Bucureşti Sectorul 1, Str. Grigore Alexandrescu, Nr. 9
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (137)Active ( 0 )Arhivă ( 137 )
Internship Asistent Relatii cu Investitorii
expirat: 21.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Proiectare III
expirat: 16.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Productie si Trading III (energie)
expirat: 16.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Management de Proiect III (energie)
expirat: 16.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Fuziuni si Achizitii III
expirat: 16.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Analiza de Piata si Fonduri Europene II
expirat: 16.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Internship CEO Office Suport
expirat: 15.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert BRFM III Reporting Financiar
expirat: 14.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert BRFM II Reporting Financiar
expirat: 14.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Internship Program Management
expirat: 14.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier Juridic III
expirat: 06.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Trezorerie si Raportare ESG III
expirat: 02.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Documente Clasificate III
expirat: 02.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Analiza de Piata si Fonduri Europene II
expirat: 17.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Fuziuni si Achizitii III
expirat: 17.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Management de Proiect III (energie)
expirat: 17.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Productie si Trading III (energie)
expirat: 17.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Proiectare III
expirat: 17.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Productie Trading I
expirat: 18.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Suport CEO II
expirat: 11.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert Managementul Riscurilor III
București
expirat: 09.06.2024
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
participa la elaborarea/actualizarea si implementarea documentatiei de management al riscului (politica, procedura, fisa de proces etc.);
participa la implementarea unitara a sistemului integrat de management al riscului in cadrul Grupului Electrica;
colecteaza, centralizeaza si analizeaza datele privind implementarea sistemului de management al riscului (riscuri identificate, masuri de control stabilite si rezultatele implementarii acestora), in vederea intocmirii raportarilor periodice/ad-hoc catre Comitetul pentru Supravegherea Riscurilor, Directorul Financiar, Directorul General ELSA si CA ELSA;
monitorizeaza pe baza Registrului Riscurilor, riscurile si masurile aferente acestora, prin stabilirea termenelor de raspuns si a modalitatilor de monitorizare (completare machete, interviuri, raportari periodice, ad-hoc etc);
ofera consultanta . privind implementarea sistemului de management al riscului;
participa la initiativele, proiectele si raportarile cu privire la managementul riscului care se inregistreaza la nivel de grup;
participa, atat la elaborarea materialelor necesare instruirii interne a angajatilor ELSA/Filiale in domeniul managementului riscului, cat si la desfasurarea efectiva a procesului de instruire interna;
evalueaza si monitorizeaza principalele categorii de riscuri si asigura implementarea celor mai bune tehnici de evaluare
evalueaza riscul de piata si riscul de credit la care societatea este expusa
realizeaza teste de stress pentru principalele categorii de riscuri la care societatea este expusa
urmareste derularea contractelor ce asigura sursele de finantare ale Societatii, elaboreaza si inainteaza propuneri pentru finatarea activitatii in conditii cat mai avantajoase, gestioneaza contractele de imprumut incheiate cu filialele si asigura sursele de finantare in functie de solicitarile primite de la filiale;
contribuie la elaborarea și actualizarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionarii activitatii de trezorerie;
deruleaza relatiile bancare pentru ELSA, incluzand: deschidere/inchidere conturi, specimene de semnaturi, limite de autorizare, documentatii, produse bancare necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii;
actualizeaza politica de semnaturi in banci in functie de modificarile ce intervin la nivelul ELSA;
analizeaza zilnic disponibilitatile ELSA, in vederea efectuarii platilor programate si deruleaza activitatea de plati a ELSA, asigurand plata la termenele scadente, respectarea tuturor detaliilor de plata inclusiv conturile bancare si evitarea penalitatilor si majorarilor de intarziere, pentru obligatiile inregistrate;
efectueaza schimburi valutare in vederea efectuarii platilor valutare;
urmareste inregistrarea in SAP a extraselor bancare precum si reconcilierea periodica a conturilor, solicita si analizeaza cotatiile oferite de banci si face propuneri pentru plasamente (depozite si alte plasamente financiare), in conditii de eficienta;
participa la inventarierea anuala a patrimoniului si colaboreaza cu Departamentele Financiare din Filiale in ceea ce priveste procesarea creditelor de tragere aferente imprumuturilor intragrup, colectarea informatiilor privind fluxurile efective de numerar si fluxul de numerar prognozat etc.;
contribuie la previzionarea fluxurilor de numerar la nivel ELSA si colectarea informatiilor privind fluxurile de numerar efective si prognozate pe termen scurt, mediu si lung, formuland propuneri de utilizare a excedentelor sau acoperire a deficitelor pe diferite maturitati, inclusiv finantarile intra-grup;
identifica riscuri neacoperite impreuna cu potentialele solutii sau produse din piata care ar putea sa le acopere la nivel de ELSA;
deruleaza procesul de stabilire a limitelor de expunere pe contrapartide bancare, analiza bonitatii;
participa la negocierea facilitatilor de credit ce asigura sursele de finantare ale Societatii, elaboreaza si inainteaza propuneri pentru finatarea activitatii in conditii cat mai avantajoase
urmareste derularea contractelor ce asigura sursele de finantare ale Societatii, elaboreaza si inainteaza propuneri pentru finatarea activitatii in conditii cat mai avantajoase, gestioneaza contractele de imprumut incheiate cu filialele si asigura sursele de finantare in functie de solicitarile primite de la filiale;
contribuie la elaborarea și actualizarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionarii activitatii de trezorerie;
deruleaza relatiile bancare pentru ELSA, incluzand: deschidere/inchidere conturi, specimene de semnaturi, limite de autorizare, documentatii, produse bancare necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii;
actualizeaza politica de semnaturi in banci in functie de modificarile ce intervin la nivelul ELSA;
analizeaza zilnic disponibilitatile ELSA, in vederea efectuarii platilor programate si deruleaza activitatea de plati a ELSA, asigurand plata la termenele scadente, respectarea tuturor detaliilor de plata inclusiv conturile bancare si evitarea penalitatilor si majorarilor de intarziere, pentru obligatiile inregistrate;
efectueaza schimburi valutare in vederea efectuarii platilor valutare;
urmareste inregistrarea in SAP a extraselor bancare precum si reconcilierea periodica a conturilor, solicita si analizeaza cotatiile oferite de banci si face propuneri pentru plasamente (depozite si alte plasamente financiare), in conditii de eficienta;
participa la inventarierea anuala a patrimoniului si colaboreaza cu Departamentele Financiare din Filiale in ceea ce priveste procesarea creditelor de tragere aferente imprumuturilor intragrup, colectarea informatiilor privind fluxurile efective de numerar si fluxul de numerar prognozat etc.;
contribuie la previzionarea fluxurilor de numerar la nivel ELSA si colectarea informatiilor privind fluxurile de numerar efective si prognozate pe termen scurt, mediu si lung, formuland propuneri de utilizare a excedentelor sau acoperire a deficitelor pe diferite maturitati, inclusiv finantarile intra-grup;
identifica riscuri neacoperite impreuna cu potentialele solutii sau produse din piata care ar putea sa le acopere la nivel de ELSA;
deruleaza procesul de stabilire a limitelor de expunere pe contrapartide bancare, analiza bonitatii;
participa la negocierea facilitatilor de credit ce asigura sursele de finantare ale Societatii, elaboreaza si inainteaza propuneri pentru finatarea activitatii in conditii cat mai avantajoase
participa la negocierea facilitatilor de credit ce asigura sursele de finantare ale Societatii, elaboreaza si inainteaza propuneri pentru finatarea activitatii in conditii cat mai avantajoase;
gestioneaza contractele de imprumut la nivel de Grup si pregateste diferite raportari in legatura cu acestea;
pregateste notele de aprobare a facilitatilor de credit, care vor fi prezentate CA si/sau AGA;
deruleaza relatiile bancare pentru ELSA, incluzand colectarea si procesarea informatiilor solicitate de institutiile bancare in procesul de analiza;
contribuie la elaborarea și actualizarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării activitatii de trezorerie;
colecteza informatiile necesare si intocmeste situatia de Cash flow previzionat si realizat, la nivel centralizat;
asigura interactiunea si comunicarea cu filialele operationale ale Grupului;
responsabil de managementul eficient al trezoreriei la nivel de Grup;
identifica riscuri neacoperite împreună cu potențialele soluții sau produse din piață care ar putea să le acopere (schemele de hedging financiar) la nivel de ELSA
asigurarea bunei funcționări a capacităților de producție gestionate;
exploatarea în condiții de siguranță a instalațiilor aflate în gestiune/gestiune nemijlocită a capacităților de producție, în scopul realizării producției de energie electrică programate;
asigurarea funcţionării sigure şi economice a instalațiilor din parcurile fotovoltaice;
administrarea zilnică a activităților de producție energie;
monitorizarea aspectelor legale potențiale de incidente de mediu, respectiv tratarea lor conform procedurilor în vigoare;
