CONTINENTAL HOTELS SA BUCURESTI SUCURSALA BUCURESTI-NORD
Bucureşti Sectorul 1, Calea GRIVIŢEI, Nr. 143B
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (174)Active ( 0 )Arhivă ( 174 )
Front Office Manager Continental Forum Targu Mures
Târgu Mureș
expirat: 23.11.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Raspunde de activitatea desfasurata la receptie, hol receptie, paza, parcare;
Raspunde de aducerea la cunostinta, respectarea, implementarea si controlul procedurilor operationale de catre personalul din subordine;
Raspunde de gradul de ocupare a capacitatii de cazare, tariful mediu /camera;
Intocmirea la timp a rapoartelor de activitate;
Raspunde de modul de gestionare a owerbooking -ului;
Raspunde de asigurarea unui climat corespunzator pentru oaspeti, a unui comportament plin de solicitudine si civilizat al angajatilor din subordine;
Culege si analizeaza informatii referitoare la gradul de satisfacere a oaspetilor, fata de calitatea serviciilor, facand propuneri directorului executiv, pentru cresterea gradului de satisfactie;
Analizeaza zilnic evolutia indicatorilor de utilizare a capacitatii de cazare precum si pe cei valorici inclusiv prestatiile suplimentare in comparatie cu prevederile din bugetul de venituri si cheltuieli si propune masuri concrete de indeplinire si depasire fata de prevederi;
Colaboreaza cu departamentele de vanzari si rezervari, atat din sucursala cat si din sediul central in vederea aplicarii politicii adecvate de vanzare
Urmareste in mod special respectarea procedurii privind statutul oaspetilor (VIP, clientul casei, etc) precum si atentia/tratamentul necesare diferitelor categorii de oaspeti;
Comunica ori de cate ori este nevoie cu directorul executiv, echipa de vanzari si rezervari in scopul cresterii calitatii serviciilor oferite oaspetilor
Inregistreaza miscarile aferente stocurilor de marfa si non-marfa: materiale, obiecte de inventar, bunuri in custodie, OMV-uri;
Controleaza corecta si completa aplicare a procedurilor interne privind gestionarea stocurilor;
Planifica, organizeaza, supervizeaza si participa efectiv la desfasurarea inventarelor de marfa si non-marfa;
Controleaza stocurile, supervizeaza si valorifica lunar inventarele de marfa si periodic cele de non-marfa, cere explicatii privind diferentele intre stocul fizic si cel scriptic si miscarile de stocuri, analizeaza si solutioneaza compensarile necesare pe baza listelor de diferente de inventar;
Controleaza inopinat corectitudinea informatiilor operate in programul informatic de vanzare (ex: daca clientul are comanda pentru masa, daca a fost introdusa in programul informatic, daca a fost deschisa masa si incarcata comanda, etc);
Intocmeste, impreuna cu Gestionarii, propunerile de casare si le transmite spre aprobare persoanelor decidente;
Intocmeste si supune aprobarii Contabilului Sef eventualele corectii necesare la documentele de miscare a stocurilor;
Efectueaza analize si raportari legate de domeniul sau de activitate;
Raspunde de coordonarea activitatii de gestionare a bunurilor sucursalei;
Propune masuri de eficientizare a utilizarii patrimoniului companiei
Front Office Manager Continental Forum Targu Mures
Târgu Mureș
expirat: 19.10.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Raspunde de activitatea desfasurata la receptie, hol receptie, paza, parcare;
Raspunde de aducerea la cunostinta, respectarea, implementarea si controlul procedurilor operationale de catre personalul din subordine;
Raspunde de gradul de ocupare a capacitatii de cazare, tariful mediu /camera;
Intocmirea la timp a rapoartelor de activitate;
Raspunde de modul de gestionare a owerbooking -ului;
Raspunde de asigurarea unui climat corespunzator pentru oaspeti, a unui comportament plin de solicitudine si civilizat al angajatilor din subordine;
Culege si analizeaza informatii referitoare la gradul de satisfacere a oaspetilor, fata de calitatea serviciilor, facand propuneri directorului executiv, pentru cresterea gradului de satisfactie;
Analizeaza zilnic evolutia indicatorilor de utilizare a capacitatii de cazare precum si pe cei valorici inclusiv prestatiile suplimentare in comparatie cu prevederile din bugetul de venituri si cheltuieli si propune masuri concrete de indeplinire si depasire fata de prevederi;
