Bucureşti Sectorul 1, Şos. STRĂULEŞTI, Nr. 178-180
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Executa lucrari de intretinere, reparatii si exploatare in conditii de deplina siguranta cu respectarea riguroasa a disciplinei tehnologice, a instructiunilor de lucru, respectand totodata instructiunile de lucru date de superior
Asigura supravegherea permanenta a instalatiilor si utilajelor incredintate, in vederea indeplinirii planului de productie zahar
Executa orice lucrari de interventie in cazul opririlor accidentale a utilajelor in functiune
Responsabil cu activitatile zilnice de creare comenzi, receptie, iesire din gestiune, transferuri stocuri in SAP pentru unitatile logistice aflate in responsabilitate
Urmareste si verifica periodic fluxul documentelor de livrare (aviz de insotire a marfii, facturi de transport, CMR, alte documente specifice) pentru a fi in concordanta cu ceea ce s-a realizat fizic
Urmareste stocurile de paleti ale companiei, intocmeste rapoarte periodice si propune un plan constant de recuperare sefului ierarhic cat si departamentului vanzari
Face comenzi de transport pe auto, cai ferate si altele si mentine relatia cu partenerii de transport in activitatea zilnica
Verifică inventarul de produse ale companiei in unitatile logistice din responsabilitate
Responsabil pentru managementul lotizarii produselor conform procedurilor interne ale companiei
Intocmeste raportari privind inventarul companiei sau alte rapoarte la cererea superiorului
Administrează comenzile de transfer stoc ale tuturor produselor companiei pe zona de responsabilitate alocata
Informează coordonatorul departamentului de orice probleme tehnice referitoare la procesul de livrare
Colaboreaza cu colegii sai din alte departamente / zone (vanzari, depozite, procesare comenzi, fabrici) pentru buna desfasurare a activitatii logistice in aria de responsabilitate alocata
Responsabil cu activitatile zilnice de receptie, iesire din gestiune, transferuri stocuri pentru unitatile logistice aflate in responsabilitate
Urmareste si verifica periodic fluxul documentelor de livrare (aviz de insotire a marfii, facturi de transport, CMR, alte documente specifice) pentru a fi in concordanta cu ceea ce s-a realizat fizic
Urmareste stocurile de paleti ale companiei, intocmeste rapoarte periodice si propune un plan constant de recuperare sefului ierarhic cat si departamentului vanzari
Colaboreaza cu colegii sai din alte departamente / zone (vanzari, depozite, procesare comenzi, fabrici) pentru buna desfasurare a activitatii logistice in aria de responsabilitate alocata
Face comenzi de transport pe auto, cai ferate si altele si mentine relatia cu partenerii de transport in activitatea zilnica
Verifică inventarul de produse ale companiei in unitatile logistice din responsabilitate
Intocmeste raportari privind inventarul companiei sau alte rapoarte la cererea superiorului
Administrează comenzile de transfer stoc ale tuturor produselor companiei pe zona de responsabilitate alocata
Informează coordonatorul departamentului de orice probleme tehnice referitoare la procesul de livrare
Executa activitatile administrative ale Departamentului Logistica
Verifica, avizeaza sau dupa caz, redacteaza orice tip de contract/acord/conventie/hotarare/procura sau document inaintat in acest sens departamentului juridic;
Monitorizeaza in permanenta legislatia cu impact asupra activitatii societatii si informeaza sefii de departamente si conducerea societatii in acest sens;
Reprezinta societatea in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului, birourile executorilor judecatoresti, primarii, autoritati cu competente in domeniul sanitar veterinar, OSIM, notari publici precum si in fata oricaror alte autoritati, sau in cazul unor controale intocmind si semnand toate documentele necesare in acest sens cu respectarea politicilor aplicabile la nivelul societatii;
Furnizeaza consultanta de specialitate tuturor departamentelor companiei la solicitarea acestora;
Monitorizeaza Buletinul Procedurilor de Insolventa si pregateste in colaborare cu avocatii externi propunerile de vot pentru adunarile/comitetele creditorilor in dosarele de insolventa in care AGRANA ROMANIA este parte;
Formuleaza cereri de chemare in judecata, aparari si administreaza toate probele necesare in procesele incredintate in care AGRANA ROMANIA este parte;
Raspunde de redactarea in termen a actiunilor si a cailor de atac in dosarele incredintate, informand de indata managerul departamentului juridic despre solutia data de instanta, precum si despre dispozitiile instantelor dispuse in sarcina societatii dupa fiecare termen de judecata;
Colaboreaza cu avocatii externi si coordoneaza activitatea acestora cu privire la dosarele de instanta, executare silita in vederea formularii si depunerii oricaror cereri/documente necesare inauntrul termenelor legale;
