de operare sau cele privind administrarea aplicatiilor implementate;
Responsabil cu actualizarea documentatiei a arhitecturii tehnice pentru sistemul informatic implementat in cadrul organizatiei;
Sugereaza modalitati de imbunatatiri in ceea ce priveste corectarea / prevenirea tuturor erorilor detectate in functionarea aplicatiilor;
Ofera primul nivel de suport prin intermediul activitatilor de helpdesk si pentru cazurile ce nu pot fi rezolvate la primul nivel, el/ea este responsabil de escaladarea / monitorizarea la nivelul 2 (furnizori externi) si la serviciul Helpdesk;
Responsabil pentru actualizarea si optimizarea politicii de backup si restaurare, precum si pentru verificarea consistentei backup-urilor efectuate;
El/ea poate fi implicat in pregatirea de rapoarte sau mici dezvoltari solicitate de catre organizatie;
Daca este necesar, el/ea poate fi implicat in alte operatiuni sau activitati de administrare in cadrul companiei;
Asigura, in functie de prioritati, gestiunea operatiunilor actelor de aderare de pensii private si facultative ce i-au fost incredintate, in functie de urgenta si importanta lor si se asigura ca gestionarea tuturor operatiunilor este efectuata corect din toate punctele de vedere
Inregistreaza toata corespondenta primita si trimisa
Tratarea solicitarilor clientilor (analiza, redactare raspuns si validare, dupa caz)
Tratarea in sistemul informatic a actelor de aderare de pensii private obligatorii (procese de intrari – iesiri de activ conform documentelor justificative si prevederilor legale in vigoare) si facultative (modificari date personale, modificari sume reprezentand contributia la pensia facultativa si realizare procese de intrari – iesiri de activ conform documentelor justificative si prevederilor legale in vigoare, precum si alte procese conexe)
Scanarea si arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor cu privire la managementul actelor de aderare de pensii private
Corespondenta cu clientii (solicitari telefonice, pe e-mail sau scrise)
Raportari catre autoritati, terti si catre departamentele interne ale companiei (realizarea rapoartelor, verificarea acestora si transmiterea efectiva, dupa caz, dupa validarea superiorului ierarhic)
Testarea sistemelor informatice (verificare functionalitati, noi implementari si realizarea rapoartelor de testare)
Elaboreaza / actualizeaza proceduri (analiza proceselor existente in vederea actualizarilor necesare, redactarea procedurilor si validarea interna a acestora)
Scrisori catre clienti
Administreaza activitatea de despagubiri / transfer a participantilor la fondurile de pensii. (analiza documentelor receptionate in vederea platii/transferului de activ in conformitate cu legislatia in vigoare si procedurile interne de lucru, plata efectiva si inchiderea conturilor pentru plata/transferul activului)
Managementul si reconcilierea contributiilor pentru pensiile private facultative (gestiunea zilnica a ordinelor de plata la nivelul aplicatiei informatice, reconcilierea datelor din sistem cu cele din ordinele de plata in conformitate cu prevederile legale in vigoare, realizarea controalelor suplimentare pentru a asigura corectitudinea demersurilor de alocare contributii pe conturile participantilor)
Introducerea / verificarea ordinelor de plata in aplicatia specifica pentru realizarea transferurilor de sume la nivelul conturilor bancare
Managementul reclamatiilor aferente activitatii desfasurate in cadrul Serviciului Administrarea Actelor Individuale de Aderare (analiza solicitarilor receptionate si incadrarea acestora ca reclamatii, redactarea unui raspuns validat ulterior cu Comitetul de Reclamatii)
Propune solutii de eficientizare a activitatii derulate
Training pentru persoanele nou venite in cadrul Serviciului Administrarea Actelor Individuale de Aderare
Asista si sprijina ceilalti membri ai Departamentului Operatiuni, daca este cazul
