Bucureşti Sectorul 1, B-dul NICOLAE BĂLCESCU, Nr. 2-4, Bloc INTER, Etaj 2, Apartament 211
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (195)Active ( 0 )Arhivă ( 195 )
Specialist CSR
București
expirat: 20.05.2023
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Dezvolta si implementeaza programele de CSR la nivel local sau national, in linie cu directiile strategice de CSR ale Grupului CEZ in Romania;
Coordoneaza initiativele si evenimentele de CSR: analize post eveniment, numar de participanti, numar de beneficiari, buget, activitati, rata de satisfactie etc;
Contribuie la gestionarea canalelor de comunicare online aferente platformei de responsabilitate sociala a Grupului CEZ in Romania;
Analizeaza solicitarile de sponsorizare primite de catre Grupul CEZ in Romania si propune recomandari care sa stea la baza aprobarii/ refuzarii acestora;
Monitorizeaza constant trendurile si bunele practici in domeniul sustenabilitatii corporatiste, activitatile si proiectele de CSR ale competitorilor si propune recomandari de imbunatatire a planurilor de actiune in domeniul CSR ale Grupului CEZ in Romania;
Participa in procesul de generare de idei/ planuri de comunicare/ brief-uri pentru proiectele de CSR ale Grupului;
Participa la redactarea comunicatelor si informarilor de presa, in colaborare cu un Specialist PR, despre activitatea de CSR;
Implementeaza proiecte si evenimente de comunicare externa, sub indrumarea si in colaborare cu un Specialist PR;
Ofera suport echipei in situatii punctuale privind comunicarea, promovarea proiectelor si evenimentelor;
Contribuie la dezvoltarea actiunilor de voluntariat intern si cresterea angajamentului in randul angajatilor in proiectele de CSR/ comunicare interna
Asigura functionalitatea optima serverelor si a echipamentelor de retea (LAN/ WAN), atat virtuale cat si fizice prin monitorizarea si diagnosticarea lor, dar si prin aplicarea masurilor corective;
Propune si ajuta la implementarea si dezvoltarea de noi solutii informatice;
Asigura functionarea sistemului informatic integrat prin asigurarea comunicatiilor date/voce, administrarea si parametrizarea echipamentelor;
Intocmeste documentatia aferenta topologiei retelelei si serverelor/ actualizeaza documentatia in functie de modificarile survenite;
Asigura gestionarea licentelor serverelor si a aplicatiilor instalate pe acestea.
Calculul impozitelor si taxelor datorate de companiile Grupului CEZ: impozit pe profit, TVA (inclusiv operatii intracomunitare), acciza, impozit nerezidenti, impozite si taxe locale;
Intocmire declaratii fiscale, determinarea sumelor de plata catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale si bugetul local, intocmire raportari statistice, diverse raportari catre management;
Inregistrare taxe si impozite in programul informatic;
Deplasare la unitatile fiscale din tara/ corespondenta online/ discutii telefonice pentru indeplinirea obligatiilor de declarare/ evidenta fiscala/ vector fiscal;
Participare la intocmirea dosarului preturilor de transfer;
Intocmire situatii, analize in cazul controalelor fiscale;
Analiza si inregistrare note contabile in conturi de carte mare;
Participare la pregatirea de situatii, analize in timpul auditului financiar
Identifica, monitorizeaza si raporteaza riscurile fiscale;
Analizeaza modificarile legislative si evalueaza implicatiile acestora;
Dezvolta si implementeaza solutii de planificare fiscala pentru optimizarea pozitiei fiscale;
Analizeaza, identifica si optimizeaza structura tranzactiilor realizate de companiile din grup;
Asigura implementarea tratamentelor fiscale in activitatea operationala;
Ofera suport in timpul inspectiilor fiscale si o buna comunicare cu autoritatile relevante;
Colaboreaza cu consultantii fiscali externi si cu departamentele interne relevante;
Coordoneaza si/ sau asigura suport in initiativele si activitatile de promovare a modificarilor fiscale pentru a asigura tratamentul echitabil la nivelul industriei si al sarcinii fiscale
Gestionează relația cu clienții prin următoarele canale de comunicare: face-to-face în CRC, fax, email, telefon, alte entități CEZ;
