Bucureşti Sectorul 2, Str. GARA HERĂSTRĂU, Nr. 2, CLADIREA 1, BIROUL 10, Etaj 5
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (399)Active ( 0 )Arhivă ( 399 )
Payroll Specialist
București
expirat: 09.02.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Auditor Senior
București
expirat: 02.12.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Payroll Specialist/Accountant
București
expirat: 18.10.2020
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil Junior (Credit Control)
București
expirat: 18.10.2020
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Front office representative
București,
expirat: 18.10.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Gestionarea apelurilor, a mesajelor si a corespondentei, preluarea si monitorizarea acestora prin telefon si e-mail, mentinand un flux continuu si eficient intre departamente;
Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor clientilor;
Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
Sarcini de protocol si relatii cu clientii;
Centralizarea si pregatirea materialelor pentru evenimente;
Diverse activitati specifice de secretariat;
Managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informatiilor);
Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotica, servicii, intretinere, curatenie, curierat;
Gestionarea apelurilor, a mesajelor si a corespondentei, preluarea si monitorizarea acestora prin telefon si e-mail, mentinand un flux continuu si eficient intre departamente;
Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor clientilor;
Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
Sarcini de protocol si relatii cu clientii;
Centralizarea si pregatirea materialelor pentru evenimente;
Diverse activitati specifice de secretariat;
Managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informatiilor);
Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotica, servicii, intretinere, curatenie, curierat;
Mentinerea in functiune a computerelor (Servere, PC), instalarea sau depanarea programelor cum ar fi: SO Windows, Microsoft Office, accesul la retea, configurarea imprimantelor;
Mentinerea retelei de date: switch-uri, hub-uri, elemente pasive de retea (fibra optica, UTP);
Participarea la achizitionarea de tehnica de calcul: PC, Switch-uri, Hub-uri, elemente pasive de retea (fibra optica, UTP), consumabile, piese de schimb pentru toate acestea, achizitionare de noi licente Office sau Microsoft windows, sau alte licente necesare,
Pe baza cerintelor diferitelor departamente; asigura securitatea informatiilor; administrarea serverului de Internet (surf si e-Mail acces);
Administrarea retelei de telefonie: telefoane interne, drepturi de apel, alocari de numere, cumparari de linii telefonice, ISDN, linii inchiriate sau numere de apel obisnuite;
Se ocupa de cautarea ofertelor si achizitionarea echipamentelor IT;
Mentine relatia cu furnizorii de aplicatii si de servicii pentru configurarea/rezolvarea eventualelor probleme aparute in garantie si postgarantie, inclusiv monitorizarea SLA-urilor existente cu diversi furnizori de solutii;
Mentine la zi evidenta retelei de calculatoare (statii de lucru, utilizatori, configurari, drepturi alocate, etc) si actualizeaza/dezvolta periodic setul de proceduri de lucru (specifice);
Ofera ajutor specializat utilizatorilor in cazul in care este solicitat;
Intocmire pontaj pe baza informatiilor primite de la client: lista intrari, iesiri, suspendari; lista concedii odihna, fara plata, evenimente si altele asemenea; certificate medicale; lista ore suplimentare etc
Intocmire state avans;
Intocmire state de plata;
Intocmire centralizatoare state de plata ce contin toate taxele si contributiile sociale;
Intocmire si depunere declaratie 112 (Drivind contributiile sociale;
Intocmire raport lunar cu taxe si contributii de plata;
Intocmire Ordine de Plata aferente contributiilor si taxelor;
Generare de fluturasi de salarii in format electronic;
Calculare si depunere cerere de recuperare a concediilor medicale din FNUASS;
Calculare si depunere cerere de recuperare a concediilor pentru accidente de munca din AMBP
Intocmire raport privind retinerile din salariu;
Intocmire raport privind orele suplimentare;
Intocmire, la cerere, de adeverinte pentru angajati;
Intocmire note contabile pentru salarii;
Completare formulare statistice lunare, trimestriale, anuale, la cererea Istitutului National de Statistica
