Toate ( 0 )
Pozitiv ( 0 )
Neutru ( 0 )
Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat! Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia?
0
0
Răspuns
Afișați mai multe răspunsuri(1 )
Afișați mai multe
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Toate (2 )
Active ( 0 )
Arhivă ( 2 )
Marketing assistant / PR
Cluj-Napoca
expirat: 18.07.2019
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
SECRETAR / RECEPȚIONER / SPECIALIST PR
Cluj-Napoca
expirat: 25.08.2017
Atribuțiile:
Desfasoara activitati de receptie si protocol cu specific medical
Stabileste programarile pentru serviciul de consultatie pacienti
Efectueaza inregistrarile pe casa de marcat a tuturor incasarilor serviciilor medicale accesate de pacienti: consultatii, ecografii
Tine evidenta incasarilor si predarea ZET-ului corespunzator incasarilor inregistrate
Asigura tehnoredactarea diferitelor materiale
Promoveaza imaginea firmei prin activitatea desfasurata
Mentine evidenta documentatiei primite (documente medicale pacienti), se ocupa de gestionarea si arhivarea acestora
Verifica si semnaleaza modul de trimitere al recomandarii de analize, precum si concordanta dintre bilet si documentele cu care se prezinta pacientul
Tine evidenta rezultatelor investigatiilor efectuate in clinica avand obligatia de a le arhiva in mod corespunzator
Asigura comunicarea cu toate departamentele clinicii si transmite corect si in timp util informatiile
Manifesta atentie deosebita fata de toti pacientii care se prezinta la receptia clinicii
Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele cu care vine in contact
Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza / transmite informatii
Raspunde de respectarea procedurilor interne legate de utilizarea aparaturii din dotare
Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile de orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea
Raspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat si prin activitatea desfasurata
Se preocupa in permanenta de dezvoltarea si imbogatirea competentelor proprii
Raspunde de pastrarea confidentialitatii asupra informatiilor despre clinica/ fisele pacientilor la care are acces
Raspunde de rapiditatea si promptitudinea cu care preia / transmite mesajele celor interesati
Respecta normele de Sanatatea si Securitatea Muncii, PSI
Respecta procedurile de lucru generale si specifice cabinetului, Regulamentul Intern
Respecta termenele impuse de predare a situatiilor catre superiorul ierarhic
Intocmeste si elibereaza si facturi fiscale pentru investigatiile efectuate in cadrul clinicii
Indeplineste si alte atributii administrative in cadrul clinicii
Ofera prompt si corect informatiile solicitate atat de angajati cat si de clientii externi
Participa impreuna cu membrii echipei la activitatile necesare in rezolvarea problemelor comune
Rezolva sarcinile proprii printr-un proces agreat si acceptat de toti membrii echipei
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate