Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Conducator auto transport rutier marfa Sofer marfa - Verdum Romania
Ploiești
expirat: 04.07.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Gestionar Albesti - Prahova
Ploiești,
expirat: 15.06.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Răspunde de gestiunea stocurilor din depozit;
Întocmeste documentele de transport (aviz, anexa, CMR etc)
Face recepția deșeurilor care ajung la depozit;
Actualizează de cate ori este nevoie tabelul de evidența a deșeurilor aflate în depozit;
Are întâlniri cu Responsabilul de Mediu al Partenerului în ce privește activitatea desfășurata și abordarea eventualelor probleme;
Organizeaza transporturile și menține permanent relația cu transportatorii;
Coordonează parte din activitățile proiectelor, colaborând direct cu echipele tehnice, consultanții și/sau alți terți implicați;
Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, furnizorii de echipamente implicați în proiect;
Răspunde de folosirea și gospodărirea corecta a materialelor respectând cu strictețe normele de consum stabilite;
Identifică materialele, accesoriile, utilajele care nu corespund în ceea ce privește calitatea sau buna funcționare și informează superiorii în ce privește neconformitatile;
Se asigură de primirea documentelor de transport confirmate (prin email si ulterior prin posta), de la Clienți;
Realizează cântarirea cantităților de deșeuri primite;
Este direct responsabil de efectuarea instructajului referitor la procedurile de lucru/operare ale utilajelor folosite de catre angajati (manipulanti/ stivuitoristi)
Verfica (si la nevoie intocmeste) urmatoarele documente:
A) Acte pentru transport deseuri (Aviz Verdum-parteneri, Anexe Parteneri, CMR)
B) Situatia transporturilor (actualizata la zi)
C) Dosarul cu documentele de transport confirmate in original
D) Evidenta ambalajelor puse pe piata externa si interna
E) Evidenta cu angajatii care au luat la cunostinta procedura de lucru si au fost instruiti pe partea de SSM si PSI precum si instructajele specifice Partenerilor
Etichetarea și organizarea produselor în depozit
Gestionarea stocurilor și asigurarea unei evidențe precise a intrărilor și ieșirilor
Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării în timp util
Monitorizarea și raportarea stocurilor insuficiente sau deteriorate
Menținerea curățeniei și ordinii în depozit
Colaborarea cu echipa pentru a îmbunătăți eficiența operațiunilor depozitului
Suport în coordonarea, monitorizarea și controlarea activităților desfășurate de personalul productiv în cadrul acestuia;
Întocmire raportare activitate de management a deșeurilor pentru partenerii alocați ori alte rapoarte solicitate privind activitatea desfășurată;
Întocmire și gestionare documente administrative
Colaborare cu furnizorii externi pentru achizitii si servicii, persoană de contact pentru solicitările legate de administrarea documentelor pentru partenerii de care se ocupă;
Asigurare respectare proceduri și politici interne;
Alte sarcini administrative, conform necesitatilor
Are întâlniri cu Responsabilul de Mediu al Partenerului în ce privește activitatea desfășurata și abordarea eventualelor probleme;
Coordonează parte din activitățile proiectului colaborând direct cu echipele tehnice, consultanții și/sau alți terți implicați;
Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, furnizorii de echipamente implicați în proiect;
Răspunde de folosirea și gospodărirea corecta a materialelor respectând cu strictețe normele de consum stabilite;
Identifică materialele, accesoriile, utilajele care nu corespund în ceea ce privește calitatea sau buna funcționare și informează superiorii în ce privește neconformitatile;
Organizarea transporturilor pentru deșeuri și menținerea permanentă a relației cu transportatorii;
Întocmirea documentelor de transport pemntru deșeurile din depozit care urmează a fi transportate (aviz, anexa, CMR etc)
Se asigurăa de primirea documentelor de transport confirmate (prin email si ulterior prin posta), de la Clienți;
Actualizează de cate ori este nevoie tabelul de evidența a deșeurilor aflate în depozit;
Face recepția deșeurilor care ajung la depozit;
Răspunde de gestiunea deșeurilor din depozit;
Realizează cântarirea cantităților de deșeuri primite;
Este direct responsabil de efectuarea instructajului referitor la procedurile de lucru/operare ale utilajelor folosite de catre angajati (manipulanti/ stivuitoristi)
Verfica (si la nevoie intocmeste) urmatoarele documente:
A) Acte pentru transport deseuri (Aviz Eltex-parteneri, Anexe Parteneri, CMR)
B) Situatia transporturilor (actualizata la zi)
C) Dosarul cu documentele de transport confirmate in original
D) Evidenta ambalajelor puse pe piata externa si interna
E) Evidenta cu angajatii care au luat la cunostinta procedura de lucru si au fost instruiti pe partea de SSM si PSI precum si instructajele specifice Partenerilor.
