Municipiul Iaşi, Str. Sf. Lazăr, Nr. 27, CAMERA NR. 214 , Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Urmareste derularea contractelor cu clientii; reactualizeaza informatiile din baza de date;
Insusirea informatiilor si detaliilor tehnice ce tin de produsele promovate;
Asigura suport tehnic echipei de vanzari, prin intalniri directe cu clientii si cu echipele cu care acestia colaboreaza;
Ofera informatii legate de ofertele si serviciile Newton si culege informatii legate de dorintele, solicitarile sau eventualele nemultumiri ale clientilor;
Preia de la clienti informatiile necesare si le prelucreaza pentru a fi introduse in sistemul informatic;
Utilizeaza programele interne de suport pentru a raspunde corect clientilor si in acord cu procedurile existente;
Furnizeaza suport clientilor cu acuratete si ofera solutii pentru problemele clientilor;
Cauta, rezolva si raspunde cerintelor formulate pe e-mail, telefonic sau verbal de la diferiti clienti;
Monitorizeaza si analizeaza problemele nerezolvate si verifica stadiul in care se afla rezolvarea acestora; raporteaza catre nivelele ierarhice superioare stadiul lor;
Analizeaza problemele intalnite din punct de vedere al repetabilitatii, semnaland posibilele probleme care pot apare; creaza proceduri odata cu rezolvarea problemelor repetitive;
Informeaza proprietarii despre stadiul rezolvarii problemelor pe care acestia le-au sesizat; verifica cu proprietarul daca solutia propusa rezolva problema;
Utilizeaza programele de calculator: Word, Excel etc