Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (170)Active ( 0 )Arhivă ( 170 )
Sofer categoria B- IASI
expirat: 15.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Key Account Manager
expirat: 24.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Compliance Manager
expirat: 11.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sales Support Administrator
expirat: 04.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sr.Sales Manager
expirat: 05.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Manager Operatiuni Statie Procesare -JILAVA
Jilava
expirat: 20.07.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Coordoneaza si organizeaza activitatile de procesare a deseurilor din statia de care este responsabil, asigurand sinergia acestor procese;
Stabileste impreuna cu Directorul Operatiuni obiectivele specifice statiei pe care o coordoneaza;
Asigura desfasurarea zilnica a operatiunilor de receptionare, transport si procesare a deseurilor si colaboreaza cu departamentul administrativ privind ambalarea, colectarea si depozitarea, in vederea procesarii deseurilor industriale, veterinare, medicale;
Urmareste si asigura succesiunea fara sincope a activitatilor de pe intregul flux operational, din momentul colectarii deseurilor si pana la distrugerea acestora, fiind responsabil de eficienta activitatilor in conditii de siguranta conform procedurilor interne si de performanta a echipei;
Mentine statia in parametri optimi de functionare si monitorizeaza costurile activitatilor de procesare a deseurilor, asigura incadrarea in bugetul alocat si colaboreaza in acest sens cu Directorul Operatiuni;
Evalueaza si propune modalitati de reducere a costurilor, asigurandu-se de impactul pozitiv al acestora asupra proceselor operationale sau a echipelor din subordine;
Identifică și implementează soluții de optimizare a proceselor de sterilizare/incinerare;
Este responsabil de asigurarea serviciilor de utilitati necesare bunei desfasurari a sterilizatorulului/incineratorului si spatiului de birouri si coordoneaza activitatile de curatenie, dezinfectie, intretinere echipamente si procesare deseuri desfasurate in hala, depozit si curte;
Intocmeste necesarul si propune spre aprobare Directorului Operatiuni bugetul aferent materialelor de SSM;
Urmareste zilnic obiectivele si respectarea indicatorilor de performanta si asigura respectarea tuturor prevederilor legale in ce priveste procesarea deseurilor;
Este responsabil de respectarea normelor de Protectia Muncii, PSI si Medicina Muncii de catre toti angajatii statiei pe care o coordoneaza;
Raporteaza periodic si ori de cate ori este necesar valorile indicatorilor de performanta (KPIs) specifici statiei pe care o coordoneaza, catre Director Operatiuni
Sustine activitatea operationala zilnica a Departamentului prin verificarea și înregistrarea facturilor de achiziții si a documentelor privind Accounts Payables, Accounts Receivables, Deconturi, MIjloace Fixe;
Reconciliaza conturile de contabilitate si efectueaza verificări pe balanta de verificare pentru închideri lunare și anuale si valideaza datele introduse de catre membrii echipei;
Participa la inventarierea anuală a patrimoniului și la auditarea situațiilor financiare;
Întocmeste rapoartele și situațiile financiare specifice activității si depune Declarațiile fiscale complete, corecte și conforme inclusiv bilantul anual si impozit pe profit;
Dacă este necesar, interacționează cu autoritățile statului, auditorii interni și externi, angajații, clienții și furnizorii;
Asista FP&A pentru întocmirea rapoartelor financiare și operaționale, inclusiv bilanțul, contul de profit și pierdere și declarațiile fiscale;
Se asigura de respectarea procedurilor interne, a deciziilor manageriale in conformitate cu cerințelor legale
Preia si proceseaza in sistemele de lucru toate solicitarile venite de la clientii interni si externi (SQ si LQ), prin telefon sau prin e-mail ;
Proceseaza comenzi de colectare sau livrare ambalaje, modificare cantitate ambalaje, teste de sterilizare, etc ;
Oferteaza telefonic si pe e-mail clientii noi si pe cei cu contracte expirate, reziliate sau cu preturi vechi, conform politicii comerciale a companiei ;
Intocmeste si semneaza contracte cu clientii noi si cu cei contracte expirate, reziliate sau cu preturi vechi, conform politicii comerciale a companiei ;
Gestioneaza contactele cadru cu clientii (intocmire, completare, semnare, stampilare, trimitere via e-mail sau curier, pana la arhivarea lor fizica si pe server);
Actualizeaza baza de date de clienti cu informatiile specifice si modificarile logistice, respectiv din contract si anexe ;
