Bucureşti Sectorul 5, Str. SFÂNTUL ELEFTERIE, Nr. 18, PARTE A, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Asigurarea bunei desfasurari a activitatii, la sediul companiei, din punct de vedere administrativ;
Preluarea apelurilor telefonice din receptie si transmiterea mesajelor catre departamentele / persoanele avizate;
Pastrarea evidenței documentelor emise sau primite de catre companie și înregistrarea acestora;
Expedierea / primirea corespondentei prin curier / posta și distribuirea acesteia către departamentele destinatare;
Efectuarea de comenzi pentru consumabile uzuale (aferente protocol / curățenie / birotica-papetarie ) si mentinerea relatiei cu furnizorii de produse si servicii;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele specifice;
Mentinerea relatiei cu administratia cladirii de birouri, in care compania isi desfasoara activitatea, utilizand platforma special destinata;
Emiterea proceselor verbale de predare-primire a bunurilor catre angajati si actualizarea listelor de inventar ale bunurilor predate catre acestia;
Efectuarea de programari la medicina muncii pentru angajatii companiei ;
Contactul cu agențiile de turism, pentru asigurarea transportului si cazarii pentru călătoriile de afaceri, atunci cand sunt solicitate;
Comandarea de carti de vizita pentru angajati;
Mentinerea relatiei cu departamentul IT (de ex. deschiderea de tichet, in vederea rezolvarii diferitelor situatii; deschiderea/inchiderea de conturi de e-mail, actualizarea grupurilor de mail, etc)
Suport in organizarea de evenimente interne, la nivel local sau national (sedinte, intalniri de afaceri, etc)
Asigurarea bunei desfasurari a activitatii, la sediul companiei, din punct de vedere administrativ;
Preluarea apelurilor telefonice din receptie si transmiterea mesajelor catre departamentele / persoanele avizate;
Pastrarea evidenței documentelor emise sau primite de catre companie și înregistrarea acestora;
Expedierea / primirea corespondentei prin curier / posta și distribuirea acesteia către departamentele destinatare;
Efectuarea de comenzi pentru consumabile uzuale (aferente protocol / curățenie / birotica-papetarie ) si mentinerea relatiei cu furnizorii de produse si servicii;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele specifice;
Mentinerea relatiei cu administratia cladirii de birouri, in care compania isi desfasoara activitatea, utilizand platforma special destinata;
Emiterea proceselor verbale de predare-primire a bunurilor catre angajati si actualizarea listelor de inventar ale bunurilor predate catre acestia;
Efectuarea de programari la medicina muncii pentru angajatii companiei ;
Contactul cu agențiile de turism, pentru asigurarea transportului si cazarii pentru călătoriile de afaceri, atunci cand sunt solicitate;
Comandarea de carti de vizita pentru angajati;
Mentinerea relatiei cu departamentul IT (de ex. deschiderea de tichet, in vederea rezolvarii diferitelor situatii; deschiderea/inchiderea de conturi de e-mail, actualizarea grupurilor de mail, etc)
Suport in organizarea de evenimente interne, la nivel local sau national (sedinte, intalniri de afaceri, etc)
Asigurarea bunei desfasurari a activitatii, la sediul companiei, din punct de vedere administrativ;
Preluarea apelurilor telefonice din receptie si transmiterea mesajelor catre departamentele / persoanele avizate;
Pastrarea evidenței documentelor emise sau primite de catre companie și înregistrarea acestora;
Expedierea / primirea corespondentei prin curier / posta și distribuirea acesteia către departamentele destinatare;
Efectuarea de comenzi pentru consumabile uzuale (aferente protocol / curățenie / birotica-papetarie ) si mentinerea relatiei cu furnizorii de produse si servicii;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele specifice;
Mentinerea relatiei cu administratia cladirii de birouri, in care compania isi desfasoara activitatea, utilizand platforma special destinata;
Emiterea proceselor verbale de predare-primire a bunurilor catre angajati si actualizarea listelor de inventar ale bunurilor predate catre acestia;
Efectuarea de programari la medicina muncii pentru angajatii companiei ;
Contactul cu agențiile de turism, pentru asigurarea transportului si cazarii pentru călătoriile de afaceri, atunci cand sunt solicitate;