elaborarea planificărilor de achiziții pentru activitatea de exploatarea capacităților de producție gestionate;
iniţierea achiziţiilor resurselor necesare exploatării capacităților de producție gestionate
urmareste derularea contractelor ce asigura sursele de finantare ale Societatii, elaboreaza si inainteaza propuneri pentru finatarea activitatii in conditii cat mai avantajoase si gestioneaza contractele de imprumut incheiate cu filialele si asigura sursele de finantare in functie de solicitarile primite de la filiale;
contribuie la elaborarea și actualizarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării activitatii de trezorerie;
deruleaza relatiile bancare pentru ELSA, incluzand: deschidere/inchidere conturi, specimene de semnaturi, limite de autorizare, documentatii, produse bancare necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii;
actualizeaza politica de semnaturi in banci in functie de modificarile ce intervin la nivelul ELSA;
analizeaza zilnic disponibilitatile ELSA, in vederea efectuarii platilor programate si deruleaza activitatea de plati a ELSA, asigurand plata la termenele scadente, respectarea tuturor detaliilor de plata inclusiv conturile bancare si evitarea penalitatilor si majorarilor de intarziere, pentru obligatiile inregistrate;
efectueaza schimburi valutare in vederea efectuarii platilor valutare;
urmareste inregistrarea in SAP a extraselor bancare precum si reconcilierea periodica a conturilor, solicita si analizeaza cotatiile oferite de banci si face propuneri pentru plasamente (depozite, titluri de stat si alte plasamente financiare), in conditii de eficienta;
participa la inventarierea anuala a patrimoniului si colaboreaza cu Departamentele Financiare din Filiale in ceea ce priveste procesarea creditelor de tragere aferente imprumuturilor intragrup, colectarea informatiilor privind fluxurile efective de numerar si fluxul de numerar prognozat etc.;
contribuie la previzionarea fluxurilor de numerar la nivel ELSA si colectarea informatiilor privind fluxurile de numerar efective si prognozate pe termen scurt, mediu si lung, formuland propuneri de utilizare a excedentelor sau acoperire a deficitelor pe diferite maturitati, inclusiv finantarile intra-grup;
identifica riscuri neacoperite împreună cu potențialele soluții sau produse din piață care ar putea să le acopere la nivel de ELSA;
deruleaza procesul de stabilire a limitelor de expunere pe contrapartide bancare, analiza bonitatii;
Participă, actualizează și urmărește aplicarea, la nivelul companiei, a strategiei și a procedurilor interne privind centrele de cost/raportare lunara manageriala;
Efectuarea rapoartelor/analizelor financiare periodice in vederea evaluarii performanetei financiare a filialelor Electrica non-DEER;
Identificarea tendintelor si furnizarea de rapoarte si recomandari relevante pentru luarea deciziilor strategice in implementarea unor masuri/procese/controale, cu rolul de a preveni sau trata riscurile cu impact potential asupra rezultatelor financiare
Propune măsuri de optimizare a costurilor și monitorizează implementarea acestora;
Realizează analize solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Colectează informațiile din zona operațională și monitorizează alocarea costurilor pe linii de business, conform informațiilor primite;
Definește și implementează noi metode de alocare a veniturilor și cheltuielilor conform nevoilor actuale de business;
Coordoneaza activitatea de raport administratori trimestrial/anual
Suport in elaborarea si gestionarea bugetelor filialelor non-DEER, asigurand respectarea obiectivelor financiare;
Revizuirea bugetelor transmise de filiale si furnizarea de asistenta in crearea de proiectii financiare precise si realiste pentru sprijinirea planificarii strategice;
Participa la alte rapoarte lunare/prezentari catre investitori/CA
Indeplinirea altor atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Seful de Trib/Directorul de Squad/Directorul Financiar sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
Participă, actualizează și urmărește aplicarea, la nivelul companiei, a strategiei și a procedurilor interne privind centrele de cost/raportare lunara manageriala;
Efectuarea rapoartelor/analizelor financiare periodice in vederea evaluarii performanetei financiare a filialelor Electrica non-DEER;
Identificarea tendintelor si furnizarea de rapoarte si recomandari relevante pentru luarea deciziilor strategice in implementarea unor masuri/procese/controale, cu rolul de a preveni sau trata riscurile cu impact potential asupra rezultatelor financiare
Propune măsuri de optimizare a costurilor și monitorizează implementarea acestora;
Realizează analize solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Colectează informațiile din zona operațională și monitorizează alocarea costurilor pe linii de business, conform informațiilor primite;
Definește și implementează noi metode de alocare a veniturilor și cheltuielilor conform nevoilor actuale de business;
Coordoneaza activitatea de raport administratori trimestrial/anual
Suport in elaborarea si gestionarea bugetelor filialelor non-DEER, asigurand respectarea obiectivelor financiare;
Revizuirea bugetelor transmise de filiale si furnizarea de asistenta in crearea de proiectii financiare precise si realiste pentru sprijinirea planificarii strategice;
Participa la alte rapoarte lunare/prezentari catre investitori/CA
Indeplinirea altor atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Seful de Trib/Directorul de Squad/Directorul Financiar sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
participa la negocierea facilitatilor de credit ce asigura sursele de finantare ale Societatii, elaboreaza si inainteaza propuneri pentru finatarea activitatii in conditii cat mai avantajoase;
gestioneaza contractele de imprumut la nivel de Grup si pregateste diferite raportari in legatura cu acestea;
pregateste notele de aprobare a facilitatilor de credit, care vor fi prezentate CA si/sau AGA;
deruleaza relatiile bancare pentru ELSA, incluzand colectarea si procesarea informatiilor solicitate de institutiile bancare in procesul de analiza;
contribuie la elaborarea și actualizarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării activitatii de trezorerie;
colecteza informatiile necesare si intocmeste situatia de Cash flow previzionat si realizat, la nivel centralizat;
asigura interactiunea si comunicarea cu filialele operationale ale Grupului;
responsabil de managementul eficient al trezoreriei la nivel de Grup;
identifica riscuri neacoperite împreună cu potențialele soluții sau produse din piață care ar putea să le acopere (schemele de hedging financiar) la nivel de ELSA
preluarea activităților de contabilitate & taxe pentru filialele de productie ale grupului Electrica;
raportări lunare /trimestriale /anuale catre ANAF pentru filialele de productie din cadrul grupului Electrica;
gestionarea activitățiilor financiar-contabile, venite din modificările legislative din punct de vedere fiscal (SAF-T, RO e-Factura)
participa la intocmirea raportarilor financiare periodice la nivelul Electrica SA si la nivelul filialelor de productie, in conformitate cu OMFP si OMFP;
participa la intocmirea raportarilor de natura financiar-contabila ale Electrica SA cat si a filialelor, altele decat situatiile financiare, solicitate de catre diverse autoritati (ANAF, CCR, ANRE etc.) si asigura uniformizarea raportarilor de natura financiar-contabila ale filialelor si verificarea acestora;
formuleaza, actualizeaza si implementeaza ori de cate ori este necesar politicile si procedurile interne aplicabile la nivel de Grup in domeniul sau de activitate;
asigura implementarea politicilor financiar-contabile la nivelul Grupului;
participa la realizarea tuturor activitatilor specifice functiunii financiar-contabile la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
colaboreaza la realizarea auditului anual al situatiilor financiare si a altor misiuni inrudite;
monitorizeaza constatarile si asigura punerea in aplicare a recomandărilor auditorului extern;
participa la activitatea departamentului asigurand respectarea legislatiei in vigoare incidente, precum si a reglementarilor interne aplicabile;
indeplineste alte atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Directorul de Departament
Consultant Management Senior Contabilitate si Taxe
București
expirat: 04.11.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
participa la intocmirea raportarilor financiare periodice la nivelul Electrica SA si la nivelul Grupului (consolidat): situatii financiare individuale si consolidate (trimestriale, semestriale si anuale, dupa caz), in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
participa la intocmirea raportarilor de natura financiar-contabila ale Electrica SA cat si a filialelor, altele decat situatiile financiare, solicitate de catre diverse autoritati (ANAF, CCR, ANRE etc.) si asigura uniformizarea raportarilor de natura financiar-contabila ale filialelor si verificarea acestora;
participa la intocmirea altor raportari financiar-contabile periodice la nivel de Grup;
formuleaza, actualizeaza si implementeaza ori de cate ori este necesar politicile si procedurile interne aplicabile la nivel de Grup in domeniul sau de activitate;
asigura implementarea politicilor financiar-contabile la nivelul Grupului;
participa la realizarea tuturor activitatilor specifice functiunii financiar-contabile la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
colaboreaza la realizarea auditului anual al situatiilor financiare si a altor misiuni inrudite;
monitorizeaza constatarile si asigura punerea in aplicare a recomandărilor auditorului extern;
asigura implementarea celor mai bune practici in domeniul sau de activitate, prin reflectarea acestora in politicile si procedurile aplicabile domeniului de activitate;
participa la activitatea departamentului asigurand respectarea legislatiei in vigoare incidente, precum si a reglementarilor interne aplicabile;
analiza monitorizare investiții în filiale;
gestionarea activitățiilor financiar-contabile, venite din modificările legislative din punct de vedere fiscal (SAF-T, RO e-Factura)
