Municipiul Timişoara, Str. AMURGULUI, Bloc 46, Apartament 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Efectueaza documentatia si verifica predarea-primirea produselor din gestiune
Executa achizitionarea, la cerere, a diverselor materiale, utilaje, confectii metalice, produse de la furnizori si urmareste livrarile pana la receptie
Asigura securitatea si depozitarea produselor conform cerintelor postului
Receptioneaza si verifica coletele destinate companiei
Lucrează în magazia de materiale si pe teren, la aprovizionare, (in funcție de necesitățile companiei); aprovizioneaza santierele companiei cu materia prima necesara
Experienta in urilizare: computer, telefon, macara, motostivuitor, transpaleți, tractor cu cupa si lame de încărcare, autoturisme, autovehicul tip camioneta, tractor cu remorca
Responsabil gestionare flota auto (ITP, RAR, RCA, service etc)
Întocmirea documentelor de evidenţă a recepţiilor cantitative calitative a materiei prime
Întocmirea avizelor de însoţire a mărfii pentru livrarea produselor din magazie
Asigurarea evidenţei stocurilor de materii prime şi produse
Tine evidența pe analitice a materiilor prime și auxiliarelor, deschizând pentru fiecare în parte o fișă de magazie electronica utilizând sistemul informatic al organizației ;
Operează în programul de gestiune datele referitoare la stocuri, mișcări de SDV-uri, mașini utilaje de construcții, utilaje agricole, autoturisme, autocamioane, autobasculante, remorci, după caz;
Urmărește doar pe bază de borderou și semnătură documentele privind mișcările de valori materiale (NIR, bonuri de consum, note de transfer, avize de însoțire, facturi fiscale etc.) prezentate la contabilitate pentru înregistrare
Intocmește un proces-verbal de constatare în cazul existenței unor situații de retur cu menționarea cauzei care a dus la aceasta pe care îl transmite compartimentului economic în vederea întocmirii facturii de retur;
Inregistrează intrările în registrele specifice;
Manipulează și aranjează bunurile în depozit, astfel încât să prevină sustragerile și degradările, pe categorii, loturi de marfă, etc.;
Eliberează bunurile destinate secției de producție sau uzului intern doar pe baza bonurilor de consum si a notelor de transfer utilizând sistemul informatic al organizației;
Descarcă gestiunea înregistrând ieșirile în registrele electronice specifice
Colaborarea cu departamentele interne pentru a identifica nevoile de dezvoltare organizațională;
Elaborarea și implementarea planurilor de dezvoltare organizațională;
Crearea și implementarea programelor de formare și dezvoltare a angajaților;
Monitorizarea și evaluarea performanței programelor de dezvoltare organizațională;
Identificarea și implementarea celor mai bune practici în dezvoltarea organizațională;
Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei și cu reglementările legale relevante
Identificarea nevoilor de învățare și dezvoltare în zona geografică alocată; Dezvoltarea și implementarea programelor/procedurilor care să răspundă acestor nevoi; ·
Conceperea, livrarea, facilitarea și evaluarea programelor de training și dezvoltare, inclusiv acelor desfășurate la locul de muncă, pentru angajații companiei la nivelul structurilor alocate; ·
Asigurarea și verificarea implementării politicilor, proceselor și programelor, prin consultarea managerilor și angajaților și inițierea soluțiilor sau programelor specifice adaptate nevoilor structurilor alocate:
Managementul performanței, inclusiv abordarea performanțelor bune și a celor slabe, consiliere în carieră, programe de recunoaștere;
Monitorizarea acoperirii necesarului de personal pentru structurile alocate, desfășurând procese de recrutare, selecție și mobilitate, asigurând implementarea strategiei și procedurilor aferente, precum și alinierea la cele mai bune practici din domeniu;
Implementarea proceselor de orientare și integrare a noilor angajați, precum și a proceselor de ieșire pentru angajații care părăsesc compania la nivelul structurii alocate;
Implementarea planului de acțiuni care vizează creșterea angajamentului și satisfacției angajaților prin studii specifice, comunicare și analiza rezultatelor, elaborarea și monitorizarea implementării planurilor;
Contribuția la optimizarea politicilor și proceselor de resurse umane.
Intervievarea angajaților pentru a obține informații despre procesele și activitățile existente în organizație; ·
Crearea și actualizarea procedurilor pentru diferite departamente și echipe, în conformitate cu standardele și reglementările relevante; ·
Asigurarea că procedurile sunt clare, concise și ușor de înțeles pentru toți angajații implicați; ·
Monitorizarea implementării și respectării procedurilor în organizație și identificarea eventualelor abateri sau probleme; ·
Furnizarea de orientare și instruire angajaților cu privire la procedurile și politica companiei; ·
Colaborarea cu departamentele și echipele pentru a asigura alinierea procedurilor cu obiectivele organizației; ·
Actualizarea documentației existente în funcție de schimbările și evoluțiile din cadrul organizației sau a cerințelor externe; ·
Participarea la proiecte de îmbunătățire a proceselor și implementarea de măsuri corective când este necesar