Municipiul Cluj-Napoca, Str. CERNĂUŢI, Nr. 17-21, Bloc H, Apartament 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (7)Active ( 0 )Arhivă ( 7 )
Economist contabil
Cluj-Napoca
expirat: 22.03.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;