Bucureşti Sectorul 1, B-dul ION MIHALACHE, Nr. 19-21
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (103)Active ( 0 )Arhivă ( 103 )
Inspector Coordonator Asigurari
expirat: 16.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector Asigurari
expirat: 07.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector Daune Externe
expirat: 26.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Economist
București
expirat: 11.07.2024
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Director Asigurari de Viata
București
expirat: 17.04.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Organizează și conduce activitatea de asigurări de viață a societății;
Îndrumă și coordonează activitățile de subscriere contracte de asigurare, soluționare și lichidare daune, elaborare și implementare produse, regulamente și proceduri noi, inclusiv din punct de vedere informatic, suport tehnic pentru vanzări, pregatirea informațiilor necesare pentru calculul rezervelor tehnice și raportărilor periodice;
Autorizează și aprobă, în limita competențelor delegate condițiile de asigurare, note tehnice, calculul primelor de asigurare (în colaborare cu Direcția Actuariat), încheierea de contracte de asigurare, peste limitele aprobate pentru subordonați, dosare de daună;
Avizează propunerile pentru produse noi, modele de contracte de asigurare, regulamente, norme interne și proceduri de lucru, colaborarea cu alte societăți de asigurare, preluarea în sau ieșirea din portofoliu a clienților strategici;
Cooperarea cu departamentele societatii in procesul de definire a cerintelor ce urmeaza a fi implementate in sistemele IT (preponderent raportari financiare);
Dezvoltarea la timp a procedurilor și/sau funcțiilor în conformitate cu specificațiile convenite;
Plan de testare și activități de testare pentru codul scris de programare;
Elaborare manual de utilizare, instruire și asistență pentru utilizatori;
Actualizarea si mentenanta aplicatiilor existente;
Aplicații, module, funcționalități și documentație scrisă de cod;
Instaleaza si monitorizeaza programele software ale companiei;
Instaleaza, configureaza si administreaza serverele linux:
Server http
Dns
Vpn
Iptables
Proxy /reverse proxy
Mysql
Certificate web
IDS/IPS
Instaleaza, configureaza si administreaza serverele Windows:
IIS
DNS
Hyper V
Windows clustering
WSUS
Administreaza Microsoft Exchange
Administreaza MSSQL Server
System Center Configuration Manager
System Center Virtual Machine Manager
Solutii backup, preferabil Veeam Software
Management antivirus Mcafee
Familiaritate cu servere si storage Dell
Asigura buna functionare a programelor software ale companiei, in sensul remedierii oricaror defectiuni aparute;
Urmareste existenta licentelor necesare si reinnoirea acestora;
Intretine serverele, calculatoarele, laptopurile, imprimantele si intreaga retea de mailuri, de internet, etc. pentru asigurarea functionarii corespunzatoare si in conditii de siguranta si confidentialitate a acestora;
Stabileste necesarul de schimbat (de reinnoit) pentru servere, desktopuri, laptopuri, monitoare, imprimante, etc, astfel incat sa reduca la minim defectiuni care pot afecta desfasurarea activitatii firmei;
Intocmeste comenzile de achizitie pentru servere, desktopuri, laptopuri, monitoare, imprimante, licente si orice alte bunuri care au legatura cu domeniul sau de activitate (tastaturi, mousuri, cablaje, memorii, etc.), dupa primirea aprobarii din partea superiorului ierarhic.
