Bucureşti Sectorul 1, Şos. BUCUREŞTI-PLOIEŞTI, Nr. 1A, Cladirea A, Unitatea 4A si 4B, Etaj 4
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Elaborarea si revizuirea cel putin o data pe an a politicilor, normelor si procedurilor interne privind gestionarea riscurilor si prezentarea lor spre aprobare Comitetului de management a riscurilor si Conducerii companiei;
Revizuirea si actualizarea sistemului existent de management al riscurilor pentru a se asigura ca acesta este eficient si cuprinde strategiile, procesele si procedurile de raportare necesare pentru identificarea, masurarea, monitorizarea, gestionarea si raportarea, in mod continuu, a riscurilor, la nivel individual si la nivel agregat, la care Compania este sau ar putea fi expusa, precum si interdependentele acestora
Participarea la procesul de identificare a riscurilor si a corelatiilor dintre riscuri;
Aprobarea fluxurilor de informatii necesare pentru a controla expunerile la risc si propunerea de masuri imediate pentru a le corecta;
Elaborarea si propunerea unui sistem de proceduri pentru autorizarea operatiunilor afectate de riscuri;
Responsabil pentru toate rapoartele privind aspectele legate de risc, incluzând, dar fara a se limita la: strategia de risc, raportul de risc, SFCR, RSR, rapoartele cantitative Solvency II (QRTs) si raportul ORSA;
Sprijinirea managerilor de departament in gestionarea responsabilitatilor de riscurile din fiecare departament;
Asigurarea unei inregistrari corecte a informatiilor referitoare la risc, pe categorii (inclusiv, dar fara a se limita la: subscriere, gestionarea activelor si pasivelor, investitii, lichiditate si concentrare, operationale);
Informeaza permanent Consiliul de administratie, Conducerea Executiva si Comitetul de management a riscurilor cu privire la principalele evolutii care influenteaza profilul de risc al societatii;
Stabileste strategia de vanzari a companiei si planul anual de actiuni pentru canalul de distributie Broker
Implementeaza actiunile anuale planificate in vederea atingerii obiectivelor stabilite
Coordoneaza si monitorizeaza activitatea de vanzari desfasurata prin intermediul agentiilor teritoriale SIGNAL IDUNA Asigurari, in vederea pozitionarii produselor atat in portofoliile partenerilor de distributie cat si in randul clientilor;
Analizeaza tendintele pietei de vanzari si propune masuri adaptive pentru echipa coordonata;
Identifica eventualii factori care impiedica realizarea planului de vanzari si propune masuri corective aferente;
Reprezinta compania la conferinte si evenimente comerciale, promovand toate tipurile de produse si servicii, dar si imaginea SIGNAL IDUNA pe piata de asigurari;
Colaboreaza cu echipa interna de subscriere pentru identificarea si generarea de business;
Colaboreaza cu echipele interne pentru monitorizarea, prioritizarea si supervizarea serviciilor oferite clientilor;
Initieaza proiecte menita sa imbunatateasca relatia cu partenerii de distributie si sa aduca valoare clientilor companiei;
Se ocupa de contabilitatea imobilizarilor, tertilor, conturilor bancare/casieriei, deconturilor angajatilor (cheltuieli si venituri netehnice in conformitate cu legislatia in vigoare);
Participa activ la procesul de inchidere de luna, inchidere de an si la Inventarul anual
Asigura indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului (declaratii fiscale catre ANAF);
Raspunde de corectitudinea datelor inregistrate in balanta de verificare lunara
Prepare the annual financial plans based on information collected from the other departments;
Prepare monthly controlling reports - analysis of income, costs and financial results;
Prepare monthly and quarterly costs reports - costs analysis;
Develop and present detailed budgets plans and monthly variance analysis and inform on a regular basis the budget holders of actual versus budget performance;
Development, analysis and interpretation of statistical and accounting information in order to evaluate the operating results of the Company in terms of profitability, performance against budget and other matters bearing on the financial soundness and operating effectiveness of the Company;
Offer support and advise managers in all financial controlling topics;
Offer support to Company’s Management in the decision making process;
Preparing financial reports/presentations for the Executive management of the company
Prepare the annual financial plans based on information collected from the other departments;
Prepare monthly controlling reports - analysis of income, costs and financial results;
Prepare monthly and quarterly costs reports - costs analysis;
Develop and present detailed budgets plans and monthly variance analysis and inform on a regular basis the budget holders of actual versus budget performance;
Development, analysis and interpretation of statistical and accounting information in order to evaluate the operating results of the Company in terms of profitability, performance against budget and other matters bearing on the financial soundness and operating effectiveness of the Company;
Offer support and advise managers in all financial controlling topics;
Offer support to Company’s Management in the decision making process;
Preparing financial reports/presentations for the Executive management of the company