indeplineste alte atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Directorul de Departament, Directorul Financiar, Directorul General sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
participa la negocierea facilitatilor de credit ce asigura sursele de finantare ale Societatii, elaboreaza si inainteaza propuneri pentru finatarea activitatii in conditii cat mai avantajoase;
gestioneaza contractele de imprumut la nivel de Grup si pregateste diferite raportari in legatura cu acestea;
pregateste notele de aprobare a facilitatilor de credit, care vor fi prezentate CA si/sau AGA;
deruleaza relatiile bancare pentru ELSA, incluzand colectarea si procesarea informatiilor solicitate de institutiile bancare in procesul de analiza;
contribuie la elaborarea și actualizarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării activitatii de trezorerie;
colecteza informatiile necesare si intocmeste situatia de Cash flow previzionat si realizat, la nivel centralizat;
asigura interactiunea si comunicarea cu filialele operationale ale Grupului;
responsabil de managementul eficient al trezoreriei la nivel de Grup;
identifica riscuri neacoperite împreună cu potențialele soluții sau produse din piață care ar putea să le acopere (schemele de hedging financiar) la nivel de ELSA
Participarea la inventarierea patrimoniului conform reglementărilor legale în vigoare;
Participarea la reevaluarea patrimoniului conform reglementarilor legale și a standardelor internaționale de evaluare, în vigoare;
Înregistrarea în evidenţele de publicitate imobiliară a imobilelor pentru care au fost obţinute certificate de atestare a dreptului de proprietate;
Asigură arhivarea, păstrarea şi difuzarea tuturor metodologiilor şi procedurilor elaborate precum şi legislaţiei privind achiziţia de bunuri şi servicii necesare desfăşurării activităţii entității organizatorice;
Verifică prin sondaj modul de administrare al bunurilor aflate în patrimoniul societăţii şi sesizează conducerea asupra aspectelor de administrare necorespunzatoare;
Furnizează compartimentelor de specialitate, atunci când acestea o cer, date, titluri juridice, planuri, necesare autorizaţiilor de funcţionare ale societăţii; prezintă documente sau dă relaţii, la cererea organelor de control ale societăţii sau celor abilitate în acest sens;
Întocmeşte raportările, situaţiile şi materialele solicitate de către conducerea societăţii ce privesc domeniul de patrimoniu
Consultant Management Sr. Fuziuni si Achizitii-M&A
București
expirat: 07.09.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Definirea și/sau actualizarea periodică a strategiei de Achiziții și Fuziuni, pentru capacități de producție energie electrică, în linie cu strategia Grupului;
Identificarea oportunităților de achiziții și fuziuni atât în România cât și în alte țări, pentru Grupul Electrica, în linie cu strategia aprobată a Grupului, precum și analiza acestor oportunități, prin pregătirea de sinteze, analize financiare, planuri de dezvoltare etc.;
Gestionarea desfășurării procesului privind fuziunile și achizițiile (process management);
Derularea tuturor diligențelor și acțiunilor necesare achizițiilor și/sau fuziunilor aprobate, în vederea realizării acestora;
Acordă suport și consultanță de specialitate în procesul de elaborare a documentațiilor pentru achiziții capacități de producție, la nivel de Grup, precum și servicii specifice de consultanță externă;
Consultant Sr. Analiza Afaceri si Fonduri Europene
București
expirat: 24.08.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consultant Management Senior M&A
București
expirat: 16.08.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Asistent Director
București
expirat: 14.06.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Răspunde de modul în care aduce la îndeplinire la termenele stabilite toate atribuţiile din fişa postului şi orice alte sarcini date de şeful ierarhic pentru îndeplinirea acestor atribuţii;
Răspunde de modul de însuşire a legislaţiei în vigoare şi aplicarea acesteia în domeniul propriu de activitate;
Răspunde de însuşirea, cunoaşterea şi respectarea prevederilor legale şi a normelor interne ce reglementează protecţia informaţiilor clasificate;
Informează managerul de securitate asupra vulnerabilităţilor, riscurilor şi ameninţărilor la adresa informaţiilor clasificate secret de serviciu;
Respectă Codul de etică și conduită profesională în activitatea pe care o desfășoară
participa la intocmirea raportarilor financiare periodice la nivelul Electrica SA si la nivelul Grupului (consolidat): situatii financiare individuale si consolidate (trimestriale, semestriale si anuale, dupa caz), in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
participa la intocmirea raportarilor de natura financiar-contabila ale Electrica SA cat si a filialelor, altele decat situatiile financiare, solicitate de catre diverse autoritati (ANAF, CCR, ANRE etc.) si asigura uniformizarea raportarilor de natura financiar-contabila ale filialelor si verificarea acestora;
participa la intocmirea altor raportari financiar-contabile periodice la nivel de Grup;
formuleaza, actualizeaza si implementeaza ori de cate ori este necesar politicile si procedurile interne aplicabile la nivel de Grup in domeniul sau de activitate;
asigura implementarea politicilor financiar-contabile la nivelul Grupului;
participa la realizarea tuturor activitatilor specifice functiunii financiar-contabile la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
colaboreaza la realizarea auditului anual al situatiilor financiare si a altor misiuni inrudite;
monitorizeaza constatarile si asigura punerea in aplicare a recomandărilor auditorului extern;
asigura implementarea celor mai bune practici in domeniul sau de activitate, prin reflectarea acestora in politicile si procedurile aplicabile domeniului de activitate;
participa la activitatea departamentului asigurand respectarea legislatiei in vigoare incidente, precum si a reglementarilor interne aplicabile;
indeplineste alte atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Directorul Financiar, Directorul General sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
ofera suport si consultanta de specialitate in definirea directiilor strategice ale societatii, precum si definirea rolului filialelor in lantul de valoare al Grupului, in baza analizelor informatiilor colectate din piata si din interiorul Grupului;
ofera suport si consultanta de specialitate pentru propunerea de masuri si actiuni care sa imbunatateasca pozitionarea strategica a companiei;
ofera suport si consultanta de specialitate pentru definirea, impreuna cu conducerea ELSA, a tintelor strategice ale companiei, precum si pentru elaborarea/actualizarea periodica a strategiei;
ofera suport si consultanta de specialitate pentru elaborarea/actualizarea periodica a liniilor directoare de implementare a strategiei pentru companiile operationale;
elaboreaza analize si rapoarte pentru managementul companiei, referitoare la tendintele internationale si europene privind politicile de reglementare, mediu, concurenta etc. (factori care pot influenta tendintele in industrie);
ofera suport in elaborarea de analize si rapoarte cu privire la mediul macroeconomic si identifica tendintele care pot afecta industria (analiza PESTEL), tendintele majore in industrie, respectiv riscurile externe care ar putea afecta activitatea companiei;
ofera suport in elaborarea de analize si rapoarte cu privire la pozitia si performanta financiara si nefinanciara (benchmark) a principalilor competitori in industrie;
urmareste derularea contractelor ce asigura sursele de finantare ale Societatii, elaboreaza si inainteaza propuneri pentru finatarea activitatii in conditii cat mai avantajoase si gestioneaza contractele de imprumut incheiate cu filialele si asigura sursele de finantare in functie de solicitarile primite de la filiale;
contribuie la elaborarea și actualizarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării activitatii de trezorerie;
deruleaza relatiile bancare pentru ELSA, incluzand: deschidere/inchidere conturi, specimene de semnaturi, limite de autorizare, documentatii, produse bancare necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii;
actualizeaza politica de semnaturi in banci in functie de modificarile ce intervin la nivelul ELSA;
analizeaza zilnic disponibilitatile ELSA, in vederea efectuarii platilor programate si deruleaza activitatea de plati a ELSA, asigurand plata la termenele scadente, respectarea tuturor detaliilor de plata inclusiv conturile bancare si evitarea penalitatilor si majorarilor de intarziere, pentru obligatiile inregistrate;
efectueaza schimburi valutare in vederea efectuarii platilor valutare;
urmareste inregistrarea in SAP a extraselor bancare precum si reconcilierea periodica a conturilor, solicita si analizeaza cotatiile oferite de banci si face propuneri pentru plasamente (depozite, titluri de stat si alte plasamente financiare), in conditii de eficienta;
participa la inventarierea anuala a patrimoniului si colaboreaza cu Departamentele Financiare din Filiale in ceea ce priveste procesarea creditelor de tragere aferente imprumuturilor intragrup, colectarea informatiilor privind fluxurile efective de numerar si fluxul de numerar prognozat etc.;
contribuie la previzionarea fluxurilor de numerar la nivel ELSA si colectarea informatiilor privind fluxurile de numerar efective si prognozate la nivel de Grup, pe termen scurt, mediu si lung, formuland propuneri de utilizare a excedentelor sau acoperire a deficitelor pe diferite maturitati, inclusiv finantarile intra-grup;
identifica riscuri neacoperite împreună cu potențialele soluții sau produse din piață care ar putea să le acopere (schemele de hedging financiar) la nivel de ELSA;
deruleaza procesul de stabilire a limitelor de expunere pe contrapartide bancare, analiza bonitatii;
contribuie la gestionarea politelor de asigurare la nivel de ELSA si deruleaza procesul de plata a dividendelor
ofera suport si consultanta de specialitate in definirea directiilor strategice ale societatii, precum si definirea rolului filialelor in lantul de valoare al Grupului, in baza analizelor informatiilor colectate din piata si din interiorul Grupului;
