Sat Mogoşoaia, Comuna Mogoşoaia, Şos. BUCUREŞTI-TÎRGOVIŞTE, Nr. 174D
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Se asigură de procesul de achiziție al pieselor de schimb de la furnizori;
Realizează propunerile de aprovizionare cu piese de schimb, pentru depozitul central cât și pentru agențiile din teritoriu;
Se asigură de calitatea stocurilor prin monitorizarea indicatorilor de performanță specifici și propune soluții de optimizare a gestiunii stocurilor;
Gestionează retururile punctuale cât și anuale, de piese de schimb către furnizori și propune acțiuni specifice pentru a asigura componenta optimă a stocurilor;
Asigură procesarea corectă și in timp util a creditelor de piese de schimb, către furnizori;
Se asigură de raportările specifice activității piese de schimb necesare în interiorul societății și către instituțiile de profil externe (achiziții intracomunitare, etc.);
Oferă suport direct cât și prin sesiuni de formare dedicate, privind gestiunea eficientă a stocurilor în teritoriu;
Realizează vizite în regiuni cu scopul de a răspunde nevoilor locale și de a propune soluțiile adecvate
Ofera informatii clientilor care vin la service sau piese de schimb;
Intocmeste oferte din sistemul de gestiune, conform cererii clientilor pe baza referintelor primite de la colegi sau de la clienti.
Mentine relatia cu departamentul contabil asupra incasarilor, situatiei cont client si avansuri, situatia creantelor;
Responsabil de procesul de pregatire inchidere lunara, urmarire oferte si documente in curs din sistemul de gestiune;
Intocmeste rapoarte periodice;
Emite facturi (intern, extern, furnizori), conform interventiilor efectuate de echipele tehnice;
Urmareste situatia reparatiilor in curs si tine legatura cu coordonatorul tehnic pentru inchiderea reparatiilor in timp optim;
Preia apelul clientului, deschide cazul in sistem si raspunde intrebarilor clientilor cu scopul de a clarifica informatiilor dorite de acestia;
Mentine in permanenta baza de date a Call Centerului actualizata la zi prin introducerea de noi informatii si actualizarea jurnalului de contacte si apeluri
Rolul principal al specialistului de transport este gestiunea transporturilor interne și internationale ;
Organizarea/planificarea curselor de transport (transporturi interne /externe) în cele mai bune condiții cu respectarea calității și a termenelor, cerute de standardele/exigențele IPSO ;
Pregătirea comenzilor de transport și transmiterea informațiilor necesare către toate departamentele implicate;
Asigură recepția documentelor privind transportul, verifică, întocmește documentele de plată necesare, semnează, transmite Departamentelor / Colaboratorilor / Instituțiilor implicate și asigură arhivarea lor conform procedurilor interne ;
Prestarea activității de sourcing permanent în vederea optimizării costurilor și îndeplinirea indicatorilor de eficiență prestabiliți;
Menține o colaborare bună cu furnizorii de servicii de transport și soluționează reclamații livrari/claim-uri;
Consilierea echipelor din regiuni pe toate fluxurile fizice și de documente specifice activității de transport ;
Se asigură că documentează toate transporturile în sistemul de gestiune TMS (Transportation Management system).
