Bucureşti Sectorul 4, Str. IENĂCHIŢĂ VĂCĂRESCU, Nr. 56
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Gestionarea informatiilor legate de clienti si contractele acestora, folosind programele interne
Comunicarea cu clientii privind operatiuni specifice politelor de asigurare detinute: prelungiri, plati, modificari, evenimente acoperite de asigurare (imbolnaviri, tratamente in strainatate), alte solicitari ale clientilor
Colaborarea cu managementul si personalul din vanzari pentru dezvoltarea sistemelor interne
Gestionarea informatiilor legate de clienti si contractele acestora, folosind programele interne
Comunicarea cu clientii privind operatiuni specifice politelor de asigurare detinute: prelungiri, plati, modificari, evenimente acoperite de asigurare (imbolnaviri, tratamente in strainatate), alte solicitari ale clientilor
Colaborarea cu managementul si personalul din vanzari pentru dezvoltarea sistemelor interne
Gestionarea informatiilor legate de clienti si contractele acestora, folosind programele interne
Comunicarea cu clientii privind operatiuni specifice politelor de asigurare detinute: prelungiri, plati, modificari, evenimente acoperite de asigurare (imbolnaviri, tratamente in strainatate), alte solicitari ale clientilor
Colaborarea cu managementul si personalul din vanzari pentru dezvoltarea sistemelor interne
Gestionarea informatiilor legate de clienti si contractele acestora, folosind programele interne
Comunicarea cu clientii privind operatiuni specifice politelor de asigurare detinute: prelungiri, plati, modificari, evenimente acoperite de asigurare (imbolnaviri, tratamente in strainatate), alte solicitari ale clientilor
Colaborarea cu managementul si personalul din vanzari pentru dezvoltarea sistemelor interne
Gestionarea informatiilor legate de clienti si contractele acestora, folosind programele interne
Comunicarea cu clientii privind operatiuni specifice politelor de asigurare detinute: prelungiri, plati, modificari, evenimente acoperite de asigurare (imbolnaviri, tratamente in strainatate), alte solicitari ale clientilor
Colaborarea cu managementul si personalul din vanzari pentru dezvoltarea sistemelor interne