Own & suppliers websites management; responsibilities to include: product uploads & descriptions, updating brand imagery & implement special animations, testing of website functionality
Ensure products and offers are correct and up-to-date at all times
Maintain website content and ensure all content is up to date and ensure all pages, products specific on own & suppliers websites are correct, updated and in line with trading at all time
Propose & implement tactical offers to support specific
Monitor online sales in order to understand main drivers of customer engagement and improve it
Monitoring & writing products reviews for company's brands
Support in implementation of the online trade plan with our suppliers (Newsletters, animation packages for e-commerce)
Analizarea si inregistrarea detaliata pe centre de cost a facturilor de la furnizorii interni si externi de materii prime, materiale si de servicii; Trimiterea la plata a facturilor de la furnizorii interni si externi
Inregistrarea lunara a tuturor tranzactiilor privind obtinerea si livrarea produselor;
Descarcarea lunara pe cheltuieli, pe centre de cost a sumelor din cheltuieli in avans (chirii, utilitati facturate in avans)
Reevaluarea lunara a soldurilor in valuta ( conturi bancare in valuta, parteneri )
Inregistrarea lunara a bonului de consum pentru tichetele de masa
Rezolvarea lunara a mijloacelor fixe si obiectelor de inventor
Verificarea lunara a jurnalului de cumparari
Verificare lunara a jurnalului de Vanzari
Verificare jurnalelor de banci, punctarea lunara a soldului fiecarui cont bancar cu soldurile din balanta contabila
Verificarea lunara, in vederea inchiderii soldurilor din operatiuni in desfasurare
Inchiderea lunara a TVA-ului
Calculul impozitului pe profit
Operarea registrului de casa
Se opereaza in Mentor toate operatiunile cash ale fiecarei zilei ( deconturi, plati cash catre furnizori, retrageri de numerar)
Deconturi interne si externe (cand este cazul)
Intocmirea lunara a situatiei cu ambalajele introduse pe piata, ambalajele din import si adezivii achizitionati
Inregistrarea documentelor contabile in diverse programe de contabilitate, intocmirea si inregistrarea situatiile analitice in contabilitate
Verificarea corectitudinii documentelor primare si /sau a lucrarilor de contabilitate intocmite de client conform legislatiei in vigoare
Revizuirea lucrarilor efectuate de contabilii junior pentru firmele repartizate unde se lucreaza in echipa
Efectuarea contabilitatii financiara pe baza contabilitatii primare, inclusiv calcularea impozitelor si taxelor cu respectarea unor termene agreate cu clientii si transmiterea de raportari catre management
Intocmirea deconturilor si declaratiilor pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare
Intocmirea raportarilor financiare anuale si raportarile contabile semestriale
Comunicarea catre client a informatiilor cu privire la: finalizarea lucrarilor, rezultatele financiar –contabile, diferite rapoarte solicitate, demersuri la diverse institutii etc.
Cunoasterea legislatiei cu privire la spetele aparute in activitatea clientului
Analizarea si inregistrarea detaliata pe centre de cost a facturilor de la furnizorii interni si externi de materii prime, materiale si de servicii; Trimiterea la plata a facturilor de la furnizorii interni si externi
Inregistrarea lunara a tuturor tranzactiilor privind obtinerea si livrarea produselor;
Descarcarea lunara pe cheltuieli, pe centre de cost a sumelor din cheltuieli in avans (chirii, utilitati facturate in avans)
Reevaluarea lunara a soldurilor in valuta ( conturi bancare in valuta, parteneri )
Inregistrarea lunara a bonului de consum pentru tichetele de masa
Rezolvarea lunara a mijloacelor fixe si obiectelor de inventor
Verificarea lunara a jurnalului de cumparari
Verificare lunara a jurnalului de Vanzari
Verificare jurnalelor de banci, punctarea lunara a soldului fiecarui cont bancar cu soldurile din balanta contabila
Verificarea lunara, in vederea inchiderii soldurilor din operatiuni in desfasurare
Inchiderea lunara a TVA-ului
Calculul impozitului pe profit
Operarea registrului de casa
Se opereaza in Mentor toate operatiunile cash ale fiecarei zilei ( deconturi, plati cash catre furnizori, retrageri de numerar)
Deconturi interne si externe (cand este cazul)
Intocmirea lunara a situatiei cu ambalajele introduse pe piata, ambalajele din import si adezivii achizitionati