Se asigură de procesul de achiziție al pieselor de schimb de la furnizori;
Realizează propunerile de aprovizionare cu piese de schimb, pentru depozitul central cât și pentru agențiile din teritoriu;
Se asigură de calitatea stocurilor prin monitorizarea indicatorilor de performanță specifici și propune soluții de optimizare a gestiunii stocurilor;
Gestionează retururile punctuale cât și anuale, de piese de schimb către furnizori și propune acțiuni specifice pentru a asigura componenta optimă a stocurilor;
Asigură procesarea corectă și in timp util a creditelor de piese de schimb, către furnizori;
Se asigură de raportările specifice activității piese de schimb necesare în interiorul societății și către instituțiile de profil externe (achiziții intracomunitare, etc.);
Oferă suport direct cât și prin sesiuni de formare dedicate, privind gestiunea eficientă a stocurilor în teritoriu;
Realizează vizite în regiuni cu scopul de a răspunde nevoilor locale și de a propune soluțiile adecvate
Participă la atingerea obiectivelor post-vânzare, propunând și creând acțiuni de marketing și promovare tinând cont de piață, de concurență, de ofertele furnizorilor dedicați, fiind atent la necesarul și așteptările clienților
Defineşte împreuna cu superiorul ierarhic strategia de promovare piese și service și asigură suport în procesul de promovare și vânzare
Analizează piața de piese de schimb și service cu scopul de a crea și/sau optimiza campaniile marketing de service și piese de schimb ale IPSO
Monitorizează acțiunile de marketing ale concurenței cu scopul îmbunătățirii tacticilor de marketing interne
Concepe rapoarte si metode de măsurare ale performantei activităților de marketing
Ofera informatii clientilor care vin la service sau piese de schimb;
Intocmeste oferte din sistemul de gestiune, conform cererii clientilor pe baza referintelor primite de la colegi sau de la clienti. Deschide lead-uri de piese de schimb in sistem;
Mentine relatia cu departamentul contabil asupra incasarilor, situatiei cont client si avansuri, situatia creantelor;
Este direct responsabil de procesul de pregatire inchidere lunara, urmarie oferte si documente in curs dijn sistemul de gestiune;
Intocmeste rapoarte periodice;
Emite facturi (intern, extern, furnizori), conform interventiilor efectuate de echipele tehnice;
Urmareste situatia WIP (reparatii in curs) si tine legatura cu Seful de atelier si Coordonatorul tehnic pentru inchiderea reparatiilor in timp optim;
Preia apelul clientului, deschide cazul in sistem si raspunde intrebarilor clientilor cu scopul de a clarifica informatiilor dorite de acestia;
Mentine in permanenta baza de date a Call Centerului actualizata la zi prin introducerea de noi informatii si actualizarea jurnalului de contacte si apeluri
Rolul principal al specialistului de transport este gestiunea transporturilor interne și internationale ;
Organizarea/planificarea curselor de transport (transporturi interne /externe) în cele mai bune condiții cu respectarea calității și a termenelor, cerute de standardele/exigențele IPSO ;
Pregătirea comenzilor de transport și transmiterea informațiilor necesare către toate departamentele implicate;
Asigură recepția documentelor privind transportul, verifică, întocmește documentele de plată necesare, semnează, transmite Departamentelor / Colaboratorilor / Instituțiilor implicate și asigură arhivarea lor conform procedurilor interne ;
Prestarea activității de sourcing permanent în vederea optimizării costurilor și îndeplinirea indicatorilor de eficiență prestabiliți;
Menține o colaborare bună cu furnizorii de servicii de transport și soluționează reclamații livrari/claim-uri;
Consilierea echipelor din regiuni pe toate fluxurile fizice și de documente specifice activității de transport ;
Se asigură că documentează toate transporturile în sistemul de gestiune TMS (Transportation Management system).
Participă la atingerea obiectivelor post-vânzare, propunând și creând acțiuni de marketing și promovare tinând cont de piață, de concurență, de ofertele furnizorilor dedicați, fiind atent la necesarul și așteptările clienților
Defineşte împreuna cu superiorul ierarhic strategia de promovare piese și service și asigură suport în procesul de promovare și vânzare
Analizează piața de piese de schimb și service cu scopul de a crea și/sau optimiza campaniile marketing de service și piese de schimb ale IPSO
Monitorizează acțiunile de marketing ale concurenței cu scopul îmbunătățirii tacticilor de marketing interne
Concepe rapoarte si metode de măsurare ale performantei activităților de marketing
Analiza ofertei complete de produs propusă de furnizor(i)/ partener(i), în special caracteristicile tehnice și comerciale, prețurile precum și aplicațiile;
Redactarea și completarea integrală a fișelor de comandă pentru furnizori după modelul prestabilit;
Pregătirea negocierilor cu furnizorii a diferitelor condiții comerciale și a prețurilor, discount-urilor, termenelor de livrare, condițiilor de plată, etc;
Analiza și cunoașterea concurenței și a gamei de produse/ prețuri;
Redactarea și actualizarea listei de prețuri sintetizată conținând produsele și dotările destinate comercianților și directorilor regionali (atât în fișele prestabilite tip xls cât și în CRM + ERP);
Redactarea descrierilor tehnice / fisă de produs sintetizată în limba romana (și engleză la cerere) destinată echipei comerciale;
Asigurarea și organizarea formărilor interne pentru echipele comerciale;
Susținerea vânzătorilor și participarea, la cererea acestora, la discuțiile tehnice, la menționarea avantajelor produselor în raport cu concurența, pe teren împreună cu clienții.