Alte atribuţii conform prevederilor legislaţiei principale şi secundare în vigoare
Gestiune imobile (intretinere curenta, suport pentru autorizatii de construire sau modernizare, raportari etc);
Asigura aprovizionarea cu materiale consumabile, mijloace fixe, servicii, asigura punerea in functiune, centralizeaza si transmite solicitarile, receptioneaza serviciile / produsele livrate;
Asigura gestiunea tehnico-operationala a parcului auto
Asigura gestiunea arhivei
Asigura evidenta, transportul si distribuirea corespondentei interne, precum si derularea operationala a contractelor cadru cu furnizorii;
Gestioneaza activitatea de securitate bancara (receptia lucrarilor, actualizarea bazei de date pentru monitorizare, urmarirea contractelor de mentenanta, verificarea modului de asigurare a protectiei mecanico-fizice etc);
Intretine si administreaza automatelor bancare (informeaza firmele agreate sa asigure mentenanta si service-ul terminalelor cash privind defectiunile - second level maintenance)
Verifica clauzele din cadrul documentelor de aprobare (notificari/avize/derogari) precum si valabilitatea lor astfel incat contractele sa fie redactate/emise in conformitate cu aceste documente. In cazul in care clientul trebuia sa indeplineasca o serie de conditii,. se va solicita suport din partea analistilor de urmarire pentru verificarea modului de indeplinire
Redacteaza contracte de credit, contracte-cadru, acorduri contractuale, alte tipuri de contracte /acorduri din sfera creditarii CLICOM inclusiv in cazul clientilor neperformanti
Redacteaza contracte de garantie, ca accesoriu al contractului de credit, a anexelor la acestea si a notificarilor catre clienti inclusiv in cazul clientilor neperformanti
Redacteaza scrisori de garantie/contragarantie bancara, addendum-uri, scrisori de confort;
Redacteaza acte aditionale si orice forma de acte de prelungire/reinnoire/restructurare a unor facilitati de credit CLICOM;
Redacteaza adrese catre clienti ( de ex acorduri de extindere/alipire), scrisori de bonitate , etc, ce fac parte din perimetrul Serviciului
Coordoneaza si organizeaza la nivelul Sucursalei operatiunile curente cu numerar (in lei si in devize), instructiuni de plata ale clientelei (procesare, asistenta, monitorizare, etc), gestiunea numararului si gestiunea altor valori pastrate in tezaurul Bancii, vanzarea produselor si serviciilor bancare simple;
Ofera suport personalului din subordine si unitatilor operative din perimetrul judetului, pe probleme operationale specifice operatiunilor curente si casieriei;
Coordoneaza activitatea de procesarea numerarului, gestiunea, alimentarea si retragerea numerarului din casetele automatelor bancare gestionate de Sucursala; alimentarea ATM-urilor in vederea incadrarii acestora in valorile si frecventele de alimentare recomandate;
Coordoneaza si ofera suport echipei, verifica necesitatile de formare, verifica activitatile zilnice, se asigura de cunoasterea si respectarea regulilor de securitate si confidentialitate;
Trateaza reclamatiile, supervizeaza stornarile si corectiile aferente activitatii
Setarea si activarea/dezactivarea terminalelor noi cash si non cash in aplicatiile specifice bancii;
Efectueaza update-uri de setare a terminalelor ca urmare a solicitarilor de mutare/inlocuire terminale;
Monitorizeaza disponibilul existent in terminalele cash;
Colaboreaza in mod direct cu prestatorii externi de servicii pentru actiuni referitoare la activitatea de acceptare carduri la terminalele cash si non cash;
Aloca MCC (Merchant Category Code) functie de activitatea descrisa pe punctul de lucru si in concordanta cu cerintele (manuale) VISA si MASTERCARD
Conduce si organizeaza activitatile zilnice ale serviciului
Se asigura ca gestionarea tuturor operatiunilor este efectuata corect din toate punctele de vedere si in timpul necesar