A) Acte pentru transport deseuri (Aviz Eltex-parteneri, Anexe Parteneri, CMR)
B) Situatia transporturilor (actualizata la zi)
C) Dosarul cu documentele de transport confirmate in original
D) Evidenta ambalajelor puse pe piata externa si interna
E) Evidenta cu angajatii care au luat la cunostinta procedura de lucru si au fost instruiti pe partea de SSM si PSI precum si instructajele specifice Partenerilor
Etichetarea și organizarea produselor în depozit
Gestionarea stocurilor și asigurarea unei evidențe precise a intrărilor și ieșirilor
Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării în timp util
Monitorizarea și raportarea stocurilor insuficiente sau deteriorate
Menținerea curățeniei și ordinei în depozit
Colaborarea cu echipa pentru a îmbunătăți eficiența operațiunilor depozitului
Are întâlniri cu Responsabilul de Mediu al Partenerului în ce privește activitatea desfășurata și abordarea eventualelor probleme;
Coordonează parte din activitățile proiectului colaborând direct cu echipele tehnice, consultanții și/sau alți terți implicați;
Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, furnizorii de echipamente implicați în proiect;
Răspunde de folosirea și gospodărirea corecta a materialelor respectând cu strictețe normele de consum stabilite;
Identifică materialele, accesoriile, utilajele care nu corespund în ceea ce privește calitatea sau buna funcționare și informează superiorii în ce privește neconformitatile;
Organizarea transporturilor pentru deșeuri și menținerea permanentă a relației cu transportatorii;
Întocmirea documentelor de transport pemntru deșeurile din depozit care urmează a fi transportate (aviz, anexa, CMR etc)
Se asigurăa de primirea documentelor de transport confirmate (prin email si ulterior prin posta), de la Clienți;
Actualizează de cate ori este nevoie tabelul de evidența a deșeurilor aflate în depozit;
Face recepția deșeurilor care ajung la depozit;
Răspunde de gestiunea deșeurilor din depozit;
Realizează cântarirea cantităților de deșeuri primite;
Este direct responsabil de efectuarea instructajului referitor la procedurile de lucru/operare ale utilajelor folosite de catre angajati (manipulanti/ stivuitoristi)
Verfica (si la nevoie intocmeste) urmatoarele documente:
A) Acte pentru transport deseuri (Aviz Eltex-parteneri, Anexe Parteneri, CMR)
B) Situatia transporturilor (actualizata la zi)
C) Dosarul cu documentele de transport confirmate in original
D) Evidenta ambalajelor puse pe piata externa si interna
E) Evidenta cu angajatii care au luat la cunostinta procedura de lucru si au fost instruiti pe partea de SSM si PSI precum si instructajele specifice Partenerilor.