Solutioneaza constructiv toate tipurile de sesizari si reclamatii ;
Solutioneaza solicitarile financiar - administrativ – trimite copie dupa factura, fisa de cont, contractul precum si actele aditionale sau anexele aferente colectarilor ;
Face follow-up pe fiecare solicitare primita si informeaza clientul continuu asupra progresului solutionarii cererilor lui ;
Colaboreaza cu toate departamentele implicate pentru informatii detaliate, in scopul solutionarii solicitarilor clientilor si a cresterii calitatii serviciului oferit;
Primeste si redirectioneaza apelurile clientilor catre departamentele interne ale companiei, in functie de specificitatea solicitarii clientilor
Urmareste comenzile deschise in sistem si inchide situatiile cu o solutie
Introduce clientii noi in sistem si datele de identificare ale clientilor in baza de date si le actualizeaza permanent
Arhivarea fizica a contractelor si actelor aditionale
Listeaza rutele curente, verifica dacă există rute curente disponibile pentru noii clienți
Configureaza frecvența de colectare și includerea clienților pe rute prin operarea tuturor modificărilor din sistemul ERP
Verifica și monitorizeaza zilnic documentele de colectare prezentate de șoferi pentru a asigura conformitatea
Trimite actualizări către dispecerii și reprezentanții de vânzări, marcand cazuri specifice în care șoferii au ratat colecțiile, pentru a asigura reprogramarea rapidă (e-mailuri de răspuns și de urmărire)
Scaneaza documentele pentru a asigura o procesare rapidă în ADMIN Central
Instruieste echipa pentru a asigura conformitatea operațională și siguranța activităților TRANS, pentru grupul gestionat de șoferi
Monitorizeaza foile de parcurs zilnice, consolideaza pontajele lunare ale echipei și înregistrările GPS ale soferilor
Evalueaza activitățile recurente ale soferilor ca parte a sesiunilor planificate de monitorizare, precum și de două ori pe an, ca parte a procesului de evaluarea performantei
Evaluează recurent starea tehnică a vehiculelor de colectare, verificând zilnic fișele de inspecție tehnică
Programeaza în service actiunile de întreținerea planificată a vehiculelor de colectare
Monitorizeaza foile de parcurs zilnice, consolideaza pontajele lunare ale echipei și înregistrărilor GPS ale soferilor.
Evalueaza activitățile recurente ale soferilor ca parte a sesiunilor planificate de monitorizare, precum și de două ori pe an, ca parte a procesului de evaluarea performantei
Inregistrarea facturilor de furnizori conform prevederilor legale si procedurilor interne;
Analizarea documentelor primare primite de la furnizori din punct de vedere legal;
Incadrarea corecta a documentelor inregistrate pe conturile contabile;
Intocmirea si indosarierea zilnica a documentele financiar – contabile;
Participarea activa la desfasurarea sarcinilor echipei;
Transmiterea confirmarile de sold catre furnizori si client;
Crearea partenerilor in ERP conform procedurilor interne;
Mentine relatia cu tertii si colegii din cadrul companiei pentru a se asigura ca toate documentele primite sunt corecte si complete conform normelor in vigoare cat si a regulilor interne;
Verifica corectitudinea soldurilor din balanta contabila si efectueaza corectiile necesare;
Pregatirea fisierelor de reconciliere a soldurilor din balanta si incarcarea in LEAD in termenele agreate;
Respectarea termenelor agreate pentru indeplinirea sarcinilor zilnice si lunare;Intocmeste periodic rapoarte si analize conform cerintelor interne
Acorda suport in cadrul activitatilor de audit intern sau extern prin pregatirea informatiilor sau documentelor solicitate;
Preia responsabilitatile altui economist/contabil pe perioada lipsei din companie a acestuia
Analizeaza impreuna cu Managerul de transport, geografic, in functie de frecventa de colectare si cantitate locatiile clientilor noi si le aloca pe rutele existente;
Preia zilnic apelurile clientilor si transmite catre personalul in masura sau rezolva solicitarile acestora;
Prelucreaza zilnic informatiile in sistemul informatic ERP (de tip ambalaje,manifest,date identificare soferi,autoutilitare etc);
Intocmeste si emite zilnic foile de parcus din ERP sau alte programe,baze de date;
Dupa verificarea rutei emite din sistem documentele de transport Anexa 2,Procesul verbal de desinfectie, documentele pentru ambalaje, foaia de parcus si alte documente specifice;
Transmite foaia de parcurs si documentele de transport pentru clientii inclusi in ruta catre Departamentul Contabilitate in vederea facturari;