Colaboreaza strans cu Seful Serviciului Administrarea Actelor Individuale de Aderare si se asigura de sinergia corecta si eficienta intre cele doua servicii
Se asigura ca procedurile in vigoare si termenele limita sunt respectate
Coordoneaza, creaza, actualizeaza procedurile interne si verifica respectarea acestora din urma
Se asigura de tratarea corecta in sistemul informatic a tuturor actelor de aderare (integrare/validare/anulare) precum si de corectitudinea proceselor
Se asigura ca testele asupra aplicatiilor informatice utilizate sunt efectuate corect si intr-un timp corespunzator
Identifica si propune solutii de eficientizare a activitatii derulate
Efectuarea controalelor planificate in cadrul sistemului de Supraveghere Permanenta si raportarea rezultatelor catre Directorul de Control Intern
Se asigura de implementarea recomandarilor de audit specifice Serviciului Aderare Participanti si Evidenta Agenti de Marketing
Coordoneaza si gestioneaza procesele privind managementul agentilor de marketing
Managementul reclamatiilor aferente activitatii desfasurate in cadrul Serviciului Aderare Participanti si Evidenta Agenti de Marketing
Raportari catre autoritati, terti si catre departamentele interne ale companiei
Dupa caz, asista si sprijina ceilalti membri ai Departamentului Operatiuni
Alte atribuţii conform prevederilor legislaţiei principale şi secundare în vigoare
Responsabil de evaluarea riscului asigurabil al cererilor de asigurare in limitele autorizate in procedura
Participa la activitatea de obtinere a documentelor medicale, financiare, ocupationale, etc privind stabilirea adecvata a claselor de risc al asiguratilor si la elaborarea tuturor documentelor necesare activitatii de subscriere a riscului asigurabil
Programarea la examinarea medicala a asiguratilor precum si pastrarea unei bune legaturi cu reprezentatii clinicilor medicale
Verificarea, analiza si completarea informatiilor necesare activitatii de evaluare a riscului asigurabil in aplicatiile IT folosite in acest proces; actualizarea bazelor de date privind modificarile survenite pe parcursul procesului de evaluare
Pregatirea documentelor si a rapoartelor medicale pentru Reasigurator(i) privind cazurile ce necesita acceptarea/ aprobarea pentru reasigurare
Participa la elaborarea procedurilor specifice activitatii de subscriere si ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor Serviciului Subscriere
Participa la inregistrarea, scanarea si arhivarea tuturor documentelor specifice activitatii zilnice a Serviciului Subscriere
Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind evaluarea riscului asigurabil
Indeplineste sarcinile de serviciu, atribuite de seful ierarhic, privind buna desfasurare a activitatii desfasurate in cadrul Serviciului Subscriere si companiei
Respecta prevederile din regulamentele si normele interne ale Serviciului Subscriere si companiei
Reprezinta interesul companiei fata de clientii interni privind acceptarea in asigurare a persoanelor care solicita o asigurare de viata
Reprezinta intr-un mod constructiv, pozitiv compania in relatiiile cu partenerii de afaceri si autoritatile
Manifesta o preocupare permanenta si sustinuta privind perfectionarea profesionala
Design de solutii de arhitectura, implementarea lor, consolidarea propunerilor de arhitecturi tehnice pentru noile proiecte si supervizarea implementarii arhitecturii tehnice;
Analiza evolutiei aplicative a platformelor;
Participarea la elaborarea studiilor tehnice si a analizelor privind evolutia sistemelor informatice;
Participarea la instalarile hardware initiale si configurarea/parametrizarea/tunning-ul mediilor de testare/dezvoltare/integrare/productie;
Gestionarea aplicatiilor implementate in cadrul sistemului informatic al companiei;
Responsabil pentru efectuarea activitatilor de mentenanta in conformitate cu dosarul de mentenanta al aplicatiilor implementate in sistemul informatic ;