A) Acte pentru transport deseuri (Aviz Eltex-parteneri, Anexe Parteneri, CMR)
B) Situatia transporturilor (actualizata la zi)
C) Dosarul cu documentele de transport confirmate in original
D) Evidenta ambalajelor puse pe piata externa si interna
E) Evidenta cu angajatii care au luat la cunostinta procedura de lucru si au fost instruiti pe partea de SSM si PSI precum si instructajele specifice Partenerilor
Etichetarea și organizarea produselor în depozit
Gestionarea stocurilor și asigurarea unei evidențe precise a intrărilor și ieșirilor
Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării în timp util
Monitorizarea și raportarea stocurilor insuficiente sau deteriorate
Menținerea curățeniei și ordinei în depozit
Colaborarea cu echipa pentru a îmbunătăți eficiența operațiunilor depozitului
implementarea cerințelor și modificărilor legislative, asigurandu-te constant că ești la curent cu noutățile din domeniu;
revizuirea procedurilor si alinierea cu standardele ocupationale ale companiei, respectiv ale partenerilor noștri
colaborarea cu serviciul extern contractat la nivelul fiecarui județ
monitorizarea conformării colegilor nostri cu normele, procedurile și politicile interne specifice H&S
evaluarea riscurilor ocupaționale, elaborarea fișelor de expunere la riscuri/ categorii de functionalități și îmbunătățirea continuă a condițiilor de lucru;
cercetarea și evidența incidentelor și accidentelor de muncă, identificarea cauzelor si implementarea planului de măsuri menit să ducă la evitarea/reducerea acestora;
organizarea și efectuarea instruirilor la angajare, periodice și la nevoie, funcție de subiectele de actualitate;
monitorizarea și efectuarea instruirilor specific pentru relația cu furnizorii/contractorii companiei;
organizarea activității de autorizare a personalului și menținere evidenței meseriilor / profesiilor care necesită autorizare
evidența echipamentelor ce necesită autorizare și colaborarea cu colaboratroi externi pentru activitatea de autorizare / reautorizare a acestora, răspunzând și de asigurarea lor conformă;
organizarea activității de supraveghere a sănătății angajaților și gestionarea relației cu furnizorul de servicii de medicina muncii;
asigurarea monitorizării noxelor (zgomot, praf, vibrații, etc.) la locurile de muncă;
gestionarea relației cu furnizorii naționali de echipamente de lucru/ protecție;
alocarea echipamentelor de lucru/protecție la angajare, respectiv periodic, in funcție de nomenclatorul intern;
pregătirea rapoartelor lunare/la cerere pentru grup;
deplasarea la toate punctele de lucru, existente și viitoare, pentru a asigura ducerea la îndeplinire a responsabilităților specifice
Coordonează activitatea de recepție, sortare, procesare depozitare și transport a deșeurilor industriale;
Asigură depozitarea și manipularea corespunzătoare, organizarea capacităților de stocare si gestionarea eficientă a deșeurilor industriale;
Coordonarea operațiunilor de pregătire a mărfurilor în vederea încărcării și livrării acestora către client;
Participarea periodică la inventarul stocului de marfă;
Menține în funcțiune utilajele și echipamentele ce deservesc depozitul;
Coordonează, instruiește, verifică și monitorizează permanent echipa implicată în menținerea in funcțiune a depozitului;
Utilizarea eficienta a resursei umane din cadrul depozitului cu respectarea prevederilor legale in domeniu (stabilește program de lucru, verifică pontaje etc);
Coordonează activitatea de curățenie pe suprafața depozitului;
Supraveghează și răspunde ca măsurile impuse de legislaţia în vigoare privind funcţionarea, exploatarea, verificarea, întreţinerea şi reparaţiile instalaţiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR să fie efectuate în conformitate cu cerinţele prescripţiilor tehnice aplicabile;
Asigura indeplinirea sarcinilor specifice de securitate si sănatate in muncă precum și a celor cu privire la situațiile de urgență atât în interiorul organizației cât și pentru terți;
Activități de prevenire și protecție în domeniul securității și sănătații în muncă și a situațiilor de urgență;
implementarea cerințelor și modificărilor legislative, asigurandu-te constant că ești la curent cu noutățile din domeniu;
revizuirea procedurilor si alinierea cu standardele ocupationale ale companiei, respectiv ale partenerilor noștri
colaborarea cu serviciul extern contractat la nivelul fiecarui județ
monitorizarea conformării colegilor nostri cu normele, procedurile și politicile interne specifice H&S
evaluarea riscurilor ocupaționale, elaborarea fișelor de expunere la riscuri/ categorii de functionalități și îmbunătățirea continuă a condițiilor de lucru;
cercetarea și evidența incidentelor și accidentelor de muncă, identificarea cauzelor si implementarea planului de măsuri menit să ducă la evitarea/reducerea acestora;
organizarea și efectuarea instruirilor la angajare, periodice și la nevoie, funcție de subiectele de actualitate;
