Bucureşti Sectorul 6, Str. VIFORULUI, Nr. 5, Bloc 12, Scara 3, Etaj 1, Apartament 24
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (62)Active ( 0 )Arhivă ( 62 )
Marketing Specialist
288 Șoseaua Giurgiului, București
expirat: 22.05.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Service Techician – Machine Systems
București
expirat: 18.02.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Instalează echipamentele vândute și instruiește reprezentantul/ reprezentanții clientului privind utilizarea și întreținerea acestora;
asigură diagnosticarea și repararea echipamentelor defecte, întocmește necesarul de piese de schimb și trimite comanda către departamentul de asistență after-sales;
asigură asistența tehnică fie prin telefon, fie online, fie prin vizite la clienții;
execută lucrări de întreținere pe bază de contract de service și vizite de mentenanță preventivă;
menține relația cu clienții existenți în vederea asigurării exploatării echipamentelor conform standardelor impuse de producător;
furnizează informații despre situația lucrărilor și a problemelor apărute de pe teren prin înregistrarea acestora în programul intern de centralizare a intervențiilor (CRM) și comunicarea acestora coordonatorului departamentului service;
documentarea detaliată a tuturor intervențiilor și instalărilor;
colaborarea cu echipa de vânzări pentru identificarea unor nevoi sau pentru oferirea de soluții tehnice în procesul de vânzare;
întocmește rapoarte specifice pentru asistență tehnică, cheltuieli individuale, deconturi etc
preluarea și înregistrarea corectă a tuturor solicitărilor de piese de schimb de la clienți și alte departamente interne. Asigurarea că detaliile solicitărilor sunt complete și exacte;
colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura înțelegerea completă a cerințelor și nevoilor legate de piesele de schimb;
menținerea legăturii cu clienții pentru a clarifica și confirma detaliile solicitărilor de piese de schimb, transmiterea ofertelor către clienți și urmărirea confirmării de comandă;
lansarea comenzilor către furnizori, recepția livrărilor și transmiterea pieselor de schimb către clienți. asigurarea că toate articolele îndeplinesc standardele de calitate și sunt conforme cu specificațiile cerute de clienți;
monitorizarea statusului livrărilor pentru a se asigura că sosesc în termen și în conformitate cu specificațiile. Rezolvarea problemelor legate de livrări, cum ar fi întârzierile sau produsele deteriorate;
oferirea de suport tehnic telefonic – capacitate de consiliere cu privire la problema întâmpinată și de oferire de rezolvări;
gestionarea stocului de piese de schimb: stabilirea necesarului în colaborare cu personalul tehnic;
derularea altor activități de logistică, precum planificarea livrărilor de echipamente sau supervizarea încărcării-descărcării mărfii;
introducerea, preluarea, procesesarea și transmiterea datelor și documentelor folosind sistemele interne și ale furnizorilor – CRM, ERP;
analizarea datelor pentru a identifica oportunități de optimizare și îmbunătățire a proceselor;
menținerea unei bune relații cu clientii, partenerii și furnizorii;
oferirea de sprijin operațional în derularea activităților de vânzări și service
comunică permanent cu furnizorii cu privire la comenzi și termene de livrare;
întocmește contracte de vânzare-cumpărare, emite facturi proforma și urmărește încasarea soldurilor;
informează agentul responsabil de vânzare de evoluțiile pe contract;
asigură transportul echipamentelor de la furnizor la adresa de destinație la prețuri și în condiții optime;
organizează activitatea de încărcare/ descărcare – dacă mașinile ajung în depozite de tranzit – prin asigurarea serviciilor, informarea tuturor personelor implicate și elaborarea documentației necesare;
emite aviz, factură fiscală de marfă, transport, comision etc. Verifică și înregistrează în ERP facturile de la furnizorii de marfă și servicii angajate;
urmărește încasările și plățile întârziate și informează agenții responsabili de acestea;
arhivează în sistem online și offline toată documentația aferentă fiecărei comenzi;
actualizează sistemele cu precomenzile înregistrate și costurile aferente;
rezervă bilete de avion și cazare pentru deplasările în străinătate;
propune soluții de eficientizare a activității și de îmbunătățire a proceselor din cadrul propriei activități
Înțelegere a produselor și sistemelor din portofoliul nostru și informarea clienților cu privire la cele mai relevante caracteristici și funcționalități pentru nevoile lor specifice din producție
Administrarea și supravegherea proceselor de comandă și livrare pentru portofoliul existent de clienți
Pregătirea ofertelor destinate clienților noi sau din portofoliu, cu suportul colegilor din vânzări