Tine evidenta dosarelor de instanta si a dosarelor de executare silita, in care societatea este parte si opereaza in fise dispozitiile instantei de la fiecare termen de judecata, actele de executare efectuate, precum si solutiile pronuntate, intocmeste si transmite lunar situatia litigiilor si dosarelor de executare silita in care societatea este parte;
Redacteaza minutele intalnirilor/negocierilor la care participa in calitate de secretar;
Pregateste si asigura respectarea conformitatii cu legea/actul constitutiv/politicile/procedurile interne a tuturor documentelor inaintate spre analiza departamentului juridic;
Efectueaza orice alte lucrari din domeniul de activitate al departamentului, dispuse de managerul departamentului juridic sau conducerea societatii;
Verifica, avizeaza sau dupa caz, redacteaza orice tip de contract/acord/conventie/hotarare/procura sau document inaintat in acest sens departamentului juridic;
Monitorizeaza in permanenta legislatia cu impact asupra activitatii societatii si informeaza sefii de departamente si conducerea societatii in acest sens;
Reprezinta societatea in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului, birourile executorilor judecatoresti, primarii, autoritati cu competente in domeniul sanitar veterinar, OSIM, notari publici precum si in fata oricaror alte autoritati, sau in cazul unor controale intocmind si semnand toate documentele necesare in acest sens cu respectarea politicilor aplicabile la nivelul societatii;
Furnizeaza consultanta de specialitate tuturor departamentelor companiei la solicitarea acestora;
Monitorizeaza Buletinul Procedurilor de Insolventa si pregateste in colaborare cu avocatii externi propunerile de vot pentru adunarile/comitetele creditorilor in dosarele de insolventa in care AGRANA ROMANIA este parte;
Formuleaza cereri de chemare in judecata, aparari si administreaza toate probele necesare in procesele incredintate in care AGRANA ROMANIA este parte;
Raspunde de redactarea in termen a actiunilor si a cailor de atac in dosarele incredintate, informand de indata managerul departamentului juridic despre solutia data de instanta, precum si despre dispozitiile instantelor dispuse in sarcina societatii dupa fiecare termen de judecata;
Colaboreaza cu avocatii externi si coordoneaza activitatea acestora cu privire la dosarele de instanta, executare silita in vederea formularii si depunerii oricaror cereri/documente necesare inauntrul termenelor legale;
Tine evidenta dosarelor de instanta si a dosarelor de executare silita, in care societatea este parte si opereaza in fise dispozitiile instantei de la fiecare termen de judecata, actele de executare efectuate, precum si solutiile pronuntate, intocmeste si transmite lunar situatia litigiilor si dosarelor de executare silita in care societatea este parte;
Redacteaza minutele intalnirilor/negocierilor la care participa in calitate de secretar;
Pregateste si asigura respectarea conformitatii cu legea/actul constitutiv/politicile/procedurile interne a tuturor documentelor inaintate spre analiza departamentului juridic;
Efectueaza orice alte lucrari din domeniul de activitate al departamentului, dispuse de managerul departamentului juridic sau conducerea societatii;
Primește și procesează comenzile clienților in sistemul informatic și le eliberează pentru expediere în conformitate cu politica de vânzări și cerințele clienților
Menține relația cu clientul (email, telefonic etc.) pentru a facilita un transfer bun de informații referitor la disponibilitatea produselor, întârzieri în livrare si alte subiecte relevante în procesul de livrare/ facturare
Emite facturi pentru și în numele companiei
Primește și înregistrează reclamații și inițiază fluxul de lucru specific companiei
Verifică limitele de credit conform instrucțiunilor furnizate de companie
Monitorizează încasările clienților în vederea gestionării eficiente a comenzilor plătite în avans
Verifică inventarul de produse ale companiei și notifică în prealabil coordonatorul departamentului în legătură cu cantitățile comandate
Rezolvă întârzierile minore de zi-cu-zi, informând clientul și găsește soluții împreuna cu departamentul de transport
Acționează proactiv in vederea rezolvării situațiilor out-of-stock și găsește soluții împreuna cu colegii din departamentul operațional
Înregistrează și monitorizează contractele (de ex. Data expirării) și informaează Departamentul de vânzări în caz de abateri
Gestioneazăîn sistemul informatic mărfurile returnate
Verifică platformele online ale clienților și transmite informațiile necesare cerute de aceștia
Încarcă facturile în diferite formate în platformele electronice ale clienților
Gestionează datele master ale clienților in sistemul informatic
Administrează comenzile de transfer stoc ale tuturor produselor companiei pe zona de responsabilitate alocata
Informează coordonatorul departamentului de orice probleme tehnice referitoare la procesul de livrare