Mentine legatura cu furnizorii de bunuri si servicii IT, telefonie, sisteme de monitorizare;
Instruirea si asistarea utilizatorilor;
Instaleaza si monitorizeaza programele software ale companiei;
Instaleaza, configureaza si administreaza serverele linux:
Server http
Dns
Vpn
Iptables
Proxy /reverse proxy
Mysql
Certificate web
IDS/IPS
Server http
Dns
Vpn
Iptables
Proxy /reverse proxy
Mysql
Certificate web
IDS/IPS
Instaleaza, configureaza si administreaza serverele Windows:
IIS
DNS
Hyper V
Windows clustering
WSUS
IIS
DNS
Hyper V
Windows clustering
WSUS
Administreaza Microsoft Exchange
Administreaza MSSQL Server
System Center Configuration Manager
System Center Virtual Machine Manager
Solutii backup, preferabil Veeam Software
Management antivirus Mcafee
Familiaritate cu servere si storage Dell
Asigura buna functionare a programelor software ale companiei, in sensul remedierii oricaror defectiuni aparute;
Urmareste existenta licentelor necesare si reinnoirea acestora;
Intretine serverele, calculatoarele, laptopurile, imprimantele si intreaga retea de mailuri, de internet, etc. pentru asigurarea functionarii corespunzatoare si in conditii de siguranta si confidentialitate a acestora;
Stabileste necesarul de schimbat (de reinnoit) pentru servere, desktopuri, laptopuri, monitoare, imprimante, etc, astfel incat sa reduca la minim defectiuni care pot afecta desfasurarea activitatii firmei;
Intocmeste comenzile de achizitie pentru servere, desktopuri, laptopuri, monitoare, imprimante, licente si orice alte bunuri care au legatura cu domeniul sau de activitate (tastaturi, mousuri, cablaje, memorii, etc.), dupa primirea aprobarii din partea superiorului ierarhic
Mentine legatura cu furnizorii de bunuri si servicii IT, telefonie, sisteme de monitorizare;
Asigurarea implementarii, instalarii, configurarii si a intretinerii bazelor de date SQL precum şi administrarea şi managementul performanţelor, capacităţii, scalabilităţii, accesibilităţii, securităţii şi integrităţii acestora;
Intocmirea de rapoarte folosind tabelele existente;
Oferirea de consultanţă tehnică şi suport grupurilor de dezvoltare de aplicaţii;
Alocarea drepturilor în sisteme conform solicitărilor structurilor interne;
Proiectarea, implementarea si urmarirea aplicarii stricte a regulilor de securitate ce guvernează accesul la resursele sistemelor: conturi pentru utilizatori, parole, modalităţi de autentificare, permisiuni, restricţii, drepturi, privilegii, machete de securitate, metode de configurare automată a mediului de operare al utilizatorilor, proceduri personalizate;
Intocmire şi actualizarea permanenta a documentaţiei tehnice a sistemului administrat;
Realizarea operaţiunilor de back-up /restore pentru bazele de date SQL;
Asigurarea implementarii, instalarii, configurarii si a intretinerii bazelor de date SQL precum şi administrarea şi managementul performanţelor, capacităţii, scalabilităţii, accesibilităţii, securităţii şi integrităţii acestora;
Analizarea defecţiunilor apărute în funcţionarea infrastructurii tehnice şi propunerea de măsuri de remediere;
Intocmirea de rapoarte folosind tabelele existente;
Oferirea de consultanţă tehnică şi suport grupurilor de dezvoltare de aplicaţii;
Alocarea drepturilor în sisteme conform solicitărilor structurilor interne;
Proiectarea, implementarea si urmarirea aplicarii stricte a regulilor de securitate ce guvernează accesul la resursele sistemelor: conturi pentru utilizatori, parole, modalităţi de autentificare, permisiuni, restricţii, drepturi, privilegii, machete de securitate, metode de configurare automată a mediului de operare al utilizatorilor, proceduri personalizate;
Intocmire şi actualizarea permanenta a documentaţiei tehnice a sistemului administrat;
Realizarea operaţiunilor de back-up /restore pentru bazele de date SQL;
Asigurarea implementarii, instalarii, configurarii si a intretinerii bazelor de date SQL precum şi administrarea şi managementul performanţelor, capacităţii, scalabilităţii, accesibilităţii, securităţii şi integrităţii acestora;
Analizarea defecţiunilor apărute în funcţionarea infrastructurii tehnice şi propunerea de măsuri de remediere;
Intocmirea de rapoarte folosind tabelele existente;
Oferirea de consultanţă tehnică şi suport grupurilor de dezvoltare de aplicaţii;