Asigurarea asistenței la solicitările clienților și a livrărilor la timp și cu succes a produselor și sistemelor noastre, în conformitate cu nevoile acestora
Dezvoltarea unor relații de încredere cu responsabilii de achiziții ai clienților din portofoliul Accesoria și cu furnizorii interni de produse și servicii
Informarea clienților cu privire la modificări în termene de livrare sau producție și, după caz, cu privire la modificări de funcționalități sau caracteristici de produs
Urmărirea sarcinilor cu meticulozitate pentru a le îndeplini în termenele necesare
Colaborare cu echipa de vânzări pentru a identifica și crește oportunitățile din teritoriu
Respectarea indicatorilor de calitate a serviciilor și inițiază propuneri de creștere a acestora
promovarea produselor din portfoliu către clienții existenți, în conformitate cu strategia și politica comercială ale firmei, și identificarea de clienți noi pentru creșterea acoperirii naționale;
realizarea ofertelor conform nevoilor identificate și negocierea contractelor;
realizarea targetului de vânzări și promovare;
monitorizarea proiectelor pentru a asigura bunul mers al acestora;
cercetarea și analiza continue ale pietei de utilaje pentru a avea o imagine clară și completă asupra acesteia și a fi la curent cu toate schimbările și noutățile din domeniu
aprofundare permanentă a cunoștințelor, având în vedere mediul dinamic și vastitatea informațiilor;
administrarea activităților, responsabilităților și a interacțiunilor cu clienții prin intermediul CRM-ului din organizație;
colaborare intra și inter-departamentale pentru îndeplinirea targetului de vânzări și împărtășirea de informatii utile pentru dezvoltarea de grup
participare la târguri de specialitate din țară și din străinătate
proactivitate în identificarea de noi oportunități pentru Divizia Echipamente prin cercetarea pieței și calificarea potențialilor clienți;
inițierea comunicării prin telefon sau e-mail și cultivarea relațiilor cu clienții și potențialii clienți;
introducerea și actualizarea informațiilor despre potențiali clienți în baza de date a companiei;
administrarea listei de potențiali clienți și menținerea relațiilor cu aceștia prin răspunsuri la solicitările de informații despre produsele și serviciile companiei;
participarea la crearea ofertelor și/ sau a prezentărilor prin vizite în teren alături de colegii din vânzări, implicarea activă în urmărirea ofertelor și oferirea de suport în procesul de decizie;
dezvoltarea unui set de cunoștințe relevante despre produsele și serviciile companiei pentru a facilita procesul de promovare și vânzare;
furnizarea de informații corecte și în timp util solicitanților externi sau din cadrul companiei;
tratarea clienților și colegilor într-o manieră profesionistă în orice moment, în conformitate cu valorile companiei
proactivitate în identificarea de noi oportunități pentru Divizia Echipamente prin cercetarea pieței și calificarea potențialilor clienți;
inițierea comunicării prin telefon sau e-mail și cultivarea relațiilor cu clienții și potențialii clienți;
introducerea și actualizarea informațiilor despre potențiali clienți în baza de date a companiei;
administrarea listei de potențiali clienți și menținerea relațiilor cu aceștia prin răspunsuri la solicitările de informații despre produsele și serviciile companiei;
participarea la crearea ofertelor și/ sau a prezentărilor prin vizite în teren alături de colegii din vânzări, implicarea activă în urmărirea ofertelor și oferirea de suport în procesul de decizie;
dezvoltarea unui set de cunoștințe relevante despre produsele și serviciile companiei pentru a facilita procesul de promovare și vânzare;
furnizarea de informații corecte și în timp util solicitanților externi sau din cadrul companiei;
tratarea clienților și colegilor într-o manieră profesionistă în orice moment, în conformitate cu valorile companiei
promovarea produselor din portfoliu către clienții existenți, în conformitate cu strategia și politica comercială ale firmei, și identificarea de clienți noi pentru creșterea acoperirii naționale;
realizarea ofertelor conform nevoilor identificate și negocierea contractelor;
realizarea targetului de vânzări și promovare;
monitorizarea proiectelor pentru a asigura bunul mers al acestora;
cercetarea și analiza continue ale pietei de utilaje pentru a avea o imagine clară și completă asupra acesteia și a fi la curent cu toate schimbările și noutățile din domeniu
aprofundare permanentă a cunoștințelor, având în vedere mediul dinamic și vastitatea informațiilor;
administrarea activităților, responsabilităților și a interacțiunilor cu clienții prin intermediul CRM-ului din organizație;
colaborare intra și inter-departamentale pentru îndeplinirea targetului de vânzări și împărtășirea de informatii utile pentru dezvoltarea de grup
participare la târguri de specialitate din țară și din străinătate
