Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (2)Active ( 0 )Arhivă ( 2 )
Contabil
Buzău
expirat: 09.09.2021
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
sa asigure inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara ;
sa efectueze calcule specifice;
sa conceapa articole contabile ale firmei/ clientilor;
sa stabileasca formula de calcul potrivita;
sa intocmeasca balanta de verificare ale firmei/ clientilor;
sa realizeze evaluarea patrimoniala;
sa transmita raportul de informatii ale firmei/ clientilor;
sa transmita documentele specifice ale firmei/ clientilor;
sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca;
sa intretina si sa actualizeze baza de rapoarte ale firmei/ clientilor;