Alocarea drepturilor în sisteme conform solicitărilor structurilor interne;
Proiectarea, implementarea si urmarirea aplicarii stricte a regulilor de securitate ce guvernează accesul la resursele sistemelor: conturi pentru utilizatori, parole, modalităţi de autentificare, permisiuni, restricţii, drepturi, privilegii, machete de securitate, metode de configurare automată a mediului de operare al utilizatorilor, proceduri personalizate;
Intocmire şi actualizarea permanenta a documentaţiei tehnice a sistemului administrat;
Realizarea operaţiunilor de back-up /restore pentru bazele de date SQL;
coordinates all the economic activities of the company: financial-accounting, investments, collection, logistics, financial reports and analyzes;
elaborates and submits for approval the economic policies of the company, for the purpose of economic efficiency of the activity, under the conditions of compliance with the legislation in force and coordinate their implementation;
ensures and is responsible for the good management and integrity of the company's assets;
coordinates the elaboration and submits for approval the business plan of the company;
coordinates the elaboration and submits for approval the annual budget of revenues and expenses of the company; coordinates and is responsible for the annual budget execution at company level;
elaborates and submits for approval to the Investment Committee the investment and development policy of the company; coordinates its implementation;
coordinates the elaboration and submits for approval the company's Annual Investment Plan; coordinates and is responsible for the implementation of the Annual Investment Plan;
is responsible for cash flow and daily payments approval in order to ensure the necessary assets to cover the obligations of insurers arising from insurance contracts, in the structure and dispersion required by the legal norms;
approves and submits for confirmation to the external financial auditor the annual financial statements of the company; submits the annual financial statements for approval to the executive management and the Board of Directors;
coordinate the financial audits for statutory, IFRS and Solvency II audits;
coordinates the elaboration of feasibility studies in the creation of new insurance products;
negotiates the terms and conditions of general economic contracts and submits them for approval by the executive management in order to conclude them;
elaborates and submit to top management financial analyses based on monthly result for internal management reports
Director Divizia Auto, Cargo și Accidente Persoane
București
expirat: 03.04.2019
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Director Divizia Auto, Cargo și Accidente Persoane
București
expirat: 31.03.2019
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Asistent Manager
Craiova
expirat: 21.03.2019
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector Asigurari
Sibiu,
expirat: 03.03.2019
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Asistent Comitete Consiliu Administratie
București
expirat: 04.02.2019
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector Asigurari Daune Viata
București
expirat: 04.02.2019
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector Asigurari Subscriere Asigurari Generale
București
expirat: 04.02.2019
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector Salarizare/Inspector Resurse Umane
București
expirat: 04.02.2019
Atribuțiile:
Calculeaza drepturile salariale lunare pentru tot personalul societatii si emite centralizatorul statului de plata si a fluturasilor de salariu;
Emite si transmite catre Departamentul Financiar-Contabilitate nota contabila, situatia lunara cu lichidarea drepturilor salariale si a obligatiile de plata catre bugetul de stat, bugetele locale si fonduri speciale, in vederea efectuarii platilor;
Intocmeste si transmite raportarile lunare obligatorii (cu privire la contributii si comisioane) catre autoritatile statului;
Tine evidenta lunara a fondului de salarii realizat si a numarului mediu de salariati pe societate, evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, nemotivatelor, primelor de vacanta;
Tine evidenta prezentei personalului societatii si intocmiea formelor necesare pentru salarizare (pontaj, avansuri, concedii, prime, alte venituri si retineri salariale);