ofera suport si consultanta de specialitate pentru propunerea de masuri si actiuni care sa imbunatateasca pozitionarea strategica a companiei;
ofera suport si consultanta de specialitate pentru definirea, impreuna cu conducerea ELSA, a tintelor strategice ale companiei, precum si pentru elaborarea/actualizarea periodica a strategiei;
ofera suport si consultanta de specialitate pentru elaborarea/actualizarea periodica a liniilor directoare de implementare a strategiei pentru companiile operationale;
elaboreaza analize si rapoarte pentru managementul companiei, referitoare la tendintele internationale si europene privind politicile de reglementare, mediu, concurenta etc. (factori care pot influenta tendintele in industrie);
ofera suport in elaborarea de analize si rapoarte cu privire la mediul macroeconomic si identifica tendintele care pot afecta industria (analiza PESTEL), tendintele majore in industrie, respectiv riscurile externe care ar putea afecta activitatea companiei;
ofera suport in elaborarea de analize si rapoarte cu privire la pozitia si performanta financiara si nefinanciara (benchmark) a principalilor competitori in industrie;
Răspunde de modul în care aduce la îndeplinire la termenele stabilite toate atribuţiile din fişa postului şi orice alte sarcini date de şeful ierarhic pentru îndeplinirea acestor atribuţii;
Răspunde de modul de însuşire a legislaţiei în vigoare şi aplicarea acesteia în domeniul propriu de activitate;
Răspunde de însuşirea, cunoaşterea şi respectarea prevederilor legale şi a normelor interne ce reglementează protecţia informaţiilor clasificate;
Informează managerul de securitate asupra vulnerabilităţilor, riscurilor şi ameninţărilor la adresa informaţiilor clasificate secret de serviciu;
Respectă Codul de etică și conduită profesională în activitatea pe care o desfășoară
Gestionează și răspunde de planificarea resurselor umane în scopul de a asigura societății, la momentul oportun, cu personalul necesar în structura adecvată pe profesii, meserii, niveluri de pregătire, grupe de vârstă și de a stabili programe pentru acoperirea acestor cerințe cu personal;
Participă la elaborarea Strategiei ELSA și răspunde de elaborarea Politicilor de dezvoltare a resurselor umane existente și de recrutare de noi angajați;
Participă la elaborarea și fundamentarea propunerilor privind bugetul de cheltuieli cu personalul și a numărului de personal pentru ELSA;
Participă la analiza bugetului de cheltuieli cu personalul și întocmirea raportărilor periodice cu privire la realizarea acestuia și măsurile corespunzătoare pentru situații de decalaj;
Asigură implementarea proiectelor alocate în domeniul resurselor umane și de transformare organizațională, conform strategiei definite, precum și suport de specialitate pentru proiectele strategice ale organizației;
Asigură elaborarea/revizuirea Politicii de remunerare pentru directorii executivi și administratori;
Elaborează Raportul anual de remunerare a directorilor executivi și administratorilor ELSA;
Elaborează conceptul de Plan de succesiune și asigură suport în implementarea acestuia, respectiv identifică pozițiile cheie din organizație împreună cu coordonatorii . și prezintă propuneri de dezvoltare a unui plan de succesiune pentru acestea;
Participa la dezvoltarea și monitorizarea implementării sistemului de management al performanței (SMP), astfel:
documentează propuneri privind îmbunătățirea și dezvoltarea arhitecturii Sistemului de Management al Performanței:
Monitorizează implementarea măsurilor adoptate cu privire la SMP;
Asigură alinierea organizațională și operaționalizarea SMP;
Planifică și participă la realizarea activităților relevante de managementul performanței, precum setarea obiectivelor individuale de performanță, elaborarea planurilor individuale de dezvoltare, evaluarea performanței, gestionarea promovărilor și sancționărilor în cadrul societății;
Elaborează/revizuiește Planul de formare profesionala anual, în funcție de necesitățile de instruire ale societății și de evoluția cerințelor și a recomandărilor în urma procesului de evaluare a personalului;
Elaborează planuri individuale de dezvoltare a angajaților pentru asigurarea condițiilor de dezvoltare a carierei profesionale;
Elaborează și actualizează instrucţiunile şi procedurile în domeniul dezvoltării angajaților şi urmărește respectarea acestora;
Participă în cadrul activităților privind dezvoltarea şi consolidarea culturii organizaţionale, inclusiv dezvoltarea și modernizarea canalelor de comunicare internă;
Colaborează la elaborarea, documentarea și monitorizarea implementării programelor de schimbare culturală în cadrul organizației
Gestionează și răspunde de planificarea resurselor umane în scopul de a asigura societății, la momentul oportun, cu personalul necesar în structura adecvată pe profesii, meserii, niveluri de pregătire, grupe de vârstă și de a stabili programe pentru acoperirea acestor cerințe cu personal;
Participă la elaborarea Strategiei ELSA și răspunde de elaborarea Politicilor de dezvoltare a resurselor umane existente și de recrutare de noi angajați;
Participă la elaborarea și fundamentarea propunerilor privind bugetul de cheltuieli cu personalul și a numărului de personal pentru ELSA;
Participă la analiza bugetului de cheltuieli cu personalul și întocmirea raportărilor periodice cu privire la realizarea acestuia și măsurile corespunzătoare pentru situații de decalaj;
Asigură implementarea proiectelor alocate în domeniul resurselor umane și de transformare organizațională, conform strategiei definite, precum și suport de specialitate pentru proiectele strategice ale organizației;
Asigură elaborarea/revizuirea Politicii de remunerare pentru directorii executivi și administratori;
Elaborează Raportul anual de remunerare a directorilor executivi și administratorilor ELSA;
Elaborează conceptul de Plan de succesiune și asigură suport în implementarea acestuia, respectiv identifică pozițiile cheie din organizație împreună cu coordonatorii . și prezintă propuneri de dezvoltare a unui plan de succesiune pentru acestea;
Participa la dezvoltarea și monitorizarea implementării sistemului de management al performanței (SMP), astfel:
documentează propuneri privind îmbunătățirea și dezvoltarea arhitecturii Sistemului de Management al Performanței:
Monitorizează implementarea măsurilor adoptate cu privire la SMP;
Asigură alinierea organizațională și operaționalizarea SMP;
Planifică și participă la realizarea activităților relevante de managementul performanței, precum setarea obiectivelor individuale de performanță, elaborarea planurilor individuale de dezvoltare, evaluarea performanței, gestionarea promovărilor și sancționărilor în cadrul societății;
Elaborează/revizuiește Planul de formare profesionala anual, în funcție de necesitățile de instruire ale societății și de evoluția cerințelor și a recomandărilor în urma procesului de evaluare a personalului;
Elaborează planuri individuale de dezvoltare a angajaților pentru asigurarea condițiilor de dezvoltare a carierei profesionale;
Elaborează și actualizează instrucţiunile şi procedurile în domeniul dezvoltării angajaților şi urmărește respectarea acestora;
Participă în cadrul activităților privind dezvoltarea şi consolidarea culturii organizaţionale, inclusiv dezvoltarea și modernizarea canalelor de comunicare internă;
Colaborează la elaborarea, documentarea și monitorizarea implementării programelor de schimbare culturală în cadrul organizației
Gestionează și răspunde de planificarea resurselor umane în scopul de a asigura societății, la momentul oportun, cu personalul necesar în structura adecvată pe profesii, meserii, niveluri de pregătire, grupe de vârstă și de a stabili programe pentru acoperirea acestor cerințe cu personal;
Participă la elaborarea Strategiei ELSA și răspunde de elaborarea Politicilor de dezvoltare a resurselor umane existente și de recrutare de noi angajați;
Participă la elaborarea și fundamentarea propunerilor privind bugetul de cheltuieli cu personalul și a numărului de personal pentru ELSA;
Participă la analiza bugetului de cheltuieli cu personalul și întocmirea raportărilor periodice cu privire la realizarea acestuia și măsurile corespunzătoare pentru situații de decalaj;
Asigură implementarea proiectelor alocate în domeniul resurselor umane și de transformare organizațională, conform strategiei definite, precum și suport de specialitate pentru proiectele strategice ale organizației;
Asigură elaborarea/revizuirea Politicii de remunerare pentru directorii executivi și administratori;
Elaborează Raportul anual de remunerare a directorilor executivi și administratorilor ELSA;
Elaborează conceptul de Plan de succesiune și asigură suport în implementarea acestuia, respectiv identifică pozițiile cheie din organizație împreună cu coordonatorii . și prezintă propuneri de dezvoltare a unui plan de succesiune pentru acestea;
Participa la dezvoltarea și monitorizarea implementării sistemului de management al performanței (SMP), astfel:
documentează propuneri privind îmbunătățirea și dezvoltarea arhitecturii Sistemului de Management al Performanței:
Monitorizează implementarea măsurilor adoptate cu privire la SMP;
Asigură alinierea organizațională și operaționalizarea SMP;
Planifică și participă la realizarea activităților relevante de managementul performanței, precum setarea obiectivelor individuale de performanță, elaborarea planurilor individuale de dezvoltare, evaluarea performanței, gestionarea promovărilor și sancționărilor în cadrul societății;
Elaborează/revizuiește Planul de formare profesionala anual, în funcție de necesitățile de instruire ale societății și de evoluția cerințelor și a recomandărilor în urma procesului de evaluare a personalului;
Elaborează planuri individuale de dezvoltare a angajaților pentru asigurarea condițiilor de dezvoltare a carierei profesionale;
Elaborează și actualizează instrucţiunile şi procedurile în domeniul dezvoltării angajaților şi urmărește respectarea acestora;
Participă în cadrul activităților privind dezvoltarea şi consolidarea culturii organizaţionale, inclusiv dezvoltarea și modernizarea canalelor de comunicare internă;
Colaborează la elaborarea, documentarea și monitorizarea implementării programelor de schimbare culturală în cadrul organizației