Oferă informații corecte privind contractarea, facturarea, încasarea și recuperarea creanțelor;
Primește și înregistrează cererile, sesizările și reclamațiile clienților;
Operează în aplicația informatică utilizată toate solicitările de modificare primite de la clienți, cu privire la datele de afacere și tehnice;
Ofertează, negociază, încheie contracte de vânzare energie electrică și gaze naturale, respectând limitele de competență primite, încheie acte adiționale la contracte, etc.;
Răspunde de corectitudinea și întocmirea în termen a contractelor, de derularea acestora, de respectarea clauzelor contractuale și a actelor adiționale la contract, aplicarea corectă a tarifelor pe tipuri și niveluri de tensiune și a facturării energiei electrice în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
Contactează potențiali clienți eligibili, solicitând informații relevante despre client (consum, oferta existentă, etc.), promovează cele mai potrivite produse și servicii ținând cont de specificul clientului și de alte condiții;
Aplică politica de prețuri stabilită și solicită oferte particularizate pentru clienții de top;
Asigură arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor utilizate și eleborate;
Participă la identificarea cauzelor ce determină apariția neconformităților și propune soluții;
Răspunde de aplicarea corectă a procedurilor, instrucțiunilor de lucru și dispozițiilor șefului ierarhic privind comunicarea, relația cu clienții și imaginea companiei;
Participă și răspunde de curățirea bazei de date SAP privind corectitudinea datelor;
Asigură și răspunde de gestionarea optimă a resurselor materiale și informționale aferente propriei activități în cadrul CRC;
Aplică valorile și principiile CEZ în munca de zi cu zi și dovedește o concentare maximă asupra nevoilor clienților;
Propune măsuri de îmbunătățire a activității, în vederea minimizării cheltuielilor și creșterii gradului de satisfacție a clienților;
Îndeplinește și alte responsabilități referitoare la domeniul său de activitate, rezultate din dispozițiile superiorului ierarhic direct;
Elaborează și întreține aplicații software și baze de date;
Proiectează scheme logice și diagrame pentru structurarea cerințelor proiectului în secvențe logice;
Elaborează module de cod în limbaje de programare folosind medii de dezvoltare integrate;
Configurează aplicațiile necesare, testează aplicațiile și modifică programele;
Proiectează și modifică structura bazelor de date prin codarea descrierii datelor folosind sisteme de gestiune a bazelor de date relaționale;
Întreține dicționarele de date introducând și modificând definiții;
Oferă asistență utilizatorilor pentru folosirea proiectelor software dezvoltate;
Pregătește documentația necesară utilizatorilor;
Asigură asistența utilizatorilor prin demonstrații practice și prezentări;
Dezvoltă baza de cunoștințe de specialitate a compartimentului;
Se documentează permanent pe teme de specialitate (studiază cărți și reviste în domeniu, documentația în format electronic, participă în liste de discuții pe temele de interes);
Colectează, structurează și analizează informațiile;
Întocmește rapoarte tehnice;
Asigură accesul celorlalți membri ai echipei la informațiile colectate;
Asigură buna funcționare a echipamentelor din dotare;
Asigură mentenanța echipamentelor prin respectarea instrucțiunilor de utilizare, raportarea la departamentul Service a eventualelor defecțiuni intervenite;
Asigură buna funcționare a programelor instalate prin respectarea procedurilor legate de protecția împotriva virușilor informatici, menținerea configurației software
Gestionează relația cu clienții prin următoarele canale de comunicare: face-to-face în CRC, fax, email, telefon, alte entități CEZ;
Oferă informații corecte privind contractarea, facturarea, încasarea și recuperarea creanțelor;
Primește și înregistrează cererile, sesizările și reclamațiile clienților;
Operează în aplicația informatică utilizată toate solicitările de modificare primite de la clienți, cu privire la datele de afacere și tehnice;