Ofera suport in activitatea deadministrare, gestionare, arhivare a documentelor de personal;
Gestioneaza baza de date a salariatilor si operarea datelor in programele Charisma, Emsys si Revisal;
Realizarea procedurile de angajare, modificare, suspendare si incetare contract de munca corect, complet si la timp;
Intocmeste acte aditionale, decizii, adeverinte, fise post, etc
Gestioneaza dosarele de personal si baza de date a salariatilor si operarea datelor in programele Charisma, Emsys si Revisal;
Intocmeste raportari catre Institutul National de Statistica (S1; LV; S3);
Tine evidenta lunara a fondului de salarii realizat si a numarului mediu de salariati pe societate, evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, nemotivatelor, primelor de vacanta;
Intocmeste adeverinte solicitate de personalul societatii sau institutii;
Organizeaza si coordoneaza procesele de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante din cadrul companiei;
Elaboreaza progamele de formare profesionala conform legislatiei din domeniul asigurarilor precum si solicitarilor managerilor de departamente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe;
Intocmeste lunar/trimiestrial/ semestrial sau la cerere diverse rapoarte in functie de solicitari
Gestioneaza beneficiile acordate salariatilor: pensia privata pilonul III, abonamentul medical si asigurarea de sanatate;
Intocmirea si furnizarea de Raportari Specifice Operative de Vanzari la nivelul companiei (saptamanal / lunar / trimestrial);
Intocmeste diferite situatii referitoare la activitatea Diviziei Vanzari si solicitate de catre Directorul Diviziei Vanzari sau/si de catre Directorii Regionali de Vanzari
Preluarea diferitelor solicitari venite din Reprezentante si asigurarea implementarii celor aprobate;
Asigurarea comunicarii intre Divizia Vanzari si celelalte Divizii si Departamente pentru rezolvarea tuturor solicitarilor adresate si pentru bunul mers al activitatilor gestionate;
Intocmirea si gestionarea contractelor de intermediari;
Ofera asistenta si suport Directorului Diviziei Vanzari si Directorilor Regionali de Vanzari in activitatea pe care acestia o au de indeplinit;
Colaborează cu salariații din celelalte divizii si departamente la analiza fluxurilor informaționale existente și propune directorului direcției modificarea acestora;
Proiectează si modifica structura bazelor de date folosind sisteme de gestiune a bazelor de date;
Realizează proiectele informatice solicitate, în funcție de prioritățile companiei;
Asigură și răspunde de calitatea aplicațiilor proiectate prin includerea în proiect a criteriilor, metodelor și procedurilor de testare;
Participă la recepția aplicațiilor elaborate sau achiziționate;
Elaborează planuri de implementare a aplicațiilor realizate sau achiziționate și urmărește realizarea lor;
Actualizează aplicațiile elaborate în companie, in funcție de modificările intervenite;
Intocmește procedurile, documentațiile si manualele de proiectare, implementare, întreținere si utilizare ale aplicațiilor informatice realizate in cadrul companiei;
Proiectează securitatea accesului utilizatorilor la bazele de date, conform cu planurile de securitate aprobate;
Acordă asistență tehnică și consultanță pentru utilizarea tehnicii de calcul și a aplicațiilor existente;
Asigură funcționarea corespunzătoare a tuturor aplicațiilor si integritatea bazelor de date ale acestora;
Realizarea si executarea procedurilor automate cu privire la popularea bazelor de date (importuri automate, transferuri de date intre aplicații) si calcul al rapoartelor;
Verificarea, corelarea si corectarea integrității si conformității informațiilor din bazele de date;
Instruirea corespunzătoare a personalului care utilizează aplicațiile informatice existente;
Colaborează cu salariații din celelalte divizii si departamente la analiza fluxurilor informaționale existente și propune directorului direcției modificarea acestora;
Proiectează si modifica structura bazelor de date folosind sisteme de gestiune a bazelor de date;
Realizează proiectele informatice solicitate, în funcție de prioritățile companiei;
Asigură și răspunde de calitatea aplicațiilor proiectate prin includerea în proiect a criteriilor, metodelor și procedurilor de testare;
