Bucureşti Sectorul 3, Str. ARISTIDE PASCAL, Nr. 18
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Analysis, optimization and assurance of business processes with regard to quality and efficiency in cooperation with various specialist departments and worldwide Hoffmann Group locations
Evaluation and technical detailing of new requirements, creation of technical concepts, support of IT-technical implementation, creation and execution of test scenarios and documentation of processes and system settings
Accompanying the go-live and support phase of new functionalities or rollouts, conducting training and ensuring smooth operation in the productive system
Subproject management of divisional and executive projects, especially implementation of S4Hana
Second level support for the International Supply Chain and Product Management department
3-5 ani de experiență funcțională intr-o pozitie similara, fiind activ in domeniul industrial
Contact zilnic proactiv cu, clienții si/sau potentialii clienti din Romania prin telefon și e-mail
Identificați clienții noi și construiți relații pe termen lung cu aceștia
Apelari de conturi tinta pentru a le înțelege potențialele și noile oportunități de afaceri
Documentarea urmăriiia și strângriii informațiilor competitive despre piață
Creează conștientizarea produselor și serviciilor Hoffmann Group din Romania
Procesați comenzi , oferte și anchete pentru conturile alocate
Prelucrare conditii speciale de achizitie produse pentru clientii din Romania
Prelucrare modificari conditii comerciale clienti
Prelucrare si intretinere baza de date clienti
Participati la procesul de licitatii prin gasirea de oportunitati , intocmire documente si oferire suport colegilor implicati in proiecte care au la baza licitatiile
Implicare in diverse proiecte tematice si oferire suport
Abilități puternice de auto-management și proiect, precum și un stil de lucru structurat și bazat pe soluții
Personalitate motivată și energică, abilități de cooperare profesională fiabile pentru clienții nostri
Entuziasm în lucrul cu oamenii, abilități sofisticate de motivație pentru a obține cel mai mare succes pentru companie
Asistați un grup de clienți definit și răspundeți de procesarea bazei de date a clientilor
Impreuna cu, colegii dvs. va asigurati ca procesarea comenzilor clientilor se face in timp si in cel mai bun mod posibil de la primirea comenzii, livrare si pina la emiterea facturii catre client
De la biroul dvs. din Bucuresti actionati ca prima persoana de contact pentru clienti si pentru colegii din Serviciul Intern si Extern
În cadrul domeniului dumneavoastră de activitate, întocmiţi oferte/comenzi complexe, explicaţi diferenţele, operaţi comenzi, supravegheaţi termenele de livrare şi oferiţi consultanţă clienţilor noştri sub toate aspectele legate de comenzile acestora
Sprijiniţi clienţii la comenzile realizate prin eShop. Pe lângă consultanţă telefonică şi recepţia comenzilor sunteţi persoana de contact pentru echipa noastră de vânzări cu care colaboraţi în parteneriat
Actionati interdepartamental si faceti schimb de idei intre Departamentele de specialitate si Logistica