Responsabil pentru crearea si verificarea rapoartelor catre autoritatile oficiale;
Responsabil privind actualizarea documentatiei, procedurilor legate de procesele de operare sau cele privind administrarea aplicatiilor implementate;
Responsabil cu actualizarea documentatiei a arhitecturii tehnice pentru sistemul informatic implementat in cadrul organizatiei;
Sugereaza modalitati de imbunatatiri in ceea ce priveste corectarea / prevenirea tuturor erorilor detectate in functionarea aplicatiilor;
Ofera primul nivel de suport prin intermediul activitatilor de helpdesk si pentru cazurile ce nu pot fi rezolvate la primul nivel, el/ea este responsabil de escaladarea / monitorizarea la nivelul 2 (furnizori externi) si la serviciul Helpdesk;
Responsabil pentru actualizarea si optimizarea politicii de backup si restaurare, precum si pentru verificarea consistentei backup-urilor efectuate;
El/ea poate fi implicat in pregatirea de rapoarte sau mici dezvoltari solicitate de catre organizatie;
Daca este necesar, el/ea poate fi implicat in alte operatiuni sau activitati de administrare in cadrul companiei;
Identificarea, analiza și traducerea nevoilor utilizatorilor de soluții informatice sub forma unui livrabil IT (cerinte de business, cerinte detaliate , caiet de sarcini ,etc)
Identifica optiuni pentru solutii potentiale si analizeaza integrarea lor, atat din punct de vedere business, al evaluarii impactului la risc cat si alegerea celei mai potrivite solutii;
Ajuta utilizatorii să stabilească priorități și să ia decizii bazate pe riscurile și rezultatele așteptate;
Colaboreaza strans cu o varietate de utilizatori finali pentru a asigura compatibilitatea functionala , operationala , tehnica si satisfacerea solicitarilor utilizatorului confrom cerintei exprimata si validata initial de clientul intern;
Gestioneza activitatile/proiectele care ii sunt atribuite, respectand constrângerile de scop,calitate, timp, costuri riscuri, resurse pentru a livra cerinţele specificate şi pentru a satisface cerintele clientului;
Anticipeaza procesul de management al schimbărilor (evaluarea impactului, comunicarea și instruirea utilizatorilor, lansarea, implementarea)
Consolideaza documentele tehnice și asigurarea comunicarea atât în interiorul cât și în afara entității;
Transmite informațiile în mod transparent, asigurand promptitudinea alertelor si escaladarea lor către niveluri mai ridicate si catre managerul ierarhic;
Monitorizeaza și pregăteste periodic rapoarte pentru clienți interni cu privire la etapele și livrările așteptate
Elaboreaza specificatiile si cerintele de modificare ale aplicatiilor aflate in productie cat si parametrizareanoilor solicitari de servicii prin alinierea la procedurile operationale si standardele solicitate conform cerintelor de business descrise, fiselor de parametrizare si specificatiilor de proiecte
Se asigura de actualizeaza procedurile, manualelor si documentatiile pentru aplicatiile IT cat si alinierea la ultimele arhitecturi functionale si aplicative
Elaboreaza scenariile de teste , efectueaza testele interne IT pentru solutiile furnizate confrom use casurilor si asigura testarea calitativa la nivelul departamentului IT cat si la nivelul cererilor de schimbare din business , valideaza acceptanta testarii in business conform cerintelor functionale agreate cu echipa tehnica si reprezntantii din business
Documenteaza si actualizeaza toate livrabilele specifice analizei de business (nota de oportunitate ,caietul de sarcini, cerinta detaliata, test scenarii, ghiduri de training) : pentru toate aplicatiile dezvoltate in-house sau modulele externe dezvoltate pentru aplicatiile de la SG, precum si evolutiile dezvoltate ulterior, conform cerintelor de business descrise in specificatiile proiectelor
Participa activ la instruirea si formarea analistilor de business in activitatile zilnice de explotare efectuate de echipa confrom solicitarilor managerului ierarhic