intocmeste raportările financiare periodice la nivelul Electrica SA (societatea-mama) și situatiile financiare semestriale si anuale individuale in conformitate cu OMFP;
ajuta la întocmirea raportărilor financiare periodice la nivelul Grupului (consolidat): situații financiare (trimestriale și anuale, după caz), în conformitate cu IFRS/OMFP;
îndeplinește alte atribuții/responsabilități/activități alocate de către Directorul Financiar, Directorul General sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societății în domeniul propriu de activitate;
verificari lunare pe partea de contabilitate si coordoneaza inchiderea de luna/inchiderile trimestriale si cea de final de an;
coordoneaza raportarile contabile si fiscale si ajuta la realizarea tuturor activităților specifice funcțiunii financiar-contabile si fiscale la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
coordonare activitatilor contabile si financiare ale filialelor de productie energie electrica ( cele cu contabilitate externalizata);
coordoneaza procesul de inventariere anuala;
actualizeaza procedurile interne legate de procesul financiar-contabil si manualul de proceduri contabile ori de cate ori este nevoie;
coordoneaza relatiile cu consultantii fiscali, servicii actuariale, autoritatile fiscale etc
Participarea la inventarierea patrimoniului conform reglementărilor legale în vigoare;
Participarea la reevaluarea patrimoniului conform reglementarilor legale și a standardelor internaționale de evaluare, în vigoare;
Înregistrarea în evidenţele de publicitate imobiliară a imobilelor pentru care au fost obţinute certificate de atestare a dreptului de proprietate;
Asigură arhivarea, păstrarea şi difuzarea tuturor metodologiilor şi procedurilor elaborate precum şi legislaţiei privind achiziţia de bunuri şi servicii necesare desfăşurării activităţii entității organizatorice;
Verifică prin sondaj modul de administrare al bunurilor aflate în patrimoniul societăţii şi sesizează conducerea asupra aspectelor de administrare necorespunzatoare;
Furnizează compartimentelor de specialitate, atunci când acestea o cer, date, titluri juridice, planuri, necesare autorizaţiilor de funcţionare ale societăţii; prezintă documente sau dă relaţii, la cererea organelor de control ale societăţii sau celor abilitate în acest sens;
Întocmeşte raportările, situaţiile şi materialele solicitate de către conducerea societăţii ce privesc domeniul de patrimoniu
Participarea la inventarierea patrimoniului conform reglementărilor legale în vigoare;
Participarea la reevaluarea patrimoniului conform reglementarilor legale și a standardelor internaționale de evaluare, în vigoare;
Înregistrarea în evidenţele de publicitate imobiliară a imobilelor pentru care au fost obţinute certificate de atestare a dreptului de proprietate;
Încheierea contractelor, actelor adiţionale şi a protocoalelor de predare-primire a bunurilor achiziţionate, închiriate, concesionate sau preluate sub orice altă formă juridică;
Elaborarea documentelor necesare pentru obţinerea certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, pentru achiziţionarea/vânzarea de imobile (terenuri cu sau fără construcţii sau spaţii construite) şi pentru scoaterea din funcţiune şi casarea mijloacelor fixe amortizate, neamortizate integral şi casarea obiectelor de inventar şi a imobilizărilor necorporale deţinute;
Încheierea contractelor, actelor adiţionale şi a protocoalelor de predare-primire a bunurilor achiziţionate, închiriate, concesionate sau preluate sub orice altă formă juridicăparticiparea în comitete consultative de management, comisii stabilite intern, proiecte etc. ale ELSA , atunci când este necesar;
îndeplinirea altor sarcini primite de la Directorul General al societăţii sau rezultate din hotărârile CA/AGA ale societăţii, cu privire la activitatea desfașurată;
gestionarea riscurilor la nivelul structurii se va face prin participarea activa la toate actiunile pe care le presupune Sistemul demanagement al riscurilor si Procesul de management al riscurilor
coordonarea revizuirii/actualizării Codului de Guvernanță Corporativă;
colaborarea în proiecte, precum: revizuirea Actului Constitutiv al companiei (inclusiv pe aspecte de guvernanță corporativă care au impact asupra filialelor ELSA), Actelor constitutive ale filialelor ELSA;
coordonarea elaborării și revizuirii Regulamentelor de Organizare și Funcționare a CA/comitetelor;
elaborarea, în colaborare cu Squad Relații cu Investitorii, a Declarației „Aplici sau Explici”, în vederea realizării publicității acesteia, în conformitate cu cerințele BVB;
colaborarea cu Squad Relații cu Investitorii în ceea ce priveste implementarea în cadrul companiei a cerințelor pieței de capital locale și a celor mai bune practici de guvernanță corporativă;
coordonarea actualizării Statutelor filialelor ELSA, în conformitate cu strategia generală ELSA și cu strategia de guvernanță corporativă, în colaborare cu Squad Juridic;
elaborarea și actualizarea unui model și a unor principii coerente și unitare de guvernanță corporativă, conform celor mai bune practici, cu scopul reprezentării intereselor ELSA ca și acționar al filialelor sale, conform strategiei ELSA;
elaborarea și implementarea unor machete de întocmire/raportare unitară la nivel de Grup cu privire la subiecte de competența AGA filialelor și de Guvernanță Corporativă, cu scopul facilitării analizei necesare pentru propunerile de luare a deciziilor de către forurile competente (CA/AGA ELSA și AGA filiale);
gestionarea Politicii de Delegare a Autoritatii în cadrul ELSA și a Standardului Delegarea Autorității în ELSA (DoA), respectiv prin actualizarea și implementarea acestora, prin centralizarea oricărei propuneri de modificare și prin consultarea tuturor părților implicate înainte de formularea actualizărilor
Participă, actualizează și urmărește aplicarea, la nivelul companiei, a strategiei și a procedurilor interne privind centrele de cost/raportare lunara manageriala;
Propune măsuri de optimizare a costurilor și monitorizează implementarea acestora;
Realizează analize solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Colectează informațiile din zona operațională și monitorizează alocarea costurilor pe linii de business, conform informațiilor primite;
Definește și implementează noi metode de alocare a veniturilor și cheltuielilor conform nevoilor actuale de business;
Monitorizează alocarea costurilor și veniturilor pe linii de business și pe centre de cost/centre de profit și efectuează analizele solicitate de management, Consiliul de Administrație/Grup;
Coordonează activitatea angajaților din cadrul squad-ului, stabilind sarcini și responsabilități;
Coordoneaza activitatea de raport administratori trimestrial/annual
Elaborare BVC anual
Participa la alte rapoarte lunare/prezentari catre investitori/CA
participa la intocmirea raportarilor financiare periodice la nivelul Electrica SA si la nivelul Grupului (consolidat): situatii financiare individuale si consolidate (trimestriale, semestriale si anuale, dupa caz), in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
participa la intocmirea raportarilor de natura financiar-contabila ale Electrica SA cat si a filialelor, altele decat situatiile financiare, solicitate de catre diverse autoritati (ANAF, CCR, ANRE etc.) si asigura uniformizarea raportarilor de natura financiar-contabila ale filialelor si verificarea acestora;
participa la intocmirea altor raportari financiar-contabile periodice la nivel de Grup;
formuleaza, actualizeaza si implementeaza ori de cate ori este necesar politicile si procedurile interne aplicabile la nivel de Grup in domeniul sau de activitate;
asigura implementarea politicilor financiar-contabile la nivelul Grupului;
participa la realizarea tuturor activitatilor specifice functiunii financiar-contabile la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
colaboreaza la realizarea auditului anual al situatiilor financiare si a altor misiuni inrudite;
monitorizeaza constatarile si asigura punerea in aplicare a recomandărilor auditorului extern;
asigura implementarea celor mai bune practici in domeniul sau de activitate, prin reflectarea acestora in politicile si procedurile aplicabile domeniului de activitate;
participa la activitatea departamentului asigurand respectarea legislatiei in vigoare incidente, precum si a reglementarilor interne aplicabile;
indeplineste alte atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Directorul Financiar, Directorul General sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
participa la intocmirea raportarilor financiare periodice la nivelul Electrica SA si la nivelul Grupului (consolidat): situatii financiare individuale si consolidate (trimestriale, semestriale si anuale, dupa caz), in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
participa la intocmirea raportarilor de natura financiar-contabila ale Electrica SA cat si a filialelor, altele decat situatiile financiare, solicitate de catre diverse autoritati (ANAF, CCR, ANRE etc.) si asigura uniformizarea raportarilor de natura financiar-contabila ale filialelor si verificarea acestora;
participa la intocmirea altor raportari financiar-contabile periodice la nivel de Grup;
formuleaza, actualizeaza si implementeaza ori de cate ori este necesar politicile si procedurile interne aplicabile la nivel de Grup in domeniul sau de activitate;
asigura implementarea politicilor financiar-contabile la nivelul Grupului;
participa la realizarea tuturor activitatilor specifice functiunii financiar-contabile la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
colaboreaza la realizarea auditului anual al situatiilor financiare si a altor misiuni inrudite;
monitorizeaza constatarile si asigura punerea in aplicare a recomandărilor auditorului extern;
asigura implementarea celor mai bune practici in domeniul sau de activitate, prin reflectarea acestora in politicile si procedurile aplicabile domeniului de activitate;
participa la activitatea departamentului asigurand respectarea legislatiei in vigoare incidente, precum si a reglementarilor interne aplicabile;
