Bucureşti Sectorul 6, Str. DRUMUL BELSUGULUI, Nr. 51B
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (12)Active ( 0 )Arhivă ( 12 )
Tehnician IT
Int. Drumul Belșugului, București
expirat: 30.06.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Asigurarea primului nivel de suport tehnic pentru clientii problemelor care apar la nivel software pentru PC-uri, si depanarea problemelor hardware minore ale echipamentelor clientilor
Experienta (minim 2 an) in domeniul de IT Support sau IT Helpdesk, intr-un mediu de lucru procedurizat, bazat pe ticketing
Nivel mediu de cunostinte despre retele, echipamente, protocoale si servicii de retea
Cunostinte medii sau avansate de instalare, configurare si troubleshooting sisteme de operare Windows
Cunostinte avansate de instalare, configurare si troubleshooting pentru suita MS Office
Cunostinte hardware (troubleshooting si functionalitate) pentru calculatoare si imprimante
Asigurarea primului nivel de suport tehnic pentru clientii problemelor care apar la nivel software pentru PC-uri, si depanarea problemelor hardware minore ale echipamentelor clientilor
Experienta (minim 1 an) in domeniul de IT Support sau IT Helpdesk, intr-un mediu de lucru procedurizat, bazat pe ticketing
Nivel mediu de cunostinte despre retele, echipamente, protocoale si servicii de retea
Cunostinte medii sau avansate de instalare, configurare si troubleshooting sisteme de operare Windows
Cunostinte avansate de instalare, configurare si troubleshooting pentru suita MS Office
Cunostinte hardware (troubleshooting si functionalitate) pentru calculatoare si imprimante
Asigurarea primului nivel de suport tehnic pentru clientii problemelor care apar la nivel software pentru PC-uri, si depanarea problemelor hardware minore ale echipamentelor clientilor
Experienta (minim 1 an) in domeniul de IT Support sau IT Helpdesk, intr-un mediu de lucru procedurizat, bazat pe ticketing
Nivel mediu de cunostinte despre retele, echipamente, protocoale si servicii de retea
Cunostinte medii sau avansate de instalare, configurare si troubleshooting sisteme de operare Windows
Cunostinte avansate de instalare, configurare si troubleshooting pentru suita MS Office
Cunostinte hardware (troubleshooting si functionalitate) pentru calculatoare si imprimante