Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Inregistrarea zilnica a facturilor emise catre clienti;
Inregistrarea facturilor de prestari servicii externe/ vanzari externe, verificarea lunara a codului de TVA al clientilor externi (VIES);
Verificarea corectitudinii facturilor emise sa fie conform comenzi/ contracte;
Verificarea soldurilor pentru toti clientii, precum si efectuarea punctajelor pe fisa acolo unde sunt neconcordante/ confirmari solduri clienti;
Verificarea lunara a jurnalelor de vanzari, concordanta datelor cu balanta sintetica si analitica;
Arhivarea facturilor de clienti;
Descarcarea de gestiune a marfurilor si a produselor finite;
Evidenta lunara a stocurilor de marfuri si a produselor finite, componenta acestora ;
Evidenta lunara a veniturilor in avans;
Inregistrarea operatiunilor derulate prin casa, verificare solduri, plafon plati numerar;
Verificarea modului de intocmire a registrului de casa si a documentelor anexate, precum si exactitatea soldului si concordanta acestuia cu soldul din balanta analitica;
Intocmirea deconturilor de la sediul central, verificarea documentelor din punct de vedere al conformitatii cu legislatia in vigoare si cu procedurile interne;
Inregistrarea deconturilor de cheltuieli in contabilitate si analiza lunara a avansurilor spre decontare ramase nedecontate la sfarsit de luna;
Se asigura de colectarea tuturor documentelor primite in format electronic;
Coopereaza cu echipele interne pentru a obtine informatiile necesare proceselor financiare;
Alte sarcini ocazionate de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului Contabilitate
Inregistrarea facturilor de furnizori interni/externi;
Inregistrarea facturilor de mijloace fixe, incadrarea acestora conform catalog mijloace fixe;
Verificarea lunara a jurnalelor de vanzari/ cumparari, concordanta datelor cu balanta;
Descarcarea de gestiune a marfurilor;
Evidenta lunara a stocurilor de marfuri si a altora materiale, componenta acestora;
Evidenta lunara a cheltuielilor/ veniturilor in avans;
Inregistrarea statelor de salarii, verificarea lunara a declaratiei (D112) cu sumele de plata oferite de departamantul Resurse Umane, analiza si evidenta tuturor sumelor aferente impozitelor si taxelor pentru salariati;
Verificarea notelor de amortizare generate si a concordantei cu registrul mijloacelor fixe si a balantei de verificare;
Reevaluari devize (lunar) si inregistrarea in contabilitate;
Urmarirea fisei pe platitor de la ANAF, stingerea datoriilor din contabilitate in conformitate cu fisa, reglarea fisei pe platitor atunci cand este cazul, mentinerea relatiei cu ANAF pentru diverse solicitari;
Intocmirea lunara a balantei de verificare, analiza soldurilor din balanta contabila, a corelatiilor dintre informatii, corectarea soldurilor acolo unde e cazul;
Analiza avansurilor primite de la furnizori (cont 409), precum si a celor primite de la clienti (cont 419);
Analiza garantiilor primite de la furnizori (cont 167) si a garantiilor retinute clientilor (cont 267);
Intocmirea lunara a: declaratiei de TVA (D300), declaraţiei informative privind livrările/prestarile şi achiziţiile pe teritoriulu Romaniei (D394), declaratiei recapitulative privind livrarile/ prestarile/ achizitiile intracomunitare (D390) si inregistrarea acestora la ANAF;
Calculul trimestrial al impozitului pe profit, intocmirea trimestriala a declaratiei catre bugetul de stat, (D100) si inregistrarea la ANAF;
Calculul anual al impozitului pe profit, intocmirea declaratiei de impozit pe profit (D101) si inregistrarea la ANAF;
Intocmirea bilanturilor contabile la semestru si sfarsit de an, impreuna cu notele explicative si toate documentele justificative necesare bilantului si depunerea acestora la ANAF;
Intocmirea documentelor necesare inventarierii anuale a societatilor (intocmire decizie de inventariere, listele de inventariere, propunere casare, procese verbale de casare, raport de valorificare inventar dupa efectuarea inventarului, etc.);
Intocmirea diverselor situatii solicitate de catre institutiile bancare, Institutul National de Statistica, etc.;
Coopereaza cu echipele interne pentru a obtine informatiile necesare proceselor financiare;
Alte sarcini ocazionate de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului Contabilitate
Inregistrarea facturilor de furnizori interni/externi;
Inregistrarea facturilor de mijloace fixe, incadrarea acestora conform catalog mijloace fixe;
Verificarea lunara a jurnalelor de vanzari/ cumparari, concordanta datelor cu balanta;
Descarcarea de gestiune a marfurilor;
Evidenta lunara a stocurilor de marfuri si a altora materiale, componenta acestora;
Evidenta lunara a cheltuielilor/ veniturilor in avans;
Inregistrarea statelor de salarii, verificarea lunara a declaratiei (D112) cu sumele de plata oferite de departamantul Resurse Umane, analiza si evidenta tuturor sumelor aferente impozitelor si taxelor pentru salariati;
Verificarea notelor de amortizare generate si a concordantei cu registrul mijloacelor fixe si a balantei de verificare;
Reevaluari devize (lunar) si inregistrarea in contabilitate;
Urmarirea fisei pe platitor de la ANAF, stingerea datoriilor din contabilitate in conformitate cu fisa, reglarea fisei pe platitor atunci cand este cazul, mentinerea relatiei cu ANAF pentru diverse solicitari;
Intocmirea lunara a balantei de verificare, analiza soldurilor din balanta contabila, a corelatiilor dintre informatii, corectarea soldurilor acolo unde e cazul;
Analiza avansurilor primite de la furnizori (cont 409), precum si a celor primite de la clienti (cont 419);
Analiza garantiilor primite de la furnizori (cont 167) si a garantiilor retinute clientilor (cont 267);
Intocmirea lunara a: declaratiei de TVA (D300), declaraţiei informative privind livrările/prestarile şi achiziţiile pe teritoriulu Romaniei (D394), declaratiei recapitulative privind livrarile/ prestarile/ achizitiile intracomunitare (D390) si inregistrarea acestora la ANAF;
Calculul trimestrial al impozitului pe profit, intocmirea trimestriala a declaratiei catre bugetul de stat, (D100) si inregistrarea la ANAF;
Calculul anual al impozitului pe profit, intocmirea declaratiei de impozit pe profit (D101) si inregistrarea la ANAF;
Intocmirea bilanturilor contabile la semestru si sfarsit de an, impreuna cu notele explicative si toate documentele justificative necesare bilantului si depunerea acestora la ANAF;
Intocmirea documentelor necesare inventarierii anuale a societatilor (intocmire decizie de inventariere, listele de inventariere, propunere casare, procese verbale de casare, raport de valorificare inventar dupa efectuarea inventarului, etc.);
Intocmirea diverselor situatii solicitate de catre institutiile bancare, Institutul National de Statistica, etc.;
Coopereaza cu echipele interne pentru a obtine informatiile necesare proceselor financiare;
Alte sarcini ocazionate de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului Contabilitate