Participă la recepția aplicațiilor elaborate sau achiziționate;
Elaborează planuri de implementare a aplicațiilor realizate sau achiziționate și urmărește realizarea lor;
Actualizează aplicațiile elaborate în companie, in funcție de modificările intervenite;
Intocmește procedurile, documentațiile si manualele de proiectare, implementare, întreținere si utilizare ale aplicațiilor informatice realizate in cadrul companiei;
Proiectează securitatea accesului utilizatorilor la bazele de date, conform cu planurile de securitate aprobate;
Acordă asistență tehnică și consultanță pentru utilizarea tehnicii de calcul și a aplicațiilor existente;
Asigură funcționarea corespunzătoare a tuturor aplicațiilor si integritatea bazelor de date ale acestora;
Realizarea si executarea procedurilor automate cu privire la popularea bazelor de date (importuri automate, transferuri de date intre aplicații) si calcul al rapoartelor;
Verificarea, corelarea si corectarea integrității si conformității informațiilor din bazele de date;
Instruirea corespunzătoare a personalului care utilizează aplicațiile informatice existente;
Colaborează cu salariații din celelalte divizii si departamente la analiza fluxurilor informaționale existente și propune directorului direcției modificarea acestora;
Proiectează si modifica structura bazelor de date folosind sisteme de gestiune a bazelor de date;
Realizează proiectele informatice solicitate, în funcție de prioritățile companiei;
Asigură și răspunde de calitatea aplicațiilor proiectate prin includerea în proiect a criteriilor, metodelor și procedurilor de testare;
Participă la recepția aplicațiilor elaborate sau achiziționate;
Elaborează planuri de implementare a aplicațiilor realizate sau achiziționate și urmărește realizarea lor;
Actualizează aplicațiile elaborate în companie, in funcție de modificările intervenite;
Intocmește procedurile, documentațiile si manualele de proiectare, implementare, întreținere si utilizare ale aplicațiilor informatice realizate in cadrul companiei;
Proiectează securitatea accesului utilizatorilor la bazele de date, conform cu planurile de securitate aprobate;
Acordă asistență tehnică și consultanță pentru utilizarea tehnicii de calcul și a aplicațiilor existente;
Asigură funcționarea corespunzătoare a tuturor aplicațiilor si integritatea bazelor de date ale acestora;
Realizarea si executarea procedurilor automate cu privire la popularea bazelor de date (importuri automate, transferuri de date intre aplicații) si calcul al rapoartelor;
Verificarea, corelarea si corectarea integrității si conformității informațiilor din bazele de date;
Instruirea corespunzătoare a personalului care utilizează aplicațiile informatice existente;
Support the General Manager and provide leadership and direction to ensure that Garanta’s mission and objectives are achieved
Keep the General Manager informed of the organization’s performance, and monitor the external environment as it relates to Garanta operations to anticipate and adapt to significant changes
Develop operating plans that support the organizations near and long-term strategy
Directly oversee and manage the day-to-day operations and activities of the organization, including client service delivery, business operations, human resource management, information technology, and vendor/service provider contract negotiation
Drive technology improvements including increasing efficiency, evaluating and implementing new software programs, and website development and maintenance
Collaborate with the Heads of Departments to develop and institute continuous improvement programs and lead process improvements for company operations
Develop and maintain Garanta organizational structure, including overseeing all aspects of staff administration, training, salary administration, staff meetings, performance evaluations, office protocol, and communications within the staff
Ensure that the company has the right people in the right place, has established best practices and processes, and is leveraging data and technology optimally to mitigate risk and create scale
Ensure that there is clarity of objectives and focus for all employees and that there are clear and appropriate standards and measures of performance; provide coaching and counseling, as necessary
