Bucureşti Sectorul 2, Şos. PIPERA, Nr. 42, CLADIREA GLOBALWORTH PLAZA, Etaj 8 SI 10
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Asigura suport in realizarea planului de business al Bancii prin implementarea si coordonarea campaniilor de vanzare produse ,masurare a nivelului de satisfactie a clientilor externi si a campaniilor de motivare, recompensare, fidelizare si retentie a acestora;
Coordoneaza activitatile de vanzari prin telefon, prin participarea activa la aceste proiecte in colaborare cu departamentele specifice, vizand atingerea rezultatelor fiecarui proiect si monitorizarea acestora;
Asigura, implementeaza si coordoneaza activitatea de furnizare a informatiilor catre clientii interni si clientii externi potentiali cu privire la oferta de produse si servicii ale Bancii, precum si orice alt tip de informatii;
Gestioneaza activitatea de inregistrare in sistem a unor solicitari de produse si servicii din partea clientilor, de genul pachetelor si abonamentelor de cont curent, serviciile de internet banking, inrolarea pe oferte speciale ale clientilor, etc, cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare;
Avizeaza raspunsurile formulate de unitatile organizationale din cadrul Bancii, la reclamatiile primite de la clienti, pe care aceste structuri organizatorice urmeaza sa le comunice clientilor;
Gestioneaza si asigura activitatea de raspuns la reclamatiile si plangerile inregistrate de catre clientii bancii, in colaborare cu toate celelalte departamente specializate, cu respectarea termenelor stabilite prin normele si procedurile interne si externe in vigoare;
Asigura atingerea obiectivelor alocate, dezvolta practici de optimizare a performantei
Asigura suport in realizarea planului de business al Bancii prin implementarea si coordonarea campaniilor de vanzare produse, masurare a nivelului de satisfactie a clientilor externi si a campaniilor de motivare, recompensare, fidelizare si retentie a acestora;
Coordoneaza activitatile de vanzari prin telefon, prin participarea activa la aceste proiecte in colaborare cu departamentele specifice, vizand atingerea rezultatelor fiecarui proiect si monitorizarea acestora;
Asigura, implementeaza si coordoneaza activitatea de furnizare a informatiilor catre clientii interni si clientii externi potentiali cu privire la oferta de produse si servicii ale Bancii, precum si orice alt tip de informatii;
Gestioneaza activitatea de inregistrare in sistem a unor solicitari de produse si servicii din partea clientilor, de genul pachetelor si abonamentelor de cont curent, serviciile de internet banking, inrolarea pe oferte speciale ale clientilor, etc, cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare;
Avizeaza raspunsurile formulate de unitatile organizationale din cadrul Bancii, la reclamatiile primite de la clienti, pe care aceste structuri organizatorice urmeaza sa le comunice clientilor;
Gestioneaza si asigura activitatea de raspuns la reclamatiile si plangerile inregistrate de catre clientii bancii, in colaborare cu toate celelalte departamente specializate, cu respectarea termenelor stabilite prin normele si procedurile interne si externe in vigoare;
Asigura atingerea obiectivelor alocate, dezvolta practici de optimizare a performantei
Asigurarea informatiilor solicitate de Comitetul de Administrare a Activelor si Pasivelor (ALCO), Directorul General, Directorul Directiei;
Intocmirea raportarilor regulate si transmiterea acestora in timp util Comitetului de Administrare a Activelor si Pasivelor si/ sau Directoratului cu privire la indicatorii statici, dinamici si de avertizare utilizati in gestiunea lichiditatii bancii;
Efectuarea analizelor gap de lichiditate si de rata a dobanzii in vederea identificarii eventualelor dezechilibre si corectarea acestora cat mai curand posibil;
Determinarea nivelului surselor disponibile pentru sustinerea activitatii de creditare si monitorizarea incadrarii plasamentelor in credite si a angajamentelor de finantare in plafoanele stabilite;
Elaborarea rapoartelor specifice activitatii de administrare a activelor si pasivelor si prezentarea spre informare conducerii;
Participa la elaborarea scenariilor de tip „stress test” pe lichiditate si rata dobanzii in afara portofoliului de tranzactionare;
Efectuarea simularilor privind indicatorii de lichiditate inclusiv indicatorii raportati la BNR daca este necesar;
Evalueaza, modifica si propune imbunatatirea proceselor si metodologiei actuale de pret de transfer intern al fondurilor (FTP);
Participa la procesul de bugetare/planificare, folosind informatiile furnizate de Departamentul Control Financiar in scopul estimarii venitului net din dobanzi al Directiei, dar si pentru determinarea impactului asupra profilului de risc de lichiditate al bancii si al expunerii la riscul de rata a dobanzii cu identificarea solutiilor de finantare, respectiv hedging si/ sau pozitionare necesare;
Asigura suport pentru liniile de business in vederea intelegerii si implementarii corecte a principiilor FTP;
Monitorizeaza performanta retelei unitatilor teritoriale, propune optimizarea acesteia si implementeaza masuri de crestere a performantelor si profitabilitatii;
Participa la elaborarea si implementarea unor standarde privind aspectul si functionalitatile unitatilor bancare;
Asigura implementarea de SLA -uri cu reprezentantii departamentelor de suport din HO;
Asigura si monitorizeaza implementarea proiectelor din si cu impact in reteaua de unitati bancare (relocari, reamenajari, redimensionare de spatii,....)
Monitorizeaza si se asigura de buna functionare a echipamentelor din unitatile bancare in vederea desfasurarea intregii activitati in cele mai bune conditii
Asigura masurarea si dimensionarea orespunzatoare a structurilor din unitatile bancare;
Participa la elaborarea si implementarea unor standarde privind aspectul si functionalitatile unitatilor bancare;
Impreuna cu structurile din Centrala bancii actioneaza in scopul aplicarii strategiilor si politicilor bancii cu privire la activitatea bancara din unitatile bancare, luand masuri pentru asigurarea functionarii acestora in cele mai bune conditii;
Executa sarcinile profesionale din sfera sa de activitate, atributii specifice locului de munca, cu aplicarea si respectarea Regulamentului Intern, reglementarilor legale si a reglementarilor interne specifice domeniului de activitate in conformitate cu postul detinut;
Privind relatiile interpersonale: onestitate, mentine si dezvolta relatii de buna colaborare cu toti colegii;
Privind disciplina, securitatea si sanatatea muncii: respecta normele de disciplina muncii impuse de catre institutie, prin decizii interne, etc.;
Asigura confidentialitatea datelor si informatiilor din cadrul activitatii desfasurate
Asigura administrarea corespunzatoare a patrimoniului unitatilor bancare