Este interfata de comunicare intre clinetul intern , managerul de proiect si echipa IT in pregatirea specificatiilor functionale;
Colaboreaza cu administratorii de aplicatii, responsabilul de securitate IT , managerii de proiect, responsabilii din business, alti colaboratori in proiectele care-i sunt asignate
Raspunde de definirea, dezvoltarea si realizarea proceselor de monitorizare si automatizare a platformelor middleware (WAS, MQ, Weblogic);
Participa la testele CTE (Certificare Tehnica de Exploatabilitate) si asigura livrabilele aferente
Propune revizuiri de arhitectura tehnica middleware si asigura instalare in productie a noilor platforme sau a schimbarilor evolutive / corective aferente sistemelor middleware, conform standardelor ITIL, actualizand documentatia tehnica aferenta;
Elaboreaza planul si executa operatiunile pentru testele de basculare / revenire activitate productie (DRC) pentru sistemele middleware ;
Poate interveni cu corectii imediate (workaround sau finale) in situatiile de incident sau destabilizare a indicatorilor de monitorizare;
Introduce in sistem operatiunile contabile pentru entitatile de care raspunde
Analizeaza, stabileste cauza aparitiei ERCG-urilor si propune supervizorilor modalitatea de rezolvare; efectueaza corectia acestora conform procedurilor
Pregateste elementele necesare formalizarii conturilor: intocmeste fisele de control si solicita documentele justificative contabile si economice
Analizeaza, stabileste cauza aparitiei si propune supervizorilor modalitatea de rezolvare a diferentelor BK/GL
Verifica conturile de Venituri si Cheltuieli in baza ”Raportului de coerenta”
Realizeaza notele contabile pentru inregistrarea in contabilitate a operatiunilor rezultate in urma solicitarilor de corectie primite de la entitatile de care raspunde
Analizeaza rapoartele de securitate zilnica si efectueaza eventualele corectii ce se impun in functie de rezultatul analizei, dupa obtinerea acordului superiorilor potrivit competentelor
Asigura completarea aplicatiei de supraveghere permanenta cu concluziile rezultate din analiza supravegherii permanente a conturilor
Furnizeaza supervizorului contabil informatiile necesare pentru cuantificare si inscriere in raportul de activitate trimestriala aferent entitatii contabile de care raspunde
Asigura pregatirea documentelor pentru arhivare si transmiterea acestora catre arhiva CRSC
Participa la realizarea supravegherii contabile pentru entitatea contabila de care raspunde
Dezvolta gama de produse a companiei in colaborare cu departamentele de vanzari, actuariat si marketing;
Elaboreaza documentele corespunzatoare pentru procedura de creare a unui produs nou (studiu de oportunitate, oferta comerciala, concluziile planului de afaceri (volume, rate de penetrare), note pentru Comitetul de Produse Noi, documentare legala;
Coordoneaza proiectele de marketing si realizeaza raportarile corespunzatoare proiectului (pe plan intern si cu distribuitorii) si emite alerte daca este necesar;
Identifica puncte de decizie si le supune aprobarii interne sau aprobarii distribuitorilor daca este necesar(de ex: TPA, oferte, pricing strategy, training.);
Monitorizeaza produsul dupa lansare (monitorizarea productiei, rate de penetrare, probleme operationale, plangeri, intrebari din retea) si propune un plan de actiune pentru a creste satisfacerea nevoilor clientilor;
Monitorizeaza piata alocata, elaboreaza in mod regulat studii de piata si propune noi puncte de dezbatere pentru planul de marketing;
Indeplineste alte sarcini alocate de superiorul direct;
Contribuie la coerenta in ansamblu a activitatilor de marketing (pretul produsului, promovare, distributie) in colaborare cu celelate departamente implicate si in special cu departamentul de marketing operational si comunicare;
Face propuneri in concordanta cu trend-ul pietei si identifica/maximizeaza pro-activ oportunitatile