COMPANIA NATIONALA POSTA ROMANA S.A BUCUREŞTI - SUCURSALA BUCURESTI
Bucureşti Sectorul 6, Calea GIULEŞTI, Nr. 6-8
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (151)Active ( 0 )Arhivă ( 151 )
Specialist resurse umane
expirat: 26.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer
expirat: 12.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Analist transformare digitala
Călărași
expirat: 26.07.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Economist
Cluj-Napoca
expirat: 06.07.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Database Administrator
Focșani
expirat: 15.06.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Defineşte şi aplică politica de backup/arhivare/restaurare/validare la nivelul bazelor de date.
Efectuează operaţiuni de recuperări şi refaceri baze de date
Gestionează userii de baze de date şi politicile de securitate pentru aceştia
Colaboreaza cu dezvoltatori de aplicaţii pentru a optimiza bazele de date aflate în lucru.
Proiectează şi dezvoltă structura bazelor de date împreună cu dezvoltatorii de aplicaţii .
Monitorizează şi administreaza sistemul de replicare a datelor.
Aplică politicile de securitate pe bazele de date stabilite. Asigură acurateţea bazelor de date
Creează diverse rapoarte la cerere.
Monitorizează performanţele serverelor de baze de date şi efectuează rectificările necesare pentru o mai bună optimizare
Gestionează resursele software şi hardware la nivelul serverelor.
Acordă şi urmăreşte respectarea drepturilor de acces la servere în vederea menţinerii în deplină securitate a acestora.
Semnalează eventualele anomalii de proiectare a bazelor de date sau a neconcordanţelor între resurse, propune soluţii.
Instalează, configurează şi optimizează sistemele de operare (linux, windows) precum şi sistemele de gestiune ale bazelor de date în conformitate cu instrucţiunile primite.
Participă nemijlocit la implementarea aplicaţiilor asigurînd asistenţa de specialitate.
Urmăreşte modul cum este exploatată tehnica de calcul, semnalînd anomaliile apărute.
Monitorizarea disponibilitatii sistemelor de gestiune a bazelor de date
Monitorizarea performantelor la nivel de baze de date si aplicarea de masuri operative pentru functionarea in parametrii proiectati (asigurarea spatiului de stocare necesar, a timpilor de raspuns, a securitatii datelor, etc.);
Colaboreaza cu dezvoltatorii de aplicatii pentru imbunatatirea performantelor aplicatiilor care acceseaza bazele de date si identificarea problemelor care apar precum si rezolvarea acestora (la nivelul bazelor de date);
Definirea si aplicarea politicilor de backup/arhivare/restaurare/acces/securitate la nivelul serverelor de baze de date; -Monitorizarea si intretinerea unui sistem de high availability
Elaborarea de proceduri de instalare, configurare si optimizare a bazelor de date; pune în aplicare si verifica aplicarea acestora;
Administrarea conturilor de acces/utilizare a bazelor de date;
Recuperarea de date din baze de date corupte;
Participarea la testarea aplicatiilor informatice in conditii simulate sau, acolo unde este cazul, in mediu de lucru real.
Administrare/monitorizare sisteme de operare Linux/Windows Server/Workstation
Administrare/monitorizare infrastructura virtualizare si cloud
Administrare/monitorizare servere web
Administrare/monitorizare infrastructura email
Administrare/monitorizare solutie de securitate
Instalarea/configurarea/managementul aplicatiilor dupa specificatiile furnizate
Diagnosticarea, remedierea si raportarea (in sistem de tichete, respectand SLA) a incidentelor tehnice si de securitate aparute la infrastructurile gestionate.
Sintetizeaza materiale referitoare la diverse teme de interes, pe care le prezinta periodic conducerii companiei
Asigura circulatia eficienta a documentelor si urmareste imbunatatirea permanenta a sistemului informational in domeniul specific de activitate;
Stabileste toate masurile necesare pentru ducerea la indeplinire, in domeniul sau de activitate, a sarcinilor ce ii revin din hotaririle conducerii Companiei; in acest sens va asigura dupa caz, transmiterea instructiunilor corespunzatoare la subunitatile din subordinea Companiei sau va participa la intocmirea unor planuri de masuri centralizate;
Întocmeşte adrese de răspuns la solicitările diferitelor structuri din cadrul CNPR şi din afară;
Înregistreaza documentele intrate, ieşite ori întocmite pentru uz intern;