Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (18)Active ( 0 )Arhivă ( 18 )
Asistent Manager
Cluj-Napoca
expirat: 12.07.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
CONSULTANT IN MANAGEMENT DE PROIECT
Brașov
expirat: 28.06.2024
Middle (2-5 ani)
800 - 1000 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
CONSULTANT IN MANAGEMENT DE PROIECT
Cluj-Napoca
expirat: 28.06.2024
Middle (2-5 ani)
800 - 1000 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Asistent Manager
Cluj-Napoca
expirat: 08.03.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer rezident
Târgoviște
expirat: 04.10.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Administrarea generală a serviciilor de supervizare pentru contractele de lucrări alocate, incluzând următoarele atribuții/responsabilități:
Administrează și derulează activitățile specifice descrise de clauzele contractului de lucrări, în limitele delegării de autoritate emise de Liderul de Echipa/Liderul Adjunct de Echipă (responsabil ATSL);
Coordonează în mod direct echipa de supervizare desemnată pentru supervizarea contractului de lucrări (diriginți de șantier, inginer/i cantități), colaborează cu inginerii de proces, inginerii proiectanți, coordonatorul SSM, expertul revendicări;
Urmărirea realizării lucrărilor din punct de vedere tehnic, pe tot parcursul execuției acestora, și admiterea la plata numai a lucrărilor corespunzătoare din punct de vedere cantitativ și calitativ;
Asigură aplicarea procedurilor din Manualul de proceduri pentru supervizare la nivelul echipei de supervizare subordonate lui;
Participă și conduce întâlnirile săptămânale și lunare cu Antreprenorul, și organizează orice alte întâlniri de management dacă vor fi necesare, pregătește minutele ședințelor și asigură transmiterea lor către participanți;
Elaborează rapoarte privind progresul lucrărilor și contribuie la realizarea rapoartelor solicitate prin Contractul de servicii;
Verifică Situațiile de Lucrări și documentele suport transmise de Antreprenor, în conformitate cu prevederile contractului;
Îndeplinește, împreună cu echipa de supervizare din subordine, sarcinile care se referă la măsurarea lucrărilor și certificarea la plată către Antreprenor;
Întocmirea Certificatelor (intermediare și final) de plată;
Analizează și înștiințează Antreprenorul despre eventualele neconformități și stabilește măsurile pentru remedierea acestora;
Analizează Programul de Execuție înaintat de Antreprenor și îl propune Liderului de Echipă/ Liderului Adjunct de Echipă (responsabil ATSL) spre aprobare/respingere;
Monitorizează și raportează progresul efectiv al contractului supervizat, în cadrul rapoartelor săptămânale, lunare sau atunci când solicită Beneficiarul;
Emite instrucțiuni către Antreprenor pentru prezentarea de propuneri de accelerare a ritmului de execuție a lucrărilor în situațiile când acesta este prea lent sau sub nivelul planificat/solicitat contractual;
Verifică Procedurile/Metodele de execuție ale Antreprenorului și respectarea acestora în timpul execuției;
Verifică și avizează (aprobă/aprobă cu comentarii/respinge) formularele de aprobare a materialelor/echipamentelor pentru punere în opera pe șantier;
Participă la verificarea și testarea lucrărilor împreună cu echipa de supervizare din subordine;
Verifică respectarea normelor de sănătate și securitate în muncă și de protecție a mediului pe perioada execuției contractului și impune, dacă este cazul, măsuri de respectare a acestora;
Primește de la Antreprenor informări privind terminarea lucrărilor și verifică și confirmă dacă Lucrările respectă prevederile contractuale pentru a fi recepționate;
Verifică documentațiile post-execuție și cele aparținând Cărții Construcției întocmite de Antreprenor, confirmând aprobarea sau respingerea lor, și completarea cu alte documente necesare recepției lucrărilor întocmite de Supervizor sau Beneficiar;
Organizează inspectarea lucrărilor în timpul Perioadei de Garanție și notificarea Antreprenorului în cazul apariției unor defecțiuni;
Participă la recepția finală;
Alte responsabilități și atribuții în conformitate cu Manualul de Proceduri pentru Supervizare întocmit de Prestator
Elaborează raportul privind respectarea parametrilor garantați, asumați de Antreprenor prin contract
Îndeplinește si alte atribuții în scopul realizării activităților contractului si conformității cu documentația de atribuire publicată