Bucureşti Sectorul 3, Str. AGATHA BÂRSESCU, Nr. 15B, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (7)Active ( 0 )Arhivă ( 7 )
ASISTENT MANEGER/ LOGISTICA/ CONTABILITATE
Strada Agatha Bârsescu, București
expirat: 01.05.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
contabil junior
Strada Agatha Bârsescu, București
expirat: 01.05.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Operatiuni zilnice in registrul de casa – colectarea documentelor aferente platilor/incasarilor; pregatirea jurnalului de casa
Administrarea si organizarea documentelor contabile – indosarierea facturilor de vaznari/cumparari, pregatirea deconturilor, colectarea si indosarierea extraselor de cont
Reconcilieri – trimiterea si colectarea cererilor de reconciliere de la clienti si furnizori, verificarea soldurilor si confirmarea sau corectarea acestora;
Operatiuni bancare – deplasarea la banci pentru retrageri sau depuneri de numerar; depunerea instrumentelor de plata; intocmirea borderourilor aferente
Operatiuni vamale - mentinerea contactului cu brokerii vamali pentru operațiunile de import și export; pregătirea documentelor solicitate; urmărirea stadiului operatiunilor de import/export; colectarea și indosarierea declarațiilor de import/export
Inventar – inventarierea lunara a stocurilor de la punctele de lucru din tara
Depunerea documentelor relevante la autoritățile fiscale sau alte autoritati
Mentinerea relatiei cu Trezoreria (colectare documente, declarații etc)
Activitati de birou administrative (preluare apeluri telefonice, corespondenta, receptie oaspeti)
Diverse raportari (mediu, BNR, statistica, ANAF, etc)
Operatiuni zilnice in registrul de casa – colectarea documentelor aferente platilor/incasarilor; pregatirea jurnalului de casa
Administrarea si organizarea documentelor contabile – indosarierea facturilor de vaznari/cumparari, pregatirea deconturilor, colectarea si indosarierea extraselor de cont
Reconcilieri – trimiterea si colectarea cererilor de reconciliere de la clienti si furnizori, verificarea soldurilor si confirmarea sau corectarea acestora;
Operatiuni bancare – deplasarea la banci pentru retrageri sau depuneri de numerar; depunerea instrumentelor de plata; intocmirea borderourilor aferente
Operatiuni vamale - mentinerea contactului cu brokerii vamali pentru operațiunile de import și export; pregătirea documentelor solicitate; urmărirea stadiului operatiunilor de import/export; colectarea și indosarierea declarațiilor de import/export
Inventar – inventarierea lunara a stocurilor de la punctele de lucru din tara
Depunerea documentelor relevante la autoritățile fiscale sau alte autoritati
Mentinerea relatiei cu Trezoreria (colectare documente, declarații etc)
Activitati de birou administrative (preluare apeluri telefonice, corespondenta, receptie oaspeti)
Diverse raportari (mediu, BNR, statistica, ANAF, etc)
Operatiuni zilnice in registrul de casa – colectarea documentelor aferente platilor/incasarilor; pregatirea jurnalului de casa
Administrarea si organizarea documentelor contabile – indosarierea facturilor de vaznari/cumparari, pregatirea deconturilor, colectarea si indosarierea extraselor de cont
Reconcilieri – trimiterea si colectarea cererilor de reconciliere de la clienti si furnizori, verificarea soldurilor si confirmarea sau corectarea acestora;
Operatiuni bancare – deplasarea la banci pentru retrageri sau depuneri de numerar; depunerea instrumentelor de plata; intocmirea borderourilor aferente
Operatiuni vamale - mentinerea contactului cu brokerii vamali pentru operațiunile de import și export; pregătirea documentelor solicitate; urmărirea stadiului operatiunilor de import/export; colectarea și indosarierea declarațiilor de import/export
Inventar – inventarierea lunara a stocurilor de la punctele de lucru din tara
Depunerea documentelor relevante la autoritățile fiscale sau alte autoritati
Mentinerea relatiei cu Trezoreria (colectare documente, declarații etc)
Activitati de birou administrative (preluare apeluri telefonice, corespondenta, receptie oaspeti)
Diverse raportari (mediu, BNR, statistica, ANAF, etc)