indeplineste alte atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Directorul Financiar, Directorul General sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
Gestionează și răspunde de planificarea resurselor umane în scopul de a asigura societății, la momentul oportun, cu personalul necesar în structura adecvată pe profesii, meserii, niveluri de pregătire, grupe de vârstă și de a stabili programe pentru acoperirea acestor cerințe cu personal;
Participă la elaborarea Strategiei ELSA și răspunde de elaborarea Politicilor de dezvoltare a resurselor umane existente și de recrutare de noi angajați;
Participă la elaborarea și fundamentarea propunerilor privind bugetul de cheltuieli cu personalul și a numărului de personal pentru ELSA;
Participă la analiza bugetului de cheltuieli cu personalul și întocmirea raportărilor periodice cu privire la realizarea acestuia și măsurile corespunzătoare pentru situații de decalaj;
Asigură implementarea proiectelor alocate în domeniul resurselor umane și de transformare organizațională, conform strategiei definite, precum și suport de specialitate pentru proiectele strategice ale organizației;
Asigură elaborarea/revizuirea Politicii de remunerare pentru directorii executivi și administratori;
Elaborează Raportul anual de remunerare a directorilor executivi și administratorilor ELSA;
Elaborează conceptul de Plan de succesiune și asigură suport în implementarea acestuia, respectiv identifică pozițiile cheie din organizație împreună cu coordonatorii . și prezintă propuneri de dezvoltare a unui plan de succesiune pentru acestea;
Participa la dezvoltarea și monitorizarea implementării sistemului de management al performanței (SMP), astfel:
documentează propuneri privind îmbunătățirea și dezvoltarea arhitecturii Sistemului de Management al Performanței:
Monitorizează implementarea măsurilor adoptate cu privire la SMP;
Asigură alinierea organizațională și operaționalizarea SMP;
Planifică și participă la realizarea activităților relevante de managementul performanței, precum setarea obiectivelor individuale de performanță, elaborarea planurilor individuale de dezvoltare, evaluarea performanței, gestionarea promovărilor și sancționărilor în cadrul societății;
Elaborează/revizuiește Planul de formare profesionala anual, în funcție de necesitățile de instruire ale societății și de evoluția cerințelor și a recomandărilor în urma procesului de evaluare a personalului;
Elaborează planuri individuale de dezvoltare a angajaților pentru asigurarea condițiilor de dezvoltare a carierei profesionale;
Elaborează și actualizează instrucţiunile şi procedurile în domeniul dezvoltării angajaților şi urmărește respectarea acestora;
Participă în cadrul activităților privind dezvoltarea şi consolidarea culturii organizaţionale, inclusiv dezvoltarea și modernizarea canalelor de comunicare internă;
Colaborează la elaborarea, documentarea și monitorizarea implementării programelor de schimbare culturală în cadrul organizației
preia necesitățile de informare la nivelul Directorului General, solicită informațiile necesare și întreprinde ceea ce este necesar (deplăsari, întâlniri etc.) pentru a identifica informația relevantă și a elabora documentele necesare, în vederea luării deciziilor în condiții de incertitudine cât mai scăzută;
supervizează proiectele date în responsabilitate și acordă consultanță și suport de specialitate, la nivel de Grup, echipelor/unităților de implementare a proiectelor primite în monitorizare, asigurându-se că toți parametrii proiectului sunt realizați cu marje de eroare rezonabile;
sprijn oferit Directorului General în comunicarea și menținerea relației cu principalii deținători de interese, inclusiv cu reprezentanți ai mass-media;
prezintă rapoarte periodice, cu privire la stadiul de realizare a obiectivelor proiectelor primite în monitorizare;
asigură suportul în elaborarea măsurilor și propunerea acțiunilor necesare în vederea îmbunătățirii activităților în domeniul propriu de activitate;
Realizeaza politici si norme interne, mecanisme de control intern si proceduri de administrare a riscurilor de spalare a banilor si de finantare a terorismului;
Actioneaza ca persoana desemnata si raspunde de relatia si raportarile, impuse de legislatie, catre Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor;
Contribuie la definirea de masuri aplicabile in materie de cunoastere a clientelei;
Implementeaza masuri aplicabile in materie de raportare, pastrare a evidentelor si a tuturor documentelor conform cerintelor legale si de furnizare prompta a datelor la solicitarea autoritatilor competente;
Stabileste si implementeaza masuri de control intern, evaluare si gestionare a riscurilor, managementul de conformitate si comunicare in privinta spalarii banilor si evaluarilor de tip cunoastere a clientele;
Realizeaza instruirea si evaluarea periodica a angajatilor;
Realizeaza si valideaza tipurile de evaluari KYC (Cunoasterea clientele) conform prevederilor legale si conform reglementarilor interne si cerintelor de business ale societatii
Participă, actualizează și urmărește aplicarea, la nivelul companiei, a strategiei și a procedurilor interne privind centrele de cost/raportare lunara manageriala;
Propune măsuri de optimizare a costurilor și monitorizează implementarea acestora;
Realizează analize solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Colectează informațiile din zona operațională și monitorizează alocarea costurilor pe linii de business, conform informațiilor primite;
Definește și implementează noi metode de alocare a veniturilor și cheltuielilor conform nevoilor actuale de business;
Monitorizează alocarea costurilor și veniturilor pe linii de business și pe centre de cost/centre de profit și efectuează analizele solicitate de management, Consiliul de Administrație/Grup;
Coordonează activitatea angajaților din cadrul squad-ului, stabilind sarcini și responsabilități;
Coordoneaza activitatea de raport administratori trimestrial/annual
Elaborare BVC anual
Participa la alte rapoarte lunare/prezentari catre investitori/CA
participa la intocmirea raportarilor financiare periodice la nivelul Electrica SA si la nivelul Grupului (consolidat): situatii financiare individuale si consolidate (trimestriale, semestriale si anuale, dupa caz), in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
participa la intocmirea raportarilor de natura financiar-contabila ale Electrica SA cat si a filialelor, altele decat situatiile financiare, solicitate de catre diverse autoritati (ANAF, CCR, ANRE etc.) si asigura uniformizarea raportarilor de natura financiar-contabila ale filialelor si verificarea acestora;
participa la intocmirea altor raportari financiar-contabile periodice la nivel de Grup;
formuleaza, actualizeaza si implementeaza ori de cate ori este necesar politicile si procedurile interne aplicabile la nivel de Grup in domeniul sau de activitate;
asigura implementarea politicilor financiar-contabile la nivelul Grupului;
participa la realizarea tuturor activitatilor specifice functiunii financiar-contabile la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
colaboreaza la realizarea auditului anual al situatiilor financiare si a altor misiuni inrudite;
monitorizeaza constatarile si asigura punerea in aplicare a recomandărilor auditorului extern;
asigura implementarea celor mai bune practici in domeniul sau de activitate, prin reflectarea acestora in politicile si procedurile aplicabile domeniului de activitate;
participa la activitatea departamentului asigurand respectarea legislatiei in vigoare incidente, precum si a reglementarilor interne aplicabile;
indeplineste alte atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Directorul Financiar, Directorul General sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
contribuie la elaborarea procedurilor specifice de audit intern;
contribuie la dezvoltarea programelor de audit și a testelor, pe parcursul misiunilor de audit, în urma reclamaţiilor şi/sau inopinat, în baza planului de audit intern aprobat;
evaluează şi clasifică riscurile activităţilor din societate în vederea întocmirii planului de audit intern;
auditează modul în care sunt respectate strategia, politicile, planurile, metodologiile, reglementările legale şi procedurile interne în concordanţă cu legislația în vigoare, cu licenţele, autorizaţiile şi alte reglementări de specialitate în cadrul societății;
auditează sistemul de control intern managerial a Electrica .;
contribuie la procesul de elaborare şi implementare a Programului de asigurare şi îmbunătăţire a calităţii activităţii de audit intern;
urmărește implementarea recomandărilor misiunilor de audit efectuate de către Squad Audit Intern, centralizarea raportărilor de audit intern și raportarea către Directorul Squadului de Audit Intern;
efectueaza investigaţiile preliminare ale aspectelor sesizate în avertizările de integitate, elaborând rapoarte cu concluziile referitoare la toate aspectele vizate în avertizări, pe care le transmite Directorului Squadului de Audit Intern
Răspunde de modul în care aduce la îndeplinire la termenele stabilite toate atribuţiile din fişa postului şi orice alte sarcini date de şeful ierarhic pentru îndeplinirea acestor atribuţii;
Răspunde de modul de însuşire a legislaţiei în vigoare şi aplicarea acesteia în domeniul propriu de activitate;
Răspunde de însuşirea, cunoaşterea şi respectarea prevederilor legale şi a normelor interne ce reglementează protecţia informaţiilor clasificate;
Informează managerul de securitate asupra vulnerabilităţilor, riscurilor şi ameninţărilor la adresa informaţiilor clasificate secret de serviciu;
Respectă Codul de etică și conduită profesională în activitatea pe care o desfășoară
Monitorizează tendințele majore din ariile de activitate și semnalează ierarhic elementele din industria energiei electrice, ce pot avea impact asupra strategiei grupului;
Realizează periodic activități de analiză a pieţei și întocmirea de rapoarte cu privire la poziția și performanţa financiară și nefinanciară (benchmark) a principalilor competitori în industrie, si mişcările strategice ale acestora;
Acordă suport metodologic pentru elaborarea/actualizarea strategiilor direcțiilor/ariilor de business și alinierea cu strategia Grupului.