Ofertează, negociază, încheie contracte de vânzare energie electrică și gaze naturale, respectând limitele de competență primite, încheie acte adiționale la contracte, etc.;
Răspunde de corectitudinea și întocmirea în termen a contractelor, de derularea acestora, de respectarea clauzelor contractuale și a actelor adiționale la contract, aplicarea corectă a tarifelor pe tipuri și niveluri de tensiune și a facturării energiei electrice în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
Contactează potențiali clienți eligibili, solicitând informații relevante despre client (consum, oferta existentă, etc.), promovează cele mai potrivite produse și servicii ținând cont de specificul clientului și de alte condiții;
Aplică politica de prețuri stabilită și solicită oferte particularizate pentru clienții de top;
Asigură arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor utilizate și eleborate;
Participă la identificarea cauzelor ce determină apariția neconformităților și propune soluții;
Răspunde de aplicarea corectă a procedurilor, instrucțiunilor de lucru și dispozițiilor șefului ierarhic privind comunicarea, relația cu clienții și imaginea companiei;
Participă și răspunde de curățirea bazei de date SAP privind corectitudinea datelor;
Asigură și răspunde de gestionarea optimă a resurselor materiale și informționale aferente propriei activități în cadrul CRC;
Aplică valorile și principiile CEZ în munca de zi cu zi și dovedește o concentare maximă asupra nevoilor clienților;
Propune măsuri de îmbunătățire a activității, în vederea minimizării cheltuielilor și creșterii gradului de satisfacție a clienților;
Îndeplinește și alte responsabilități referitoare la domeniul său de activitate, rezultate din dispozițiile superiorului ierarhic direct;
Răspunde de gestionarea și emiterea în masă la termenele programate, a facturilor de energie electrică și radio TV pentru toate categoriile de clienți, care au încheiate contracte de furnizare a energiei electrice cu Furnizorul de Ultimă Instanță și a facturilor pentru taxa de distribuție pentru clienții care au încheiate contracte de distribuție a energiei electrice cu Operatorul de Distribuție;
Răspunde de preluarea, analizarea și corectarea facturilor sesizate ca fiind emise eronat;
Aplică procedurile, instrucțiunile și legislația în vigoare în domeniul facturării;
Rulează, verifică și soluționează documente puse în așteptare pe listele de excepții (outsorting) după etapa de facturare în masă în aplicația informatică;
Emite facturi individuale/semiautomat în aplicația informatică (de gaze naturale, contori defecți, energie reactivă etc) la solicitarea diferitelor entități din cadrul Grupului CEZ;
Analizează, identifică, semnalează, soluționează și transmite spre soluționare departamentelor specializate, cazuri de clienți rămași nefacturați din cauza diferitelor anomalii;
Gestionează zilnic, în situația în care persoana nominalizată ca titular al acestor activități lipsește, solicitările primite pe căsuța electronică:, privind emiterea de facturi individuale, referate de stornare, sesizări primite de la entități CEZ, etc;
Rulează rapoarte privind clienții rămași nefacturați într-o perioadă de timp și le centralizează pe tipuri de clienți și erori în vederea soluționării;
Asigură și răspunde de procesarea petițiilor repartizate în conformitate cu indicatorii de performanță calitgativi și cantitativi stabiliți, și cu prevederile procedurilor operaționale și a legislației în vigoare;
Oferă clienților informații corecte cu privire la contractarea, facturarea, încasarea, recuperare creanțe, legislație în domeniul energetic prin intermediul canalelor de comunicare specifice Serviciului;
Preia deranjamentele electrice, verifică în SAP dacă sunt deranjamente programate sau accidentale de care se știe; pentru cele accidentale de care nu se știe se crează contact în aplicația informatică SAP și se transmit către responsabilul de deranjamente de la DEO;
