Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (143)Active ( 0 )Arhivă ( 143 )
SAP FI-CO consultant, mediu-senior
Iași,
expirat: 18.02.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
ENTRY / JUNIOR - Administrator de sistem Linux
Iași
expirat: 08.04.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
1000 - 1200 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consultant in sisteme informatice
Iași
expirat: 08.04.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Implementarea produselor pentru managementul studentilor, in universitatile-clienti pe baza unei metodologii clare si a planului de proiect stabilit;
Activitati de tip presales pentru pregatirea si sustinere vanzarii la client, cum ar fi oferte, demo-uri, etc
Acordarea de asistenta clientilor-universitati din portofoliu atat prin telefon, email cat si pe platforma de support Heldesk pentru configurare, utilizare, probleme aparute, dezvoltari noi;
Analiza cerintelor clientilor si realizarea de specificatii tehnice;
Configurarea produselor la clienti fie remote, fie la sediul clientului, pe baza specificatiilor tehnice;
Testarea aplicatiilor software in timpul implementarii/dezvoltarii acestora;
Sustinerea de traininguri catre utilizatori;
Documentarea si raportarea in aplicatiile interne a activitatilor desfasurate
Implementarea produselor pentru managementul studentilor, in universitatile-clienti pe baza unei metodologii clare si a planului de proiect stabilit;
Activitati de tip presales pentru pregatirea si sustinere vanzarii la client, cum ar fi oferte, demo-uri, etc
Acordarea de asistenta clientilor-universitati din portofoliu atat prin telefon, email cat si pe platforma de support Heldesk pentru configurare, utilizare, probleme aparute, dezvoltari noi;
Analiza cerintelor clientilor si realizarea de specificatii tehnice;
Configurarea produselor la clienti fie remote, fie la sediul clientului, pe baza specificatiilor tehnice;
Testarea aplicatiilor software in timpul implementarii/dezvoltarii acestora;
Sustinerea de traininguri catre utilizatori;
Documentarea si raportarea in aplicatiile interne a activitatilor desfasurate
Implementarea produselor pentru managementul studentilor, in universitatile-clienti pe baza unei metodologii clare si a planului de proiect stabilit;
Activitati de tip presales pentru pregatirea si sustinere vanzarii la client, cum ar fi oferte, demo-uri, etc
Acordarea de asistenta clientilor-universitati din portofoliu atat prin telefon, email cat si pe platforma de support Heldesk pentru configurare, utilizare, probleme aparute, dezvoltari noi;
Analiza cerintelor clientilor si realizarea de specificatii tehnice;
Configurarea produselor la clienti fie remote, fie la sediul clientului, pe baza specificatiilor tehnice;
Testarea aplicatiilor software in timpul implementarii/dezvoltarii acestora;
Sustinerea de traininguri catre utilizatori;
Documentarea si raportarea in aplicatiile interne a activitatilor desfasurate
Implementarea produselor pentru managementul studentilor, in universitatile-clienti pe baza unei metodologii clare si a planului de proiect stabilit;
Activitati de tip presales pentru pregatirea si sustinere vanzarii la client, cum ar fi oferte, demo-uri, etc
Acordarea de asistenta clientilor-universitati din portofoliu atat prin telefon, email cat si pe platforma de support Heldesk pentru configurare, utilizare, probleme aparute, dezvoltari noi;
Analiza cerintelor clientilor si realizarea de specificatii tehnice;
Configurarea produselor la clienti fie remote, fie la sediul clientului, pe baza specificatiilor tehnice;
Testarea aplicatiilor software in timpul implementarii/dezvoltarii acestora;
Sustinerea de traininguri catre utilizatori;
Documentarea si raportarea in aplicatiile interne a activitatilor desfasurate
Implementarea produselor pentru managementul studentilor, in universitatile-clienti pe baza unei metodologii clare si a planului de proiect stabilit;
Activitati de tip presales pentru pregatirea si sustinere vanzarii la client, cum ar fi oferte, demo-uri, etc
Acordarea de asistenta clientilor-universitati din portofoliu atat prin telefon, email cat si pe platforma de support Heldesk pentru configurare, utilizare, probleme aparute, dezvoltari noi;
Analiza cerintelor clientilor si realizarea de specificatii tehnice;
Configurarea produselor la clienti fie remote, fie la sediul clientului, pe baza specificatiilor tehnice;
Testarea aplicatiilor software in timpul implementarii/dezvoltarii acestora;
Sustinerea de traininguri catre utilizatori;
Documentarea si raportarea in aplicatiile interne a activitatilor desfasurate