Răspunde de modul în care aduce la îndeplinire la termenele stabilite toate atribuţiile din fişa postului şi orice alte sarcini date de şeful ierarhic pentru îndeplinirea acestor atribuţii;
Răspunde de modul de însuşire a legislaţiei în vigoare şi aplicarea acesteia în domeniul propriu de activitate;
Răspunde de însuşirea, cunoaşterea şi respectarea prevederilor legale şi a normelor interne ce reglementează protecţia informaţiilor clasificate;
Informează managerul de securitate asupra vulnerabilităţilor, riscurilor şi ameninţărilor la adresa informaţiilor clasificate secret de serviciu;
Respectă Codul de etică și conduită profesională în activitatea pe care o desfășoară
participa la intocmirea raportarilor financiare periodice la nivelul Electrica SA si la nivelul Grupului (consolidat): situatii financiare individuale si consolidate (trimestriale, semestriale si anuale, dupa caz), in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
participa la intocmirea raportarilor de natura financiar-contabila ale Electrica SA cat si a filialelor, altele decat situatiile financiare, solicitate de catre diverse autoritati (ANAF, CCR, ANRE etc.) si asigura uniformizarea raportarilor de natura financiar-contabila ale filialelor si verificarea acestora;
participa la intocmirea altor raportari financiar-contabile periodice la nivel de Grup;
formuleaza, actualizeaza si implementeaza ori de cate ori este necesar politicile si procedurile interne aplicabile la nivel de Grup in domeniul sau de activitate;
asigura implementarea politicilor financiar-contabile la nivelul Grupului;
participa la realizarea tuturor activitatilor specifice functiunii financiar-contabile la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
colaboreaza la realizarea auditului anual al situatiilor financiare si a altor misiuni inrudite;
monitorizeaza constatarile si asigura punerea in aplicare a recomandărilor auditorului extern;
asigura implementarea celor mai bune practici in domeniul sau de activitate, prin reflectarea acestora in politicile si procedurile aplicabile domeniului de activitate;
participa la activitatea departamentului asigurand respectarea legislatiei in vigoare incidente, precum si a reglementarilor interne aplicabile;
indeplineste alte atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Directorul Financiar, Directorul General sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
Participă, actualizează și urmărește aplicarea, la nivelul companiei, a strategiei și a procedurilor interne privind centrele de cost/raportare lunara manageriala;
Propune măsuri de optimizare a costurilor și monitorizează implementarea acestora;
Realizează analize solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
Colectează informațiile din zona operațională și monitorizează alocarea costurilor pe linii de business, conform informațiilor primite;
Definește și implementează noi metode de alocare a veniturilor și cheltuielilor conform nevoilor actuale de business;
Monitorizează alocarea costurilor și veniturilor pe linii de business și pe centre de cost/centre de profit și efectuează analizele solicitate de management, Consiliul de Administrație/Grup;
Coordonează activitatea angajaților din cadrul squad-ului, stabilind sarcini și responsabilități;
Coordoneaza activitatea intocmire a raportului administratorilor trimestrial/anual
Elaborare BVC anual
Participa la alte rapoarte lunare/prezentari catre investitori/CA
participa la elaborarea/actualizarea si implementarea documentatiei de management al riscului (politica, procedura, fisa de proces etc.);
participa la implementarea unitara a sistemului integrat de management al riscului in cadrul Grupului Electrica;
colecteaza, centralizeaza si analizeaza datele privind implementarea sistemului de management al riscului (riscuri identificate, masuri de control stabilite si rezultatele implementarii acestora), in vederea intocmirii raportarilor periodice/ad-hoc catre Comitetul pentru Supravegherea Riscurilor, Directorul General ELSA si CA ELSA;
analizeaza si dispune corecturi, atunci cand este cazul, asupra formularelor de identificare riscuri si a masurilor de control/tratare a riscurilor la nivelul ., in conformitate cu prevederile politicii si procedurii de management al riscului, in vigoare;
monitorizeaza pe baza Registrului Riscurilor, riscurile si masurile aferente acestora, prin stabilirea termenelor de raspuns si a modalitatilor de monitorizare (completare machete, interviuri, raportari periodice, ad-hoc etc);
ofera consultanta . privind implementarea sistemului de management al riscului;
participa la initiativele, proiectele si raportarile cu privire la managementul riscului care se inregistreaza la nivel de grup;
participa, atat la elaborarea materialelor necesare instruirii interne a angajatilor ELSA/Filiale in domeniul managementului riscului, cat si la desfasurarea efectiva a procesului de instruire interna;
evalueaza si monitorizeaza principalele categorii de riscuri si asigura implementarea celor mai bune tehnici de evaluare
participa la elaborarea/actualizarea si implementarea documentatiei de management al riscului (politica, procedura, fisa de proces etc.);
participa la implementarea unitara a sistemului integrat de management al riscului in cadrul Grupului Electrica;
colecteaza, centralizeaza si analizeaza datele privind implementarea sistemului de management al riscului (riscuri identificate, masuri de control stabilite si rezultatele implementarii acestora), in vederea intocmirii raportarilor periodice/ad-hoc catre Comitetul pentru Supravegherea Riscurilor, Directorul General ELSA si CA ELSA;
analizeaza si dispune corecturi, atunci cand este cazul, asupra formularelor de identificare riscuri si a masurilor de control/tratare a riscurilor la nivelul ., in conformitate cu prevederile politicii si procedurii de management al riscului, in vigoare;
monitorizeaza pe baza Registrului Riscurilor, riscurile si masurile aferente acestora, prin stabilirea termenelor de raspuns si a modalitatilor de monitorizare (completare machete, interviuri, raportari periodice, ad-hoc etc);
ofera consultanta . privind implementarea sistemului de management al riscului;
participa la initiativele, proiectele si raportarile cu privire la managementul riscului care se inregistreaza la nivel de grup;
participa, atat la elaborarea materialelor necesare instruirii interne a angajatilor ELSA/Filiale in domeniul managementului riscului, cat si la desfasurarea efectiva a procesului de instruire interna;
evalueaza si monitorizeaza principalele categorii de riscuri si asigura implementarea celor mai bune tehnici de evaluare
Participă la elaborarea Strategiei de personal ELSA și răspunde de elaborarea Politicilor de dezvoltare a resurselor umane existente și de recrutare de noi angajați, în baza analizei situației prezente și interpretarea previziunilor de dezvoltare, precum și în domeniul calculației drepturilor salariale si a beneficiilor acordate angajatilor; Urmărește aplicarea aspectelor relevante pentru aria proprie de administrare;
Participă la elaborarea și actualizarea organigramei societăţii în conformitate cu deciziile CA și asigură transpunerea acestora în documentele specifice de lucru; Coordonează elaborarea și actualizarea Regulamentului Intern si a ROF;
Coordonează fundamentarea si analiza bugetului de cheltuieli cu personalul;
Asigură implementarea proiectelor alocate în domeniul resurselor umane și de transformare organizațională, conform stategiei definite, precum și suport de specialitate pentru proiectele strategice ale organizației;
Coordonează elaborarea conceptului de Plan de succesiune, implementarea proceselor privind planificarea resurselor umane, dezvoltarea profesională si elaborarea Planului de formare profesionala si la implementarea acestora
Coordonează dezvoltarea și monitorizarea implementării programului de management al performanței; coordonează procesul de realizare a evaluării profesionale periodice a angajaților ELSA;
Coordonează și răspunde de elaborarea Raportului de remunerare anuală a directorilor executivi și administratorilor ELSA;
Coordonează elaborarea și actualizarea Standardelor de recrutare și selecție ale ELSA, prin descrierea proceselor și definirea procedurilor specifice;
Coordonează elaborarea și monitorizarea implementării programelor de schimbare culturală în cadrul organizației;
Coordonează și verifică activitatea de salarizare și administrare de personal, în conformitate cu legislația aplicabilă, regulamentele proprii de funcționare și bunele practici;
Pregăteşte şi participă la negocierea Contractului Colectiv de Muncă, elaborează propunerile de îmbunătăţire și actualizare a acestuia, în concordanţă cu dispoziţiile legale în materie;
Participă la ședințele Comisiei Mixte paritare Administraţie – Sindicat în vederea creării şi menţinerii condiţiilor pentru un dialog permanent cu partenerii de dialog social ;
Coordoneaza activitatea și răspunde de încheierea asigurărilor de răspundere profesională pentru membrii Consiliului de Administrație și pentru Directorii care au încheiat cu societatea Contracte de Mandat;
Coordonează activitățile privind dezvoltarea şi consolidarea culturii organizaţionale, inclusiv dezvoltarea și modernizarea canalelor de comunicare internă;
Gestionează și răspunde de planificarea resurselor umane în scopul de a asigura societății, la momentul oportun, cu personalul necesar în structura adecvată pe profesii, meserii, niveluri de pregătire, grupe de vârstă și de a stabili programe pentru acoperirea acestor cerințe cu personal;
Participă la elaborarea Strategiei ELSA și răspunde de elaborarea Politicilor de dezvoltare a resurselor umane existente și de recrutare de noi angajați;
Participă la elaborarea și fundamentarea propunerilor privind bugetul de cheltuieli cu personalul și a numărului de personal pentru ELSA;
Participă la analiza bugetului de cheltuieli cu personalul și întocmirea raportărilor periodice cu privire la realizarea acestuia și măsurile corespunzătoare pentru situații de decalaj;
Asigură implementarea proiectelor alocate în domeniul resurselor umane și de transformare organizațională, conform strategiei definite, precum și suport de specialitate pentru proiectele strategice ale organizației;
Asigură elaborarea/revizuirea Politicii de remunerare pentru directorii executivi și administratori;
Elaborează Raportul anual de remunerare a directorilor executivi și administratorilor ELSA;
Elaborează conceptul de Plan de succesiune și asigură suport în implementarea acestuia, respectiv identifică pozițiile cheie din organizație împreună cu coordonatorii . și prezintă propuneri de dezvoltare a unui plan de succesiune pentru acestea;
Participa la dezvoltarea și monitorizarea implementării sistemului de management al performanței (SMP), astfel:
documentează propuneri privind îmbunătățirea și dezvoltarea arhitecturii Sistemului de Management al Performanței:
Monitorizează implementarea măsurilor adoptate cu privire la SMP;
Asigură alinierea organizațională și operaționalizarea SMP;
Planifică și participă la realizarea activităților relevante de managementul performanței, precum setarea obiectivelor individuale de performanță, elaborarea planurilor individuale de dezvoltare, evaluarea performanței, gestionarea promovărilor și sancționărilor în cadrul societății;
Elaborează/revizuiește Planul de formare profesionala anual, în funcție de necesitățile de instruire ale societății și de evoluția cerințelor și a recomandărilor în urma procesului de evaluare a personalului;