Colaboreaza cu departamentele de vanzari si rezervari, atat din sucursala cat si din sediul central in vederea aplicarii politicii adecvate de vanzare
Urmareste in mod special respectarea procedurii privind statutul oaspetilor (VIP, clientul casei, etc) precum si atentia/tratamentul necesare diferitelor categorii de oaspeti;
Comunica ori de cate ori este nevoie cu directorul executiv, echipa de vanzari si rezervari in scopul cresterii calitatii serviciilor oferite oaspetilor
Verifica si inregistreaza in contabilitate facturile de servicii interne si externe, conform contracte, si le repartizeaza pe centre de cost si pe sucursale;
Urmareste decontarile intre centrala si sucursale si retinerile pentru angajati;
Inregistreaza cheltuielile in avans si urmareste descarcarea lor lunara;
Inregistreaza facturile de protocol si delegatiile;
Verifica lunar operatiunile intocmite in sucursale si dispune corectia acestora la nevoie;
Verifica lunar corectitudinea documentelor centralizatoare ale Companiei: Jurnalele de Cumparari, Vanzari, Balanta de verificare, Centralizator salarii, etc.;
Introduce parteneri noi, la solicitarea centralei si sucursalelor, verificand veridicitatea informatiilor pe site-urile specializate (Ministerul Finantelor, Recom, etc.);
Asigura suport in calculul impozitului pe profit;
Intocmeste declaratiile fiscale ale companiei (Livrari/Prestari si Achizitii, SAFT, Obligatii de plata la bugetul de stat, Impozit pe profit, TVA, Achizitii intracomunitare)
Verifica si inregistreaza in contabilitate facturile de servicii interne si externe, conform contracte, si le repartizeaza pe centre de cost si pe sucursale;
Urmareste decontarile intre centrala si sucursale si retinerile pentru angajati;
Inregistreaza cheltuielile in avans si urmareste descarcarea lor lunara;
Inregistreaza facturile de protocol si delegatiile;
Verifica lunar operatiunile intocmite in sucursale si dispune corectia acestora la nevoie;
Verifica lunar corectitudinea documentelor centralizatoare ale Companiei: Jurnalele de Cumparari, Vanzari, Balanta de verificare, Centralizator salarii, etc.;
Introduce parteneri noi, la solicitarea centralei si sucursalelor, verificand veridicitatea informatiilor pe site-urile specializate (Ministerul Finantelor, Recom, etc.);
Asigura suport in calculul impozitului pe profit;
Intocmeste declaratiile fiscale ale companiei (Livrari/Prestari si Achizitii, SAFT, Obligatii de plata la bugetul de stat, Impozit pe profit, TVA, Achizitii intracomunitare)
Propune și implementează proceduri și standarde de calitate privind serviciile de alimentatie publica (servire și producție). Urmareste indeplinirea acestora; verifica si reactualizeaza standardele existente;
Urmareste si analizeaza rezultatele activitatii de alimentatie publica din sucursale si propune masuri, ofera consultanta si ajutor in vederea imbunatatirii serviciilor de alimentatie publica
Coordonează activitățile de lanț în domeniul alimentatiei publice, promovează și susține participări la competiții de profil, susține performanța individuală și de echipă;
Identifica si avizeaza materii prime, ustensile si echipamente in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor din departamentul de alimentatie publica
Elaboreaza si monitorizeaza specificatiile tehnice de calitate pentru produsele de alimentatie publica; Urmărește respectarea reglementărilor legale din domeniul alimentației publice în departamentele companiei;
Coordoneaza si urmareste modul de implementare și respectarea cerințelor aferente sistemului de management al calității și siguranței alimentelor, respectiv HACCP, privind analiza riscurilor în punctele critice de control;
Auditează conformitatea aplicării standardelor de calitate implementate în cadrul departamentului de alimentatie publica;
Intocmeste corect si la timp documentele specific auditului: plan audit, lista de verificare, procese verbale ale sedintelor de deschidere, respectiv inchidere, a auditului, raportului de audit si comunica rezultatele auditului departamentelor vizate sau direct interesate de masurile sesizate
Urmareste implementarea planurilor de masuri intocmite in urma auditurilor si raporteaza neconformitatile;