Comandarea de carti de vizita pentru angajati;
Mentinerea relatiei cu departamentul IT (de ex. deschiderea de tichet, in vederea rezolvarii diferitelor situatii; deschiderea/inchiderea de conturi de e-mail, actualizarea grupurilor de mail, etc)
Suport in organizarea de evenimente interne, la nivel local sau national (sedinte, intalniri de afaceri, etc)
Asigurarea bunei desfasurari a activitatii, la sediul companiei, din punct de vedere administrativ;
Preluarea apelurilor telefonice din receptie si transmiterea mesajelor catre departamentele / persoanele avizate;
Pastrarea evidenței documentelor emise sau primite de catre companie și înregistrarea acestora;
Expedierea / primirea corespondentei prin curier / posta și distribuirea acesteia către departamentele destinatare;
Efectuarea de comenzi pentru consumabile uzuale (aferente protocol / curățenie / birotica-papetarie ) si mentinerea relatiei cu furnizorii de produse si servicii;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele specifice;
Mentinerea relatiei cu administratia cladirii de birouri, in care compania isi desfasoara activitatea, utilizand platforma special destinata;
Emiterea proceselor verbale de predare-primire a bunurilor catre angajati si actualizarea listelor de inventar ale bunurilor predate catre acestia;
Efectuarea de programari la medicina muncii pentru angajatii companiei ;
Contactul cu agențiile de turism, pentru asigurarea transportului si cazarii pentru călătoriile de afaceri, atunci cand sunt solicitate;
Comandarea de carti de vizita pentru angajati;
Mentinerea relatiei cu departamentul IT (de ex. deschiderea de tichet, in vederea rezolvarii diferitelor situatii; deschiderea/inchiderea de conturi de e-mail, actualizarea grupurilor de mail, etc)
Suport in organizarea de evenimente interne, la nivel local sau national (sedinte, intalniri de afaceri, etc)
Asigurarea bunei desfasurari a activitatii, la sediul companiei, din punct de vedere administrativ;
Preluarea apelurilor telefonice din receptie si transmiterea mesajelor catre departamentele / persoanele avizate;
Pastrarea evidenței documentelor emise sau primite de catre companie și înregistrarea acestora;
Expedierea / primirea corespondentei prin curier / posta și distribuirea acesteia către departamentele destinatare;
Efectuarea de comenzi pentru consumabile uzuale (aferente protocol / curățenie / birotica-papetarie ) si mentinerea relatiei cu furnizorii de produse si servicii;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele specifice;
Mentinerea relatiei cu administratia cladirii de birouri, in care compania isi desfasoara activitatea, utilizand platforma special destinata;
Emiterea proceselor verbale de predare-primire a bunurilor catre angajati si actualizarea listelor de inventar ale bunurilor predate catre acestia;
Efectuarea de programari la medicina muncii pentru angajatii companiei ;
Contactul cu agențiile de turism, pentru asigurarea transportului si cazarii pentru călătoriile de afaceri, atunci cand sunt solicitate;
Comandarea de carti de vizita pentru angajati;
Mentinerea relatiei cu departamentul IT (de ex. deschiderea de tichet, in vederea rezolvarii diferitelor situatii; deschiderea/inchiderea de conturi de e-mail, actualizarea grupurilor de mail, etc)
Suport in organizarea de evenimente interne, la nivel local sau national (sedinte, intalniri de afaceri, etc)
Manages with maximum efficiency the new registrations/renewals / extensions/variations of the assigned line, submission, and approval, in accordance with the company's strategy and with the regulations in Romania
Provides support to other departments in terms of the launch plan, implementation of changes in the market, discontinuation of products sold
Notify the supplements marketed by STADA M&D SRL to the Institute of Food Bioresources (IBA)
Responsible for the pharmacovigilance activity on the Romanian territory, for the products in the portfolio, in the absence of the Local Pharmacovigilance Officer (OLF)
Assure high-quality external communications for health professionals, truthful and accurate, in accordance with applicable EU and local laws, NAMMD regulations and guidelines, Min. Health