Preia zilnic de la Asistentul Administrativ,Agentii de Vinzari diversele solicitari ale clientilor privind preluarea ocazionala de deseuri, transmite catre Departamentul Contabil informatia necesara facturarii acestor servicii si include in foaia de parcurs solicitarile respective dupa consultarea in prealabil cu Managerul de Transport;
Preia zilnic de la soferi foaia de parcurs si analizeaza cele inscrise de catre acestia urmand ca datele colectate sa fie centralizate intr-un raport sau sa fie transmise catre colegi;
Corecteaza, verifica si inchide ruta conform procedurii de lucru, confirma, cu semnatura, la incheierea rutei zilnice respectarea rutei conform procedurii;
Va asigura stampilarea,semnarea documentelor de transport intoarse de la clienti in vederea neutralizarii;
Scaneaza zilnic in sistemul informatic documentele de transport ,Anexa 2 de pe ruta din ziua respectiva,foaia de parcurs precum si alte documente specifice;
Asigura introducerea cantitatilor din documentele de transport in program Priority-ERP sau alte baze de date clientilor de tip SQ si sau LQ in caz de nevoie;
Arhiveaza electronic(prin scanarea zilnica) si in format hartie a tuturor documentelor de transport;
Acorda suport informational prin telefon Conducatorilor auto pe parcursul indeplinirii rutei zilnice;
Responsabil de administrarea cererilor venite de la clienti, solutionarea reclamatiile si orice alte probleme prompt si eficient
Confirma lucrarile necesare a fi executate in service catre Coordonatorul de Parc Auto;( Monitorizeaza reparatiile tehnice ale masinilor si verifica daca reparatiile efectuate de service au fost realizate conform devizului si facturii);
Supervizeaza in colaborare cu Coordonatorul de parc auto functionarea si de starea tehnica a mijloacelor de transport(se asigura ca masinile care pleaca pe rute sunt dotate si functionale din punct de vedere tehnic)
Urmareste zilnic/saptamanal/lunar sau de cate ori este nevoie ruta efectuata de soferi cu ajutorul sistemului de GPS
Analizeaza zilnic/saptamanal/lunar cantitatea totala a deseurilor inscrise in documentele de transport, comparativ cu cantitatea de deseuri descarcata la sediul Stericycle si transmite datele Managerului de Transport;
Planifica si realizeaza vizite la clientii din portofoliu (Sibiu, Brasov, Covasna, Harghita, Mures);
Realizeaza targetul de vanzari si incasari trasat de seful direct;
Menţine şi imbunatateste portofoliul de servicii oferite clienţilor alocati;
Promovează întrega gama de servicii oferite de firma si propune extinderea;
Negociaza cu clientii termenii contractuali in limitele stabilite prin politica comerciala
Ofera suport pentru recuperea soldurilor fiecarui client, conform termenilor contractuali;
Urmareste intocmirea, semnarea si derularea contractelor cu clientii;
Responsabil de reinnoirea contractelor;
Rapoarteaza periodic situatia vanzarilor pentru clientii alocati catre seful direct;
Monitorizeaza concurenta folosind surse publice de informare;
Analizeaza cauzele problemelor aparute in relatia cu clientii din portofoliu si propune solutii pentru rezolvarea acestora si eficientizarea veniturilor aferente vanzarilor;
La cererea superiorului direct, executa si alte sarcini care au legatura cu postul sau pregatirea sa
Planifica si realizeaza vizite la clientii din portofoliu;
Realizeaza targetul de vanzari si incasari trasat de seful direct;
Menţine şi imbunatateste portofoliul de servicii oferite clienţilor alocati;
Promovează întrega gama de servicii oferite de firma si propune extinderea;
Negociaza cu clientii termenii contractuali in limitele stabilite prin politica comerciala
Ofera suport pentru recuperea soldurilor fiecarui client, conform termenilor contractuali;
Urmareste intocmirea, semnarea si derularea contractelor cu clientii;
Responsabil de reinnoirea contractelor;
Rapoarteaza periodic situatia vanzarilor pentru clientii alocati catre seful direct;
Monitorizeaza concurenta folosind surse publice de informare;
Analizeaza cauzele problemelor aparute in relatia cu clientii din portofoliu si propune solutii pentru rezolvarea acestora si eficientizarea veniturilor aferente vanzarilor;
La cererea superiorului direct, executa si alte sarcini care au legatura cu postul sau pregatirea sa
Preia si proceseaza in sistemele de lucru toate solicitarile venite de la clientii interni si externi (SQ si LQ), prin telefon sau prin e-mail ;
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Invoicing and Credit, Collection Manager
București
expirat: 11.03.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Tehnician mentenanta
Jilava