Elaborează planuri individuale de dezvoltare a angajaților pentru asigurarea condițiilor de dezvoltare a carierei profesionale;
Elaborează și actualizează instrucţiunile şi procedurile în domeniul dezvoltării angajaților şi urmărește respectarea acestora;
Participă în cadrul activităților privind dezvoltarea şi consolidarea culturii organizaţionale, inclusiv dezvoltarea și modernizarea canalelor de comunicare internă;
Colaborează la elaborarea, documentarea și monitorizarea implementării programelor de schimbare culturală în cadrul organizației
Asigură elaborarea/revizuirea Politicii de beneficii pentru toate categoriile de personal, exclusiv directorii executivi; Participă la elaborarea și fundamentarea propunerilor privind bugetul de cheltuieli cu personalul;
Intocmeşte contractele individuale de muncă pentru angajările din ELSA, înregistrează în Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor în format electronic REVISAL și transmite datele aferente . din REVISAL către . București;
Întocmește si administrează dosarele de personal cu derularea tuturor activităților specifice și respectarea normelor interne și legale în vigoare;
Gestionează informațiile despre structura organizatorică a societații și despre funcțiile salariaților în aplicația SAP-HCM, asigurând atât alocarea funcțiilor în cadrul structurii organizatorice, precum și operarea tuturor modificărilor survenite;
Elaborează analize privind structura personalului pe categorii profesionale, niveluri de studii, încadrări, salarii, sporuri;
Certifică, întocmește și urmărește acordarea drepturilor personalului conform prevederilor Contractului Colectiv de Muncă şi ale legislaţiei în vigoare;
Redactează adeverinţe și extrase din REVISAL / documente aferente raporturilor de muncă derulate de salariaţi, necesare/solicitate de către aceştia;
Gestionează fișele de post primite de la conducătorii de . pentru salariații din cadrul societății;
Participă la elaborarea Strategiei ELSA și a Politicilor de dezvoltare a resurselor umane, în domeniul calculației drepturilor salariale si a beneficiilor acordate angajatilor;
Participă la elaborarea și actualizarea ROF-ului pentru ELSA;
Întocmește raportări statistice solicitate de către Institutul Naţional de Statistică şi Ministerul de resort şi orice alte rapoarte solicitate din aria proprie de activitate;
Asigură implementarea proiectelor alocate în domeniul resurselor umane și de transformare organizațională, conform strategiei definite, precum și suport de specialitate pentru proiectele strategice ale organizației;
Participă la elaborarea și fundamentarea propunerilor privind bugetul de cheltuieli cu personalul și a numărului de personal pentru ELSA;
Participă la analiza bugetului de cheltuieli cu personalul și întocmirea raportărilor periodice cu privire la realizarea acestuia și măsurile corespunzătoare pentru situații de decalaj;
participa la elaborarea/actualizarea si implementarea documentatiei de management al riscului (politica, procedura, fisa de proces etc.);
participa la implementarea unitara a sistemului integrat de management al riscului in cadrul Grupului Electrica;
colecteaza, centralizeaza si analizeaza datele privind implementarea sistemului de management al riscului (riscuri identificate, masuri de control stabilite si rezultatele implementarii acestora), in vederea intocmirii raportarilor periodice/ad-hoc catre Comitetul pentru Supravegherea Riscurilor, Directorul General ELSA si CA ELSA;
analizeaza si dispune corecturi, atunci cand este cazul, asupra formularelor de identificare riscuri si a masurilor de control/tratare a riscurilor la nivelul ., in conformitate cu prevederile politicii si procedurii de management al riscului, in vigoare;
monitorizeaza pe baza Registrului Riscurilor, riscurile si masurile aferente acestora, prin stabilirea termenelor de raspuns si a modalitatilor de monitorizare (completare machete, interviuri, raportari periodice, ad-hoc etc);
ofera consultanta . privind implementarea sistemului de management al riscului;
participa la initiativele, proiectele si raportarile cu privire la managementul riscului care se inregistreaza la nivel de grup;
participa, atat la elaborarea materialelor necesare instruirii interne a angajatilor ELSA/Filiale in domeniul managementului riscului, cat si la desfasurarea efectiva a procesului de instruire interna;
evalueaza si monitorizeaza principalele categorii de riscuri si asigura implementarea celor mai bune tehnici de evaluare
participa la intocmirea raportarilor financiare periodice la nivelul Electrica SA si la nivelul Grupului (consolidat): situatii financiare individuale si consolidate (trimestriale, semestriale si anuale, dupa caz), in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
participa la intocmirea raportarilor de natura financiar-contabila ale Electrica SA cat si a filialelor, altele decat situatiile financiare, solicitate de catre diverse autoritati (ANAF, CCR, ANRE etc.) si asigura uniformizarea raportarilor de natura financiar-contabila ale filialelor si verificarea acestora;
participa la intocmirea altor raportari financiar-contabile periodice la nivel de Grup;
formuleaza, actualizeaza si implementeaza ori de cate ori este necesar politicile si procedurile interne aplicabile la nivel de Grup in domeniul sau de activitate;
asigura implementarea politicilor financiar-contabile la nivelul Grupului;
participa la realizarea altor activitati specifice functiunii financiar-contabile la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
colaboreaza cu auditorul financiar extern la realizarea auditului anual al situatiilor financiare si a altor misiuni inrudite;
monitorizeaza constatarile si asigura punerea in aplicare a recomandărilor auditorului extern;
asigura implementarea celor mai bune practici in domeniul sau de activitate, prin reflectarea acestora in politicile si procedurile aplicabile domeniului de activitate;
participa la activitatea departamentului asigurand respectarea legislatiei in vigoare incidente, precum si a reglementarilor interne aplicabile;
indeplineste alte atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Directorul Financiar, Directorul General sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
participa la intocmirea raportarilor financiare periodice la nivelul Electrica SA si la nivelul Grupului (consolidat): situatii financiare individuale si consolidate (trimestriale, semestriale si anuale, dupa caz), in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
participa la intocmirea raportarilor de natura financiar-contabila ale Electrica SA cat si a filialelor, altele decat situatiile financiare, solicitate de catre diverse autoritati (ANAF, CCR, ANRE etc.) si asigura uniformizarea raportarilor de natura financiar-contabila ale filialelor si verificarea acestora;
participa la intocmirea altor raportari financiar-contabile periodice la nivel de Grup;
formuleaza, actualizeaza si implementeaza ori de cate ori este necesar politicile si procedurile interne aplicabile la nivel de Grup in domeniul sau de activitate;
asigura implementarea politicilor financiar-contabile la nivelul Grupului;
participa la realizarea altor activitati specifice functiunii financiar-contabile la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
colaboreaza cu auditorul financiar extern la realizarea auditului anual al situatiilor financiare si a altor misiuni inrudite;
monitorizeaza constatarile si asigura punerea in aplicare a recomandărilor auditorului extern;
asigura implementarea celor mai bune practici in domeniul sau de activitate, prin reflectarea acestora in politicile si procedurile aplicabile domeniului de activitate;
participa la activitatea departamentului asigurand respectarea legislatiei in vigoare incidente, precum si a reglementarilor interne aplicabile;
indeplineste alte atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Directorul Financiar, Directorul General sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
Sustine activ crearea, mentinerea si imbunatatirea pachetelor de raportare standard la nivelul grupului Electrica;
Elaborareaza rapoarte manageriale lunare de urmarire a evolutiei indicatorilor de performanta si a rezultatelor actuale versus buget;
Participa la intocmirea raportarilor financiare lunare, trimestriale, semestriale si anuale, pe baza situatiilor financiare intocmite in conformitate cu IFRS si a indicatorilor operationali;
Sustine monitorizarea si verificarea fluxului de informatii financiare din companie catre exterior;
Sustine furnizarea rapoartelor financiare solicitate de catre celelalte departamente/entitati (analize sau detaliere de costuri);
Participa la realizarea bugetului anual de venituri si cheltuieli la nivel individual si consolidat, prin colaborarea cu partile implicate;
Identifica in cadrul Grupului procesele care pot fi imbunatatite si propune actiuni de eficientizare a acestora
Participa la intocmirea raportarilor financiare periodice la nivelul Electrica SA si la nivelul Grupului (consolidat): situatii financiare individuale si consolidate (trimestriale, semestriale si anuale, dupa caz), in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
Participa la intocmirea raportarilor de natura financiar-contabila ale Electrica SA cat si a filialelor, altele decat situatiile financiare, solicitate de catre diverse autoritati (ANAF, CCR, ANRE etc.) si asigura uniformizarea raportarilor de natura financiar-contabila ale filialelor si verificarea acestora;
Participa la intocmirea altor raportari financiar-contabile periodice la nivel de Grup;
Formuleaza, actualizeaza si implementeaza ori de cate ori este necesar politicile si procedurile interne aplicabile la nivel de Grup in domeniul sau de activitate;
Participa la realizarea tuturor activitatilor specifice functiunii financiar-contabile la nivelul Electrica SA (financiar, contabilitate);
Colaboreaza la realizarea auditului anual al situatiilor financiare si a altor misiuni inrudite;
Monitorizeaza constatările si asigura punerea in aplicare a recomandărilor auditorului extern;
Asigura implementarea celor mai bune practici in domeniul sau de activitate, prin reflectarea acestora in politicile si procedurile aplicabile domeniului de activitate;
Participa la activitatea departamentului asigurand respectarea legislatiei in vigoare incidente, precum si a reglementarilor interne aplicabile;
Indeplineste alte atributii/responsabilitati/activitati alocate de catre Directorul Financiar, Directorul General sau rezultate din hotararile CA/AGA ale societatii in domeniul propriu de activitate
Sustine activ crearea, mentinerea si imbunatatirea pachetelor de raportare standard, la nivelul grupului Electrica;
Elaborareaza rapoarte manageriale lunare de urmarire a evolutiei indicatorilor de performanta si a rezultatelor actuale versus buget;
Participa la intocmirea raportarilor financiare lunare, trimestriale, semestriale si anuale, pe baza situatiilor financiare si a indicatorilor operationali;
Sustine furnizarea rapoartelor financiare solicitate de catre celelalte departamente/entitati (analize sau detaliere de costuri);
Participa la realizarea bugetului anual de venituri si cheltuieli, la nivel individual si consolidate, prin colaborarea cu partile implicate
Coordonează echipele de proiect formate din consultanți externi si personal intern, astfel încât să asigure îndeplinirea termenelor limită și a obiectivelor proiectelor
Este responsabil pentru selectarea și aplicarea metodelor, tehnicilor si instrumentelor de management de proces (inclusiv documentația internă de proiect);