Municipiul Braşov, Str. BRÂNDUŞELOR, Nr. 68-70, stand 3, Etaj mezanin
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (8)Active ( 0 )Arhivă ( 8 )
Inginer constructii civile (santier Oradea)
Oradea
expirat: 01.09.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer controlul calitatii (santier Oradea)
Oradea
expirat: 01.09.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer controlul calitatii (santier Oradea)
Oradea
expirat: 30.07.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer constructii civile (santier Oradea)
Oradea
expirat: 30.07.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
INGINER ACHIZITII CIVILE (Timisoara)
Timișoara
expirat: 17.11.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Analizează documentele și datele de intrare (cererea de ofertă, proiectul, caietele de sarcini etc);
Extrage listele de cantități din planuri în vederea întocmirii ofertelor;
Transmite către beneficiar - în cazul în care este necesar - adrese de cerere de clarificare cu privire la lucrarea ce urmează a fi ofertată;
Identifică materialele și echipamentele principale care intră în componența ofertei, caracteristicile tehnice/cantități, etc;
Întocmeste oferta tehnico-economică în conformitate cu cerințele documentației primite de la responsabilul de departament;
Preluarea cererilor de ofertă în legătură cu divizia construcții, studierea integrală a documentației și delimitarea listelor/pachetelor de cantități, elaborarea de structuri conform solicitărilor project managerului desemnat de companie și încadrarea în normele interne și identificare a prețului de cost, clarificări de la potențiali beneficiari, relaționarea cu toate departamentele pentru elaborarea ofertei sau documentației cerute: Calitate, Proiectare, Execuție, Aprovizionare, întocmirea dosarului de ofertare conform cererii de ofertă (incluzând oferta tehnică, graficul de execuție, fișe tehnice, declarații și certificate de calitate/garanție etc.), transmiterea ofertei către departamentul comercial;
În cadrul urmării și controlul bugetului ofertat, aplicantul, oferă sprijin tehnic pentru Execuție pe durata derulării proiectului și validează anumite decizii privind soluțiile tehnice, tipologii sau cantități de materiale acolo unde este cazul, pentru ca proiectul să-și respecte parametrii bugetați în ofertă precum și pentru respectarea graficul de execuție. Ajută Project Managerul în elaborarea Cărții Construcției;
Ocupantul poziției îmbunătățește permanent normele interne de consum și ofertare și modul de urmărire a raportului cost-venit;
Analizează documentele și datele de intrare (cererea de ofertă, proiectul, caietele de sarcini etc);
Extrage listele de cantități din planuri în vederea întocmirii ofertelor;
Transmite către beneficiar - în cazul în care este necesar - adrese de cerere de clarificare cu privire la lucrarea ce urmează a fi ofertată;
Identifică materialele și echipamentele principale care intră în componența ofertei, caracteristicile tehnice/cantități, etc;
Întocmeste oferta tehnico-economică în conformitate cu cerințele documentației primite de la responsabilul de departament;
Preluarea cererilor de ofertă în legătură cu divizia construcții, studierea integrală a documentației și delimitarea listelor/pachetelor de cantități, elaborarea de structuri conform solicitărilor project managerului desemnat de companie și încadrarea în normele interne și identificare a prețului de cost, clarificări de la potențiali beneficiari, relaționarea cu toate departamentele pentru elaborarea ofertei sau documentației cerute: Calitate, Proiectare, Execuție, Aprovizionare, întocmirea dosarului de ofertare conform cererii de ofertă (incluzând oferta tehnică, graficul de execuție, fișe tehnice, declarații și certificate de calitate/garanție etc.), transmiterea ofertei către departamentul comercial;
În cadrul urmării și controlul bugetului ofertat, aplicantul, oferă sprijin tehnic pentru Execuție pe durata derulării proiectului și validează anumite decizii privind soluțiile tehnice, tipologii sau cantități de materiale acolo unde este cazul, pentru ca proiectul să-și respecte parametrii bugetați în ofertă precum și pentru respectarea graficul de execuție. Ajută Project Managerul în elaborarea Cărții Construcției;
Ocupantul poziției îmbunătățește permanent normele interne de consum și ofertare și modul de urmărire a raportului cost-venit;
Analizează documentele și datele de intrare (cererea de ofertă, proiectul, caietele de sarcini etc);
Extrage listele de cantități din planuri în vederea întocmirii ofertelor;
Transmite către beneficiar - în cazul în care este necesar - adrese de cerere de clarificare cu privire la lucrarea ce urmează a fi ofertată;
Identifică materialele și echipamentele principale care intră în componența ofertei, caracteristicile tehnice/cantități, etc;
Întocmeste oferta tehnico-economică în conformitate cu cerințele documentației primite de la responsabilul de departament;
Preluarea cererilor de ofertă în legătură cu divizia construcții, studierea integrală a documentației și delimitarea listelor/pachetelor de cantități, elaborarea de structuri conform solicitărilor project managerului desemnat de companie și încadrarea în normele interne și identificare a prețului de cost, clarificări de la potențiali beneficiari, relaționarea cu toate departamentele pentru elaborarea ofertei sau documentației cerute: Calitate, Proiectare, Execuție, Aprovizionare, întocmirea dosarului de ofertare conform cererii de ofertă (incluzând oferta tehnică, graficul de execuție, fișe tehnice, declarații și certificate de calitate/garanție etc.), transmiterea ofertei către departamentul comercial;
În cadrul urmării și controlul bugetului ofertat, aplicantul, oferă sprijin tehnic pentru Execuție pe durata derulării proiectului și validează anumite decizii privind soluțiile tehnice, tipologii sau cantități de materiale acolo unde este cazul, pentru ca proiectul să-și respecte parametrii bugetați în ofertă precum și pentru respectarea graficul de execuție. Ajută Project Managerul în elaborarea Cărții Construcției;
Ocupantul poziției îmbunătățește permanent normele interne de consum și ofertare și modul de urmărire a raportului cost-venit;