Propune și implementează proceduri și standarde de calitate privind serviciile F&B (servire și producție). Urmareste indeplinirea acestora; verifica si reactualizeaza standardele existente;
Urmareste si analizeaza rezultatele activitatii de F&B din sucursale si propune masuri, ofera consultanta si ajutor in vederea imbunatatirii serviciilor de Food&Beverage
Coordonează activitățile de lanț în domeniul F&B, promovează și susține participări la competiții de profil, susține performanța individuală și de echipă;
Identifica si avizeaza materii prime, ustensile si echipamente in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor din departamentul de Food&Beverage
Elaboreaza si monitorizeaza specificatiile tehnice de calitate pentru produsele Food&Beverage; Urmărește respectarea reglementările legale din domeniul alimentației publice în departamentele Food&Beverage ale companiei;
Coordoneaza si urmareste modul de implementare și respectarea cerințelor aferente sistemului de management al calității și siguranței alimentelor, respectiv HACCP, privind analiza riscurilor în punctele critice de control;
Auditează conformitatea aplicării standardelor de calitate implementate în cadrul departamentului Food&Beverage;
Intocmeste corect si la timp documentele specific auditului: plan audit, lista de verificare, procese verbale ale sedintelor de deschidere, respectiv inchidere, a auditului, raportului de audit si comunica rezultatele auditului departamentelor vizate sau direct interesate de masurile sesizate
Urmareste implementarea planurilor de masuri intocmite in urma auditurilor si raporteaza neconformitatile;
Contactează clienţii existenţi şi potenţiali şi negociază cu aceştia (în limitele stabilite de şeful direct) servicii de cazare, organizarea unor evenimente şi / sau colaborare pe termen lung prin semnarea unor contracte spot, de lanţ sau locale
Rezervă spaţiile respective pentru desfăşurarea acţiunilor contractate şi comunică departamentelor implicate toate informaţiile necesare despre evenimente.
Ofertează (răspunde la solicitările de oferte din partea clienţilor şi contactează potenţiali clienţi) toate serviciile hotelului (cazare, masă, săli de conferinţe) într-o manieră profesionistă, oferind toate informaţiile necesare, inclusiv tarifele percepute
Gestionează şi actualizează în permanenţă baza de date de clienţi (profile în Opera, alte informaţii legate de contracte, servicii, istoric), conform procedurilor specifice departamentului vânzări
Asigură corespondenţa (scrisă, e-mail) şi menţine permanent legătura (telefonic şi personal) între departamentul de vânzări şi clienţi (corporate, agenţii, individuali)
Culege informaţii din piaţă privind concurenţa (servicii, tarife)
Coordoneaza si supervizeaza activitatea de constructii, reparatii si intretinere din punct de vedere al instalatiilor electrice din Hotelurile Continental Hotels;
Supervizeaza activitatea de executie (pe santier) a instalatiilor electrice;
Analizeaza documentatiile tehnice de proiectare din punct de vedere al instalatiilor electrice;
Participa la negocierile precontractuale cu furnizorii de echipamente in domeniul instalatiilor electrice;
Urmareste activitatea colaboratorilor contractati;
Verifica existenta autorizatiilor si a avizelor necesare executarii lucrarilor;
Se asigura ca reglementarile legale sunt respectate in utilizarea materialelor, folosirea tehnologiilor;
Aplica si respecta metodologiile si alte reglementari adoptate la nivel de lant;
Coordoneaza evaluarea tehnica a instalatiilor electrice in hotelurile lantului;
Coordoneaza evaluarea tehnica (auditul) a instalatiilor electrice si a personalului tehnic si de mentenanta in hotelurile lantului Continental si face propuneri de modernizare a instalatiilor existente;
Participa la planificarea lucrarilor de mentenanta preventiva/corectiva a instalatiilor la nivel de lant si supervizeaza executia acestora;
Sesiseaza neregulile din proiect, din executiile lucrarilor si face propuneri de imbunatatire, inclusiv de modernizare a instalatiilor;
Participa la planificarea lucrarilor de mentenanta;
Avizeaza comenzile de aparatura;
Realizeaza cereri de oferte pentru necesarul de material, contribuie la intocmirea comenzilor;
Analizeaza rapoartele finale intocmite la finalul lucrarilor si participa la receptia lucrarilor