Oferă informații despre starea operativă a rețelei: întreruperi programate sau accidentale;
Răspunde de aplicarea corectă a procedurilor, instrucțiunilor de lucru și dispozițiilor șefului ierarhic privind comunicarea, relația cu clienții și imaginea companiei;
Respectă reglementările și procedurile privind contractarea, tarifarea și facturarea energiei electrice în domeniul de activitate;
Urmărește aplicarea corectă a tarifelor la energia electrică furnizată clienților;
Asigură consultanță telefonică potențialilor clienți la completarea cererii și chestionarului energetic;
Rezolvă solicitările telefonice ale clienților cu privire la citirea, contractarea și facturarea energiei electrice pentru clienții casnici și agenții economici gestionați de CEZ România;
Răspunde de înregistrarea și soluționarea tuturor contractelor/înregistrărilor operate în aplicația informatică SAP și de corectitudinea datelor operate în baza de date;
Este utilizator al sistemului integrat de gestiune SAP/IS-U
Actioneaza in vederea asigurarii unui nivel adecvat de conformitate, integritate in cadrul organizatiei si limitarii expunerii acesteia la riscurile aferente neconformitatii;
Participa la elaborarea si implementarea politicilor si procedurilor specifice de conformitate;
Monitorizeaza si realizeaza evaluarea riscului de conformitate;
Efectueaza verificari si investigatii specifice ariei de responsabilitate si intocmeste Rapoarte de conformitate;
Efectueaza inregistrarea, monitorizarea si verificarea sesizarilor/incidentelor privind conduita inadecvata; intocmeste rapoarte de conformitate si planuri de masuri,raspunsuri la sesizari, asigura inregistrarea si arhivarea acestora in mod corespunzator;
Organizeaza si participa la instruirea si evaluarea periodica a angajatilor pe probleme de conformitate;
Preia si verifica sesizarile primite prin sistemul whistleblowing, conform normelor legale si reglementarilor interne;
Asigura sprijin si consiliere angajatilor care se confrunta cu situatii de neconformitate;
Actioneaza pentru dezvoltarea continua a culturii de conformitate a organizatiei;
Conduce vehicul aflat in dotare pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu aferente postului;
Calcul taxe și impozite datorate de companiile din Grupul CEZ: impozit pe profit, TVA (inclusiv operațiuni intracomunitare), accize, impozite locale, impozit nerezidenți etc;
Întocmire/depunere declarații fiscale,determinarea sumelor de plată către bugetul de stat, al asigurărilor sociale și local, întocmire raportări statistice, rapoarte diverse pentru management;
Înregistrare taxe și impozite în sistemul informatic;
Deplasare la unitățile fiscale din țară pentru îndeplinirea obligațiilor de declarare/evidență fiscală/vector fiscal
Evoluția comportamentului de consum a clienților din portofoliu (curba de sarcină);
Evaluarea corectă a prognozei de energie electrică (colectează prognozele oficiale ale clienților, informații relevante ce influențează consumul)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Dispecer operational
Cogealac
expirat: 18.03.2017
Atribuțiile:
Monitorizează, verifică și soluționează incidentele ce apar în turbinele eoliene,
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant comercial
Craiova
expirat: 03.03.2017
Atribuțiile:
Gestionează relația cu clienții prin următoarele canale de comunicare: face-to-face în CRC, fax, email, telefon, alte entități CEZ;
Oferă informații corecte privind contractarea, facturarea, încasarea și recuperarea creanțelor;
Primește și înregistrează cererile, sesizările și reclamațiile clienților;
Operează în aplicația informatică utilizată toate solicitările de modificare primite de la clienți, cu privire la datele de afacere și tehnice;
Ofertează, negociază, încheie contracte de vânzare energie electrică și gaze naturale, respectând limitele de competență primite, încheie acte adiționale la contracte, etc.;
Răspunde de corectitudinea și întocmirea în termen a contractelor, de derularea acestora, de respectarea clauzelor contractuale și a actelor adiționale la contract, aplicarea corectă a tarifelor pe tipuri și niveluri de tensiune și a facturării energiei electrice în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