promovarea produselor din portfoliu către clienții existenți, în conformitate cu strategia și politica comercială ale firmei, și identificarea de clienți noi pentru creșterea acoperirii naționale;
realizarea ofertelor conform nevoilor identificate și negocierea contractelor;
realizarea targetului de vânzări și promovare;
monitorizarea proiectelor pentru a asigura bunul mers al acestora;
cercetarea și analiza continue ale pietei de utilaje pentru a avea o imagine clară și completă asupra acesteia și a fi la curent cu toate schimbările și noutățile din domeniu
aprofundare permanentă a cunoștințelor, având în vedere mediul dinamic și vastitatea informațiilor;
administrarea activităților, responsabilităților și a interacțiunilor cu clienții prin intermediul CRM-ului din organizație;
colaborare intra și inter-departamentale pentru îndeplinirea targetului de vânzări și împărtășirea de informatii utile pentru dezvoltarea de grup
participare la târguri de specialitate din țară și din străinătate
promovarea produselor din portfoliu către clienții existenți, în conformitate cu strategia și politica comercială ale firmei, și identificarea de clienți noi pentru creșterea acoperirii naționale;
realizarea ofertelor conform nevoilor identificate și negocierea contractelor;
realizarea targetului de vânzări și promovare;
monitorizarea proiectelor pentru a asigura bunul mers al acestora;
cercetarea și analiza continue ale pietei de utilaje pentru a avea o imagine clară și completă asupra acesteia și a fi la curent cu toate schimbările și noutățile din domeniu
aprofundare permanentă a cunoștințelor, având în vedere mediul dinamic și vastitatea informațiilor;
administrarea activităților, responsabilităților și a interacțiunilor cu clienții prin intermediul CRM-ului din organizație;
colaborare intra și inter-departamentale pentru îndeplinirea targetului de vânzări și împărtășirea de informatii utile pentru dezvoltarea de grup
participare la târguri de specialitate din țară și din străinătate
administrează dezvoltarea și implementarea proceselor, instrumentelor, indicatorilor, infrastructurii și tehnologiei care vor sprijini și îmbunătăți acțiunile de marketing
evaluează calitatea datelor și asigură îmbunătățirea continuă a acestora
urmărește și furnizează rapoarte privind evoluția vânzărilor pe tipuri de produs și segmente de piață; propune planuri de susținere și creștere a acestora
contribuie la dezvoltarea și implementarea campaniilor de marketing prin insight-uri obținute din analizele interne și externe
contribuie la implementarea strategiei de pricing;
identifică trenduri și face propuneri de dezvoltare de portofoliu – produs și servicii;
coordonează diverse evenimente și alte activități conexe;
identifică oportunități de creștere vânzări și cotă de piață și propune acțiuni concrete de realizare a acestora
adminstrează conținut și funcționalități platformă B2B;
realizează conținut referitor la produs cum ar fi prezentări, studii de caz, instrucțiuni de utilizare; crează și livrează materiale de suport pentru activitatea de vânzări;
participă la dezvoltarea strategiei de produs și la implementarea acesteia pe toate canalele de vânzare;
extinde acoperirea de piață și identifică de noi segmente de clienți;
implementează și analizează sondaje de satisfacție;
se implică în crearea instrumentelor de vânzărilor și marketing;
colaborează intern intra-departamental cu managerul de comunicare și managerul de marketing operations, extra-departamental cu echipele de vânzări și operațional;
colaborează extern cu graphic designers, DTP, agenții de producție publicitară;
colectează și raportează informații despre produse și piețele servite;
crează și administrează segmente de clienți în funcție de obiectivele strategice de marketing și comunicare
promovarea produselor din portfoliu către clienții existenți, în conformitate cu strategia și politica comercială ale firmei, și identificarea de clienți noi pentru creșterea acoperirii naționale;
realizarea ofertelor conform nevoilor identificate și negocierea contractelor;
realizarea targetului de vânzări și promovare;
monitorizarea proiectelor pentru a asigura bunul mers al acestora;
cercetarea și analiza continue ale pietei de utilaje pentru a avea o imagine clară și completă asupra acesteia și a fi la curent cu toate schimbările și noutățile din domeniu
aprofundare permanentă a cunoștințelor, având în vedere mediul dinamic și vastitatea informațiilor;
administrarea activităților, responsabilităților și a interacțiunilor cu clienții prin intermediul CRM-ului din organizație;
colaborare intra și inter-departamentale pentru îndeplinirea targetului de vânzări și împărtășirea de informatii utile pentru dezvoltarea de grup
participare la târguri de specialitate din țară și din străinătate