Manage all facilities-related responsibilities, including existing offices, remote locations, and strategic space planning for continued growth
Director Divizia Auto, Cargo și Accidente Persoane
București
expirat: 15.02.2018
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Programator .net/c#
București
expirat: 12.11.2017
Atribuțiile:
Colaborează cu salariații din celelalte divizii si departamente la analiza fluxurilor informaționale existente și propune directorului direcției modificarea acestora;
Proiectează si modifica structura bazelor de date folosind sisteme de gestiune a bazelor de date;
Realizează proiectele informatice solicitate, în funcție de prioritățile companiei;
Asigură și răspunde de calitatea aplicațiilor proiectate prin includerea în proiect a criteriilor, metodelor și procedurilor de testare;
Participă la recepția aplicațiilor elaborate sau achiziționate;
Elaborează planuri de implementare a aplicațiilor realizate sau achiziționate și urmărește realizarea lor;
Actualizează aplicațiile elaborate în companie, in funcție de modificările intervenite;
Intocmește procedurile, documentațiile si manualele de proiectare, implementare, întreținere si utilizare ale aplicațiilor informatice realizate in cadrul companiei;
Proiectează securitatea accesului utilizatorilor la bazele de date, conform cu planurile de securitate aprobate;
Acordă asistență tehnică și consultanță pentru utilizarea tehnicii de calcul și a aplicațiilor existente;
Asigură funcționarea corespunzătoare a tuturor aplicațiilor si integritatea bazelor de date ale acestora;
Realizarea si executarea procedurilor automate cu privire la popularea bazelor de date (importuri automate, transferuri de date intre aplicații) si calcul al rapoartelor;
Verificarea, corelarea si corectarea integrității si conformității informațiilor din bazele de date;
Instruirea corespunzătoare a personalului care utilizează aplicațiile informatice existente;
Intocmirea si furnizarea de Raportari Specifice Operative de Vanzari la nivelul companiei (saptamanal / lunar / trimestrial);
Intocmeste diferite situatii referitoare la activitatea Diviziei Vanzari si solicitate de catre Directorul Diviziei Vanzari sau/si de catre Directorii Regionali de Vanzari
Preluarea diferitelor solicitari venite din Reprezentante si asigurarea implementarii celor aprobate;
Asigurarea comunicarii intre Divizia Vanzari si celelalte Divizii si Departamente pentru rezolvarea tuturor solicitarilor adresate si pentru bunul mers al activitatilor gestionate;
Intocmirea si gestionarea contractelor de intermediari;
Ofera asistenta si suport Directorului Diviziei Vanzari si Directorilor Regionali de Vanzari in activitatea pe care acestia o au de indeplinit;
Colaborează cu salariații din celelalte divizii si departamente la analiza fluxurilor informaționale existente și propune directorului direcției modificarea acestora;
Proiectează si modifica structura bazelor de date folosind sisteme de gestiune a bazelor de date;
Realizează proiectele informatice solicitate, în funcție de prioritățile companiei;
Asigură și răspunde de calitatea aplicațiilor proiectate prin includerea în proiect a criteriilor, metodelor și procedurilor de testare;
Participă la recepția aplicațiilor elaborate sau achiziționate;
Elaborează planuri de implementare a aplicațiilor realizate sau achiziționate și urmărește realizarea lor;
Actualizează aplicațiile elaborate în companie, in funcție de modificările intervenite;
Intocmește procedurile, documentațiile si manualele de proiectare, implementare, întreținere si utilizare ale aplicațiilor informatice realizate in cadrul companiei;
Proiectează securitatea accesului utilizatorilor la bazele de date, conform cu planurile de securitate aprobate;
Acordă asistență tehnică și consultanță pentru utilizarea tehnicii de calcul și a aplicațiilor existente;
Asigură funcționarea corespunzătoare a tuturor aplicațiilor si integritatea bazelor de date ale acestora;
Realizarea si executarea procedurilor automate cu privire la popularea bazelor de date (importuri automate, transferuri de date intre aplicații) si calcul al rapoartelor;
Verificarea, corelarea si corectarea integrității si conformității informațiilor din bazele de date;
Instruirea corespunzătoare a personalului care utilizează aplicațiile informatice existente;