Contactează potențiali clienți eligibili, solicitând informații relevante despre client (consum, oferta existentă, etc.), promovează cele mai potrivite produse și servicii ținând cont de specificul clientului și de alte condiții;
Aplică politica de prețuri stabilită și solicită oferte particularizate pentru clienții de top;
Asigură arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor utilizate și eleborate;
Participă la identificarea cauzelor ce determină apariția neconformităților și propune soluții;
Răspunde de aplicarea corectă a procedurilor, instrucțiunilor de lucru și dispozițiilor șefului ierarhic privind comunicarea, relația cu clienții și imaginea companiei;
Participă și răspunde de curățirea bazei de date SAP privind corectitudinea datelor;
Asigură și răspunde de gestionarea optimă a resurselor materiale și informționale aferente propriei activități în cadrul CRC;
Aplică valorile și principiile CEZ în munca de zi cu zi și dovedește o concentare maximă asupra nevoilor clienților;
Propune măsuri de îmbunătățire a activității, în vederea minimizării cheltuielilor și creșterii gradului de satisfacție a clienților;
Îndeplinește și alte responsabilități referitoare la domeniul său de activitate, rezultate din dispozițiile superiorului ierarhic direct;
Gestionează relația cu clienții prin următoarele canale de comunicare: curierat, canale on-line, fax, telefon, CRC, Call Center, alte entități CEZ, etc;
Primește, înregistrează și redirecționează petiții în aplicația informatică SAP în vederea analizei;
Asigură și răspunde de procesarea petițiilor repartizate în conformitate cu indicatorii de performanță calitativi și cantitativi stabiliți și cu prevederile procedurilor operaționale și a legislației în vigoare;
Analizează în detaliu petițiile în vederea redirecționării către entitățile responsabile;
Analizează și pregătește răspunsuri pentru petiții cu orice grad (mic/mediu/mare) de complexitate;
Formulează și transmite răspunsuri către client și documente justificative în termenele stabilite în cadrul PO/IL și legislația în vigoare;
Monitorizează și raportează stadiile și modul de soluționare al petițiilor repartizate;
Consolidează și pregătește documentele pentru transmitere către client;
Pregătește rapoartele operaționale repartizate;
Răspunde de corectitudinea și întocmirea în termen a contractelor, de respectarea clauzelor contractuale și a actelor adiționale la contract, aplicarea corectă a tarifelor pe tipuri și niveluri de tensiune și a facturării energiei electrice în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
Adoptă măsuri pentru îmbunătățirea relației cu clienții; asigură managementul sesizărilor și reclamațiilor complexe, venite în special prin autorități și răspunde de respectarea condițiilor prevăzute în standardele de performanță, contractele de SLA CEZV și legislația în vigoare;
Participă la derularea și monitorizarea procesului de generare documente în masă (notificări pentru nerespectare clauze contractuale, reactualizare contracte și/sau acte adiționale, etc);
Este utilizator al sistemului integrat de gestiune SAP/IS-U
Gestionează relația cu clienții prin următoarele canale de comunicare: curierat, canale on-line, fax, telefon, CRC, Call Center, alte entități CEZ, etc;
Primește, înregistrează și redirecționează petiții în aplicația informatică SAP în vederea analizei;
Asigură și răspunde de procesarea petițiilor repartizate în conformitate cu indicatorii de performanță calitativi și cantitativi stabiliți și cu prevederile procedurilor operaționale și a legislației în vigoare;
Analizează în detaliu petițiile în vederea redirecționării către entitățile responsabile;
Analizează și pregătește răspunsuri pentru petiții cu orice grad (mic/mediu/mare) de complexitate;
Formulează și transmite răspunsuri către client și documente justificative în termenele stabilite în cadrul PO/IL și legislația în vigoare;
