Municipiul Tulcea, Str. 14 NOIEMBRIE, Nr. 5, Camera 3, Bloc ARENA, Scara A, Etaj 1, Apartament 8
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (7)Active ( 0 )Arhivă ( 7 )
Angajam Specialist Achizitii
București,
expirat: 14.12.2023
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Angajam Mecanic Sef
București,
expirat: 14.12.2023
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice
Participa in mod active la supervizarea depanarii si intretinerii tuturor utilajelor si echipamentelor
Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor si a celorlalte utilaje
Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc
Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor
Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie
Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite
Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special;
Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia;
Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta;
Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje
Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice
Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete
Participate in local and international engineering surveys for solar PV power plant projects
Execute geodetic calculations and evaluate surveying work, including fixed-point fields, network measurements, track geometry measurements, and verifiable documentation
Record data for the creation of as-built documents, such as site plans, cross and longitudinal profiles, and digital terrain models
Acquire 3D data using laser scanners, photogrammetry, or total stations, and model and process 3D data as part of the BIM planning methodology
Coordinate with project managers and transfer data/information to subsequent trades
Create project documents, prepare surveying assignments, and document other written materials in Romanian, English according to local or European technical standards
Utilize surveying instruments, such as Leica total station/GNSS systems and leveling devices
Possess basic knowledge of Autodesk products and 3D laser scanning
Master geodetic coordinate systems, current surveying instruments, and common specialist software
Willingness to travel regularly in Romania and across Europe
organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exercitiului, intangibilitatii bilantului de deschidere, necompensarii);
organizeaza si coordoneaza controlul financiar preventiv, stabilind operatiunile si documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum si persoanele care exercita acest control;
raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii. Pe document se va trece in mod obligatoriu numele, prenumele si functia celui care il intocmeste, semneaza si raspunde de realitatea datelor trecute in acestea;
raspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si de cite ori directorul general al societatii o cere;
organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
raspunde de evidenta formularelor cu regim special;
organizeaza controlul asupra operatiilor patrimoniale;
raspunde de respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar, efectuind personal sau prin alta persoana imputernicita, cel putin lunar si inopinant controlul casieriei, atit sub aspectul existentei faptice a valorilor banesti cit si sub aspectul securitatii acestora;
asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
supervizeaza implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informational;
supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta in consiliul de administratie si respectiv adunarii generale a asociatilor;
este consultat de catre entitatile functionale ale societatii in legatura cu problemele referitoare la activitatea serviciului;
este consultat de catre conducerea societatii in probleme care sunt de competenta serviciului;
avizeaza lucrari pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmarire, evidenta, decontari, cheltuieli-venituri, bilant, analize de sistem, tehnica de calcul;
participa la sustinerea si discutarea lucrarilor elaborate in cadrul serviciului;
intocmeste aprecieri asupra activitatii desfasurate de personalul din subordine si propune pentru promovare si stimulare materiala pe cei mai buni;
reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare;
raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
raspunde de buna pregatire profesionala a salariatilor din subordine si propune masuri pentru perfectionarea cunostintelor acestora;
raspunde de respectarea programului de lucru si a disciplinei muncii in cadrul serviciului pe care il coordoneaza;