monitorizarea și efectuarea instruirilor specific pentru relația cu furnizorii/contractorii companiei;
organizarea activității de autorizare a personalului și menținere evidenței meseriilor / profesiilor care necesită autorizare
evidența echipamentelor ce necesită autorizare și colaborarea cu colaboratroi externi pentru activitatea de autorizare / reautorizare a acestora, răspunzând și de asigurarea lor conformă;
organizarea activității de supraveghere a sănătății angajaților și gestionarea relației cu furnizorul de servicii de medicina muncii;
asigurarea monitorizării noxelor (zgomot, praf, vibrații, etc.) la locurile de muncă;
gestionarea relației cu furnizorii naționali de echipamente de lucru/ protecție;
alocarea echipamentelor de lucru/protecție la angajare, respectiv periodic, in funcție de nomenclatorul intern;
pregătirea rapoartelor lunare/la cerere pentru grup;
deplasarea la toate punctele de lucru, existente și viitoare, pentru a asigura ducerea la îndeplinire a responsabilităților specifice
Suport în coordonarea, monitorizarea și controlarea activităților desfășurate de personalul productiv în cadrul acestuia;
Întocmire raportare activitate de management a deșeurilor pentru partenerii alocați ori alte rapoarte solicitate privind activitatea desfășurată;
Întocmire și gestionare documente administrative
Colaborare cu furnizorii externi pentru achizitii si servicii, persoană de contact pentru solicitările legate de administrarea documentelor pentru partenerii de care se ocupă;
Asigurare respectare proceduri și politici interne;
Alte sarcini administrative, conform necesitatilor
implementarea cerințelor și modificărilor legislative, asigurandu-te constant că ești la curent cu noutățile din domeniu;
revizuirea procedurilor si alinierea cu standardele ocupationale ale companiei, respectiv ale partenerilor noștri
colaborarea cu serviciul extern contractat la nivelul fiecarui județ
monitorizarea conformării colegilor nostri cu normele, procedurile și politicile interne specifice H&S
evaluarea riscurilor ocupaționale, elaborarea fișelor de expunere la riscuri/ categorii de functionalități și îmbunătățirea continuă a condițiilor de lucru;
cercetarea și evidența incidentelor și accidentelor de muncă, identificarea cauzelor si implementarea planului de măsuri menit să ducă la evitarea/reducerea acestora;
organizarea și efectuarea instruirilor la angajare, periodice și la nevoie, funcție de subiectele de actualitate;
monitorizarea și efectuarea instruirilor specific pentru relația cu furnizorii/contractorii companiei;
organizarea activității de autorizare a personalului și menținere evidenței meseriilor / profesiilor care necesită autorizare
evidența echipamentelor ce necesită autorizare și colaborarea cu colaboratroi externi pentru activitatea de autorizare / reautorizare a acestora, răspunzând și de asigurarea lor conformă;
organizarea activității de supraveghere a sănătății angajaților și gestionarea relației cu furnizorul de servicii de medicina muncii;
asigurarea monitorizării noxelor (zgomot, praf, vibrații, etc.) la locurile de muncă;
gestionarea relației cu furnizorii naționali de echipamente de lucru/ protecție;
alocarea echipamentelor de lucru/protecție la angajare, respectiv periodic, in funcție de nomenclatorul intern;
pregătirea rapoartelor lunare/la cerere pentru grup;
deplasarea la toate punctele de lucru, existente și viitoare, pentru a asigura ducerea la îndeplinire a responsabilităților specifice
Coordonează activitatea de recepție, sortare, procesare depozitare și transport a deșeurilor industriale;
Asigură depozitarea și manipularea corespunzătoare, organizarea capacităților de stocare si gestionarea eficientă a deșeurilor industriale;
Coordonarea operațiunilor de pregătire a mărfurilor în vederea încărcării și livrării acestora către client;
Participarea periodică la inventarul stocului de marfă;
Menține în funcțiune utilajele și echipamentele ce deservesc depozitul;
Coordonează, instruiește, verifică și monitorizează permanent echipa implicată în menținerea in funcțiune a depozitului;
Utilizarea eficienta a resursei umane din cadrul depozitului cu respectarea prevederilor legale in domeniu (stabilește program de lucru, verifică pontaje etc);
Coordonează activitatea de curățenie pe suprafața depozitului;
Supraveghează și răspunde ca măsurile impuse de legislaţia în vigoare privind funcţionarea, exploatarea, verificarea, întreţinerea şi reparaţiile instalaţiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR să fie efectuate în conformitate cu cerinţele prescripţiilor tehnice aplicabile;
Asigura indeplinirea sarcinilor specifice de securitate si sănatate in muncă precum și a celor cu privire la situațiile de urgență atât în interiorul organizației cât și pentru terți;
Activități de prevenire și protecție în domeniul securității și sănătații în muncă și a situațiilor de urgență;