Monitorizează și raportează stadiile și modul de soluționare al petițiilor repartizate;
Consolidează și pregătește documentele pentru transmitere către client;
Pregătește rapoartele operaționale repartizate;
Răspunde de corectitudinea și întocmirea în termen a contractelor, de respectarea clauzelor contractuale și a actelor adiționale la contract, aplicarea corectă a tarifelor pe tipuri și niveluri de tensiune și a facturării energiei electrice în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
Adoptă măsuri pentru îmbunătățirea relației cu clienții; asigură managementul sesizărilor și reclamațiilor complexe, venite în special prin autorități și răspunde de respectarea condițiilor prevăzute în standardele de performanță, contractele de SLA CEZV și legislația în vigoare;
Participă la derularea și monitorizarea procesului de generare documente în masă (notificări pentru nerespectare clauze contractuale, reactualizare contracte și/sau acte adiționale, etc);
Este utilizator al sistemului integrat de gestiune SAP/IS-U
Gestionează relația cu clienții prin următoarele canale de comunicare: curierat, canale on-line, fax, telefon, CRC, Call Center, alte entități CEZ, etc;
Primește, înregistrează și redirecționează petiții în aplicația informatică SAP în vederea analizei;
Asigură și răspunde de procesarea petițiilor repartizate în conformitate cu indicatorii de performanță calitativi și cantitativi stabiliți și cu prevederile procedurilor operaționale și a legislației în vigoare;
Analizează în detaliu petițiile în vederea redirecționării către entitățile responsabile;
Analizează și pregătește răspunsuri pentru petiții cu orice grad (mic/mediu/mare) de complexitate;
Formulează și transmite răspunsuri către client și documente justificative în termenele stabilite în cadrul PO/IL și legislația în vigoare;
Monitorizează și raportează stadiile și modul de soluționare al petițiilor repartizate;
Consolidează și pregătește documentele pentru transmitere către client;
Pregătește rapoartele operaționale repartizate;
Răspunde de corectitudinea și întocmirea în termen a contractelor, de respectarea clauzelor contractuale și a actelor adiționale la contract, aplicarea corectă a tarifelor pe tipuri și niveluri de tensiune și a facturării energiei electrice în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
Adoptă măsuri pentru îmbunătățirea relației cu clienții; asigură managementul sesizărilor și reclamațiilor complexe, venite în special prin autorități și răspunde de respectarea condițiilor prevăzute în standardele de performanță, contractele de SLA CEZV și legislația în vigoare;
Participă la derularea și monitorizarea procesului de generare documente în masă (notificări pentru nerespectare clauze contractuale, reactualizare contracte și/sau acte adiționale, etc);
Este utilizator al sistemului integrat de gestiune SAP/IS-U
Efectuează și răspunde de executarea manevrelor în instalațiile pe care le deservește;
Asigură și răspunde de permanenta funcționare a instalațiilor de producție în condiții de siguranță și de distribuție a energiei electrice la parametrii prevăzuți în legislația în vigoare;
Răspunde de completarea și păstrarea documentelor operative atât în format electronic, cât și în format de hârtie, a documentațiilor tehnice și de Securitatea Muncii;
Lichidează operativ incidentele și avariile conform instrucțiunilor tehnice în vigoare;
Informează operativ personalului ierarhic superior despre evenimentele apărute sau orice sesizare telefonică primită, referitoare la executarea unor lucrări în apropierea instalațiilor în exploatare de către terțe persoane;
Asigură și răspunde de monitorizarea tuturor instalațiilor hidroenergetice urmărind încadrarea parametrilor de funcționare în limitele stabilite de producător
Face propuneri ,întocmește si actualizeaza schemele normale de funcţionare a instalatiilor electrice din aria sa de competenta;
Analizează si supune aprobarii programele de retragere din exploatare sau puneri in functiune a instalatiilor electrice din aria sa de competenta;
