Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (56)Active ( 0 )Arhivă ( 56 )
Agent vanzari PEPSICO
Brăila
expirat: 06.03.2024
Middle (2-5 ani)
600 - 1000 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent vanzari/Backup
Brăila
expirat: 29.09.2021
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent vanzari/Backup
Brăila
expirat: 17.10.2020
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
General manager
Brăila
expirat: 31.03.2020
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
Stabilește trimestrial, împreună cu directorii/coordonatorii de departamente, obiectivele generale de dezvoltare și indicatorii de performanță aferenți;
Comunică fiecărui departament obiectivele generale și specifice previzionate pentru fiecare segment de activitate și urmărește ca acestea să fie comunicate și distribuite în mod corect personalului din cadrul fiecărui departament;
Monitorizează zilnic, săptămânal, lunar și trimestrial gradul de realizare a obiectivelor și propune măsuri, după caz;
Stabilește împreună cu Consiliul de Administrație obiectivele și indicatorii de performanță pentru personalul din top-management, în strictă concordanță cu obiectivele firmei;
Participă la elaborarea anuală a bugetului de venituri și cheltuieli, analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și aprobă bugetul final;
Identifică modalități de dezvoltare a serviciilor/produselor oferite în concordanță cu tendințele pieței;
Participă la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienți, organisme financiare și instituții guvernamentale
Elaborează proiectul de buget și proiectul de achiziții tehnologice în vederea satisfacerii dezideratelor de rentabilitate și competitivitate pe piață ale organizației;
Reprezintă organizația în relațiile cu terțe persoane fizice sau juridice în conformitate cu împuternicirea acordată de AGA;
Negociază contractele individuale de muncă, supervizează elaborarea și implementarea Regulamentului intern al companiei și participă la negocierea contractului colectiv de muncă;
Controlează periodic (lunar) și supervizează activitățile departamentelor de de vânzări-marketing , economic, logistic și resurse umane;
Stabilește obiectivele managerilor din subordine, termenele limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor;
Se asigură de respectarea procedurilor de interes general ale companiei (aprovizionare, vânzare, distribuție, financiare, resurse umane);
Dezvoltă relații pozitive cu personalul companiei în vederea motivării și a creșterii gradului de implicare în activitatea firmei
Stabilește trimestrial, împreună cu directorii/coordonatorii de departamente, obiectivele generale de dezvoltare și indicatorii de performanță aferenți;
Comunică fiecărui departament obiectivele generale și specifice previzionate pentru fiecare segment de activitate și urmărește ca acestea să fie comunicate și distribuite în mod corect personalului din cadrul fiecărui departament;
Monitorizează zilnic, săptămânal, lunar și trimestrial gradul de realizare a obiectivelor și propune măsuri, după caz;
Stabilește împreună cu Consiliul de Administrație obiectivele și indicatorii de performanță pentru personalul din top-management, în strictă concordanță cu obiectivele firmei;
Participă la elaborarea anuală a bugetului de venituri și cheltuieli, analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și aprobă bugetul final;
Identifică modalități de dezvoltare a serviciilor/produselor oferite în concordanță cu tendințele pieței;
Participă la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienți, organisme financiare și instituții guvernamentale
Elaborează proiectul de buget și proiectul de achiziții tehnologice în vederea satisfacerii dezideratelor de rentabilitate și competitivitate pe piață ale organizației;
Reprezintă organizația în relațiile cu terțe persoane fizice sau juridice în conformitate cu împuternicirea acordată de AGA;
Negociază contractele individuale de muncă, supervizează elaborarea și implementarea Regulamentului intern al companiei și participă la negocierea contractului colectiv de muncă;
Controlează periodic (lunar) și supervizează activitățile departamentelor de de vânzări-marketing , economic, logistic și resurse umane;
Stabilește obiectivele managerilor din subordine, termenele limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor;
Se asigură de respectarea procedurilor de interes general ale companiei (aprovizionare, vânzare, distribuție, financiare, resurse umane);
Dezvoltă relații pozitive cu personalul companiei în vederea motivării și a creșterii gradului de implicare în activitatea firmei