expirat: 23.02.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sef schimb productie
Oradea
expirat: 17.02.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Customer Service Executive
București
expirat: 09.02.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Customer Service Executive
București
expirat: 09.02.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator productie
Iași
expirat: 08.02.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sofer categoria B
București
expirat: 08.02.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sofer categoria B
București
expirat: 08.02.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator productie
Chiajna,
expirat: 08.02.2023
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist in managementul deseurilor / Junior
București
expirat: 08.02.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Raspunde la solicitările clienților pentru colectarea deșeurilor (medicamente, produse chimice, tonere pentru imprimante etc.) ținând cont de autorizațiile de mediu, prin identificarea și codificarea deșeurilor, gestionarea corectă a deșeurilor, caracterizarea deșeurilor periculoase, transportul și eliminarea deșeurilor
Redacteaza si obtine formulare de aprobare a transferului de deșeuri periculoase - Anexa 1 pentru clienți și pentru transferurile către terți din instalațiile Stericycle. Introduce datele din Anexa 1 în sistemul ERP
Îndeplinește alte sarcini administrative, după cum este necesar, sub îndrumarea managerului de departament pentru conformitatea cu autorizațiile
Listeaza rutele curente, verifica dacă există rute curente disponibile pentru noii clienți
Configureaza frecvența de colectare și includerea clienților pe rute prin operarea tuturor modificărilor din sistemul ERP
Verifica și monitorizeaza zilnic documentele de colectare prezentate de șoferi pentru a asigura conformitatea
Trimite actualizări către dispecerii și reprezentanții de vânzări, marcand cazuri specifice în care șoferii au ratat colecțiile, pentru a asigura reprogramarea rapidă (e-mailuri de răspuns și de urmărire)
Scaneaza documentele pentru a asigura o procesare rapidă în ADMIN Central
Instruieste echipa pentru a asigura conformitatea operațională și siguranța activităților TRANS, pentru grupul gestionat de șoferi
Monitorizeaza foile de parcurs zilnice, consolideaza pontajele lunare ale echipei și înregistrările GPS ale soferilor
Evalueaza activitățile recurente ale soferilor ca parte a sesiunilor planificate de monitorizare, precum și de două ori pe an, ca parte a procesului de evaluarea performantei
Evaluează recurent starea tehnică a vehiculelor de colectare, verificând zilnic fișele de inspecție tehnică
Programeaza în service actiunile de întreținerea planificată a vehiculelor de colectare
Monitorizeaza foile de parcurs zilnice, consolideaza pontajele lunare ale echipei și înregistrărilor GPS ale soferilor.
Evalueaza activitățile recurente ale soferilor ca parte a sesiunilor planificate de monitorizare, precum și de două ori pe an, ca parte a procesului de evaluarea performantei
Listeaza rutele curente, verifica dacă există rute curente disponibile pentru noii clienți
Configureaza frecvența de colectare și includerea clienților pe rute prin operarea tuturor modificărilor din sistemul ERP
Verifica și monitorizeaza zilnic documentele de colectare prezentate de șoferi pentru a asigura conformitatea
Trimite actualizări către dispecerii și reprezentanții de vânzări, marcand cazuri specifice în care șoferii au ratat colecțiile, pentru a asigura reprogramarea rapidă (e-mailuri de răspuns și de urmărire)
Scaneaza documentele pentru a asigura o procesare rapidă în ADMIN Central
Instruieste echipa pentru a asigura conformitatea operațională și siguranța activităților TRANS, pentru grupul gestionat de șoferi
Monitorizeaza foile de parcurs zilnice, consolideaza pontajele lunare ale echipei și înregistrările GPS ale soferilor
Evalueaza activitățile recurente ale soferilor ca parte a sesiunilor planificate de monitorizare, precum și de două ori pe an, ca parte a procesului de evaluarea performantei
Evaluează recurent starea tehnică a vehiculelor de colectare, verificând zilnic fișele de inspecție tehnică
Programeaza în service actiunile de întreținerea planificată a vehiculelor de colectare
Monitorizeaza foile de parcurs zilnice, consolideaza pontajele lunare ale echipei și înregistrărilor GPS ale soferilor.
Evalueaza activitățile recurente ale soferilor ca parte a sesiunilor planificate de monitorizare, precum și de două ori pe an, ca parte a procesului de evaluarea performantei