Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Planificarea și gestionarea evenimentelor organizate cu divese ocazii, în funcție de stategia stabilită în acest sens
Coordonarea tuturor etapelor de organizare a evenimentului: alegerea locației potrivite, a furnizorilor,a serviciilor de catering, stabilirea decorulului și a momentelor de entertainment;
Gestionarea eficientă a bugetelor și a intervalelor de timp alocate fiecărui eveniment, pentru a respecta termenele limită și bugetul stabilite în acest sens;
Gesionarea relației cu furnizorii, partenerii și clienții companiei, printr-o comunicare clară și eficientă, astfel încât toate părțile implicate să urmărească aceleași obiective, iar evenimentele organizate să atingă scopul propus;
Supravegherea pregătirii și desfășurării evenimentului pentru a se asigura că se respectă planul stabilit inițial, iar situațiile neprevăzute (dacă apar) sunt rezolvate în timp util;
Gestionarea activităților ce țin de logistica evenimentului: transportul și amplasarea materialelor promoționale și/sau a altor obiecte de decor în cadrul locațiilor unde vor avea loc evenimentele;
Implicare activă pe tot parcursul evenimentului, discutând cu invitații și răspunzând prompt și într-un mod profesional întrebărilor acestora, asigurandu-se că serviciile de customer care sunt la cele mai înalte standarde;
Pe tot parcursul perioadei de organizare premergătoare evenimentului, realizează periodic vizite în locația unde acesta se vă desfășura și participă la repetițiile aferente, pentru a se asigura că respectivul eveniment îndeplinește așteptările companiei, din toate punctele de vedere;
Gestionarea personalului și a voluntarilor implicați în cadrul evenimentului, asigurându-se că fiecare cunoaște foarte bine responsabilitățile ce îi revin și le realizează corespunzător;
Monitorizează și evaluează atingerea obiectivelor pentru fiecare eveniment/acțiune/parteneriat;
Se informează contant despre tendințele pieței și cele mai bune practici în domeniul organizării de evenimente corporate și propune noi strategii pentru evenimentele viitoare, ocupându-se inclusiv de implementarea acestora;