Analizeaza si asigura calculul de regim permanent al instalatiilor electrice din araia sa de competenta in scopul asigurarii siguranței în funcționare, a economicității și optimizarii funcţionării rețelei;
Analizeaza si asigura intocmirea documentelor stipulate de catre normativele tehnice in vigoare referitoare la activitatea de dispecerizare, transmite si colaboreaza cu personalul cu atributii similare din cadrul altor centre de dispecer, conform reglementarilor in vigoare;
Elaborează proceduri şi instrucţiuni privind conducerea prin dispecer
Stabilește periodicitatea acțiunilor de cercetare a pieței atât pentru procesul de măsurare a gradului de loialitate al clienților (“Net Promoter Score”), cât și pentru procesul de măsurare a gradului de satisfacție al clienților (“Voice Of the Customer”) în acord cu stakeholderii interni;
Colaborează cu diverse departamente și companii din cadrul Grupului pentru a agrea informații cu privire la punctele de interes în diferite arii strategice, cu scopul de a determina forma corectă a chestionarelor ce vor fi transmise clienților;
Elaborează chestionarele pentru relevarea gradului de loialitate al clienților, în cadrul sistemului de “Net Promoter Score”, cât și chestionarele pentru relevarea gradului de satisfacție al clienților, în cadrul procesului “Voice Of the Customer”;
Implementează în programul software dedicat acțiunilor de măsurare a gradului de loialitate al clienților (“NPS”), cât și pentru procesul de măsurare a gradului de satisfacție al clienților (“VoC”);
Supraveghează derularea fiecărui proces de cercetare de piață, transmite notificări cu privire la cercetarea ce urmează și mesaje cu titlu de “reminder”, conform procedurii;
Analizează canalele de comunicare, identifică necesitatea supunerii analizei anumitor procese, în urma feedback-ului din partea clienților și comunică rezultatele;
Identifică și stabilește tipare în ceea ce privește feedback-ul clienților;
În funcție de tiparele identificate, prezintă recomandări și comunică rezultatele în concordanță către superiorul ierarhic direct după fiecare ciclu de cercetare a pieței sau conform frecvenței stabilite;
Raportează, sumarizează și prezintă feedback-ul primit în urma acțiunilor de măsurare a gradului de loialitate al clienților (“NPS”), cât și pentru procesul de măsurare a gradului de satisfacție al clienților (“VoC”) pe orice canal, în concordanță cu termenele limită, cât și ad-hoc, la solicitarea superiorilor și a clienților interni;
Colaborează cu departamentele Grupului, cu scopul de a crea o abordare holistică în ceea ce privește modalitatea de cercetare de piață și periodicitatea aplicabilă;
Analizează în permanență și recomandă metodologii de cercetare, luând în considerare atât instrumentele și modalitățile actuale, cât și posibile dezvoltări ulterioare;
Administrează toate instrumentele existente și viitoare în scopul cercetării de piață și este responsabil de implementarea lor;
Actualizează întrebări din cadrul chestionarelor în funcție de schimbările ce pot surveni în cazul produselor și serviciilor comercializate de către companiile Grupului CEZ în România;
Participă activ la ședințele/ grupurile de lucru cu teme care pot impacta procesul de cercetare de piață;
Urmărește implementarea măsurilor propuse și aprobate în urma cercetării de piață realizate
Asigurarea interfeței Departamentului Juridic/ Companiilor CEZ Group cu casele externe de avocatură/birourile individuale de avocatură;
Asigurarea suportului logistic și administrativ necesar desfășurării activităților Departamentului Juridic;
Gestionarea resurselor materiale și circuitelor informaționale la nivelul Departamentului Juridic;
Centralizarea raportărilor primite de la Departamentul Juridic, casele externe de avocatură/birourile individuale de avocatură;
Asigurarea suportului necesar desfășurării fluxurilor informaționale între Departamentul Juridic și colaboratorii externi, între toate departamentele din cadrul companiei și între companie și alte companii din grup sau din afara grupului;
Gestionarea corespondenței din partea diferitelor entități