Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Preluarea telefonica a clientilor, centralizarea si directionarea acestora
Primire / transmitere email-uri, in functie de solicitarile interne
Redactare emailuri si diferite documente solicitate de manager;
Centralizare și structurare informații interne;
Arhiveaza documente pe criterii care sa permita acces rapid la informatii;
Întocmirea de rapoarte si centralizari diverse
Sarcini administrative și de organizare, relaționare cu colegii, dar și cu clienții companiei, atribuții de secretariat (redistribuire şi efectuare apeluri, scriere ireproșabilă emailuri)
Indeplineste alte responabilitati precum: intocmirea de diverse situatii utiliand pachetul MS Office;
Asigurarea interfeței cu clienții, furnizorii și partenerii societății
Asigura intr-o maniera profesionista si la timp a serviciilor de protocol, pentru sedinte si intalniri;
intocmirea, urmarirea, verificarea si plata facturilor catre furnizori conform specificatiilor din contracte