Toate ( 0 )
Pozitiv ( 0 )
Neutru ( 0 )
Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat! Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia?
0
0
Răspuns
Afișați mai multe răspunsuri(1 )
Afișați mai multe
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Toate (5 )
Active ( 0 )
Arhivă ( 5 )
Asistent Receptie
București
expirat: 24.06.2021
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator Retururi
5 Strada Cedrilor, București
expirat: 10.06.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
Analizarea si procesarea receptiilor produselor returnate;
Intocmirea facturilor de retur;
Emiterea si trimiterea facturilor catre clienti;
Anuntarea partenerilor de posibile modificari ale retururilor si operarea lor;
Arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate;
Procesarea datelor din baza de date si transmiterea rapoartelor la cererea superiorului ierarhic;
Asigurarea relatiei cu clientii pentru reglarea facturilor
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator facturare
București
expirat: 24.02.2017
Atribuțiile:
Analizarea si procesarea comenzilor primite de la clienti;
Emiterea si trimiterea facturilor catre clienti;
Anuntarea partenerilor de posibile modificari ale comenzilor si operarea lor;
Intocmirea facturilor de retur;
Arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate;
Procesarea datelor din baza de date si transmiterea rapoartelor de vanzari la cererea superiorului ierarhic;
Asigurarea relatiei cu clientii pentru reglarea facturilor
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Key Account Manager
București
expirat: 13.11.2016
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator facturare
București
expirat: 08.08.2012
Atribuțiile:
Analizarea si procesarea comenzilor primite de la clienti;
Emiterea si trimiterea facturilor catre clienti;
Anuntarea partenerilor de posibile modificari ale comenzilor si operarea lor;
Intocmirea facturilor de retur;
Arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate;
Procesarea datelor din baza de date si transmiterea rapoartelor de vanzari la cererea superiorului ierarhic;
Asigurarea relatiei cu clientii pentru reglarea facturilor
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate